Minulla tippui minulle arvokas esine wc-pyttyä vetäessä alas kaiken joukossa ja jäi ihan hirveästi harmittamaan. Mietin voiko tätä mitenkään saada enää takaisin, esim. kaupungin jätevesipuhdistamossa käydessä tms.? Kyseessä kauppakeskuksen wc.
Voiko wc-pyttyyn pudonnutta tavaraa saada enää mitenkään takaisin?
Anonyymi
4
170
Vastaukset
- Anonyymi
Se jv-laitos on ainoa toivosi. Soita sinne ja lupaa pieni palkkio, niin ehkä löytyy helpommin.
- Anonyymi
Okei. Eli ilman lahjontaa tuskin jaksavat mitään etsiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Eli ilman lahjontaa tuskin jaksavat mitään etsiä?
Niillä on jätevesilaitoksella monenlaista sihtiä & siivilää mihin varmaan kertyy jatkuvasti kaikenlaista hukkunutta (heh) tavaraa. Luulisin että jonkinmoinen "löytötavaratoimisto" jopa heillä, josta voi koittaa kysellä.
- Anonyymi
Tottakai onnistuu. Menetelmä esitetään Trainspotting -elokuvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131713Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2911312Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101076- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10895
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888