Hoitajilta ehdottamasti sunnuntailisät pois ja lomarahat!

Anonyymi

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      eikös viimeksikin Sipilän lomaraha säästöillä makseltu kummasti kehitysapua ja raiskautettiin suomen naisia?

    • Anonyymi

      Juu kyllä vihreillä on hyviä ehdotuksia....kannatan ehdottomasti,kaikki lisät pois ja se tekee töitä ketä kiinnostaa...

      • Anonyymi

        Kohta yksikään hoitaja ei mene töihin jos niiltä palkka otetaan pois.


    • Anonyymi

      Kaikki viikonloppulisät on perusteettomia nykyään ja aina ne on sitänollit. Pois ne ja haittalisät (iltana yölisät) paremmaksi niillä

    • Anonyymi

      Milloin meille työttömille, Kelan tuilla eläville, aletaan maksaa viikonloppu- ja sunnuntailisiä? Kuitenkin 24/7/265 saadaan samat tuet riippumatta onko arkipyhä tms? Asioihin pitäisi ehdottomasti saada muutos, mutta vihreitäkin kiinnostaa enempi kannabiksen laillistaminen...

    • Anonyymi

      maahanmuuttajat valtaa muutenkin alan

      kuka heille haluaa maksaa isoa tiliä?

      alikansaa?

      • Anonyymi

        Jos luulit suomalaisen hoitaja tekevän paskaa duunia, niin odotahan kun sitä tekee joku, joka ei edes puhu samaa kieltä. Mukavat saikkupäivät taattu :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos luulit suomalaisen hoitaja tekevän paskaa duunia, niin odotahan kun sitä tekee joku, joka ei edes puhu samaa kieltä. Mukavat saikkupäivät taattu :)

        Ulkomaalaiset hoitajat tekee hyvää duunia ja sydämellä. Näin kertoo potilaat. Puhuvat kyllä samaa kieltä. Vanhukset tykkää, kunhan saavat itse kokea ja ennakkoluulot todetaan vääriksi. Suomalaisten hoitajien naama on kyllä aina sen näköinen kuin koko maailma haisisi paskalle.


    • Anonyymi

      Oulussa sattuu ja tapahtuu

    • Anonyymi

      Olipahan taas aloitus.mistähän tämä kirjoittaja oli karannut.

      • Anonyymi

        Eikö Suomessa ole sananvapaus? Aloittaja on kyllä oikeassa. Mistä laitoksesta sinä mustavalkoinen tapaus olet lomilla?


    • Anonyymi

      vaihtakaa ammattia

      antaas hoivattavat uida paskassaan rauhassa...kyllä ne omaiset alkaa vaatimaan hoitajille palkkaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe