Olimme viimeviikonloppuna vaimon kanssa "juhlatuulella" ja naapurin reilusti vanhempi mies lyöttäyty seuraan. Hän oli selvinpäin. Päädyimme jotenkin yhdessä saunaan, kun minä lähdin ulos vilvoittelemaan. Takaisin tullessa huomaan että vaimo kontallaan lauteita vasten ja mies nussii vaimoa persereikään!! Koskaan emme ole sitä harrastaneet, eikä vaimo ole koskaan ottanut perseeseen koska inhoaa ajatusta. Mutta nyt naapuri, jolla oli vieläpä tosi iso mulukku, pani vaimoa perseeseen! Olin hämilläni ja annoin jatkaa loppuun. Hämmentävä tilanne! Miten perseeseen edes voi panna lämmittelemättä ja eikö sitä pidä ensin venyttää tai jotain?!entä liukaste? Miehellä on kuitenkin niin isokin vielä, varmasti yli 20 senttinen ja paksukin vielä! Onkohan sitä humalassa jotenki vain rennompi? Ei se kuulemma paljon sattunut, vaimo tuumas. Siis miten tuo on mahdollista?!!!
Vaimo otti perseeseen
14
6689
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä sun pitäis kysyä tätä vaimoltasi
- Anonyymi
Kysy vaimolta haluakp 19cm kyrpä perseeseen?
- Anonyymi
Vaimo teki sen mihin nainen on luotu eli ottamaan kullia peräsuoleen
- Anonyymi
Olen vanhempi mies antaisiko vaimosi myös pillua minulle vaikka ei ole yhtä iso kyrpä
- Anonyymi
Siinä on voinut käydä ihan niin, että kiimakynnys on ylittynyt ja asiansa osaava mies on tiennyt mitä haluaa ja tehnyt sen.
Olen itse saanut korkata parilta naiselta peppuneitsyyden ja yhden saanut harrastamaan sitä kiihkeänä uudelleen vuosien jälkeen. Jälkeenpäin miettiessä kysymys on kai siitä , että osaa tehdä sen yhtäaikaa hellästi ja varmasti ja vastaanottajan olla rento. Faktahan on se, että kenen tahansa perseeseen pystyy panemaan, jos molemmat on mukana siinä asiassa. Panemiseen perseeseen menee toki helpommin.
Asiaa kumminkin. Itse olisin naapurin ukkona tehnyt täsmälleen saman - Anonyymi
meillä vaimo pikku kännissä naapureiden kans yhessä saunassa sanoi haluavansa nähdä kun minua nussitaan peppuun tästä innostu myös naapurin rouva ja mies ei muuta istuin ison kalun päälle hiki ainoona voiteena kyllä sattu mutta pohjaan meni keinuin aivan sekavana ensin tulin minä sitten peppunisai lastin naiset taputtivat jatkoimme olohuoneen puolella
- Anonyymi
Ihanan rietasta menoahan teillä sitten onkin ollut ;)
- Anonyymi
Oidkohan antanut naapurille ennenkin,niin peräreikä on sen verran venynyt.
- Anonyymi
Samaa ajattelin. Rouva antaa pillua vain omalle miehelle. Muuta sitten naapurille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ajattelin. Rouva antaa pillua vain omalle miehelle. Muuta sitten naapurille.
Meillä on kyllä ihan toisinpäin. Vaimo antaa helposti ja mielellään pillua vieraille. Sen vaimo tekee nopeasti selväksi. Kaikki muu on varattu aviomiehelle eli minulle. Useimmille pillu on mieleisin.
- Anonyymi
Miksei tuo onnistu jos on todella rento ja halukas? Varmaan humalakin vaikuttaa rentouteen. Kyllähän anaaliin mahtuu tosi isoja dildojakin!
Ei se käy kipeä riippuu kikkalista. Mun kyrpä on 18 cm voi sun vaimo tulla kokkelemaan
- AnonyymiUUSI
Siskon poika oli kuulema hono sen äidin mielestä kerroin vaimolle sanoi on vaaraton sulle vaimo nauroi niikö luulet oli innostunut sen jälkeen sängyssä. en puhunuut vaimolle mittän kutsuin Tepon kylään jos sopii tuli viesti voin tulla perjantaina.
puolilta päivin avasin viinitonkan vaimo kujerteli mitä mielessä hieroin ohi mennen ovikello soi vaimo avasi moi Teppo ja huusi Teppo tuli huusin tänne pöytään sanoin Tepolle miehet juo väkeviä vaimo hymyili muisti mitä olin sanonut. Vaimo vaihtoi keviämpää päälle tosin aika keviää lyhyt yöpaita sanoi sauna on kohta lämmin pyöreät pakarat näkyi heti kun kurkotti jotain ja rinnat näkyi melkein läpi. Oltiin menossa saunaan sanoin vaimolle tule sinäkin sanoi en kehtaa sanoin sinut onjo nähty vai mitäTeppo teppo nauroi kutakuinkin. Istuttiin lauteilla molemmilla seisoi vähän vaimo ilmestyi ja virutteli meidän edessä Tepolla seisoi kunnolla olihan vieras vaimo kääntyi ja sanoi jopa jopa sanoin auta Teppoa vaimo nosti rinnat polvien päälle ja alkoi runkkaamaan kysyin etkö muuta osaa kalu katois suuhun Teppo katsoi sanoin mamma on kiivas vaimo nosti päätään sanoi saat panna pyllyyn Teppo katsoi sanoin pane vaimo kaatoi öljyä selkäänsä ja hieroi pakaroihin Teppo kosketteli pyllyä ja työnsi vaimo kiljahteli ja sanoi sievästi itse en ole päässyt pyllyyn aiak pian vaimo alkoi huokailemaan tuntuu hyvältä ja makasi laudetta vasten oikein nosteli pyllyään kysyi onko Teppo hyvää Teppo veti pois normaalisti panen tänne vaimo kijahti ja katsoi minua Teppo nai voimalla vaimo ulisi ihana poika Vaimo sai oikeasti ja Teppo laski sisään.
Vaimo maksi ja huokali lakseuduin ja panin pyllyyn taas alkoi ulina kuiski ihanna ja molemmat vedin pois ja pilluun nyt oli tyrkyllä kunnolla viamo huokaili tosi ihanaa saatte panna koko yön laskin sisään ja virutin vähän vaimo nousi väliin nauroi olihan aloitus pestiin vuorollaan ja istuttiin pyyhe päällä Teppo sanoi jos nukuttas välillä sanoin nukut vaimon kanssa meni toiseen huoneeseen. Kuulin puhetta ja naurua äänet hiljeni pian alkoi tuttu ulina kesti pitkään olin jo nukahtanut kun alkoi uudestaan mietin siinä se homo on.
Aamu päivällä Teppo lähti sanoin käy vastakin. Vaimo nauroi ei se mikään homo ole kun ei ole tyttö ystävää äky naimassa vanhaa opettajaa on kuulema kyltymätön ei kuulema mieheltään ssanut tarpeeksi ja erosi usea poika käy salaa panemassa ja maksaa. Voi kulta se nai vielä kolmesti ja jaksoi kahdesti kunnolla ja aamu yötä takaa tosi ihanasti olin kyjellään kuiskas käytti pyllyssäkin kuiskas ei paha panen opetajaakin seuraavalla kerralla.
Vaimo kysyi usein olenko musti, s sanoin en ole kun näin miten halusit se oli oikein, vaimo laulesketi missä on Teppo missä on tappi ja suuteli.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185323MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162770- 112330
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5922037Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231756Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701352Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421325Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31098Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3931063Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641057