Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että tykkäät.
Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät
440
8181
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään sinisestä. 💙
- Anonyymi
Mihin tuo nyt voisi liittyä. Sininen on ok väri mustakin. Mutta en tunnista häntä tuosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tuo nyt voisi liittyä. Sininen on ok väri mustakin. Mutta en tunnista häntä tuosta.
HooKoon vai H.K?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HooKoon vai H.K?
Ahaa, tykkäät lenkkimakkarasta. En osannut yhdistää heti. Se on hyvää mustakin vaikka harvoin syön :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HooKoon vai H.K?
Tämän kirjoittaja saattaa olla lähempänä kuin arvaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilometri, kaksi vai kymmenen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilometri, kaksi vai kymmenen?
En tarkoittanut sijaintia, vaan tuota arvausta. Sijainnin puolesta emme ole nyt lähekkäin, vaikka arkisin kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut sijaintia, vaan tuota arvausta. Sijainnin puolesta emme ole nyt lähekkäin, vaikka arkisin kyllä.
Nyt on muita kuin aloittaja tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siellä aloittajankin kommenttia seassa. Ei ole kaikki muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä aloittaja kirjoitin tuon samaa mieltä kommentin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
¨kuinka lähellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
¨kuinka lähellä
Kahden metrin päässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, tykkäät lenkkimakkarasta. En osannut yhdistää heti. Se on hyvää mustakin vaikka harvoin syön :)
Mustaa makkaraa syödään Tampereella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustamakkara on toki hyvää sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä aloittaja kirjoitin tuon samaa mieltä kommentin.
Minäkin olen samaa mieltä samasta asiasta mutta kenties eri henkilön suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen samaa mieltä samasta asiasta mutta kenties eri henkilön suhteen.
Eikö tuo ole palstalla aika itsestäänselvyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisältä musta ja ulkoa sininen, se on Hervannan yöbussi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustamakkara
- Anonyymi
Et ole nainen kuin harhoissa, etsi kaltaistasi seuraa, sit kaikki voi päättyä "onnellisesti" muuten ei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.
Hnainen ja M mies kyseessä,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole nainen kuin harhoissa, etsi kaltaistasi seuraa, sit kaikki voi päättyä "onnellisesti" muuten ei!
Taidat olla mies
- Anonyymi
Niin minäkin siitä fazerista jonka sain.
- Anonyymi
Tiedät, että tykkään.
Miksi olit vihainen mulle viimeksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät, että tykkään.
Miksi olit vihainen mulle viimeksi?-olikin vanha 😔
V-ttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa palstaetsivä etevä, mies osaa trollata joka maansuuntaan🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HooKoon vai H.K?
"Todella hoo kooo"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun ulosanti on aika katkeilevaa ja sekavaa miespuoliselle aloittajalle rupatteleva, merkki siitä että pää on sökönä🧐
- Anonyymi
Maistelusta😉
- Anonyymi
Kirjoitin aloituksen väärin. Nyt vasta tajusin itse kun ihmettelin vastauksia. Ei kerro mistä tykkää vaan kertoo jotain mistä tiedän, että tykkää minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin aloituksen väärin. Nyt vasta tajusin itse kun ihmettelin vastauksia. Ei kerro mistä tykkää vaan kertoo jotain mistä tiedän, että tykkää minusta.
Sexy kävely tyyli😘muistatko kun kerroin sulle
- Anonyymi
enai kertaa täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä me tuollaisia jutella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭Muistan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä erisanoin mutta muistan. Ihmettelin sitä tai se huvitti mua koska just en etes kävelly normaali reipasta kävelyä vaan lönkystelin et en nii nopiaa joudu isolle tielle :) ❤️ Et sä varmaavees oo se ketä aattelen mut on mulla ikävä. Ihan oikeeta yhteyden pitoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä erisanoin mutta muistan. Ihmettelin sitä tai se huvitti mua koska just en etes kävelly normaali reipasta kävelyä vaan lönkystelin et en nii nopiaa joudu isolle tielle :) ❤️ Et sä varmaavees oo se ketä aattelen mut on mulla ikävä. Ihan oikeeta yhteyden pitoo.
Laita mulle viestiä😘
- Anonyymi
Tykkään viikinkijutuista. Oudosta musiikista. Taiteesta.
- Anonyymi
En tiedä että tykkäisit, tai hän.
- Anonyymi
Outo musiikki, kenen taide🤓?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo musiikki, kenen taide🤓?
Kaikenlainen taide... Surrealistinen. 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlainen taide... Surrealistinen. 🙃
Salvador Dali?
- Anonyymi
Thats all https://youtu.be/ZtBhYgI3e8A
- Anonyymi
Hyvä biisi vaan en tunnista siitä ketään.
- Anonyymi
No, muistaisitko kun yhden kerran kuljit ohitseni sisälle aamulla ja olin autoni vieressä putsaten lumesta sitä. Tipautin avaimet kädestäni, kun jäin haaveilemaan Sinusta kulkuasi seuraten.
Kerran sisätiloissa tulin pyytämään, voisitko tulla ensin auttamaan toisessa paikassa ja vasta sitten jatkaa siinä, mihin olit jo sijoittautunut aluksi itse.
Monesti jäin tekemään jotakin hyödyllistä vielä siellä, kun tiesin, että Sinä tulisit kohta takaisin. Halusin nähdä Sinut vielä myöhemmällä päivässä uudestaan!
Ja tästä viimeistään tiedät: selvitin oikein sen, mihin Sinä jokin päivä sitten annoit vihjeet!
Lisäksi omistin Sinulle kappaleen...
- JOSH 💕- Anonyymi
Noin ei päässyt koskaan käymään, ehkä jos oltaisiin työkavereita oltu joskus.. mutta ei.
- Anonyymi
Toivottavasti kohtaatte jossain.
- Anonyymi
Toivon samaa.
- Anonyymi
Onks se Aulikki? Kyösti tässä terve! Saitko ruusut maahan sinne narsissien viereen?
- Anonyymi
Ruusut on liian piikikkäitä mun makuun. Kauniita, mutta satuttaa aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruusut on liian piikikkäitä mun makuun. Kauniita, mutta satuttaa aina.
No sitten liljoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten liljoja.
Liljat parempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten liljoja.
Hautajaisissa näkee paljon liljoja.
Sorry vaan, sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hautajaisissa näkee paljon liljoja.
Sorry vaan, sivusta.Hautajaisissa olet nähnyt varmaan valkoisia liljoja. Mutta lilja on muutakin kuin vain hautajaiskukka, varsinkin muunväriset liljat.
- Anonyymi
Tämänpäiväisestä katseesta sen tiedät
- Anonyymi
En nähnyt tänään ketään. En yhtään ketään tärkeää.
- Anonyymi
Minkä väriset silmät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä väriset silmät?
Siniset mulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siniset mulla
Entä hänellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä hänellä?
En mä osaa tarkkaan sanoa ku oon värisokea 🙈 todella kirkkaat kuitenkin, ehkä siniharmaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä osaa tarkkaan sanoa ku oon värisokea 🙈 todella kirkkaat kuitenkin, ehkä siniharmaat
Siniharmaat silmät vaalealla naisella .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siniharmaat silmät vaalealla naisella .
Ei ole blondi kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vaan mieleen ku tuollasen H.K naisen silmiin on tullu eksyttyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧡💛🧡💛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧡💛🧡💛
😘😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧡💛🧡💛
Koskahan ois taas mahollista eksyy🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskahan ois taas mahollista eksyy🤔
Ihan tuo käy mikäli olet eksynyt juuri näihin silmiin mistähän tuo sitten varmistuu..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tuo käy mikäli olet eksynyt juuri näihin silmiin mistähän tuo sitten varmistuu..?
Hmm, minkälaisen miehen toivoisit eksyneen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli sivusta muuten, pikku vinkki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siniset mulla
Ei sinisilmäistä, luin väärinpäin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli sivusta muuten, pikku vinkki!
Mistä sivusta? Multa oli joka kertoi että katseesta tunnistais. Eli mulla siniset silmät ja tällä H.K naisella ne ehkä siniharmaat..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sivusta? Multa oli joka kertoi että katseesta tunnistais. Eli mulla siniset silmät ja tällä H.K naisella ne ehkä siniharmaat..
Minäkin tunnistan yhden ei-sinisilmäisen katseen. Ne silmät lämmittää mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis en kaipaa sinisilmäistä miestä. Luen väärin koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis en kaipaa sinisilmäistä miestä. Luen väärin koko ajan.
Okei, ei voi mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💛🧡💛🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💛🧡💛🧡
♥️ Eli aiemmat kommentit olikin joltaa muulta ilmeisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧡💛🧡💛 ei kysymykseen vastata kysymyksellä. . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei me mitään vanhoja olla, mä oon pitkähkö ja tummatukkainen, ja sä oot varmaa astronautti ku sun silmät loistaa ku tähdet. Asia varmistettu? 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta tarkoittaa että olet eri hk nainen kuin aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan nämä rönsyilee kun ei ole yksityinen keskustelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, no ei sillä väliä jos ei oo sama ku alottaja, jos vaan on se oikea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei me mitään vanhoja olla, mä oon pitkähkö ja tummatukkainen, ja sä oot varmaa astronautti ku sun silmät loistaa ku tähdet. Asia varmistettu? 😉
Jos tuo sinusta varmistukseksi käy.,niin kuinka etenet? Tarjoat paikan raketin etupenkille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo sinusta varmistukseksi käy.,niin kuinka etenet? Tarjoat paikan raketin etupenkille?
No hehe. Ei se nyt tietenkää varmistus ole, mutta antaa suuntaa ollaanko siellä päinkään.. Ja en mä mitää rakettii tarvi ku hän saa mun pään pilviin ilmanki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hehe. Ei se nyt tietenkää varmistus ole, mutta antaa suuntaa ollaanko siellä päinkään.. Ja en mä mitää rakettii tarvi ku hän saa mun pään pilviin ilmanki
Mutta hänhän se astronautti olinkin. No ei kyllä suuntaa anna, paitsi heliosfääriin.
Tarkemmat koordinaatit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hänhän se astronautti olinkin. No ei kyllä suuntaa anna, paitsi heliosfääriin.
Tarkemmat koordinaatit.Nää siis sivullisia kaikki tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää siis sivullisia kaikki tässä.
Jep, niin arvelinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jossaa vaiheessa sanot voisko tunnisteet olla toistaseks osuvia. Laitetaa lisää jos on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jossaa vaiheessa sanot voisko tunnisteet olla toistaseks osuvia. Laitetaa lisää jos on...
On ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut.
No nythän ei melkee tekis mieli varmistella enempää, ettei tulis pettymyst ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut.
No oletkos sä brunette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oletkos sä brunette?
En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Juu tuskin oot hän muutenkaa, äsken hänet näin eikä hän tänne pääsis vastailee täl hetkel varmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Tai en tiedä onko brunette oikee, mut ei blondi eikä mustat hiukset :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä hänellä?
Punaiset jos on ryypännyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
On se joka toinen päivä! Tänään lyhyt vaalee, illalla pitkä ja ruskee tu.......! 😆🚀👆.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruskeasilmäisen
- Anonyymi
Rakastan sinua H.K. Kerro mulle, jos et tykkää minusta. Tv. K.H.
- Anonyymi
Olen täysillä rakastunut sinuun K.H.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin tämä kh vaikuttelee? Mikä sun eka kirjain on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sinut rakas, tule mulle H.K. Tv. K.H. Tiedät, että sinusta tykkään ja pidän aina sinusta huolta. Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin tämä kh vaikuttelee? Mikä sun eka kirjain on?
Kyllähän se tuosta keskustelusta jo kävi ilmi kaikki kirjaimet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sinut rakas, tule mulle H.K. Tv. K.H. Tiedät, että sinusta tykkään ja pidän aina sinusta huolta. Kiitos!
Tulen minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä rakastan hk sinista kun ei miehet koputtele ovelle.
- Anonyymi
Tykkään aina sinusta H nainen. Sinussa on sellaisia salaisia voimia ja hyvää ammattitaitoa. Hyvyyttä. Lyö minua jollain pehmeällä esineellä. Tv. K mies
- Anonyymi
Voisin lyödä hellästi ja joku päivä sen teenkin, mutta ihan hellästi vaan, en satuta.
Mutta nyt laitettava pää tyynyyn kun näin väsyttää jo. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Aloittaja toivottavasti mies jota kaipaat osaisi tunnistaa sinut täältä, vaikka vaikeaa se on. Aloittaja minä olen kirjoittanut täältä kautta hänelle useita kuukausia. Ja,olen aina toivonut että hän edes jollain tavalla tunnistaisi minut, jos hän käy täällä lukemassa näitä. Olen käyttänyt tietoisesti tiettyä kirjoitus asua, että hän jos lukee näitä tietäisi että ne on juuri hänelle tarkoitettu. Olen käyttänyt hänestä erillaisia sanoja, kuten Kaunis Kasvoinen Kaunotar, Säteilevine silmineen, Kauniine olemuksineen. Niin, hän on kaikkea tuota mitä kirjoitin, hän on Kaunis ulkoisesti ja sisäisesti. Aloittaja minä satuin Rakastumaan tähän Kauniiseen naiseen, siitä on nyt aikaa vähän yli puolitoista vuotta. Ja, miksi kirjoitan hänelle täältä kautta? Kun, hänet kadotin ja olin tuntenut häntä kohtaan jo niin pitkän aikaa salaa näitä tunteita. Ei,ollut muuta tietä hänen luokseen. Kun, ihastuminen ja Rakastuminen ei ole suunnitelma, se vain tapahtuu tai sitten ei. Ja, minulle hänessä Kaunottaressa se vain tapahtui, en voinut sille itse mitään, tietysti häntäkin voin syyttää kun hänen ulkoinen olemus on niin Kaunis. Eli, en laittaisi kaikkea itseni syyksi. Luulin että kova panssarini suojaa minua näin voimakkaalta tunteiden myrskyltä, mutta hän sai minut täysin polvilleen. Hän, osasi luovuttaa tietämättään yksinäiseen sydämeeni omaa kaunista Rakkauttaan, siksi olen hänestä niin sekaisin. En, ole koskaan tuntenut näin voimakasta ja pitkäkestoista tunnetta ketään muuta kohtaan koko elämäni aikana, tämä Kaunis Kasvoinen Kaunotar mursi sieluni panssarin ja teki matkan sydämeeni. Ja, hän on nyt minussa, ja minä tunnen hänen Rakkauden joka päivä sisälläni. Rakas Kaunotar olen pahoillani siitä jos olen aiheuttanut sinulle mielipahaa näillä kirjoituksillani, se ei ole ollut näitten tarkoitus lainkaan. Sinä vai sytytit pitkän rivin Rakkauden kynttilöitäni palamaan, eikä niiden liekki heikkene. Aloittaja toivottavasti sinä voit kaipauksesi kohteen joku kaunis päivä. Johan tuo kello on aika paljon, pitäisi kohta käydä nukkumaan, on väsynyt olo heräsin hyvin aikaisin tänä aamuna. Sekä kuntotreenit ollut ym. Minä en koskaan lue mitä näihin minun kirjoituksiin joku kommetoi, koska ne yleensä on aina negatiivisiä. Eli, en palaa enää lukemaan tätäkään sivua. On, täällä kyllä positiivisiakin juttuja, mutta suuri osa ei. Mutta sinulle Kaunis Kasvoinen Kaunotar jotain haluan antaa, ole hyvä: Sinä olet aurinkoni , joka lämmittää sydämeni. asut sydämeni syvyyksissä olet Rakastettuni. Ajattelen sinua joka päivä, ajattelen lämmöllä , Rakkaudella, kuinka onkaan onnellista , kun on joku jota rakastaa , sillä Rakkauden tunne, on elämän suurin tuntemus. Ilman Rakkautta ei olisi elämää. Sydämeni sykkii Rakkautta sinulle, vain sinulle sydämeni valittu.
- Anonyymi
Voi mä en kestä että joku osaa kirjottaa tällee. Oispa joku iha irl kirjottanu mullr tälleeM Kaikkea hyvää kaikille rakastineille toibon
- Anonyymi
Okei.. pitääkö kirjoittaa kirje? Niin siis en tiedä, miten mun vanhemmat suhtautuis meihin. Kaipaan sua.
- Anonyymi
Vanhemmat? Taidat olla vähän liian nuori näille palstoille.
- Anonyymi
Taitaa "leena-äiti" huolestua ja sitten ei tykkää.
Tämä yleisellä tasolla. - Anonyymi
Oltaisiin puututtu, mutta ei uskottu. K
Joku järjestetty juttu, se nainen oli minun naapuri Mirka, joka halusi hoitaa miehen ja luuli tilintarkastajia miehiksi 🙂 olisko tässä jo. Tarpeeksi harmia ootte tehnyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oltaisiin puututtu, mutta ei uskottu. K
Joku järjestetty juttu, se nainen oli minun naapuri Mirka, joka halusi hoitaa miehen ja luuli tilintarkastajia miehiksi 🙂 olisko tässä jo. Tarpeeksi harmia ootte tehnyt.Alunperin lähtenyt miehen business pirukasya, meidän sukulaiset reagoi ja minulle tuli ne sähköpostit. Varmaan muitakin ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alunperin lähtenyt miehen business pirukasya, meidän sukulaiset reagoi ja minulle tuli ne sähköpostit. Varmaan muitakin ollut.
Mutta hyvä oli tänne laittaa kaikki, että muut saa elää rauhassa. Toivottavasti tulloopi paskaa muuallekin oikein kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hyvä oli tänne laittaa kaikki, että muut saa elää rauhassa. Toivottavasti tulloopi paskaa muuallekin oikein kunnolla.
Sitä en ymmärrä että miksi tätä pitää jatkaa vuodesta toiseen. Muuta kuin kiusa ja halu pilata elämää. Hyötyä muille ja paskaa jollekin. Toivottavasti tulee oikein kunnolla paskaa muilleki. Oikein kunnolla.
- Anonyymi
Varmasti tulee tilaisuuksia "hakata".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti tulee tilaisuuksia "hakata".
Good energy level buddy
- Anonyymi
Tykkään kun olet blondi ja muodokas. Kun olen pitkä ja olet minua lyhyempi niin siitä pidän myös ;)
- Anonyymi
Mikä siinä on että miehen täytyy olla pidempi?
- Anonyymi
Senttipeliä tuo, samanmittaisiakin voi ola. Testataan tuo halaamalla.
- Anonyymi
Mä teen vaikutuksen vai ulkoisilla olemuksillani vai?
- Anonyymi
Tämä osuu, 😉 mutta niin osuu aika moneen muuhun suomalaiseen naisen myös…. Tunnistaisin sinut siitä eleestä mitä teit pe klo 13-14 kun moikattiin hyviä viikonloppuja (tuon voi vielä arvata) ja lisäksi jotain pientä muuta vihjettä päälle kiitos!
P.s. Olevan varovainen siellä vesillä! Itselleen vesielementti on tuttu, turvallinen ja hyvin mieleinen, mutta silti siinä on vaaransa. Vesillä oloa pitää myös kunnioittaa. Anonyymi kirjoitti:
Tämä osuu, 😉 mutta niin osuu aika moneen muuhun suomalaiseen naisen myös…. Tunnistaisin sinut siitä eleestä mitä teit pe klo 13-14 kun moikattiin hyviä viikonloppuja (tuon voi vielä arvata) ja lisäksi jotain pientä muuta vihjettä päälle kiitos!
P.s. Olevan varovainen siellä vesillä! Itselleen vesielementti on tuttu, turvallinen ja hyvin mieleinen, mutta silti siinä on vaaransa. Vesillä oloa pitää myös kunnioittaa.Pyydän anteeksi kun olin pitkään monta tuntia poissa täältä eilen. Löysit minut täältä viimein, kuten minä löysin sinut. Minulla on sinun puhelinnumero, kuten myös sinulla.
Facebook löytyy myös :)- Anonyymi
Vastaukset ei ole aloittajalta sulle.
- Anonyymi
Tykkään kun minulla paljon hiuksia - sinulla mies ei yhtään ❣️
- Anonyymi
Olet tunteellinen, se on hyvä piirre. :)
- Anonyymi
Vähän liiankin välillä.
- Anonyymi
Hienoa että joku arvostaa tällaista ja ymmärtää. Ettei pidetä epävakaana🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että joku arvostaa tällaista ja ymmärtää. Ettei pidetä epävakaana🧐
Liian tasaiset ja tunteettomat ihmiset ei vaan sytytä. Mieluummin epävakaa kuin tylsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian tasaiset ja tunteettomat ihmiset ei vaan sytytä. Mieluummin epävakaa kuin tylsä.
Tunteellisuus ei ole yhtäkuin epävakaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteellisuus ei ole yhtäkuin epävakaa.
No palstalla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No palstalla on.
Et siis koe tätä miehen teatteria yhtään teennäisenä vaan oiktin haalit tällaista epävakauteen liittyvää narratiivia?😉
- Anonyymi
Tykkään kun olet ujo, kun olet kertonut niin, se on mun mielestä söpöä :)
- Anonyymi
En ole ujo enkä ole niin kertonut.
- Anonyymi
Se ei ollut tuo joka kertoi, koska minä kerroin tänne sen, mutta ei se mitään jos hänkin olis vaikka kertonut myös olevansa sellainen.
- Anonyymi
täällä tosi mujo poku
- Anonyymi
Tykkään mä.
- Anonyymi
Tykkään
Koska oot hellä - Anonyymi
Kiva kuulla tuo jos olet se ihana.
- Anonyymi
Kahden vuoden jälkeen sanat on sanottuna.
- Anonyymi
Unohtu ne tunnisteet tästä viestistä?
- Anonyymi
Kumman tunnisteita kärtät tältä äijältä joka esiintyy naisena sen naisoletetun vai omia aristokraattisia piirteitäsi?
- Anonyymi
En oikein usko että olet hän.
- Anonyymi
Tykkään... Muki tolkulla
- Anonyymi
Katselen sun kuvia, kun muuta ei sinusta ole minulla. Olen etäinen ja salainen ihailijasi.
- Anonyymi
Tule ja ota, muutakin.
- Anonyymi
Ei pidä kuviani missään näytillä.
- Anonyymi
Missä katselet?
- Anonyymi
Hetkinen... 🤔 *Laskee sormien kanssa 1 1=3* Tuliko ne kuvat sinulle? 🤭 Olen otettu, jos niin on. 🤗
- Anonyymi
Tykkäsin sinun koirista. Iloisia ja hännät heilui. 😊
- Anonyymi
Tykkään. 🐰
- Anonyymi
Niin mäkin tykkään susta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mäkin tykkään susta.
Se olisi ihanaa, ihana ihminen. 🐇
- Anonyymi
Oon ekaa kertaa sanonut sua nimeltä...joo tykkään sinusta, jonka kyllä jo tiesitkin..arvelen, luulen?
- Anonyymi
Oletko muka?
- Anonyymi
Ai kutsunut jonnekin nimellä? Meillä kyllä alkoi kaikki niin...
Pelkkää haavetta, että oisit hän. Hän on kadonnut. Halusin vain haaveilla.
-sivusta
- Anonyymi
Voi sen hänelle sanoa aina simiin katsoem. Palstalla se on ihan turhaa, koska ei ole mitään tunteita täällä kirjoittelevia kohtaan.
- Anonyymi
Miksi vaivaudut kuitenkin kommentoimaan täällä kirjoitteleville tällaiseen viestiketjuun? Ristiriitaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vaivaudut kuitenkin kommentoimaan täällä kirjoitteleville tällaiseen viestiketjuun? Ristiriitaista.
Miespuolinen aloittaja pitää tällä humpuukipuheells ketjuja pystyssä
- Anonyymi
Jalka pallo. Jalkapallo.
- Anonyymi
pallo jalka eli pallo jalassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tv.ssä vain, OZ-sarjassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko urheilija?
- Anonyymi
Nyt ei urheilusta kyse, piti irrottautua kun hiersi liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko urheilija?
En ole urheilija. Mietin jos tuo kirjoittaja oli vaikka varattu.
- Anonyymi
Kerro muita tunnisteita?
- Anonyymi
Onko ap Henna Bachelorista?
- Anonyymi
No en ole enkä katso sarjaa.
- Anonyymi
En ole. Katson mieluummin tankki täyteen sarjaa.
- Anonyymi
Katsokaa a studioo.
Ootte uskomattomia.
Lukekaa ja liikkukaa
Laulakaa ja nukkukaa
Mutta elkää katsoko näitä sarjoja.
Vai miten. - Anonyymi
Kaipaan sinua elä jätä minua. Olet osa minua ja minä Saipan huoltaja.
Voidaanko jättää tämä ketju taakse?
Tunteellisesti sulle kirjoitin heti ketjun alussa mutten saanu vasta kaikua, olen kyllästynyt vain kirjoittamaan. Olenhan jo kasvanut irti näistä. Elämä on muualla, olen kuin joutsen. - Anonyymi
En kestä enää ilman kosketusta. Pelkkä teksti netissä ei riitä.
Nähdäänkö huomenna Vaasassa?
Junat kulkee- Anonyymi
Vaasassa? Minä en kaipaa ketään sieltä päinkään :)
- Anonyymi
Olen huomannut sen että rakkauttamme koittavat haukkuvat koirat estää. Tulen kuitenkin huomenna luoksesi ja vietämme yhteisen kesän. Haaveeni on että voisimme korjata autoani yhdessä. Ja että laittaisit minulle nakki keittoa, ruisleipää, piimää, juustoa ja suolakurkkua. Oikea kotiruoka on ravinto aineiltaan ihan hyvää jos vaan liikkuu tarpeeksi. Olen suunnitellut että kävelen luoksesi kun autokaan ei ole vielä kunnossa. Jos taas tulet tänne niin vaihdamme laturin hihnan yhdessä. Olen tuntenut jo pitkään että se luistaa. En pysty myöskään tarkentamaan katsettani silloin. Purkki on vielä kaapissa. Avasinko nyt liikaa elämääni, entä jos hylkäät minut? Olenko riittävä? Olen silti valmis yrittämään. Ota koirasi mukaan ostan sille mustaa makkaraa.
- Anonyymi
Nähdään vaan huomenna. Ja tulen, tulen heti luoksesi. T. Ap
- Anonyymi
Tehdään näin, ajattelin mennä lepäämään vähän vielä. On ollut uneton yö takana. T S
- Anonyymi
Eikö olisi uskottavampaa feikkikeskustelunvetämistä vastata itsellesi miespuoleinen ihan suoraan siihen edelliseen vedätyskommenttiin? Vai onko kyse sinulle hyvinkin todelliselta tuntuvasta asiasta, että juu huomenna alkaa yhteinen elämä ja se todentuu kirjoittamalla näin nettiin. Viittaan tuohon edellä olleeseen haukkuvat koirat- kommenttiin. Sinun epäreaalielämän voi ymmärtää mielenterveyteen liittyvän sairauden kautta, mutta muiden ns uskovaisuus näihin raapustuksiin ei anna kovinkaan älyllistä vaikutelmaa, ei millään pahalla :)
- Anonyymi
Tämä ei ole ap vaan kiusaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olisi uskottavampaa feikkikeskustelunvetämistä vastata itsellesi miespuoleinen ihan suoraan siihen edelliseen vedätyskommenttiin? Vai onko kyse sinulle hyvinkin todelliselta tuntuvasta asiasta, että juu huomenna alkaa yhteinen elämä ja se todentuu kirjoittamalla näin nettiin. Viittaan tuohon edellä olleeseen haukkuvat koirat- kommenttiin. Sinun epäreaalielämän voi ymmärtää mielenterveyteen liittyvän sairauden kautta, mutta muiden ns uskovaisuus näihin raapustuksiin ei anna kovinkaan älyllistä vaikutelmaa, ei millään pahalla :)
Ketä kiinnostaa sun kitärjoitukset. Olet sisäiseti tyhjä, sontaläjän jäänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä oli päivän paras kommentti. Yhden sinuun täysin. Tuo on pelkkä sontaläjän paikka koko palstanpilaaja. t. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei taas minua solvataan internetissä, taidan tehdä nettivinkin että nyt jotain vastinetta meidän verorahoille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä oli päivän paras kommentti. Yhden sinuun täysin. Tuo on pelkkä sontaläjän paikka koko palstanpilaaja. t. ap
Minusta ne on sontaläjiä jotka uskoo sun olevan nainen ja varsinkin mitä hönömpää tekstiä kirjoitat. Toksisten oravanpyörä
- Anonyymi
Ilmiantakaa minut?
Saartakaa!
En voi olla kirjoittamatta!
Olenko löytänyt runon?
Itseni?
Taistelen silti.
Nää ketjut on ihan samaa tasoa. Sen halusin herättää. Ihan hölyn pölyä.
Ostakaa ja myykää- Anonyymi
Jätä rauhaa. Sillä näistä pääset. Kyllä minä ilmiannankin teitä tyhmimpiä aika säännöllisesti. Nyt en jaksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä rauhaa. Sillä näistä pääset. Kyllä minä ilmiannankin teitä tyhmimpiä aika säännöllisesti. Nyt en jaksa.
No se vasta olisikin mies kun alat ilmiantaa omia kommentteja. En usko, etteikö tämä kävisi ilmi sen jopa suojatun yhteytesi takaa ja koko kirjoitusrypäs on varmasti löydettävissä kaikkinen karmeuksineen jos (hyvää) tahtoa on...
- Anonyymi
Yllä oleva mee hoitoon.
Joo mä meen kans nukkuu.
Ollaan huomenna yhteyksissä
Kiva nähdä viimein.
Ikävä on ollutkin
Jatketaan keskustelua yv:nä
T. Ap- Anonyymi
Te olette kylläkin sama trollimies, sinä ja tuo ilmiantoa huuteleva. ps jees pliis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te olette kylläkin sama trollimies, sinä ja tuo ilmiantoa huuteleva. ps jees pliis
Laitatko tekstiviestiä, soitatko, vai laitatko viestiä facebookissa. Jäi epäselväksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko tekstiviestiä, soitatko, vai laitatko viestiä facebookissa. Jäi epäselväksi?
Joo, eiköhän asia ole aika yksiselitteisen selkeä jos haluaa lukea, eikä vain lukea ja minua jos pitää ikävänä ja muskaavana ihmisenä, niin onhan se toki pahansuopaa tuoda esiin, että trollimies vedättää ns tunnisteillaan minkä ehtii ja ne vaihtuu lennossa jopa saman aloituksen alla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, eiköhän asia ole aika yksiselitteisen selkeä jos haluaa lukea, eikä vain lukea ja minua jos pitää ikävänä ja muskaavana ihmisenä, niin onhan se toki pahansuopaa tuoda esiin, että trollimies vedättää ns tunnisteillaan minkä ehtii ja ne vaihtuu lennossa jopa saman aloituksen alla
murskaavana*
- Anonyymi
Tämä ei ole aloittajan kirjoitus. Kyllä pitää olla mt kun edes esittää niin. En kirjoittasi noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teistä kumpikaan ei ole aloittaja. Varmaan kivaa tuo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ei liity KUKAAN aloitukseen. Täyttä ymmärrystä vailla koko lapsilauma.
On hauskaa troIIata. Olkaa hyvä vaan. :) - Anonyymi
Minä en kehota tuntemattomia menemään hoitoon.
En mene nukkumaan kymmeneltä aamulla.
En ota tänään yhteyttä kaivattuuni.
Olen nähnyt kaivattuani kyllä.
Ikävä on ollut oli ainoa tuossa kommentissa mikä osuu oikeasti.
En kirjoittele mitään yv viestejä palstalaisille.
T. aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kehota tuntemattomia menemään hoitoon.
En mene nukkumaan kymmeneltä aamulla.
En ota tänään yhteyttä kaivattuuni.
Olen nähnyt kaivattuani kyllä.
Ikävä on ollut oli ainoa tuossa kommentissa mikä osuu oikeasti.
En kirjoittele mitään yv viestejä palstalaisille.
T. aloittajaKyllä tuo vaan on sinun oma kommenttisi aloittajamies, kyllä sen pitäisi olla selvää. Joko kohta käsket minun menemään hoitoon tai kerrot kuinka inhottava palstamummeli tai vastaava olen? Aina tulee täyslaidallinen jossain vaiheessa...
- Anonyymi
Onko sulla diagnoisoitu psykååsi? Kohtelet muita aika pyskååttisesti täällä noilla vedätyksilläsi ja muina esiintymisillä.
Kannattaa tutkia asia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo vaan on sinun oma kommenttisi aloittajamies, kyllä sen pitäisi olla selvää. Joko kohta käsket minun menemään hoitoon tai kerrot kuinka inhottava palstamummeli tai vastaava olen? Aina tulee täyslaidallinen jossain vaiheessa...
Olen nainen ja pyysin ylläpitoa antamaan meille toistemme yhteystiedot. Selvitetään tämä asia sitä kautta. Kiusaaminen on ihan oikeasti rangaistava teko ja siitä napsahtaa korvausta uhrille. Palataan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen ja pyysin ylläpitoa antamaan meille toistemme yhteystiedot. Selvitetään tämä asia sitä kautta. Kiusaaminen on ihan oikeasti rangaistava teko ja siitä napsahtaa korvausta uhrille. Palataan!
Ei ylläpito kylläkään voi lähteä murtamaan kenenkään yksityisyydensuojaa sillä perusteella, että kun musta tuntuu, että minulle kommunioidaan täällä, ihan missä mielessä tahansa näin siis. Esimerkkinä se älynväläysihminen joka mussuttaa jostain puolisostaan ja kirjoittelee häiriintyneesti, joten sillä perusteella jotkut ukaasit on koskeneet juuri häntä kuten kaikki muukin herja. Ja kiusaaminen on kyllä rangaistava teko, siinä olet rollimies oikeassa. Väärän tiedon levittäminen on sitä esimerkiksi.
- Anonyymi
Kisakatsomo meillä klo 13:39?
- Anonyymi
Mulla on muuta tänään. Enkä oleta sun olevan hän.
- Anonyymi
Olen ihan kunnossa. Yllätyin vain että jotkut tällaisia foorumeja harrastaa. Jännä ois tietää taustoja.
En kiusaa enempää- Anonyymi
En tiennyt että mua kiusataan . Joten no worry.
Ei tämä ole harrastus vaan ihan yhtä miestä täällä kaivannut tunteista vähän seonneena. Eksyin tänne kun ihastuin aika yllättäen ja paljon. En muuten käy keskustelupalstoilla enkä harrasta mitään keskustelupalstoja. Luen ja kirjoitan vain tälle Ikäväpalstalle (joskus harvoin luen Tunteet), koska silloin kun tunteet oli "pahimmillaan", tuntui että täältä sai vastakaikua niille. Palsta on muuttunut, tuntuu että Ukrainan sodan myötä mielenterveyshäiriöt ovat pahenemassa myös Suomessa. Siksi täällä ei oikein enää vastakaikua saa.
Siinä sulle taustat kuin noin kiinnostaa :) Ole hyvä vaan.
(tämä on aloittajan teksti, ei nuo tuolla aloittajaa esittävät siellä täällä, en ole tätä itse edes lukenut nyt kuin vähän lopusta) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt että mua kiusataan . Joten no worry.
Ei tämä ole harrastus vaan ihan yhtä miestä täällä kaivannut tunteista vähän seonneena. Eksyin tänne kun ihastuin aika yllättäen ja paljon. En muuten käy keskustelupalstoilla enkä harrasta mitään keskustelupalstoja. Luen ja kirjoitan vain tälle Ikäväpalstalle (joskus harvoin luen Tunteet), koska silloin kun tunteet oli "pahimmillaan", tuntui että täältä sai vastakaikua niille. Palsta on muuttunut, tuntuu että Ukrainan sodan myötä mielenterveyshäiriöt ovat pahenemassa myös Suomessa. Siksi täällä ei oikein enää vastakaikua saa.
Siinä sulle taustat kuin noin kiinnostaa :) Ole hyvä vaan.
(tämä on aloittajan teksti, ei nuo tuolla aloittajaa esittävät siellä täällä, en ole tätä itse edes lukenut nyt kuin vähän lopusta)Miksi sinun mies pitää näissä falskeissa teattereissasi esittää aina naiset jotenkin seonneina?
- Anonyymi
Minä näen tällaisten kommenttien läpi. Esitän vaan välillä ja vastaan kuin en ymmärtäisi. Tiedän, että sinä "en tiedä että tällaisia" muut harrastaa olet yksi vakionäpyttelijä täällä. Esität vaan muita hiljentääksesi. Todennäköisesti olet mustasukkainen, kun kuvittelet jotain harhoissasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinun mies pitää näissä falskeissa teattereissasi esittää aina naiset jotenkin seonneina?
Minä olen oikeasti nainen ja se ketä kaipaan tietää sen. Sinun luuloilla ei ole mitään väliä. Sulla on vaan niin vtun paha olla elämässäsi. Siksi sinä puutut näihin ja mustamaalaat. Olet liian pitkään kiusannut muita, saat siitä jo oikeasti tyydytystä sisällesi. Tuntuuko tyhjältä, kun ei pääse tänne haukkumaan ketään? Aivan! Oikeasti säälin sinua täti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä näen tällaisten kommenttien läpi. Esitän vaan välillä ja vastaan kuin en ymmärtäisi. Tiedän, että sinä "en tiedä että tällaisia" muut harrastaa olet yksi vakionäpyttelijä täällä. Esität vaan muita hiljentääksesi. Todennäköisesti olet mustasukkainen, kun kuvittelet jotain harhoissasi.
No jopas sinä sfääreihin pääsit tästäkin aloittajamiehen itsreflektiosta tai ihan vaan ketjun täytteestä. Teeekö joku näillä nk juonenkäänteillä jotain ihan aikuisten oikeasti? minä taas esitän, etten muka ymmärrä tätä aloittajamiehen riitelyksi itsensä kanssa ja paheksun porukkaa tällä perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopas sinä sfääreihin pääsit tästäkin aloittajamiehen itsreflektiosta tai ihan vaan ketjun täytteestä. Teeekö joku näillä nk juonenkäänteillä jotain ihan aikuisten oikeasti? minä taas esitän, etten muka ymmärrä tätä aloittajamiehen riitelyksi itsensä kanssa ja paheksun porukkaa tällä perusteella.
En minä sinua enempää lue. Yhden voin lukea ja sitten lopetan. Sinä saat tyydytystä kiusaamisesta ja minä en niitä enempää lue. Hanki nyrkkeilysäkki v ajaa. En lukenut tuosta kuin 3 sanaa. En tarvitse sunlaisia mitättömyyksiä edes tätä kautta elämääni. Älä kuvittele itsestäsi liikoja, jos kerran sulle vastasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä sinua enempää lue. Yhden voin lukea ja sitten lopetan. Sinä saat tyydytystä kiusaamisesta ja minä en niitä enempää lue. Hanki nyrkkeilysäkki v ajaa. En lukenut tuosta kuin 3 sanaa. En tarvitse sunlaisia mitättömyyksiä edes tätä kautta elämääni. Älä kuvittele itsestäsi liikoja, jos kerran sulle vastasin.
Ihan tällainen filosofinen kysymys, ei siis sulle ollenkaan, että kuinkahan monta kertaa tämän saman kaavan pitää toistua ennen kun porukka ymmärtää, ettei tämäntyyppisten aloitusten takana ole mitään naista koskaan ollutkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tällainen filosofinen kysymys, ei siis sulle ollenkaan, että kuinkahan monta kertaa tämän saman kaavan pitää toistua ennen kun porukka ymmärtää, ettei tämäntyyppisten aloitusten takana ole mitään naista koskaan ollutkaan?
Murray Head: One night in Bangkok
https://youtu.be/ElhRp0e9N7M?si=lPKVylgf-FR6yrrA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinun mies pitää näissä falskeissa teattereissasi esittää aina naiset jotenkin seonneina?
Tai tarinallisuuksien mies on aina muka joku ylijumala millaisena kekkeruusi haluasi itsensä nähdä marmorikivellä
- Anonyymi
Mitkäs oli muka ne AP:n antamat omat tuntomerkit?
Jos uskallat, niin laitapa vielä tähän helpottamaan Häntä.- Anonyymi
Ei tuo trollimies koskaan mitään konkreettista laita ja nämä mahdolliset tuntomerkit voi vaihtua lennossa, ensin on tumma ja sitten on vaalia...jos et ole huomannut...
- Anonyymi
On ne tuolla välissä. Harmi vaan kun siellä on kymmenen muuta, jotka luulee olevansa aloittaja. Joskus mietin, että käykö täällä ketään tervettä lisäksesi. Ennen kävi mutta kyllä on jutut muuttunut ihan parissa kuukaudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ne tuolla välissä. Harmi vaan kun siellä on kymmenen muuta, jotka luulee olevansa aloittaja. Joskus mietin, että käykö täällä ketään tervettä lisäksesi. Ennen kävi mutta kyllä on jutut muuttunut ihan parissa kuukaudessa.
No terveitä aika vähän joo 😂 täähän on sellaisten yksinelävien peruspaikka missä harrastaa keskustelua kun muita juttukavereita ei oo. Eli aika sekavaa porukkaa eikä tänne todellakaan pidä jäädä pitkäksi aikaa. Täällä jotkut kehittelee itelleen naisystäviä kuten tämä palstan vakiokäyttäjä gubbe.
Se on välillä varsin hauskaakin kun gubbeäijä yrittää naisena vääntää tekstiä tänne kun ei miehenä oikein naisena kirjoittelut meinaa onnistua tai ainakin naiset huomaa feikiks kun on niin yliäitelää.
Gubbe ollu palstoilla aivan liian monta vuosikymmentä eli alkaa olla päästään jo liiankin sekaisin. Omasta mielenterveydestä täytyy sen verran välittää ettei heilahda yli. Menee irl ja palstaelämä sekaisin ja palstagubbehan seurustelee jo vakavasti kehittelemiensä palstanaisten kanssa siis omissa mielikuvissaan. Eli vaarat vaanii jos tänne jää asumaan liian pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Etkö ap saisi yhteyttä siihen ihastukseesi? Kannattaa ainakin yrittää ja ymmärrän täysin että puhuminen auttaa. Tunteet myös laantuvat, kun antaa aikaa. Nyt ymmärrän että tänne kirjoittaminen voi olla kanava purkaa tunteita. Ja se on hyvä, ihminen ei ole kone.
Pyydän anteeksi kaikilta, että häiritsin ryhmää. Se oli ajattelematonta. En tee sitä enää yhdelläkään viestillä.- Anonyymi
Laitan tekstiviestiä sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitan tekstiviestiä sinulle.
Lisäys edelliseen: Eli T*** laittaa S****:lle tekstiviestiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys edelliseen: Eli T*** laittaa S****:lle tekstiviestiä
Juu ja aloittaja ei ole T eikä kohde ole S.
- Anonyymi
Huh huh..sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh..sivusta
Sivusta oli hänkin. Minä aloittaja jouduin tässä nyt oikeasti psy kon uhriksi. En ole tätä lukenut kuin vähän ja silloin tällöin mutta tuo on oikeasti psy ko.
- Anonyymi
Tää on niin outo sivusto noh peace !
- Anonyymi
Eikö olekkin. pidetään se outoja jatkossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olekkin. pidetään se outoja jatkossakin.
Olekin. Et laita kaksoiskonsonanttia jos mua esität. Äidinkielenopettajani kääntyisi haudassaan. En tiedä onko kuollut, mutta varmaan.
- Anonyymi
Olen tavannut sinut aina työn touhussa. Olet siinä taitava. Sinulta asiakaspalvelu käy kuin luonnostaan. Voimia!
- Anonyymi
En tee asiakaspalvelua. - entinen spämmääjä-
- Anonyymi
Hän ei tiedä työstäni mitään. Tuo spämmääjä ei liity aloitukseen. Olen oikeasti tunteissa täällä liikkeellä.
-ap - Anonyymi
Oli tai ei niin tämä on minun aloitus ja sinä sekaannut nyt en minä. Kenenkään pakkomielteet ei parane sinun palstahuuteluilla vajaamieIi.
t. yksi lukuisista tämän ketjun aloittajista, itseasiassa se ihan ensimmäinen aloittaja. Muut aloitti sitten lähinnä ne omat kommenttihaaransa ja halusivat ylpeänä olla aloittajia myös. naurattaa tää :)
- Anonyymi
Jännä olisi tietää, että montako henkilöä tällä sivustolle kirjoittaa. Minut ainakin sekoitetiin tuossa aikaisemmin toisiin. Tai oikeastaan, itse sotkin itseni.
Kaikkien kannattaa kyllä edes yrittää sitä omaa ihastusta. Ja kokemuksesta tiedän, että kyllä ne tunteet sitten viimein laantuu jos ei onnistu. Tärkeää kuitenkin on, että uskoo unelmiin ja yrittää. Mutta kipeää se tekee jos ei saa. Niin se vaan menee.
Pidetään tämä keskustelu elinvoimaisena.
t. Entinen spämmääjä (onkohan minut estetty lopullisesti?)
Nythän kirjoitan ihan nätisti.
Aurinkoa kesään kaikilla.- Anonyymi
Tämä siis sivusta. Ei liity aloittajaan eikä aloitukseen. Kuka lie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä siis sivusta. Ei liity aloittajaan eikä aloitukseen. Kuka lie.
Tämä aloitus oli S****:lta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ämä siis sivusta. Ei liity aloittajaan eikä aloitukseen. Kuka lie.
Ja oli osoitettu Tonille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oli osoitettu TonilleJ-nainen oli siis kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osunut!
- Anonyymi
Mistä päin Suomea Sonja olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osunut!
Se on huti sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on huti sitten.
Joku sekopää vaan haluaa näitä nyt kovasti sotkea. Onko se sitten hauskaa vai onko joku sairastunut, en tiedä. Kukaan S ei liity tähän aloitukseen mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oli osoitettu TonilleJust niin. Tonit ja sen ässät ei liity tähän aloitukseen mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just niin. Tonit ja sen ässät ei liity tähän aloitukseen mitenkään.
Kerro nyt guppe niitä nimiä kuitenkin tähän aloituksesi että on joka kekelle mistä valita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt guppe niitä nimiä kuitenkin tähän aloituksesi että on joka kekelle mistä valita
Ensisijaisesti termi keke koskee niitä sukupuolesta riippumatta joilla ei ole muuta elämää kuin tarinoida näistä
- Anonyymi
Moi. On kyllä sen verran salaperäistä, että minä en ymmärrä mitään? Sitä olen vain pohtinut, että onko tämän takana oikeat henkilöt, jotka tuntevat toisensa? Vai onko tämä pelkkää leikkiä. Kun seuraa kirjoituksia niin pää menee pyörälle, en ymmärrä ollenkaan. Jos olette niin toivottavasti saatte toisenne ja silleen.
Joku tuossa kirjoitti, että on tämä ihme ketju niin olen tullut siihen tulokseen, että jätän tällaiset harrasteet. Enpäs ehtinyt kuin muutaman päivän tätä lukea ja kirjoittaa ja sillä aikaa sain itsellenni spämmit, ihan aiheesta toki.
Mutta en viitsi nyt tähän sen enempää aikaani käyttää, kun en edes ymmärrä mitä täällä tapahtuu ja miten peliä pelataan. Vai onko sillä edes väliä, kunhan käy jotain aina silloin tällöin kirjoittamassa.
Kaikkea hyvää siis tämän ryhmän ihmeellisille jäsenille.- Anonyymi
Olet niin sokea. Kirjoitin aloituksen jonka muut on sotkenut täyteen kakkaa ja minun kiusaamista ja nyt minä aloittaja olen syyllinen kaikkeen. Löisin sinua jos olisit tässä vaikka en koskaan käytä väkivaltaa. Sinua minä löisin, olet niin epäreilu ja kohtuuton ihminen muita kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin sokea. Kirjoitin aloituksen jonka muut on sotkenut täyteen kakkaa ja minun kiusaamista ja nyt minä aloittaja olen syyllinen kaikkeen. Löisin sinua jos olisit tässä vaikka en koskaan käytä väkivaltaa. Sinua minä löisin, olet niin epäreilu ja kohtuuton ihminen muita kohtaan.
Oon pahoillani jos tunnet noin. Voitas yrittää vielä jatkaa tätä ketjua rauhassa tai perustetaan uusi samantapaisella nimellä. Vastailin tuonne alemma vähän ajatuksiani. T.späm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon pahoillani jos tunnet noin. Voitas yrittää vielä jatkaa tätä ketjua rauhassa tai perustetaan uusi samantapaisella nimellä. Vastailin tuonne alemma vähän ajatuksiani. T.späm
Miksi ajattelet, ettei tuota muka huomaisi mies, että kirjoittelet itsesi kanssa?
- Anonyymi
En koskaan kutsunut sua nimelläsi enkä lempinimillä.
- Anonyymi
Et. tuskin edes tiedät lempinimiäni.
- Anonyymi
Pyydän tälle ketjulle poistoa. En jaksa tätä lukea läpi itse, mutta tuo aloittajana esiintyvä huIIu on oikeasti psy ko. Sääliksi käy. t ap
- Anonyymi
Poisto tilattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poisto tilattu.
Anteeksi mutta olen pahoillani kaikesta, olin hetken vain lepäämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole terve ihminen. Selitäpä mikä sinua tässä aloituksessa niin suututtaa että pitää käyttäytyä noin sekopäisesti. Tämä poistuu kyllä kun se on tilattu mutta ehdit vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole terve ihminen. Selitäpä mikä sinua tässä aloituksessa niin suututtaa että pitää käyttäytyä noin sekopäisesti. Tämä poistuu kyllä kun se on tilattu mutta ehdit vielä.
No ei mikään ihme kun oli alunperin tarkoitus elää yksin ja suunnitella muuttoa 100km päähän, sitten päädyn tänne, otan selvää yhdestä viestistä jossa oli selkeästi jotain tuttua,¨
kysyn ensin ja saan vastauksen toiseen kommenttiin en saanut mitään vastausta, ja siitä lähti vähitellen kommentointi, sitten etsin numerosi ja laitan tekstiviestiä kahteen numeroon, josta kahdesta sain kielteisen vastauksen, toisessa oli jotain tuttua. Sitten
alkoi vähitellen selvitä että olet täällä, minä uskoin ensin että kommentoit täällä, sitten
uskoit pikkuhiljaa sinäkin, sitten aloimme molemmat rakastua toisiimme, tunsin rakastumisen tunteen ensi kertaa elämässäni, kommentoin alkumetreillä arkaillen ettet
ymmärtänyt oikein mitään eikä kukaan muukaan, teit paljon ketjuja, en kommentoinut
liian tarpeeksi, mutta itkin kuitenkin paljon, sitten oli vaiheita jolloin menin pois tolaltani, kun olen monesti mennyt tietämättäni puhumaan varatuille naisille, ja
syntyi paljon sellaista kohua että jouduin olemaan täältä pois. Arvostin kaikkia tekemiä
ketjujasi vaikka luulisit muuta, tämä ketjuissa tapahtuva kommenttien päälle kirjoittaminen sotki kaikki kuviot, useat jopa esittivät että olisin hän, vaikka en välillä ollut paikalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mikään ihme kun oli alunperin tarkoitus elää yksin ja suunnitella muuttoa 100km päähän, sitten päädyn tänne, otan selvää yhdestä viestistä jossa oli selkeästi jotain tuttua,¨
kysyn ensin ja saan vastauksen toiseen kommenttiin en saanut mitään vastausta, ja siitä lähti vähitellen kommentointi, sitten etsin numerosi ja laitan tekstiviestiä kahteen numeroon, josta kahdesta sain kielteisen vastauksen, toisessa oli jotain tuttua. Sitten
alkoi vähitellen selvitä että olet täällä, minä uskoin ensin että kommentoit täällä, sitten
uskoit pikkuhiljaa sinäkin, sitten aloimme molemmat rakastua toisiimme, tunsin rakastumisen tunteen ensi kertaa elämässäni, kommentoin alkumetreillä arkaillen ettet
ymmärtänyt oikein mitään eikä kukaan muukaan, teit paljon ketjuja, en kommentoinut
liian tarpeeksi, mutta itkin kuitenkin paljon, sitten oli vaiheita jolloin menin pois tolaltani, kun olen monesti mennyt tietämättäni puhumaan varatuille naisille, ja
syntyi paljon sellaista kohua että jouduin olemaan täältä pois. Arvostin kaikkia tekemiä
ketjujasi vaikka luulisit muuta, tämä ketjuissa tapahtuva kommenttien päälle kirjoittaminen sotki kaikki kuviot, useat jopa esittivät että olisin hän, vaikka en välillä ollut paikalla.Kiitos että avaat asiaa. Sulla on ollu tunteet sitten pelissä ihan oikeasti. Mut en tiedä kannattaako tän perusteella laittaa viestiä? Kun se on aika pieni todennäköisyys että menee oikealle. Tässä ryhmässähän voi olla ketä vaan? Elä silti huoli eläkä ajattele ittestäs mitään huonoa. Olen itte ainakin pahoillani että tätä ketjua sotkin. En siimä ihan alussa mutta sunnuntai aamuna ainakin. Toivon sulle kaikkea parasta. T.späm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oliko poiston tilaus nyt kuitenkaan se paras vaihtoehto. T.späm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oliko poiston tilaus nyt kuitenkaan se paras vaihtoehto. T.späm
Ei täällä saa kirjoittaa siten, että sanoo olevansa nainen kun te psykåt sekoatte täysin. No kirjoitan jatkossa ilman sukupuolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos että avaat asiaa. Sulla on ollu tunteet sitten pelissä ihan oikeasti. Mut en tiedä kannattaako tän perusteella laittaa viestiä? Kun se on aika pieni todennäköisyys että menee oikealle. Tässä ryhmässähän voi olla ketä vaan? Elä silti huoli eläkä ajattele ittestäs mitään huonoa. Olen itte ainakin pahoillani että tätä ketjua sotkin. En siimä ihan alussa mutta sunnuntai aamuna ainakin. Toivon sulle kaikkea parasta. T.späm
On tunteet pelissä oikeasti, vaikka se ei monesti siltä näyttänytkään, puhelinnumeroni
alku on 04423, muuten on vaikea arvata että kuka olen, Täällä tosiaan on kirjoiteltu nimelläni nimettömänä, sellaisia kommentteja että olet luullut niitä minun kirjoittamaksi,
en missään vaiheessa tahdonnut loukata, olin senkin takia surullinen kun kirjoiteltiiin Toni nimellä mutta ilman nimeä, välillä tosin kirjoitin omana itsenäni mutta sitä
ei voi huomata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä saa kirjoittaa siten, että sanoo olevansa nainen kun te psykåt sekoatte täysin. No kirjoitan jatkossa ilman sukupuolta.
Et sä ole nainen oikeasti. Kyllä se nyt vaan on niin, että tämäkin fantastinen aloitus on nyt spoilattu välijuonenkäänteineen, eli provokommentteineen. Jaksamisia👍
- Anonyymi
Voitaisiinko vähän purkaa asiaa ennen kuin ketju loppuu ja kenties tehdään uusi ketju samantapaisella nimellä. Vähän harmittaa alkuperäisen kirjoittajan puolesta, että kaikki syyttelee toisiaan. Voin omasta sanoa, että tulin mukaan vasta viime viikonloppuna ja kirjoitin ne tosi sekavat viestit. Sitä ennen en ole koko Suomi24 saittia seurannut. Oma käytös ei ollut kivaa mutta sen korjasin ja esto on näköjään jo purettu. En usko että kukaan on enää kartalla kuka kirjoitti ja mitä.
Voitko ekan viestin kirjoittanut vielä avata sitä sun ihantumis asiaa?
T.spämmääjä viime viikonlopulta- Anonyymi
Mielellään joo että saadaan selvyys kaikkeen tähän.
- Anonyymi
Muista laakitys pikkupsykå. t. aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kivasti sanottu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kivasti sanottu
Ei ole kiva tuo tyyppikään. Todella ahdistavaa joutua sosi opaatin uhriksi nettipalstalla. Lääkitys sille vaan. Enkä surisi jos kuolisi pois saman tien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan sen nyt tajuaa, että kirjottelet tätä riitadramaturgiaa itseksesi näihin aloituksiani mies. Toiset yrittää ehkä uskoa vieläkin näihin juttuihin jollain tahdonvoimalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kiva tuo tyyppikään. Todella ahdistavaa joutua sosi opaatin uhriksi nettipalstalla. Lääkitys sille vaan. Enkä surisi jos kuolisi pois saman tien.
Niin on varmasti guppe totta, että täällä pyörii myös niitä ns prosenttikerholaisia en tarkoita mopopoikia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kivasti sanottu
Ja tämä sinun luja usko siihen, että miesaloittaja on joku sulle tuttu naishenkilö on kivasti ajateltu pakkomielle? Ei näin
- Anonyymi
Mä olen nyt oman osuuteni avannut ja pallo on teillä. T.späm
- Anonyymi
jep, alan tilata poistoja kommenteillesi psy ko. Mun vuoro. t ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep, alan tilata poistoja kommenteillesi psy ko. Mun vuoro. t ap
En tarkoittanut tuota mitä sanoin, en olisi halunnut laittaa enää mitään tuollaista, en olisi
halunnut ottaa erästä kommenttia tosissaan.
- Anonyymi
Ei mulle tartte tilata poistoja enää. Mun viestejä kyllä poistettiin. Enkä nyt jaksa tätä enempää. Yritin tässä kuitenkin hyvää keskustelua.
Sitä mä en vaan ymmärrä näillä foorumeilla, että vaikka kuinka kirjoitat niin milloinkaan ei ole hyvä. Aina joku syyttää tai haukkuu. Nyt kun yritin olla asiallinen niin vaan haukutaan psykoksi. Ehkäpä se menee kuitenkin niin että suurin osa porukkaa joka tänne kirjoittaa on jotain nörtti jengiä, jotka pitää hauskaa pelatessa ja jotain tänne tägää. On aikaa siihen.
T.späm- Anonyymi
Kyllä minä tilaan sulle poistot v t u n kakkaturpa. Vihaan tuollaisia mitättömiä luusereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä tilaan sulle poistot v t u n kakkaturpa. Vihaan tuollaisia mitättömiä luusereita.
Anteeksi kun sanoin rumasti, tiesin että et tarkoittanut mitä sanoit. Tiedän että olet herkkä, menin paniikkiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi kun sanoin rumasti, tiesin että et tarkoittanut mitä sanoit. Tiedän että olet herkkä, menin paniikkiin
Sääliksi käy lähipiiriäsi kun saat tuollaisia kohtauksia. Toivottavasti et tapa ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääliksi käy lähipiiriäsi kun saat tuollaisia kohtauksia. Toivottavasti et tapa ketään.
Menin paniiikiin sinun takiasi, en tiedä mitä sanoa kun pilaan aina kaiken, lähipiirin kanssa
ei ole mitään ongelmaa, kun on etäisyyttä sen verran. Kaikki johtui vain vilkkaista viimeviikoista lukuisista väärinkäsityksistä. liiallisesta draamasta, ja minusta tehtiin
sellainen jota en oikeasti ole. Täällä olen joutunut päivystämään paljon, kun en aina
tiedä koska olet paikalla, ennen olisin kiertänyt kaikki palstat hyvin kaukaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kuitenkn vertailet tätä guppea häntä pakkomielteen kohteeksesi kuvitellen omaan sosiaaliseen elämääsi? Aika surkuhupaisaa retoriikkaa ja erittäin helposti luettavaa käänteispsykologiaa😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kuitenkn vertailet tätä guppea häntä pakkomielteen kohteeksesi kuvitellen omaan sosiaaliseen elämääsi? Aika surkuhupaisaa retoriikkaa ja erittäin helposti luettavaa käänteispsykologiaa😉
Tuo loppukaneetti - putosin😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on tuntunut olevan jo vuosia yksäri erityisesti keväisin tämä kiihtymisvaihe päällä
- Anonyymi
Toivon kaikille kaikkea parasta.
- Anonyymi
Yritä teidän kanssa nyt asiallisesti jutella. Joku vihan hallinta kurssi ois hyvä? Rauhassa nyt vaan. T.späm
- Anonyymi
vihanhallintakurssi. Opettele kirjoittamaan kouluttamaton luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kolme ammattia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kolme ammattia.
Ei se että jää ammattikoulussa kolme kertaa luokalleen tarkoita, että olisi kolme ammattia. Sulla on yksi ammatti jonka opiskeluun vaan meni 3 kertaa enemmän aikaa kuin normaaleilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuonne väliin käy adjektiivi? Vihan hyvä hallinta? Minä en sinua sano luuseriksi. Oot varmasti ihan hyvä tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koulutus sinuakaan kyllä yksäri ihan hirveästi tuntunut auttavan kun pitää käydä keskellä yötä hönkimässä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koulutus sinuakaan kyllä yksäri ihan hirveästi tuntunut auttavan kun pitää käydä keskellä yötä hönkimässä. Sivusta
Oikea korkeakoulun lippulaiva🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea korkeakoulun lippulaiva🤭
Me tääl yhteiskunnallisessa korkeakoulussa olemme piilodarwinisteja menestyksen teologeja
- Anonyymi
Taas sanoit rumasti. Huomaatteko, en ole enää minä joka kiusaa?
T.späm- Anonyymi
Sinä et ole ihminen. Sinua ei lasketa. Olet köyhä ja ruma.
Huomaatteko?? eihän tätä kukaan muu enää lue sinun juttujen jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatteko?? eihän tätä kukaan muu enää lue sinun juttujen jälkeen.Tosi pahasti sanot. En sanoisi sinusta noin. Uskon että ihmiset lukee mieluummin minun hyviä juttuja kun näitä haukkumisia. Olen tuonut ryhmään ihan uudenlaista sisältöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatteko?? eihän tätä kukaan muu enää lue sinun juttujen jälkeen.Ei näin puhuta.
- Anonyymi
Alan kyllä olla teistä vähän huolissaan. Kun kerta täällä pitää päivystää ja kaikkea. Minä olen töissä ja muutenkin teen aika hienoja juttuja. Sehän mun tarkoitus oli niillä diipadaapa viesteillä vaan herätellä teitä, että ettehän te voi aina olla täällä. Saan varmaan tästäkin kommentista haukkuja.
Niinkuin olen sanonut, tulen poistumaan.
T.späm- Anonyymi
Tottakai töissäkäynti on hienoa kun vammainenkin sinne pääsee. Olen ylpeä sinusta. Saatko siitä palkkaakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai töissäkäynti on hienoa kun vammainenkin sinne pääsee. Olen ylpeä sinusta. Saatko siitä palkkaakin?
Olen ollut pitkään töissä. Työ ei pelota. Tämäkin kommentti on tosi ilkeä. En sanoisi sinusta noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut pitkään töissä. Työ ei pelota. Tämäkin kommentti on tosi ilkeä. En sanoisi sinusta noin.
Et tietenkään sanoisi, koska tuo kommentti ei ollut käsialaani.
- Anonyymi
Toivon nyt itsekkin että tämä ketju poistetaan? Turhaudun kun ei asiallista keskustelua saakkaan aikaan. Hyvää jatkoa kaikille. Pitäkää itsestänne huoli.
T.späm- Anonyymi
Kovin kirjoitat rumasti. Saippualla tulisi pestä suusi.
- Anonyymi
Ruma kommentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruma kommentti
Ja sinä tästä miesaloittajan spämmäämisestä omaan ketjuunsa niin mielesi pahoitit?
- Anonyymi
Tiedän, mutta minulla on ollut tässä selvittelemistä oman itseni kanssa. Ei sillä että katuisin oikeastaan mitään. On ollut asioita, joita olen kaivannut, mutten ole kysynyt mitään, koska olen rakastanut sitä sellaisenaan, tyhjyyden hetkiä ja jopa sitä kaikkea vastaamatonta elämässäni. Olet ollut kohtaaminen joka ei tule koskaan toistumaan. Rakkauteni kuitenkin on ylittänyt jopa sinut, vastauksesi, mahdollisen välinpitämättömyytesi. Ja itseni saattanut raiteiltaan.
- Anonyymi
Tiedän että olet tehnyt kaikkesi, aktiivisuus olisi ollut luotettettavinta, olit eniten täällä.
tehnyt kaikkesi, sitä että rakastanko sinua, et ole saanut kuulla kuin täällä, olit toisinaan
yksin, se ei johtunut sinusta, kohtasimme ensi kerran irl, jota en voi unohtaa, rakkaus alkoi
täällä, ja vaikka olin välinpitämätön, lopulta et enää jaksanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että olet tehnyt kaikkesi, aktiivisuus olisi ollut luotettettavinta, olit eniten täällä.
tehnyt kaikkesi, sitä että rakastanko sinua, et ole saanut kuulla kuin täällä, olit toisinaan
yksin, se ei johtunut sinusta, kohtasimme ensi kerran irl, jota en voi unohtaa, rakkaus alkoi
täällä, ja vaikka olin välinpitämätön, lopulta et enää jaksanut.Ap spämmääjä vastailee itselleen, bad boy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap spämmääjä vastailee itselleen, bad boy!
Ei vastaile. Ap on nainen enkä ole tätä edes lukenut enää kun tuo joku alkoi spämmätä. Mulla ei ole mitään tarvetta tehdä kuten hän enkä tiedä kuka hän on. Menee niin sairaaksi että en ole tätä enää avannut. Nyt kurkkasin tänne loppuun. En oikeasti tiedä kuka tuo on ja mitä hän tekee tai miksi. Olette aika sekavia kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vastaile. Ap on nainen enkä ole tätä edes lukenut enää kun tuo joku alkoi spämmätä. Mulla ei ole mitään tarvetta tehdä kuten hän enkä tiedä kuka hän on. Menee niin sairaaksi että en ole tätä enää avannut. Nyt kurkkasin tänne loppuun. En oikeasti tiedä kuka tuo on ja mitä hän tekee tai miksi. Olette aika sekavia kaikki.
No niinpä niin sinä voit naisena esiintyvä pölö sanoa olevasi vaikka oopperatähti
- Anonyymi
Olihan tämä nyt kokemus. En tiennyt että tällainen maailma on vielä olemassa. Kertoo kyllä ihmisen henkisestä tasosta jos täällä toisia haukkuu. Se selvisi nyt. Hullua hommaa. Eikun jatkakaa vaan seuraavat kaksikymmentä vuotta. Jokainen oma viestikin vain jatkaa tätä hulluutta.
Eronneet, karanneet ja yksinäiset ja syrjäytyneet täällä huutelee. Toivon että vielä löydätte tien ulos. Menee kaikki ihan hukkaan.
T.späm - Anonyymi
Minä sain tässä myös paljon roskaa niskaan ja nuo viime yön viestit ja haukkumiset on todella julmia. Luuletteko että tuollainen käytös on ihmisille hyvää? Homo, psyko! Jokaine vastaa siitä mitä se suu syytää ja ei kerro kyllä kovin korkeasta henkisestä kasvusta, jos tällaista pystyy toiselle syytämään. Kyllä elämässä erilaiset hyveet on ne jotka tuottaa kantajalleen hyvää oloa. Sydän puhuu sitä, mitä se on täynnä. Te ette tiedä minusta mitään. Olen kovan tien kulkenut ja pystynyt kääntämään vihan rakkaudeksi. Katkeruuden anteeksi antamiseksi. Ja se tuottaa paljon enemmän nautintoa, kuin olla heittämässä sitä kiveä kaverin niskaan. Jos ihminen ei kasva elämänsä aikana niin se jää aika heppoisaksi matkaksi, jota täyttää vaan kaikki negatiivinen. Niinkö haluaette elämänne elää? Ei se välttämättä aina ole helppoa, mutta jokainen joutuu niille paikoille jossa kysytään luonnetta. Luonnetta on lopulta laskea se sotakirves ja olla pitämättä omaa oikeuttaan lyödä takaisin. Rauhaa ja rakkautta toverit.
T. entinen späm. Nykyinen teidän mentorinne. - Anonyymi
Ja kyllä olen halunnut vähän pelata teidän kanssanne sillä että lähdettekö asialliseen keskusteluun vaikka tuolla viestillä " avataanko tätä hieman" mutta kaikki teistä eivät pysty asialliseen keskusteluun, vain tuohon haukkumiseen. Sillä sain selville sen henkisen tason jossa mennään.
Nyt toteutan sen mistä sanoin, en palaa enää tähän ketjuun. Aikani on niin paljon arvokkaampaa kuin tämän lukeminen. Toivon silti, että saitte tästä jotain ymmärrystä. Lähtekää elämään sitä elämää. Tehkää toisille hyvää.
T. Mentorinne. - Anonyymi
Onko ketju jo kiinni?
- Anonyymi
Tahtoisin että olisi.
- Anonyymi
Aloittajan puolesta on ollut jo pitkään. Jossain vaiheessa meni liian sairaaksi mulle tämä. Nyt avasin pitkästä aikaa. Tulee oikeasti paha olla tuosta spämmääjästä. Ihan kuin oltaisiin jossain mieIisairaaIassa.
Olin kerran etuajassa junassa ja siihen junaan tuli joku jostain karannut tyyppi. Sillä oli vielä sairaalasandaalit, valkoiset sairaalasukat ja sairaalahousut jalassa ja se oli täysin sekaisin. Kävi vessassa eikä sen jälkeen enää löytänyt tavaroitaan. Taisi olla väärässä vaunussa. Se oli aika pelottavaakin, kun junassa ei vielä ollut muita. Sitten onneksi alkoi tulla muitakin. Se tyyppi muuten etsi niitä tavaroitaan ja kävi välillä ulkonakin ja juoksenteli viereisellä laiturilla (siis toisella puolella junarataa), siinä vaiheessa kuin juna lähti. Tuosta spämmääjästä tuli mieleen se karannut potilas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan puolesta on ollut jo pitkään. Jossain vaiheessa meni liian sairaaksi mulle tämä. Nyt avasin pitkästä aikaa. Tulee oikeasti paha olla tuosta spämmääjästä. Ihan kuin oltaisiin jossain mieIisairaaIassa.
Olin kerran etuajassa junassa ja siihen junaan tuli joku jostain karannut tyyppi. Sillä oli vielä sairaalasandaalit, valkoiset sairaalasukat ja sairaalahousut jalassa ja se oli täysin sekaisin. Kävi vessassa eikä sen jälkeen enää löytänyt tavaroitaan. Taisi olla väärässä vaunussa. Se oli aika pelottavaakin, kun junassa ei vielä ollut muita. Sitten onneksi alkoi tulla muitakin. Se tyyppi muuten etsi niitä tavaroitaan ja kävi välillä ulkonakin ja juoksenteli viereisellä laiturilla (siis toisella puolella junarataa), siinä vaiheessa kuin juna lähti. Tuosta spämmääjästä tuli mieleen se karannut potilas.No menihän se mutta korjasin tapani. Juu, kyllä tänne tellukselle mahtuu monenlaista.
- Anonyymi
Se olisi kaikkien kannalta parasta. Späm.
- Anonyymi
Mitä kaikille kuuluu?
- Anonyymi
Ei tällä meidän jutulla ole pattitilannemahiksia . Yritän säästää sinuu vaan isolta pettymykseltä.
- Anonyymi
Ihan kiva kyllä, että tuli kesä. Ootteko päässy lomailemaan jo? - se entinen s-
- Anonyymi
Minulla on ikävä, teitä. Ja tätä yhteistä keskustelua
- Anonyymi
Onko se niin jos ei vaan noin.
- Anonyymi
Voitasko vielä jatkaa?
- Anonyymi
Tämä on sivusta mutta voitais. Mulla on ikävä. Tee aloite mies kun mä en enää uskalla.
- Anonyymi
Tietysti jos olet hän. Voidaan jatkaa, tarkoitatko mitä luulen?
- Anonyymi
Minäkin olisin voinut vastata tähän että, voitas.. mutta uusin, avoimemmin kortein. Jos siis olisit Hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olisin voinut vastata tähän että, voitas.. mutta uusin, avoimemmin kortein. Jos siis olisit Hän.
Sinäkin haluat olla aloittaja tässä. Olkaa hyvä vaan. Joku seko siellä jo riehui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelen, unohdin kirjoittaa. Sivusta.
- Anonyymi
Kerran kun ihana hieroit minun jalkaani niin varpaani taisi osua suoraan sinun pyhinpääsi. Ihana olet ja tahtoisin sinut tavata
- Anonyymi
Kyllä nyt on kivat kirjainleikit lapsilla 🙂
- Anonyymi
Tässä oikeasti joku alkoi kirjoittaa t. ap, en tiedä mistä suuttui ja sekosi. Ei ole aloittaja se, joka tässä riehui ja väitti olevansa aloittaja. Minä aloittaja en ole edes lukenut hänen juttujaan suurinta osaa. Joku psykö.
- Anonyymi
Ei kiinnosta Tampere eikä K ;)
- Anonyymi
Siellä on paljon hörhöjä ei kannata liikkua
- Anonyymi
Vau, me ollaan täällä taas. Minä olen se entinen häikkääjä. Mulla on tullut pitkästä aikaa kans yksinäisyyden tunteita. Kaipaan kosketusta. Olen aika yksin.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa kun kaipaa kosketusta? En ole ikinä ymmärtänyt. Miltä se tuntuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kun kaipaa kosketusta? En ole ikinä ymmärtänyt. Miltä se tuntuu?
No esim. kosketusnäyttö puhelinta! Sitä mulla ei vielä oo. Späm
- Anonyymi
Jatkoa... Voi olla muitakin jotka häikkäs...
- Anonyymi
Jatkoa vielä... Uskallatko aloittaja laittaa s-postia?
- Anonyymi
En ymmärrä kuka olet ja mitä höpiset. Lopetin viestiesi lukemisen jo ajat sitten tästä. t. aloittaja
- Anonyymi
Tykkään mä.
- Anonyymi
Mukava kuulla.
- Anonyymi
voihan otananmäki
- Anonyymi
Mä en oikeastaan edes haaveile tällä hetkellä kenestäkään. Ei oo vaan lähipiirissäkään ketään. T.späm lyhennän jatkossa nimeni " Sp " koska tuolla toisella nimellä om negatiivinen kaiku.
- Anonyymi
En kestä tätä hiljaisuutta. Where are you? Honey.
- Anonyymi
Ketä kaipaat, kuka olet? - sivusta
- Anonyymi
En tiedä kuka olet. Unohda!
- Anonyymi
Kyllä te mut muistatte. Sp
- Anonyymi
" Sano mies josta näkee että tykkäätkö "
Mietin vain että kenelle ja mitä reittiä?
" Mä tykkään susta niin, että halkeen "
Vähän aktiivisuutta nyt ystävät tähän ryhmään.- Anonyymi
Eli miesaloittajan pitäisi kehua lisää omaa erinomaisuuttaan?
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Paha keksiä
- Anonyymi
Katotteko jalkapalloa? Hyvä ottelu menossa?
- Anonyymi
H pyörä aamulla tänään
- Anonyymi
M auto huomenna
- Anonyymi
Monestihan ihminen lukee toisen reaktioita ihan väärin.
- Anonyymi
Miksi troIIaat tähän noin ahkerasti? En lue tätä enää kun ei näin pitkiä voi lukea. Voin kurkata sillion tällöin viimeisen viestin. Tämä on vanha aloitus. Tilanteet on jo muuttunut enkä kirjoittaisi enää näin. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi troIIaat tähän noin ahkerasti? En lue tätä enää kun ei näin pitkiä voi lukea. Voin kurkata sillion tällöin viimeisen viestin. Tämä on vanha aloitus. Tilanteet on jo muuttunut enkä kirjoittaisi enää näin. ap
Sinä kirjoitat mitä tahansa puppua naisena esiintyen vuodesta toiseen, ja tyhmiä riittää antamaan (nega)huomiota
- Anonyymi
Kiva olisi jatkaa tätä keskustelua. Ei kai tuo yllä kirjoittamani voi olla trolli?
- Anonyymi
Lopetan tähän. Hyvää jatkoa. Löydätte mut facesta ja instasta.
- Anonyymi
Huomaan silti että ajattelen sinua paljon. Se mitä meillä oli oli kuitenkin aika todellista, vaikka kaikki oli ohi niin nopeaan. Usein mietin millaista meillä olisikaan voinut olla. On mulla ikävä sua.
- Anonyymi
Tykkään tisseistäsi
- Anonyymi
Kiva että edes niistä.
Kuvittelen suuren kätesi...
- Anonyymi
Missäs muut nyt menee?
- Anonyymi
Ne hetket, pari viikkoa, muistan vieläkin todella tarkkaan. Miltä tuoksuit ja miten päivät menivätkään.
- Anonyymi
Kaipaus on vahvaa.
- Anonyymi
Onhan se - ei auta eteenpäin on jatkettava - Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se - ei auta eteenpäin on jatkettava - Ap
Ei siis Ap, vaan sivusta tämä! Anteeksi Ap.
- Anonyymi
Nyt menin sekaisin. -SP
- Anonyymi
Kyllä se viimeiseksi kerraksi jäi. En varmaan mene sinne enää.
- Anonyymi
Mene vaan. Ikävä helpottuu. -sivusta
- Anonyymi
Miksi mode ei anna keskustelun jatkua?
- Anonyymi
Tulit autolla vastaan ja moikattiin
- Anonyymi
Aloitus on toukokuulta hyvät ihmiset. Miehen kanssa törmäilty irl monta kertaa tämän jälkeen. Voitte unohtaa jo. Edes minä aloittaja en lue näin pitkää.
- Anonyymi
Ei tämä aloitukses ole naiselta vaan epätoivoiselta miehen yritys luoda itselleen kuvaa sukseesta naisten kanssa
- Anonyymi
No loppu hyvin kaikki hyvin. Palaillaan vaikka ennen joulua vielä juttuun. Späm
- Anonyymi
Minulla on ikävä
- Anonyymi
Ketähän ikävöit?
- Anonyymi
Jotain vaan.
- Anonyymi
Hyvää joulua!!!.späm
- Anonyymi
Kiitos. Ikävä tätä ryhmää.
- Anonyymi
Uusi vuosi. Ikävöin vieläkin.
- Anonyymi
This too shall pass..
- Anonyymi
Kukkuu. Olen vieläkin täällä. Teidän mentorinne eli späm.
- Anonyymi
Missä te muut?
- Anonyymi
Ala jo valua sieltä 🙄
- Anonyymi
Ja äkkiä mulla on IKÄVÄ sua!!!! ❣️💞💘♥️
- Anonyymi
Ootteko samoja kun keväällä? Mitä teille kuuluu?
- Anonyymi
Eipä sillä. Olen minäkin sitä mieltä, että meidän ketjun aika on mennyt ohi. Säd but true.
- Anonyymi
Tämä on mun aloitus. En ole lukenut enkä luekaan. Taitaa joku troIIi parka luulla, että oli hänelle. Ei ole.
- Anonyymi
Tulithan sinäkin lukemaan vaikka sanot ette lue. Aika kiva. Mä oon se joka häikkäs, se myönnettäköön. Mutta paransin tapani. Ehkä aika on kypsä etten enää minäkään tänne tule. Hauska ois ollu vain tietää mistä päin Suomea olitte? No, antaa olla. Parempi näin. Kaikkea parasta.
- Anonyymi
Tosi hyvät tunnisteet aloituksessa. Miten osasitkin!
- Anonyymi
En minä aloittanut
- Anonyymi
Kyllä mä tykkään kans energiajuomista mut en vaan juo niitä 😎
- Anonyymi
Olet tosi söpö ja ihana nainen
- Anonyymi
Jee. T. Späm
- Anonyymi
Kohta on meidän ryhmän vuosipäivä. Vuosi meni nopeaan.
- Anonyymi
Millainen tarharyhmä teil on?
- Anonyymi
Vuosipäivä käsillä. Ketä vielä messissä? T späm
- Anonyymi
En mä kauaa jaksa tänne yksin kirjottaa
- Anonyymi
Emmäkään. Etkö voisi ottaa yhteyttä irl? Pyydä mun numero keltä tahansa. Pliide.
- Anonyymi
Rakastan huomenia
Kultqpupulta - Anonyymi
Voisin ottaa yhteyttä vanhalla icq ohjelmalla? Vieläköhän toimii. T.spä
Muistan tämän aloituksen ja löysin tuolta oman vastauksenikin... Onkohan ap vielä täällä?
- Anonyymi
Sinulle mies!
Siboo. Anteeksi etten ole ottanut yhteyttä. Syitä on esim koronna. Nyt tule pe 30.6.2023 klo 15.00 sisäpihalle. R..ja - Anonyymi
Minä ainakin olen paikalla. Teidän ohjaajanne. Spä
- Anonyymi
Nyt olen "täällä". Kävin äsken siellä, missä ennen olit duunissa.
En ole nähnyt sinua aikoihin.
Olet kai töissä jo asuin-alueellasi.
Hyväksyn tilanteen/tilanteemme. Tulen puolitiessä vastaan jos livautat kirjeesi postilaatikkooni.
Sitten minulla on jotain johon vastata.
.set. - Anonyymi
Vai että kävit.
Olen täällä. Teidän ohjaajanne. Se spämm - Anonyymi
Ai sun naisestas vai?
- Anonyymi
Tässä ryhmässä on edelleen imua. Eikös järjestetä joku miitti. Kaikilla on jotain sanottavaa. Ikäviä vaiheita keskustelussa oli, mutta tuskin kukaan muistelee enää pahalla.
Kiva ois kuulla aloittajasta lisää. Tuskin kuitenkaan tunteiden kohde tätä koskaan luki. Vai olenko väärässä. - Anonyymi
Hyvää Joulua
- Anonyymi
Hyvää joulua myös näin hiukan jälkikäteen.
Ehkä seuraavat jouluntoivotukset sitten IRL jos estoista päästään.😥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää joulua myös näin hiukan jälkikäteen.
Ehkä seuraavat jouluntoivotukset sitten IRL jos estoista päästään.😥Sellainen vinkki mies, että jos leidi blokkaa, ei aura etä esität sitä suomi24
- Anonyymi
Minä olen edelleenkin täällä. Teidän iloinen ohjaajanne. Späm. En sääästellyt teitä. Aattele kohta kaksi vuotta siitä.
- Anonyymi
Tiedät mun naisena olevan täällä olet sinä mies kyllä yksi tohelo
- Anonyymi
Meillä on kohta 2v päivä tän ryhmän kanssa. Oletteko vielä paikalla? Späm.
- Anonyymi
hakataan sitä äijää ja sitä porukkaa niin pitkään kunnes on samat jutut koettu. olisi kannattanut antaa jo elää rauhassa.
- Anonyymi
Eikö se sit ätmi ekasta kerrasta oppinu? No ei voi midistä teidän on varmaa pakko hakata sit uudestaan, tsemppii
- Anonyymi
sitten etsitään oikeat syylliset ja hakataan niitä niin pitkään että ovat kärsineet itse. esim Minnoja.
- Anonyymi
kaivetaan se Katri ja Anniina esiin ja hakataan kunnes ovat kärsineet tekonsa ja kostot jotka suuntasi muille.
- Anonyymi
En tunne ätmi, onko ihan iskelmätähtiä?
- Anonyymi
sitten hakataan Papya niitköön kunnes Lontoon elämä on tuhottu, hakataan sitä tilaa niin pitkää kunnes on myyty.
- Anonyymi
hakkaa, sen äijän porukkaa niin pitkään kunnes makaavat massaa, ja ovat kokeneet ja, menettäneet, eurolleen ja suhteessa saman. joka asiassa.
- Anonyymi
Ei miehiä saa ätmi hakata, ne on herkkiä eikä pärjää omillaan
- Anonyymi
hakkaa, niin pitkään sitä E kaista jotta, varmasti kärsii yhtä paljon, hakkaa töitä ja päätä kunnes tuntee raivoa ja on psykoosissa. sama muille.
- Anonyymi
sitten siirrytään niihin ryssiin, hakataan totta kai ja kaikkea pahaa ja huonoa elämään.
- Anonyymi
No mutta mies, toihan on melkein patrioottista🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä persukakelle kalautusta kupoliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen neito ei tätä tarkoittanut!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen neito ei tätä tarkoittanut!!
Kyllä tarkoitti natsi
- Anonyymi
Miten tämä nyt näin väkivaltaiseksi meni?
Hei, mutta nyt on vuosi päivä käsillä
Sp- Anonyymi
Sinun miesaloittajan yksikseen puhelemalla luotu tematiikka vaihtelee rajusti, yllätys elämämkolu
- Anonyymi
Tällainenkin joutava miehen jodlaus kerännyt katselukertoja kertoo tämän vastenmielisen tirkistelypalstan tasosta
- Anonyymi
Tämä tirkistely on naisvihaa, jos tämä turhaa länkyttävä sisältö tuntuu muka uskottavalta
- Anonyymi
Minä en tätä ketjua aloittanut. Spä
- Anonyymi
🤍🖤🤍🖤🤍
B- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Kuinka Jatta suhtautuisi?
- Anonyymi
Et sinä mulle sitä valssia saanut opetettua mutta saimpahan olla liki.
- Anonyymi
En todellakaan aloittanut, mutta hieman annoin palstalle vauhtia. Keskustelu on vaan nyt sammunut. Mutta olen sitä mieltä, että koko Suomi24 on ihan juttu. Joskus käyn lukemassa myös oman kaupunkini palstaa ja ihan joutavaa skeidaa. Kaikkea hyvää! Minä palaan taas. Sp
- Anonyymi
Keväällä meillä tulee jo kolme vuotta ryhmän aloittamisesta. Mitä ekan viestin kirjoittajalle muuten kuuluu?
- Anonyymi
Aina olen tykännyt hänestä💖
- Anonyymi
Sä Taidat olla hullu
Kirjoitushullu ainakin
Mut tykkään
- Anonyymi
Tykkään että housut putoaa
- Anonyymi
Olet taivaasta enkeli yläpuolella muiden
- Anonyymi
Olette siis yhdessä? T. Späm
- Anonyymi
Ai nii, hyvät joulut. T. Späm
- Anonyymi
Hyvää vappya
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713