Antinkankaan koulun käyneet

Anonyymi

Ketkä ovat käyneet Antinkankaan koulun?
Minä olen ainakin.

23

1824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnittelut.pidä se omana tietonasi ja varo urkkijoita.koulunkäynti on nykyään raakaa hommaa.

• Anonyymi

Minä en ole käynyt antinkankaan koulua vaan pitkänkarin koulua ja mukava oli koulu.

• Anonyymi

Oon kåyny Antinkankaan koulun pihalla mutten sisällä.

• Anonyymi

Hyvä.olet muutenkin aivan pihalla kaikesta.

• Anonyymi

Uudessa vai vanhassa?

• Anonyymi

Olen käynyt Antinkankaan koulun ja mukava koulu oli.

• Anonyymi

Olen käynyt Antinkankaan koulussa 1.-2. luokat.

• Anonyymi

Olen käynyt 1.-2. luokat siinä vanhassa.

• Anonyymi

Minä kävin kahteen otteeseen ensin 1977-1979 ja 1985-1986 eli vanhassa koulussa,muistan opettajatkin Tuula Nokia,Ritva Mäenpää,Eero Ahtinen ja Topi Luoto.Hauskaa oli en muista mitä kaikkea tuli kuljailtua voi Soile,Sari,Pirjo,Susanna,Johanna,Ulla,Päivi,Ipu,Jarkko.Uusi monitoimitalo tilalla ja ympäristö perinpohjin toisenlainen uusi asuntoalue kasvaa Antinkankaaseen kiinni.

• Anonyymi

Minä kävin vuosina 2006-2008

• Anonyymi

Minä kävin vuosina 2006-2008 ja mukava koulu oli.

• Anonyymi

Olen käynyt Antinkankaan koulussa ensimmäisen ja toisen luokan 2006-2008.

• Anonyymi

Tuli käytyä joo ala-aste. Ei häävejä muistoja. Opettajia muistan ainakin Raili Suomela, Jussi Meriläinen, Reijo Kantola niiltä ajoilta. Keittiöväki taisi olla mukavinta porukkaa sielä. Oppilaat siihen aikaan... No niinkuin nykyäänkin, eli ärsyttäviä.

• Anonyymi

Jussi Meriläinen,Eero Ahtinen,Reijo Kantola sekä muut 80-luvun opettajat missä he ovat nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi Meriläinen,Eero Ahtinen,Reijo Kantola sekä muut 80-luvun opettajat missä he ovat nyt?

Muista en tiedä, mutta tietääkseni Reijo vielä Raahessa asustelee Mutta en 100% varma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista en tiedä, mutta tietääkseni Reijo vielä Raahessa asustelee Mutta en 100% varma.

Entisenä koulun oppilaana en ole koskaan kuullutkaan Jussi Meriläisestä. Kantolan ja Ahtisen muistan. Molemmat ovat nykyään eläkkeellä ja asuvat edelleen Raahessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entisenä koulun oppilaana en ole koskaan kuullutkaan Jussi Meriläisestä. Kantolan ja Ahtisen muistan. Molemmat ovat nykyään eläkkeellä ja asuvat edelleen Raahessa.

Meriläinen ja Kantola olivat samaan aikaan opettajina, kunnes meriläinen muutti pois raahesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Horioppia

• Anonyymi

Olen käynyt koulun siinä vanhassa. 1-2. luokat.

• Anonyymi

Olen suorittanut 1.-2. luokat vanhassa Antinkankaan koulussa.

• Anonyymi

Ei siellä ole koulua ikinä ollutkaan!!! Teillä vaan päässä illuusio!

• Anonyymi

Oli siellä se yks apuluokka vatipäille..takalot..jne kävi siellä

• Anonyymi

Holmin erityiskoulua tarkoitit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe