Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Antinkankaan koulun käyneet

Anonyymi

Ketkä ovat käyneet Antinkankaan koulun?
Minä olen ainakin.

23

1567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnittelut.pidä se omana tietonasi ja varo urkkijoita.koulunkäynti on nykyään raakaa hommaa.

      • Anonyymi

        Minä en ole käynyt antinkankaan koulua vaan pitkänkarin koulua ja mukava oli koulu.


    • Anonyymi

      Oon kåyny Antinkankaan koulun pihalla mutten sisällä.

      • Anonyymi

        Hyvä.olet muutenkin aivan pihalla kaikesta.


      • Anonyymi

        Uudessa vai vanhassa?


    • Anonyymi

      Olen käynyt Antinkankaan koulun ja mukava koulu oli.

    • Anonyymi

      Olen käynyt Antinkankaan koulussa 1.-2. luokat.

    • Anonyymi

      Olen käynyt 1.-2. luokat siinä vanhassa.

    • Anonyymi

      Minä kävin kahteen otteeseen ensin 1977-1979 ja 1985-1986 eli vanhassa koulussa,muistan opettajatkin Tuula Nokia,Ritva Mäenpää,Eero Ahtinen ja Topi Luoto.Hauskaa oli en muista mitä kaikkea tuli kuljailtua voi Soile,Sari,Pirjo,Susanna,Johanna,Ulla,Päivi,Ipu,Jarkko.Uusi monitoimitalo tilalla ja ympäristö perinpohjin toisenlainen uusi asuntoalue kasvaa Antinkankaaseen kiinni.

    • Anonyymi

      Minä kävin vuosina 2006-2008

    • Anonyymi

      Minä kävin vuosina 2006-2008 ja mukava koulu oli.

    • Anonyymi

      Olen käynyt Antinkankaan koulussa ensimmäisen ja toisen luokan 2006-2008.

    • Anonyymi

      Tuli käytyä joo ala-aste. Ei häävejä muistoja. Opettajia muistan ainakin Raili Suomela, Jussi Meriläinen, Reijo Kantola niiltä ajoilta. Keittiöväki taisi olla mukavinta porukkaa sielä. Oppilaat siihen aikaan... No niinkuin nykyäänkin, eli ärsyttäviä.

      • Anonyymi

        Jussi Meriläinen,Eero Ahtinen,Reijo Kantola sekä muut 80-luvun opettajat missä he ovat nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussi Meriläinen,Eero Ahtinen,Reijo Kantola sekä muut 80-luvun opettajat missä he ovat nyt?

        Muista en tiedä, mutta tietääkseni Reijo vielä Raahessa asustelee Mutta en 100% varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista en tiedä, mutta tietääkseni Reijo vielä Raahessa asustelee Mutta en 100% varma.

        Entisenä koulun oppilaana en ole koskaan kuullutkaan Jussi Meriläisestä. Kantolan ja Ahtisen muistan. Molemmat ovat nykyään eläkkeellä ja asuvat edelleen Raahessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entisenä koulun oppilaana en ole koskaan kuullutkaan Jussi Meriläisestä. Kantolan ja Ahtisen muistan. Molemmat ovat nykyään eläkkeellä ja asuvat edelleen Raahessa.

        Meriläinen ja Kantola olivat samaan aikaan opettajina, kunnes meriläinen muutti pois raahesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussi Meriläinen,Eero Ahtinen,Reijo Kantola sekä muut 80-luvun opettajat missä he ovat nyt?

        Horioppia


    • Anonyymi

      Olen käynyt koulun siinä vanhassa. 1-2. luokat.

    • Anonyymi

      Olen suorittanut 1.-2. luokat vanhassa Antinkankaan koulussa.

    • Anonyymi

      Ei siellä ole koulua ikinä ollutkaan!!! Teillä vaan päässä illuusio!

    • Anonyymi

      Oli siellä se yks apuluokka vatipäille..takalot..jne kävi siellä

      • Anonyymi

        Holmin erityiskoulua tarkoitit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe