Menipä päivä taas pilalle, kun asioin Sievin ainoassa kahvilassa. Kannattaa ohikulkijoidenkin painaa vain kaasua. Onneksi on toinen paikka kirkonkylällä, jossa voin hoitaa asiani.
Huonoa palvelua
6
1278
Vastaukset
- Anonyymi
Voi harmi. Voithan antaa palautetta rakentavassa mielessä. Palautteesi on arvokas, koska tuskin olet ainoa huonon kokemuksesi kanssa. Jos he haluavat kahvilan menestyvän, he kyllä huomioivat palautteesi.
- Anonyymi
Ja tarjoavat seuraavalla kerralla ilmaiset kahvit pullan kanssa.
- Anonyymi
Minä itse koen asian siten että asioidessani Shell huolto-asemalla saan parasta palvelua siksi en käy esimerkiksi nesteen tai teboilin asemilla koskaan,On ihanaa saada nimittäin rahoilleen vastinetta ja kyllä se hotdog krakovanmakkaralla ja light cociksella päivän pelastaa jopa tälläisen köyhän joka ajaa Opel autolla ainiin,Tulen käymään siellä Sievissä on niin ihana paikka näin kesällä
- Anonyymi
Siis kahvilat Sievissä. Eihän täällä ole mitään kunnon kahvilaa!!!???
- Anonyymi
Kävit siinä ainoassa ja menit sinne toiseen. Sekopää.
- Anonyymi
Kannattaa ajella Sievin kautta, siellä näkee ilmaisen rock esityksen lähes joka päivä. Elvis elää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413