Meillä on yhteys

Anonyymi

Molemmat halutaan ja rakastetaan
Molemmat paetaan ja pelätään

❤️

76

2064

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siltä se tuntuu 😔😵

• Anonyymi

Mutta yhteys säilyy. ❤️

• Anonyymi

Onko meillä vai kuvitellaanko vaan? Onko se vaan se toive, että se toinenkin tykkää, joka saa uskomaan?

• Anonyymi

Näinkin voisi joskus käydä mutta tässä tapauksessa se ei ole kuviteltua... ❤️

• Anonyymi

Mikä estää laittamasta Sinua, nainen, minulle viestiä???

Olen aika ymmärtäväinen asioiden suhteen ja en ole vielä tehnyt mitään johtopäätöksiä. Ilmeisesti pitää pikku hiljaa!

- mies 😘

• Anonyymi

Sivusta: Todennut saman, et miehet ovat näissä ymmärtäväisempiä (naisen aloitteille kuin toisin päin). Myös epäonnistuessaan. Naisilla voi olla suhtautuminen itsekkäämpää ja siten mies voi aloitteen tekijänä pilata oman päivänsä (epäonnistumiseen), kun saa sitä pahaa mieltä naiselta niskaansa, kun uskoi liikaa hyvältä tuntuvaan harhaansa, joka tuli julki näin ikävällä tavalla.

• Anonyymi

Haaveilen näin, mutta aina herään todellisuuteen. Haluan, rakastan, pelkään ja pakenen ihan vain yksin 😔

• Anonyymi

Tunsin yhteyden tosi voimakkaasti yhtenä päivänä klo 16.

Tunsin, että se, mitä meidän välillä on, on yhä ehyttä.

• Anonyymi

Jep sama…etenkii ku nähtiin pikasesti ohimennen😊IKÄVÄ 🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep sama…etenkii ku nähtiin pikasesti ohimennen😊IKÄVÄ 🥺

Liian pikaisesti..😘

Anna vähän aikaa ennenkun teet niitä johtopäätöksiäsi millä mallilla asiat on meidän välillä tai mun elämässä.

En ehdi mukaan tunteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian pikaisesti..😘

Anna vähän aikaa ennenkun teet niitä johtopäätöksiäsi millä mallilla asiat on meidän välillä tai mun elämässä.

En ehdi mukaan tunteeseen.

Hui, kuulostaa pelottavalta. Mutta onhan niitä ihmisiä, joiden tunteet elävät välillä ihan omaa elämäänsä. Epävarmuus toisen tunteista saa aikaiseksi vaikka mitä. Itse ainakin haluaisin tietää totuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hui, kuulostaa pelottavalta. Mutta onhan niitä ihmisiä, joiden tunteet elävät välillä ihan omaa elämäänsä. Epävarmuus toisen tunteista saa aikaiseksi vaikka mitä. Itse ainakin haluaisin tietää totuuden.

Ja tuo kommentointini oli siis - sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuo kommentointini oli siis - sivusta

Kyllä minä luotan häneen ja pidän hänen kuumasta luonteestaan. Aivan erityisen paljon. Jos hän olisi erilainen, ei hänen sielunsa kaikuisi omassani.

Mutta vähän täytyy oppia jokaisen meistä ottamaan huomioon, että toinen on aina erilainen ihminen eikä mikään ajatustenlukijakaan. Sanojakin tarvitaan.

Vähän voi himmata sitä vauhtia oikealla kohdin ja kurottaa toista kohti; konkreettisesti. Vaikka omat tunteet olisivatkin se, millä on suurin merkitys.

Kauneutta yöhön:

https://music.youtube.com/watch?v=P6qoTPhhv9w&feature=share

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä luotan häneen ja pidän hänen kuumasta luonteestaan. Aivan erityisen paljon. Jos hän olisi erilainen, ei hänen sielunsa kaikuisi omassani.

Mutta vähän täytyy oppia jokaisen meistä ottamaan huomioon, että toinen on aina erilainen ihminen eikä mikään ajatustenlukijakaan. Sanojakin tarvitaan.

Vähän voi himmata sitä vauhtia oikealla kohdin ja kurottaa toista kohti; konkreettisesti. Vaikka omat tunteet olisivatkin se, millä on suurin merkitys.

Kauneutta yöhön:

https://music.youtube.com/watch?v=P6qoTPhhv9w&feature=share

Kaunista, rauhoittavaa musiikkia. Melkein jo nukahdin. Hyvää yötä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunista, rauhoittavaa musiikkia. Melkein jo nukahdin. Hyvää yötä!

Hyvää yötä!

Maailmassa on paljon kauneutta, jopa ihmisten tekemää kauneutta, se kannattaaa muistaa.

• Anonyymi

Unohidtko petetään valehdellaaan

• TKaksoispisteT

Me seurustelemme, me ei petetä toisiamme. T rakastaa vain J:tä

• Anonyymi
        TKaksoispisteT kirjoitti:

Me seurustelemme, me ei petetä toisiamme. T rakastaa vain J:tä

Oletko trollimies tehnyt oikein laskelmia, että millä kirjaimilla tai kirjainyhdistelmällä saisit ärsytettyä huuruista porukkaa eniten, kun kaikki muut konsonantit ja vokaalit on jo koluttu. Kumpa olisikin niin, että näissä yhteyksissä esiintyvät kommentit ja vuoropuhelut voisi tulkita feikkikeskusteluksi/trolliälämölöksi, mutta aivan näin se ei ole ja ihan tämä pelkkä ji-kirjain on itsessään riittänyt vuosien varrella mitä häiriintyneeseempään kirjoitteluun

• Anonyymi

Laita nainen viestiä. En usko muuten että tykkäät.

• Anonyymi

Itse en uskaltaisi laittaa eräälle miehelle viestiä. En usko että hän voisi olla kiinnostunut minusta. Ikinä.

• Anonyymi

Laita tunniste ja ensi viikolla laitan, jos tiedän sun noin ajattelevan. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en uskaltaisi laittaa eräälle miehelle viestiä. En usko että hän voisi olla kiinnostunut minusta. Ikinä.

Et ole nainen. Mitä saat tällaisesta kirjoittelusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kiinnostunut aena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole nainen. Mitä saat tällaisesta kirjoittelusta?

Aiheellinen kysymys sinulla.

• Anonyymi

Juostaan karkuun, halutaan
      Jatketaan salaa, rakastetaan
      🌻

• Anonyymi

Pitäis vaan uskaltaa ja olla miettimättä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäis vaan uskaltaa ja olla miettimättä?

Mutta siinäjä pulma opeta miten🙃

• Anonyymi

Miksi salaa?

• Anonyymi

Näin se taitaa olla 😔❤

• Anonyymi

Jos meillä on yhteys, niin miksi et käytä sitä?

• TKaksoispisteT

Tiedän että minulla on yhteys sinuun, kun minulla on sinun yhteystiedot tallessa.

• Anonyymi

Koska se ei riitä.

Etäyhteys on 911.

• Anonyymi

Hyvin kiteytetty. Pelko estää aidon rakkauden syntymisen. Mutta mistä se pelko syntyy ja mitkä asiat sitä ruokkii?

• Anonyymi

Aiemmat kokemukset ihmisistä, mikä on sinällään väärin, koska et anna mahdolisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiemmat kokemukset ihmisistä, mikä on sinällään väärin, koska et anna mahdolisuutta.

Ei pelkästään niistä vanhoistakaan johtuvaa. Ja siis toisella myös sama juttu. Siirtyi suhteesta suoraan ja kohteli sitten, miten kuten kykeni. Eli huonosti. Ei aina voi valita kaikkia tilanteita, mitkä tulee eteen.

• Anonyymi

Lähestyn näin kirjeitse, kun en mulkulla uletu, että yhteys säilyy

• Anonyymi

Silloin alkuaikoina meillä oli yhteys. Tiesin etukäteen, milloin tulen törmäämään sinuun. Tuli vaan tunne, että nyt kun lähden töistä kotiin, näen sinut. Viikonloppuisin, kun olin lenkillä mun hengitys saattoi salpaantua äkisti ja tuli outo olo. Kun tulin kotiin, huomasin että olit laittanut mulle viestin ja kelloaika täsmäs. Kuulostaa ihan henkimaailman jutuilta.

• Anonyymi

😘🤗😘

• Anonyymi

Se voi olla kokemusten tai persoonan tuomaa rakkausfobiaa tai sitten vaan tietää ettei pohjimmiltaan ole tarkoitettu tuohon kuitenkaan, ja kyse on enemmänkin kulttuurilliseen muottiin sovittautumisyrityksestä kuin mistään syvältä kumpuavasta tarpeesta, tunteesta, halusta tai mistä siinä nyt edes sitten on kyse. Biologinen tarve rakkaus ei ole.

• Anonyymi

Olen ollut viimeaikoina tosi väsynyt, olin poissa täältä palstalta koska luulin että nähdään vielä, tulin takaisin
        ja tajusin mitä olen mennyt tekemään.

• Anonyymi

Ei kannata olettaa yhtään mitään ilman oikeaa yhteyttä.

• Anonyymi

Pinniste on hiuksissa kukka rinnuksissa.

• Anonyymi

Haluan olla onnellinen sun kanssa, Olet ensi-rakkauteni. Tiedän miltä rakastuminen tuntuu.
        Kun sen ensikerran kokee niin sen kyllä tietää ;)

• Anonyymi

Olette kaikki ihan helvetin harhaisia.

• Anonyymi

Höpöhöpö. Meillä mitään ole.

• Anonyymi

Yhteys on ja on edelleen. Miksi en voi unohtaa sitä miestä.

• Anonyymi

Jokainen voi puhua VAIN omasta puolestaan, ei koskaan toisen puolesta.
      Viestisi on pelkkää oletusta.
      Hänhän voi olla hyvässä suhteessa tahollaan ja sinä kirjoittelet palstalle muka totuuksia teistä molemmista.

• Anonyymi

Joo, se voi olla aloittajan kohdalla näin ja jopa sekin voi olla mahdollista, että palstalla on enemmän kuin yksi kirjoittelija ja totuuksien kirjoitteleminen ja puhuminen voi pitää sisällään jotain ihan muuta kuin jonkun sitkeästi elävän foliohattuteorian...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, se voi olla aloittajan kohdalla näin ja jopa sekin voi olla mahdollista, että palstalla on enemmän kuin yksi kirjoittelija ja totuuksien kirjoitteleminen ja puhuminen voi pitää sisällään jotain ihan muuta kuin jonkun sitkeästi elävän foliohattuteorian...

Eli jotain konkreettista pöytään tai paskapuhetta on, ihan ei taida riittää anonyymit kirjoitukset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jotain konkreettista pöytään tai paskapuhetta on, ihan ei taida riittää anonyymit kirjoitukset

Mutta onhan se ihanaa kun jotkut turhakkeet pääsee joka pitäjässä pätemään tietämyksellään ja voi myhäillä tyytyväisenä itseensä kun tulee vastaan. Mitä pienempi elämä sitä tiiviimmät aihepiiirit ja jokainen kaupan kassa voi olla olevinaan paikallinen tietotoimisto..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onhan se ihanaa kun jotkut turhakkeet pääsee joka pitäjässä pätemään tietämyksellään ja voi myhäillä tyytyväisenä itseensä kun tulee vastaan. Mitä pienempi elämä sitä tiiviimmät aihepiiirit ja jokainen kaupan kassa voi olla olevinaan paikallinen tietotoimisto..

Näitä huhuja ihmiset joilla ei ole elämää pitää kuin kipeetä p****a

• Anonyymi

En tiedä kenenkään muun tunteista yhtään mitään vain omistani.

• Anonyymi

Mulla on yhteys häneen ollut jo pitkään. Saanut todisteita siitä irl ei mitään luulohöttöä tää. Aluksi ja joskus vieläkin luulen, että olin seonnut lopullisesti. Tosin siitä on nyt jo aikaa ja joitakin asioita on tapahtunut niin, että tiedän sen yhteyden olevan totta. Ei se mitään unta ole vaikka joskus jopa järkytyin välillä, että oikeesti...? Tiedän, että toinen puoli on tuntenut hyvin syvästi yhteyden myös. Tässä aikojen saatossa on kehittynyt myös muutakin syvää tunnetta. On ollut rankkaa myös välillä enkä asioita avaa sen kummemmin tiedän mitä tiedän siksi kirjoitan tänne tuuleen koska...hän tietää ja minä tiedän en kuitenkaan halua sen ainutlaatuisen kauniin suhteen loppuvan koskaan. Ilman tätä kokemusta olisin täys torso kuori. Olen kiitollinen nyt siitä kaikesta ja hänestä koska ilman tätä kokemusta en olisi tiennyt rakkaudesta mitään tosi rakkaudesta ja vaikka en mene hänelle puhelemaan nyt olen muuttunut täysin mun puolesta saakoot tietää kaiken. Tiedän, että Hän tietää ja haluan niin. Tällaista vaan voi tapahtua ja tapahtuu.

• Anonyymi

Mitä haluat hänestä?

• Anonyymi

Oliko tuo minulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tuo minulle

Niin

Suhteessa voi olla rehellinen itsensä

Ei tarvii näytellä

Se on vapautta

Haluaa toki parannella itseään

Rakkauven takia

Mut toista ei muuteta

• Anonyymi

Yhteys voi olla jopa reaaliaikainen. Toisen tunteet tulee läpi jopa kyyneleet voi valua silmistä, kun toinen itkee. Yhteys on todella hämmentävä ja siihen voi myös vastata toiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteys voi olla jopa reaaliaikainen. Toisen tunteet tulee läpi jopa kyyneleet voi valua silmistä, kun toinen itkee. Yhteys on todella hämmentävä ja siihen voi myös vastata toiselle.

Tuo on totta tuntee tunnetilat läpi.

• Anonyymi

On meillä naisen kanssa yhteys. Nimikirjaimet täsmäävät. Tykätään.

• Anonyymi

Tiedän 🫣🤭

• Anonyymi

Onko muilla kokemuksia vahvasta yhteydestä toiseen? Se on harvinaista, mutta kuitenkin mahdollista.
      Sota-aikana puolisoilla saattoi olla vahva yhteys, siitä olen lukenut.

• Anonyymi

Kyllä on kokemuksia, sekä läheisen ystävän, sukulaisen, että ihastuksen kohteen kanssa. Läsnäolontunnetta, samaan aikaan soittamista puhelimella, kohtaamisia oikealla hetkellä, tunnetta että toisella ei ole kaikki hyvin. Tunsin myös isoisäni kuolinhetkellä todella outoa tunnetta ja vetäydyin siksi hetkeksi rauhaan, istumaan hiljaa niityn reunaan kun olimme maalla silloin. Isoisä oli sairaalassa toisella paikkakunnalla enkä tiennyt, että kuoleman hetki oli lähellä.

Aivothan on hyvinkin sähköinen laite, kuin radio ja jos joku on samalla aallonpituudella, niin yhteys on vahva.

Klo 16 yhtenä päivänä tunsin, kuinka se eräs henkilö tuli tajuntaani todella voimakkaasti. Kellonajalla on meille merkitystä. Tein kotona omia puuhiani enkä ollut tapahtumahetkellä tietoinen kellonajasta tarkkaan. En myöskään juuri sillä hetkellä itse ajatellut häntä intensiivisesti; tosin olin pari päivää aikaisemmin vakavasti pohtinut onko hänellä enää mitään intressejä minuun.

Istuin ihan vaan kotona ja alkoi päätä kuumottamaan ja pistelemään ja kaikki muu maailmassa painui taka-alalle. Istuin tuolille ja laitoin silmät kiinni jolloin lämmöntunne siirtyi sydämeen ja ihan selvästi tunsin hänen tunneolemuksensa yhtyneenä omaani. Se oli kuin lämmin auringon kehrä, jossa olimme yhtä tunnetta. Tunne kesti muutamia minuutteja ja häipyi sitten pois.

Tunsin, että yhteys ja asiat meidän välillä on ihan rikkumattomia ja kunnossa, vaikka mieli joskus muuta väittääkin.

En ole nähnyt häntä pitkään aikaan ja hän ilmiselvästi välttelee minua. Pelkään, että hän ei ymmärrä, että tunne välillämme on yhteistä, eikä vain hänen omaa tunnettaan.

Sanojakin tarvitaan, vaikka yhteys olisikin voimakas.

• Anonyymi

Minä olen kokenut voimakkaan tunteen läsnäolosta ja reaaliaikaisen. Tiedän miten saan yhteyden tähän henkilöön henkisesti, mikä aluksi ahdisti koska sitä oli vaikea katkaista. Toisen mielialat siirtyivät itselle, silmistä saattoi valua kyyneleitä, kun henkilö itki. Säpsähtelin myös ilman syytä ja tiesin sen liittyvän tämän henkilön kokemiin asioihin.
      Olen tehnyt työtä irtipääsemiseksi tästä yhteydestä yrittämällä unohtaa ja olla mitenkään ajattelematta häntä. Se on auttanut, mutta yhteys on vieläkin, jos vain itse ajattelen häntä ja hänen kasvojaan, siksi yritän pyyhkiä kaiken mielestäni.
      En olisi ikinä uskonut mitään tällaista olevankaan ellen olisi itse sitä kokenut.

• Anonyymi

Samat sanat. Miksi näitä on? Mikä tarkoitus sillä on? Mulla on myös toi kyyneleet ja tuli silloin kun ko. henkilön kanssa tää juttu alkoi. Ihmettelin tosi paljon, että mikä suru mulla on?? sitten sain jälkeenpäin esim. tietää oli ollut samalla kelloajalla koneessa joka nousi ja lähti toiselle puolelle maailmaa. Niitä on ollut muutenkin välillä. Samoin tiedän koska ajattelee mua selässä tulinen polte tai kädessä / molemmissa. Sitten olen tarkistanut irl niin selvinyt, että totta.
        On olemassa vielä ällistyttävämpiä asioita vähän kuten edellä mainitsi joku siitä lämpöisestä kehrästä jossa molemmat. Outoja juttuja aluksi luulin, että se on joku yläkerran tarkoittama juttu, että pitäisi olla sen ihmisen kanssa. Tosin nykyisin olen yrittänyt sitä karkoittaa myös mielestäni, mutta tulle aina takaisin. Tunnen selvästi kun on minun energioissa ja nyt viime aikoina ei tai on mutta vähemmän johtuu ehkä siitä, että yrittänyt päästä irti mahdottomasta, Saan myös sen yhteyden häneen jos haluan. Näistähän ei voi puhella olet samantien mt-potilas. Kukaan ei voi sanoa ettei totta samoin kuin että totta paitsi tiedän olevan. Ihanaa, että joku muukin kokenut samaa. Minusta jotkut ovat herkkiä aistimaan niin siksi samoilla taajuuksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat sanat. Miksi näitä on? Mikä tarkoitus sillä on? Mulla on myös toi kyyneleet ja tuli silloin kun ko. henkilön kanssa tää juttu alkoi. Ihmettelin tosi paljon, että mikä suru mulla on?? sitten sain jälkeenpäin esim. tietää oli ollut samalla kelloajalla koneessa joka nousi ja lähti toiselle puolelle maailmaa. Niitä on ollut muutenkin välillä. Samoin tiedän koska ajattelee mua selässä tulinen polte tai kädessä / molemmissa. Sitten olen tarkistanut irl niin selvinyt, että totta.
        On olemassa vielä ällistyttävämpiä asioita vähän kuten edellä mainitsi joku siitä lämpöisestä kehrästä jossa molemmat. Outoja juttuja aluksi luulin, että se on joku yläkerran tarkoittama juttu, että pitäisi olla sen ihmisen kanssa. Tosin nykyisin olen yrittänyt sitä karkoittaa myös mielestäni, mutta tulle aina takaisin. Tunnen selvästi kun on minun energioissa ja nyt viime aikoina ei tai on mutta vähemmän johtuu ehkä siitä, että yrittänyt päästä irti mahdottomasta, Saan myös sen yhteyden häneen jos haluan. Näistähän ei voi puhella olet samantien mt-potilas. Kukaan ei voi sanoa ettei totta samoin kuin että totta paitsi tiedän olevan. Ihanaa, että joku muukin kokenut samaa. Minusta jotkut ovat herkkiä aistimaan niin siksi samoilla taajuuksilla.

Olet nähnytkin minut varmaan liikkumassa kun asun itekkin samalla alueella en yhtään epäile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee takaisin. Edm on hyvänpäivän tuttu ja tää asia on kyllä muuttanut mua välillä tuntuu, että olen sen yhteyden vanki ja välillä en enää haluakaan siitä pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet nähnytkin minut varmaan liikkumassa kun asun itekkin samalla alueella en yhtään epäile.

Varmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlaisia ajatuksia on myös minulla ollut, että mikä tarkoitus tällä yhteydellä on.
        Sota-aikana joillakin saattoi olla erittäin vahva yhteys puolisoonsa ja puoliso aisti tapahtumia rintamalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlaisia ajatuksia on myös minulla ollut, että mikä tarkoitus tällä yhteydellä on.
        Sota-aikana joillakin saattoi olla erittäin vahva yhteys puolisoonsa ja puoliso aisti tapahtumia rintamalta.

Varmasti se on jotain sisäistä sensitiivisyyttä ja kykyä vastaanottaa ja lähettää jonkun tietyn ihmisen säteilemää energiaa.

• Anonyymi

Täällä oli ainakin aamupäivällä ihan fyysinen yhteys☺️

• Anonyymi

Yhteys on telepaattinen kokemus. Sitä pystyy harjaannuttamaan, järjestetään jopa kursseja. Itselle yhteydestä tuli riesa, josta vain halusi pois. Yhteys oli liian vahva.

• Anonyymi

Mutta jos menisin sille toiselle höpisemään näitä juttuja hoh hoh vaikka tiedän hänellä olleen myös. Eihän näistä puhuta vaikka olisin kyllä halunut sen toisen puolen kanssa jutella asiasta mutta se ei käy ikävä kyllä. Täällä käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos menisin sille toiselle höpisemään näitä juttuja hoh hoh vaikka tiedän hänellä olleen myös. Eihän näistä puhuta vaikka olisin kyllä halunut sen toisen puolen kanssa jutella asiasta mutta se ei käy ikävä kyllä. Täällä käy.

Se on outoa, että kumpikin on kokenut saman "yliluonnollisen", mutta siitä ei voi toisilleen oikein puhua, koska se tuntuu hullulta. Kai se on sitä oman mielenterveyden kyseenalaistamista. Ja silti tietää, että kaikki on totta. Kokemusta on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on outoa, että kumpikin on kokenut saman "yliluonnollisen", mutta siitä ei voi toisilleen oikein puhua, koska se tuntuu hullulta. Kai se on sitä oman mielenterveyden kyseenalaistamista. Ja silti tietää, että kaikki on totta. Kokemusta on.

No se on just näin. Haluais, mutta ei vaan voi. Ehkä joskus.

• Anonyymi

Se on uusi Elisan 5G liittymä.

• Anonyymi

Ne kaikki muut operaattorit häviää sille yhteydelle Elisat ja muut 😊

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kisa (asialliset kommentit)

Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn
      Kotimaiset julkkisjuorut
      444
      3646
    2. En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,

mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäisi juhannusta minun kotikaupun
      Sinkut
      536
      3253
    3. Somalisulhanen syö Sara Siepin suosiota

Ei kelvannut Sara Sieppi enää kummankaan iltapäivälehden juhannustytöksi. muutenkin tykkäysmäärät näyttävät laskeneen ja ilmeisesti myös Saran seuraa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      2716
    4. 64
      1293
    5. Martina kisan kärjessä

Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1284
    6. STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!

Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1232
    7. Yhden viestin päässä

Voisit juuri tälläkin hetkellä olla tässä vieressäni. Silittelisin ja paijaisin sinut puhki.
      Ikävä
      56
      1063
    8. Abortti on kiellettävä Suomessakin

Feministinen ajatus raskaudesta, ja sen keskeyttämisestä, jota Suomessa usein tarjoillaan ainoana mahdollisena, on kummallinen. Argumentti, jonka muka
      Maailman menoa
      492
      814
    9. Kyllä jään aina miettii

Miks tää meni näin.. En ymmärrä sua.
      Ikävä
      54
      805
    10. Tuntuu hyvältä ajatella kun koskit

Ihanien käsiesi kosketuksia ajattelen.
      Ikävä
      41