MTV:kin toimittajat pistäis mieluummin rahat aseisiin kuin käyvänhinnan Maakaasuun !?

Anonyymi

Oletteko koskaan kuulleet köyhistä lapsiperheistäki, joilta vietiin raakennusoikeu, synnytysapu, koulumatkakorvaus ja lopuksi pitkänlinjan elinkeino,kateudessakin !?
Jos ette usko on mustaa valkosella ja jopa Filminpätkä,jos kiinostaa !?

3

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olikarkkien MTV omistus takaa Venäjä rasismin niin kauan kuin muistan,valtionkin tukemana !? Ukrinan Presidentti hyökkääjä ja olikarkki, omisti itä-Ukrinassa kokonaisen laivasataman,joten ei ihme väkivalta valtaantulosta ja hallinnasta !?

• Anonyymi

Mikään kertomasi asia ei liity Natoon, ei Suomen puolustukseen, ei Yhdysvaltoihin, eikä edes Suomen valtakunnalliseen politiikkaan.

Rakennusoikeudesta vastaa asuinpaikkakunnan rakennuslautakunta.
      Valita sinne jos rakennus lupasi on väärin perustein hylätty. Voit myös nostaa oikeusjutun asuinkuntaasi/-kaupunkia vastaan.

Synnytysapua saa synnytyssairaalassa. Ei muuta kuin sinne synnyttämään. Jos joku haluaa synnyttää kotonaan, niin hommatkoon itse siihen ympärille hoitajat omalla kustannuksellaan.

Koulumatkakorvauksien määräytymisperusteet löytyvät suoraan googlettamalla.
      Jos asuinpaikkakunnan määrityksiä ei löydy, ole yhteydessä kouluun. Ei tuohon Yhdysvallat eikä valtakunnan politiikkaa tekevät osaa sanoa yhtään mitään.
      Jos oppilaalla on erityistarpeita koulumatkoihin liittyen, niistä keskustellaan koulun, oman paikkakunnan sivistyslautakunnan, oman paikkakunnan terveysviranomaisten jne kanssa. Ei Niinistö eikä Biden niistä päätä.

"Pitkän linjan elinkeino".. Suomessa on täysi vapaus yrittää. Pitää kuitenkin muistaa että yrittäjän täytyy tulla toimeen omillaan, ei yhteiskunnan tukien avulla.
      Jos liiketoimintasi on ollut kannattamatonta tai Suomen lainsäädännön vastaista, niin, sori vaan, se ei ole muun yhteiskunnan eikä koko maailman vika.

Kateus vie kalatkin vedestä, sanotaan. Jos paikallispoliitikot torppaavat sinun ehdotukset ja vaikeuttavat elämääsi, valita vaikka EU-tuomioistuimeen.

• Anonyymi

Hei, slobo, oletko huomannut pääteurastaja Putlerin huumorin kukkivan?
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008834402.html

Pääteurastaja on määrännyt elinikäisen maahantulokiellon Joe Bidenille! 😁😁😁😁
      Mistä Putler on saanut päähänsä ajatuksen, että Biden joskus suostuisi matkustamaan Venäjälle, vaikka pyydettäisiin?

On parempi, että venäläiset matkustavat omassa maassaan, ja muiden valtioiden kansalaiset matkustelevat kaikkialla muualla paitsi Venäjällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      24
      2504
    2. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      2387
    3. Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää

ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan
      Maailman menoa
      199
      1865
    4. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      73
      940
    5. Miehelle muistutuksena

Rakastan! Läpi tulen ja jään, minä tulen ja luoksesi jään (lainaus jostain). Odota minua! H
      Ikävä
      84
      937
    6. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      44
      897
    7. Arvomaailma

Miten kukin elämää arvottaa. Tuli noista vaatteista mieleen tuossa yhdessä ketjussa, että miten te arvotatte ihmisiä, millä perusteella ja miten? Mä
      Sinkut
      265
      870
    8. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      69
      814
    9. Voehan taivahan talikynttilät

Kuumin misu ja haluttavin pipari olet kyllä...Nam nam totean vain 🥰 Oot 🔥♥️🔥
      Ikävä
      37
      731
    Aihe