Vaimo otti perseeseen

Anonyymi

Olimme viimeviikonloppuna vaimon kanssa "juhlatuulella" ja naapurin reilusti vanhempi mies lyöttäyty seuraan. Hän oli selvinpäin. Päädyimme jotenkin yhdessä saunaan, kun minä lähdin ulos vilvoittelemaan. Takaisin tullessa huomaan että vaimo kontallaan lauteita vasten ja mies nussii vaimoa persereikään!! Koskaan emme ole sitä harrastaneet, eikä vaimo ole koskaan ottanut perseeseen koska inhoaa ajatusta. Mutta nyt naapuri, jolla oli vieläpä tosi iso mulukku, pani vaimoa perseeseen! Olin hämilläni ja annoin jatkaa loppuun. Hämmentävä tilanne! Miten perseeseen edes voi panna lämmittelemättä ja eikö sitä pidä ensin venyttää tai jotain?!entä liukaste? Miehellä on kuitenkin niin isokin vielä, varmasti yli 20 senttinen ja paksukin vielä! Onkohan sitä humalassa jotenki vain rennompi? Ei se kuulemma paljon sattunut, vaimo tuumas. Siis miten tuo on mahdollista?!!!

13

5614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä sun pitäis kysyä tätä vaimoltasi

      • Anonyymi

        Kysy vaimolta haluakp 19cm kyrpä perseeseen?


    • Anonyymi

      Vaimo teki sen mihin nainen on luotu eli ottamaan kullia peräsuoleen

      • Antaisitko mulle sun vaimo mun kyrpä on 19cm?


    • Anonyymi

      Olen vanhempi mies antaisiko vaimosi myös pillua minulle vaikka ei ole yhtä iso kyrpä

    • Anonyymi

      Siinä on voinut käydä ihan niin, että kiimakynnys on ylittynyt ja asiansa osaava mies on tiennyt mitä haluaa ja tehnyt sen.

      Olen itse saanut korkata parilta naiselta peppuneitsyyden ja yhden saanut harrastamaan sitä kiihkeänä uudelleen vuosien jälkeen. Jälkeenpäin miettiessä kysymys on kai siitä , että osaa tehdä sen yhtäaikaa hellästi ja varmasti ja vastaanottajan olla rento. Faktahan on se, että kenen tahansa perseeseen pystyy panemaan, jos molemmat on mukana siinä asiassa. Panemiseen perseeseen menee toki helpommin.

      Asiaa kumminkin. Itse olisin naapurin ukkona tehnyt täsmälleen saman

    • Anonyymi

      meillä vaimo pikku kännissä naapureiden kans yhessä saunassa sanoi haluavansa nähdä kun minua nussitaan peppuun tästä innostu myös naapurin rouva ja mies ei muuta istuin ison kalun päälle hiki ainoona voiteena kyllä sattu mutta pohjaan meni keinuin aivan sekavana ensin tulin minä sitten peppunisai lastin naiset taputtivat jatkoimme olohuoneen puolella

      • Anonyymi

        Ihanan rietasta menoahan teillä sitten onkin ollut ;)


    • Anonyymi

      Oidkohan antanut naapurille ennenkin,niin peräreikä on sen verran venynyt.

      • Anonyymi

        Samaa ajattelin. Rouva antaa pillua vain omalle miehelle. Muuta sitten naapurille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ajattelin. Rouva antaa pillua vain omalle miehelle. Muuta sitten naapurille.

        Meillä on kyllä ihan toisinpäin. Vaimo antaa helposti ja mielellään pillua vieraille. Sen vaimo tekee nopeasti selväksi. Kaikki muu on varattu aviomiehelle eli minulle. Useimmille pillu on mieleisin.


    • Anonyymi

      Miksei tuo onnistu jos on todella rento ja halukas? Varmaan humalakin vaikuttaa rentouteen. Kyllähän anaaliin mahtuu tosi isoja dildojakin!

    • Ei se käy kipeä riippuu kikkalista. Mun kyrpä on 18 cm voi sun vaimo tulla kokkelemaan

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1787
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      76
      1637
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      765
    6. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      759
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      747
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe