mä diggasin ennen rasmusta mut nyt sen musa on menny vähän liikaa räminän puolelle. jos tykkää niin tykkää. makunsa kullakin. =)
therasmus
5
372
Vastaukset
- oudompi
Mul on ihan sama juttu! Ennen Rasmus oli ihQ mut nyt ihan ok. Mistä musasta muuten tykkäät? Mun lempparit on Delta Goodrem ja 3 Doors Down!
Kirjota mitä mieltä niistä oot!- outo
nooo...3 doors donw:illa on ainakin joitakin hyviä kappaleita.=) Tosta deltasta en tiiä. mut mun musa makuuni kuuluu mm. Gwen Stefanien rich girl Christian Walzin Wonderchild ym... mul on vähän semmonen maku et tuolta tätä ja toiselta sitä.:) Toivottavasti et ala haukkumaan mun makua. ois kiva viel viestitellä. =)
- oudompi
outo kirjoitti:
nooo...3 doors donw:illa on ainakin joitakin hyviä kappaleita.=) Tosta deltasta en tiiä. mut mun musa makuuni kuuluu mm. Gwen Stefanien rich girl Christian Walzin Wonderchild ym... mul on vähän semmonen maku et tuolta tätä ja toiselta sitä.:) Toivottavasti et ala haukkumaan mun makua. ois kiva viel viestitellä. =)
Joo toki voin "rupatella"! Ootko tyttö vai poika..? Mun oma "epäilys" on et oot tyttö.( Älä suutu jos luulin väärin...!
- outo
oudompi kirjoitti:
Joo toki voin "rupatella"! Ootko tyttö vai poika..? Mun oma "epäilys" on et oot tyttö.( Älä suutu jos luulin väärin...!
joo oikein meni, tyttö oon. =) mä muuten unohdin viimex kertoo, et mun musamakuun kuuluu myäs eminem, good charlotte, black eyed peas ja kwan. ei sen ihmeempää. no kumpis sä oot tyttö vai poiks? mä en viitti ees arvata koska, no niin, no....
- pink.triangle
Rasmuksen alkupään tuotanto on PALJONKIN parempaa... mutta ei siksi et se ois nykyään "räminää"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802065
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641816Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461756- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1591282Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia561244Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen591032- 70959
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27942- 15919