Onko meillä tilanne mies

Anonyymi

Vai kuvittelenko vaan? Onko puoleltasi kaikki täysin ohi?

70

1395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monenko vuoden jälkeen tätä kysyt?

      • Anonyymi

        2? 10? 12?


    • Anonyymi

      Keneltä tätä kysyt? En tiedä onko ohi. Riippuu sinusta.

    • Anonyymi

      Minusta vaikuttaa että mies vain johdatteli minua saadakseen ihastumaan häneen omien itsekkäiden tarkoitusperiensä takia. :( En lähtenyt mukaan kun onneksi tajusin että hän varattuna taitaa vain pelleillä kanssani. Miten julmaa, meitä naisia kohtaan.

      • Anonyymi

        Mies menee naimisiin lapsensabäidin kanssa 28.5.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies menee naimisiin lapsensabäidin kanssa 28.5.

        Onnea ja rakkautta teille❤. Lapsi on lahja🙏❤


      • Anonyymi

        Sinä se et ikinä opi. Mene ihan rauhassa naimisiin kuule, aivan turhaan elät kuvitelmissa jostain ihastumisista, sori nyt kauheasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea ja rakkautta teille❤. Lapsi on lahja🙏❤

        Rauhoitu nyt jo hyvä ihminen.


    • Anonyymi

      kuvittelenko vaan että tälläkin aloituksella vaan aktivoidaan palstaa...

    • Anonyymi

      Aloitus ei koske varattua miestä. Vaan miestä jonka kanssa jotain lämmintä on jo ollut.

      • Anonyymi

        Vaimo sillä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo sillä on.

        Eli sinä edelleen jatkat tätä sekoilua ja varoittelet koko internettiä, että sinulla on mies siitä huolimatta ettei kukaan ole osoittanut tätä miestä kohtaan mitään kiinnostusta joten miksi sellaista tulisi ilmi täälläkään? Sivusta huolestunut kyselee. Sitähän ei voi ihminen tietää millaiseen jupakkaan joutuu jonkun yhden hissikeskustelun tai kahvipöytäkeskustelun takia, vähän juttuja kuullut. Sitten on saman turha ihmetellä jos katsoo vähän kaikkia vinoon kun ei voi tietää kuka on tällaisen luulosairauden takana ja kuka ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä edelleen jatkat tätä sekoilua ja varoittelet koko internettiä, että sinulla on mies siitä huolimatta ettei kukaan ole osoittanut tätä miestä kohtaan mitään kiinnostusta joten miksi sellaista tulisi ilmi täälläkään? Sivusta huolestunut kyselee. Sitähän ei voi ihminen tietää millaiseen jupakkaan joutuu jonkun yhden hissikeskustelun tai kahvipöytäkeskustelun takia, vähän juttuja kuullut. Sitten on saman turha ihmetellä jos katsoo vähän kaikkia vinoon kun ei voi tietää kuka on tällaisen luulosairauden takana ja kuka ei

        Tai että minne asti tämä kaasuvalotus on ollut tarpeellista ulottaa, tietyt piirit on tiedossa, mutta en yhtään ihmettelisi, että naapureita myöten jos on joku kontakti niihin päin pidetään ihmisiä ristitulessa ja aivopesun kohteena valheita luritellen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai että minne asti tämä kaasuvalotus on ollut tarpeellista ulottaa, tietyt piirit on tiedossa, mutta en yhtään ihmettelisi, että naapureita myöten jos on joku kontakti niihin päin pidetään ihmisiä ristitulessa ja aivopesun kohteena valheita luritellen

        Entten tentten teelika mentten muiden aivopieruja tuuletellen


      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole ohi, voitas jatkaa mihin jäätiin... Vapaa olen😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole ohi, voitas jatkaa mihin jäätiin... Vapaa olen😘

        Lauantaihin saakka,siis, kaikki käy, hääyönä olen varattu 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai että minne asti tämä kaasuvalotus on ollut tarpeellista ulottaa, tietyt piirit on tiedossa, mutta en yhtään ihmettelisi, että naapureita myöten jos on joku kontakti niihin päin pidetään ihmisiä ristitulessa ja aivopesun kohteena valheita luritellen

        Mmmm....marabuu


    • Anonyymi

      Tilanne edelleen päällä ja jännempää kuin jääkiekkomatsissa. Ylivoimaisesti kovin peli jossa koskaan oon ollu mukana.

      • Anonyymi

        varmasti, pelin pitäis vaan ratketa,eihän tätä nyt jaksa enää....molemmat pelaajat miettii vaan seuraavaa siirtoaan ja nainen on ottanut aikalisän


      • Anonyymi

        Ikävää, että jotkut pelaavat. Ja vielä useampaa peliä yhtäaikaa. Ei ihme, että aikalisiä otetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmasti, pelin pitäis vaan ratketa,eihän tätä nyt jaksa enää....molemmat pelaajat miettii vaan seuraavaa siirtoaan ja nainen on ottanut aikalisän

        Mies kyllästyttyään, turhauduttuaan ja tietoisesti etähyväksikäytettynä otti aikalisän lähtien luomaan kuvioitaan toisaalle.


    • Anonyymi

      On meillä tilanne. Et kuvittele. Piakkoinhan me nähdäänkin.

      • Anonyymi

        Ei oo sovittu mitään näkemistä.


      • Anonyymi

        Häissä nähdään!!


      • Anonyymi

        Toivottavasti tämä oli sulta ja mulle. Ikävä on jo nyt jäätävä. Sivusta.


    • Anonyymi

      Menemme naimisiin naiseni kanssa, tervetuloa kaikille. 28.5

      • Anonyymi

        Onks sen kaikki salarakkaat kutsuttu juhliin lapsineen 😂😂😂😂

        M nainen on pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sen kaikki salarakkaat kutsuttu juhliin lapsineen 😂😂😂😂

        M nainen on pelle

        No hyvä on ainskin ohjelmaa niissäki raukkausjuhlissa!


      • Anonyymi

        Pitäiskö vielä miettiä. Elämäsi virhe ilmeisesti edessä .Ei kyllä omien häiden lähestyessä yleensä enää ikävä palstaa tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sen kaikki salarakkaat kutsuttu juhliin lapsineen 😂😂😂😂

        M nainen on pelle

        Häissä nähdään siitä erikoinen tilanne että kaikilla lapsilla on sama etunimi mutta eri sukunimi.


      • Anonyymi

        Emme muuten mene, jos tämä palstakirjoittelu ei lopu.
        Sivusta morsiamelta.


    • Anonyymi

      Menen kohta naimissiiin yhen ihanan naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Joo me tiedetään


      • Anonyymi

        Minä myös, ihana naine


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös, ihana naine

        Onpas täällä avikseen aikovia kaipaamassa muita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo me tiedetään

        Nii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo me tiedetään

        Niin tiedetäänkin.


    • Anonyymi

      Erikoista. Taitaa varattua noista, eli aloittajaa kiukuttaa kun on niin rakastunut sinkkumieheen...

      • Anonyymi

        Aloittaja on varmaan ollut varattu ja saanut potkun persuksilleen, eikä mikään ihme.


      • Anonyymi

        No ei se kovin sinkku kauaa oke jos avikseen menossa haloooo


    • Anonyymi

      Tilanne on ihan okei, kunhan et syytä minua enempää. Ratkaisun avaimet ei ole minulla. Uteliaisuudesta käyn kurkistelemassa.

      • Anonyymi

        Juuri sinullahan ne on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sinullahan ne on.

        Ei ole. En tiedä mistä tai miten hänet tavoittaa.


    • Anonyymi

      Olemme jo pitkään tiedostaneet toisemme, olleet tähän asti pidättyväisiä ulkoisista syistä. Välittäminen, rentous, rohkeus ja intohimo ovat pysyneet arvoinamme jo pitkään.

      https://youtu.be/kn8rRjP108Q

      • Anonyymi

        🙏🙏🙏🙏😂🍑😈🥰🔥🔥🔥😇🦹‍♂️🦹‍♂️🤔😈💮⚘🌼🥛🔥🍑🍑🐀🐀🐀🕴🕴🥥🤩🤩🤩


    • Anonyymi

      Meillä oli silloin lämmintä ja en suhtaudu sinuun kylmästi vieläkään. Ei ole ohi.

      • Anonyymi

        Tämä olisi kiva kuulla ihan livenä.


    • Anonyymi

      Meillä on tilanne hyvä eikä kehno. Ja mies on suomeksi kehno, saksaa kun on toi "mies".

      • Anonyymi

        Adolf


    • Anonyymi

      Mä en halua että tämä on ohi, ennen kuin ollaan tavattu ja juteltu irl. Mutta mä en voi sulle soittaa, enkä laittaa viestiä... Pattitilanne.

      • Anonyymi

        Kännykkäni soi äsken, mutta puhelu katkesi melkein heti, Viestiä voit myös laittaa kännykkään vastaan siihenkin.


      • Anonyymi

        Ai miksi et voi? Sivusta kyselen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miksi et voi? Sivusta kyselen...

        Ei mulla ole numeroa. Pallo on hänellä. Eli jos oikeasti kiinnostaa niin viestittäköön, taikka lähestyköön muulla tavalla. Kiitos. Ei mulla ole tässä mitään tehtävissä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole numeroa. Pallo on hänellä. Eli jos oikeasti kiinnostaa niin viestittäköön, taikka lähestyköön muulla tavalla. Kiitos. Ei mulla ole tässä mitään tehtävissä...

        Eti somesta ja laita viestiä sitä kautta. Nimen tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eti somesta ja laita viestiä sitä kautta. Nimen tiedät?

        En voi laittaa sielläkään. Olen kerran laittanut. Hän ei vastannut ja blokkasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi laittaa sielläkään. Olen kerran laittanut. Hän ei vastannut ja blokkasi.

        Ei varmaan sitten ole kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan sitten ole kiinnostunut.

        No ei varmaankaan niin. Mitäpä tässä sitten enää ihmettelen.


      • Anonyymi

        Kuinka iso se patti on???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi laittaa sielläkään. Olen kerran laittanut. Hän ei vastannut ja blokkasi.

        Abina abina se sei tykkää SUSta🐵🐵🍷🍷


    • Anonyymi

      Eiköhän tässä jokin vähintään oudohko tilanne päällä ole ja yritän tässä parhaani mukaan käyttäytyä kuin se olisi täysin normaali toivoen että se jollain ihmeen kaupalla sellaiseksi muuttuisi.

      • Anonyymi

        Miten se muuttuisi normaaliksi? Mitä toivoisit ja mitä tahtoisit?


    • Anonyymi

      Niinpä, ja tilanne itsessäänhän ei ole koskaan onnettomuuden syy vaan omat ajatukset siitä. Ei kannata maalailla piruja seinille.

    • Anonyymi

      Ei, mietin tässä vain sieluni tilaa joka seurausta sydämmen asiaksi otetusta. Ja päähänpisto taisi olla se kaiken alku. Ehkä auringonpistoksen myötävaikutuksella.

    • Anonyymi

      Meillä on tilanne päällä laukeamiseen saakka

      • Anonyymi

        Kumpi oli päällä kun laulekesitte yhtäaikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi oli päällä kun laulekesitte yhtäaikaa?

        Kyllä ratsastava nainen on parhautta.


    • Anonyymi

      Ei ole tilannetajua.

      • Anonyymi

        Juu, ei sulla oo.


    • Anonyymi

      Mikä vitun huu & haa palsta tämä on ?
      Vai onko tämä joku arvauskisa , että kuka puhuu kenelle ?

    • Anonyymi

      Ohimeni, ohipeli. Etsi muualta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe