Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Anonyymi

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕

90

1685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En usko, se että olet olemassa ei riitä.

      • Anonyymi

        Oon olemassa vaan sulle sua mä ootan 💕🍀


    • Anonyymi

      Ei tässä oikein muutakaan voi. :)

      • T: Rakastaa ainakin J:tä... mulle rakas olet aina );


      • Anonyymi
        TKaksoispisteT kirjoitti:

        T: Rakastaa ainakin J:tä... mulle rakas olet aina );

        Kiva että rakastat. :) kirjoitin aloittajalle.


      • Anonyymi
        TKaksoispisteT kirjoitti:

        T: Rakastaa ainakin J:tä... mulle rakas olet aina );

        Hienoa tämä trolli sotki sitten tämänkin ketjun. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa tämä trolli sotki sitten tämänkin ketjun. T. Aloittaja

        Noh eihän tässä ole mitään vielä sotkettu. :) jos halusi vain rakkauttaan ilmoittaa.


      • TKaksoispisteT kirjoitti:

        T: Rakastaa ainakin J:tä... mulle rakas olet aina );

        Voih, miten ihanaa tuollainen, että T rakastaa J:tä! Ihanaa ja söpöö. 😘

        J taatusti myös kokee varmuudella... T on rakas hänelle aina. Sillein juttu on parasta!


      • TKaksoispisteT kirjoitti:

        T: Rakastaa ainakin J:tä... mulle rakas olet aina );

        J Rakastaa ∞:sti ainakin T:tä... soot mulle niin tärkee aina! 😚


    • Anonyymi

      Sinä olet ihme suuri ihme, minä uskon...

    • Anonyymi

      Uskon ja luotan sinuun 100%

    • Anonyymi

      Ihme se olisikin jos vielä törmäisimme.

      • Anonyymi

        Oomme jo törmäyskurssilla ja kun tuut vastaan niin jäädyn kuitenkin 😔 T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oomme jo törmäyskurssilla ja kun tuut vastaan niin jäädyn kuitenkin 😔 T. Aloittaja

        Miten se jäätyminen näkyy? Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oomme jo törmäyskurssilla ja kun tuut vastaan niin jäädyn kuitenkin 😔 T. Aloittaja

        Ehkä hän jäätyy myös. Tarvitaan silloin ehkä kolmas osapuoli avuksi jotta edes joku voi murtaa jäitä.🧊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän jäätyy myös. Tarvitaan silloin ehkä kolmas osapuoli avuksi jotta edes joku voi murtaa jäitä.🧊

        Käykö koira/t kolmanneksi osapuoleksi? Jään murtamisesta tuli mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän jäätyy myös. Tarvitaan silloin ehkä kolmas osapuoli avuksi jotta edes joku voi murtaa jäitä.🧊

        Tarmo tarvitaan ja Sisua avuksi.


    • Anonyymi

      Luovuin jo toivosta älä suotta mieti enää t. K

      • Anonyymi

        Älä sano noin.


    • Anonyymi

      Usko horjuu.Elämällä on tapana mennä kovin toisin, kun ajatteli.

    • Anonyymi

      Mitä pidät ihmeenä?

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä on kyllä aika toivoton olo ja on ollut jo jonkin aikaa :(

    • Anonyymi

      Huomenna on paremmin, usko pois vaan tämä.

      • Anonyymi

        Toivotaan ainakin.. :)


    • Anonyymi

      Saa aika ihme tapahtua kyllä.

    • Anonyymi

      Jos se ihme on sinun kohtaaminen niin pakko ihmeisiin on uskoa.

    • Anonyymi

      Olen löytänyt nämä ihme ketjut. Rakkauden tunnustamiset. Mikä idea? Onko se vain leikki? Johon joku tuntematon vastaa? Vai tunnetteko?

      Minä tunne sydämessäni että on aika uudelle rakkaudelle, mutta olen ollut jo kauan yksin.

      Jos voitte niin vastatakaa?

      Onko siellä ketään?

      Vai onko tämänin ketju vain turhan toivon nostaminen. Kirjoita minulle kirje?

      Kuka voittaa?

      • Anonyymi

        Ei ole leikkiä koska rakastan sitä naista mutta on niin monta muuttujaa tässä että hän voisi luulla että leikin hänen kustannuksellaan. Yritän vain saada hänen huomion ja kattoo lukeeko hän näitä. T.aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole leikkiä koska rakastan sitä naista mutta on niin monta muuttujaa tässä että hän voisi luulla että leikin hänen kustannuksellaan. Yritän vain saada hänen huomion ja kattoo lukeeko hän näitä. T.aloittaja

        Siltä se välillä kieltämättä on tuntunut ja siinä yksi syy miksi olen ollut hiljaa :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole leikkiä koska rakastan sitä naista mutta on niin monta muuttujaa tässä että hän voisi luulla että leikin hänen kustannuksellaan. Yritän vain saada hänen huomion ja kattoo lukeeko hän näitä. T.aloittaja

        Etkö voi sitä huomiota saada oikeassa elämässä? Palsta vaan sekoittaa mielen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö voi sitä huomiota saada oikeassa elämässä? Palsta vaan sekoittaa mielen.

        Mies keskustelee itsensä kanssa ja ei, hän ei saa huomiota oikeassa elämässä kuten kuvasta näkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole leikkiä koska rakastan sitä naista mutta on niin monta muuttujaa tässä että hän voisi luulla että leikin hänen kustannuksellaan. Yritän vain saada hänen huomion ja kattoo lukeeko hän näitä. T.aloittaja

        Tiennyt, että täällä on houkutusap.t joiden avulla yritetään saada huomio ts testaa testaamasta päästyään. Moni löytää toiveissaan täältä itsensä minäkin. Ihan silläkin uhalla, että löytyy hän. Eräs hän kokeilee välillä myös irl testaamista ja tietää, että se toinen puoli huomaa ne myös samanlainen nörtti on hän. Minäkin testaan kuten tällä jäisellä häviämisellä niin, että jos tykkää musta edes vähän niinkuin luulin ja jos katoan niin ryhtyy toimenpiteisiin. On ryhtynyt irl tietää, että huomaan. Uskon ihmeisiin💖 I can see the game is not over.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä se välillä kieltämättä on tuntunut ja siinä yksi syy miksi olen ollut hiljaa :(

        Sama täällä metsään menee välillä vaikka ihan muuta halunut ja tarkoittanut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies keskustelee itsensä kanssa ja ei, hän ei saa huomiota oikeassa elämässä kuten kuvasta näkyy.

        Saa huomiota ihan just niin oikeanlaista.


    • Anonyymi

      Ei kannata luottaa sokeasti ihmeisiin, eikä siihen että asiat järjestyvät. Sellainen luottamus on itsepetosta. Mitä veikkaatte kuinka moni Ukrainassa toivoi ja odotti toisenlaista tulevaisuutta? Entäpä muualla maailmassa kun pahaa tapahtui? Jeesus on ainoa kenessä on mitään turvaa lopulta. Kaikkeen muuhun on varaa menettää luottamus. Älkää hukatko aikaa vaan etsikää hänen mielisuosiotaan, niin teitä ei hylätä hädänkään päivinä. t. M

      • Anonyymi

        Jeesus on höpö höpö juttuja 👎 Uskonto palstat on erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on höpö höpö juttuja 👎 Uskonto palstat on erikseen.

        Jeesus ei ole "höpö höpö juttuja". Luepa vähän kirjallisuutta koskien Jeesuksen historiallisuutta. Siellä odottaa sinua ikävä yllätys. Toki ymmärrän että on helpompi elää kuin Jeesusta ei olisi. t. M


      • Anonyymi

        Lähetä viestisi privaatisti jos et halua ulkopuolisten kommentteja. t. M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetä viestisi privaatisti jos et halua ulkopuolisten kommentteja. t. M

        Hanki elämä.


      • Anonyymi

        M nukkui tuohon aikaan. Mutta asiaa puhuit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki elämä.

        Nykyään sinun touhaaminen ei ole varmaan millään tavalla ns kirjaimesta triggeriippuvainen, mutta kiva tietysti, että näihin trollaavan miehen ketjuihin ilmestyy edes yksittäisiä ulkopuolisten kommentteja, vai onko sittenkään näin, mutta kukin influenssaa kykyjensä ja tarpeidensa mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M nukkui tuohon aikaan. Mutta asiaa puhuit.

        Pahoittelut tästä "identiteettivarkaudesta". Mukava kuulla että totuus ei mene kuuroille korville. t. toinen M.


    • Anonyymi

      Aloittaja kaipaa K naista?

      • Aloittaja ei kaipaa K naista. Hän kaipaa T:tä eli minua


      • Anonyymi
        TKaksoispisteT kirjoitti:

        Aloittaja ei kaipaa K naista. Hän kaipaa T:tä eli minua

        Aloittaja taitaa olla mies kaipaa naista ja sinäkin taidat olla mies. Katsotko yhtään mihin ja mitä kirjoitat?


      • Anonyymi
        TKaksoispisteT kirjoitti:

        Aloittaja ei kaipaa K naista. Hän kaipaa T:tä eli minua

        Sua trolli nyt kukaan kaipaa.


      • Anonyymi

        Aloittaja ei kaipaa mutta minä kaipailen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei kaipaa mutta minä kaipailen...

        Siis K-naista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis K-naista..

        Minkä ikäinen sun k nainen on?


      • Anonyymi

        Toivon todella, että olisin se K, jota kaipaat ja, että sinä olisit se J, jota kaipaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon todella, että olisin se K, jota kaipaat ja, että sinä olisit se J, jota kaipaan.

        Tämä K joka kirjoitti että olen jo luovuttanut. En todellakaan kaipaa mitään J miestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja taitaa olla mies kaipaa naista ja sinäkin taidat olla mies. Katsotko yhtään mihin ja mitä kirjoitat?

        Kyllä se vaan trolliukon oma profiili on ja ilmeisesti valeprofiiliksi ilmiannettu ja poistettu mitä vilkaisin. Mutta joo mies se on miljoonien profiiliensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua trolli nyt kukaan kaipaa.

        Sinä et taida vieläkään sisäistää, että mitä se trollaaminen tarkoittaa ja elät jotain oman elämäsi valetietotoimistoa sekä mustamaalausshowta ja käyt kertomassa nimettömille profiileille kuinka huonoja he ovat ja iivessä länkytät kaikille jotka jaksaa kuunnella, jotka on trollausta kyllä, mutta niin ettei kukaan kasvotuttusi ole sen takana, eikä kukaan muukaan nainen. Voimia psy koottisesta jaksosta toipumiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et taida vieläkään sisäistää, että mitä se trollaaminen tarkoittaa ja elät jotain oman elämäsi valetietotoimistoa sekä mustamaalausshowta ja käyt kertomassa nimettömille profiileille kuinka huonoja he ovat ja iivessä länkytät kaikille jotka jaksaa kuunnella, jotka on trollausta kyllä, mutta niin ettei kukaan kasvotuttusi ole sen takana, eikä kukaan muukaan nainen. Voimia psy koottisesta jaksosta toipumiseen

        Niin tarkoitin siis sitä, että on varsin myötähäpeän täyttämää sivustaseurattavaa katsoa tuota temmellystä trolliprofiileille vuodesta toiseen irvistellen ja puhua trollaamisesta ymmärtämättä mitä koko käsite edes tarkoittaa.


      • Anonyymi
        TKaksoispisteT kirjoitti:

        Aloittaja ei kaipaa K naista. Hän kaipaa T:tä eli minua

        Tapelkaa keskenänne ketä kaipaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen sun k nainen on?

        Yli nelikymppinen, tarkkaa ikää en tiedä🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä K joka kirjoitti että olen jo luovuttanut. En todellakaan kaipaa mitään J miestä

        Mutta minä K kirjoitin tuon, että toivon olevani se, jota J kaipaa.
        Jos et kaipaa J-miestä, niin mitä se minulle kuuluu.


    • Anonyymi
      • Kokoajan oli vain sellainen tunne, että löydyt täältä vielä. Jotain telepatiaa sen täytyi olla.
        Se näkyi viesteistäkin.


    • Anonyymi

      Niinpä, ne vaatii kyllä tapahtuakseen valmistautunutta mieltä, muuten ne tahtovat valua käsistä siinä alkuhämmennyksessä.

    • Anonyymi

      Minulle olisi häneltä viesti. Jonka jälkern kertoisin kaiken.

    • Anonyymi

      Kenestä on kyse🤔

    • Anonyymi

      Ei ihmeitä tapahdu. Kaikki on myöhäistä mun kohdalla, ei ole luottoa enää mihinkään tai kehenkään. Parempi kuin ei odota mitään, ei pety. Lykkyä pyttyyn vaan muille, jospa elämä menisi teillä paremmin kuin mulla on mennyt.

    • Anonyymi

      Siinäpä perusta :) onkin. OK!

    • Anonyymi

      Usko on mennyt jo ajat sitten.

    • Anonyymi

      Tietysti, ilman sellaista uskoa ei pysty elämään. Koko maailma on täynnä ihmeitä.

    • Anonyymi

      Mihin ihmeisiin?

    • Anonyymi

      En kohta usko enää mihinkään.

    • Anonyymi

      Aloittaja, älä kirjoita tällaista jooko. Vastenmielistä asioiden vääristelyä ja ihmisten leikkiä joka kiduttaa valheellisuudellaan.

      • Anonyymi

        Onko väärin rakastaa? 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko väärin rakastaa? 💕

        Kyllä uskon ja luotan

        Jos minä pystyn parempaan

        Sinäkin pystyt

        Jos vain haluat

        Annan tuen


    • Anonyymi

      Laita nyt aloittaja edes, että tämä on A:lle. Karsiutuu heti suuri osa toiveikkaista pois.

      • Anonyymi

        Täh? Mikä tämä selonteko on olevinaan? Ei mitään tolkkua, onkohan trolli itse asialla...sillä ei voi olla kenenkään muun kuin jonkun palstan kautta elävän äijän päättelyä, että mitkä nimet (hohhoijakkaa) täällä on kaivattuina ja mitkä ei ja muuten, onko se varsinaisesti naisten unelma löytää oma nimensä jostain riepottelusaitilta.


    • Anonyymi

      Ei pahalla mut tästä aloituksesta tulee mieleen jotenkin hot chocolaten you sexy thing biisi😀

    • Anonyymi

      Minä olen jo 2 ihmettä saanut. Eiköhän ihme kiintiö ole jo elämäni osalta käytetty.

    • Anonyymi

      Minä uskon kyllä ihmeisiin, niitä on jo tapahtunut. Mutta olen niin väsynyt tähän tilanteeseen. Olen aivan loppu.

    • Anonyymi

      Ihme olisi, jos mä kelpaisin muille omana itsenäni...never going to happen. Elikkä en todellakaan usko ihmeisiin, enkä usko tai luota enää muihin ihmisiin.

      • Anonyymi

        Kannattaa tuoda itsensä esiin siten, ettei muuta vaihtoehtoa ole kuin hyväksyä joko sellaisenaan tai ei ollenkaan, niin jää ne turhanpäiväiset särmienpyöristelijät ja persoonanmuokkaajat kelkasta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa tuoda itsensä esiin siten, ettei muuta vaihtoehtoa ole kuin hyväksyä joko sellaisenaan tai ei ollenkaan, niin jää ne turhanpäiväiset särmienpyöristelijät ja persoonanmuokkaajat kelkasta pois.

        Kun en kelpaa niin en kelpaa, en tunge kenenkään seuraan tai yritä tutustua kehenkään, pysyttelen yksikseni, enpä ainakaan häiritse ketään tai ärsytä liikaa. Ja seuraavalle, joka aukoo päätä mulle mun ulkonäöstä, hiuksista tai vaatteista, annan samalla mitalla takaisin, sanoja säästelemättä, ei kukaan muakaan armahda, niin miks mä varoisin ja olisin loukkaamatta toista, täräytän yhtä pahasti takaisin😡😡🖕🖕.Viimeisin ex-tuttava loukkasi tosi pahasti, kehtasi vähätellä sanomisiaan, ei tuo itsekään tykkäisi, jos joku aukoisi päätä hänen pinkistä tukasta tai teinipissispukeutumisesta, luulee oikeasti olevansa joka äijän unelmanainen🙄🙄, siinäpä on luulossaan, hänen mielestään mä taas olen liian ruma kelvatakseni kellekään, senkin sanoi mulle ihan suoraan päin naamaa, joten se siitä.


    • Anonyymi

      Uskon suoraviivaiseen toimintaan ja erittäin avoimeen kommunikaatioon.

    • Anonyymi

      No nyt taas taidan uskoa ja luottaa.

    • Anonyymi

      Kyllä luotan ja uskon, toivossa on hyvä elää. 💕

    • Anonyymi

      Avioliittosi on kyllä ihme. Pitäkää huolta siitä pienestä ihmeestänne! Ettet keikuta venettä turhaan, vaikka kirkkoveneisiin oletkin laajalti mieltynyt.

    • Anonyymi

      Kaikille pitäs antaa vapaus valita. Jokainen käy omat prosessit. Jotenkin sitä vaan aina selvitään.

    • Anonyymi

      Oli kaksi muuta, toinen mietti tekeeköhän muutakin kun soittaa suuta

    • Anonyymi

      Ihan ei välittynyt sellainen fiilis, että aawww vaikka toki erehtymisen mahdollisuutta sopii itse kunkin miettiä, että jos ei menekään oikein, mutta olemuksesta pitäisi välittyä minkä aidan takana seisoo, jos ei niin harmi juttu.

      • Anonyymi

        Meidän juttu on ihme

        Uskon

        Luotan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän juttu on ihme

        Uskon

        Luotan

        Aah hah haa


    • Anonyymi

      Uskon. Ihme olisikin tarpeen, jotta saisin omakseni miehen, jota rakastan.

    • Anonyymi

      Taas lähtenyt tietyt viestit sääntöjen vastaisina, joten älä vaan vuodattele tunteita täällä ei ole luvallista! Sensuuri iskee välittömästi 15-vuotta vankeutta, jos sanot ääneen, että rakastat!!!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe