Juonti 13v

Anonyymi

Ei kai mulle mitään käy, kun aion päättäreinä juoda pullon 21% koskenkorvaa. Oon siis seiskaluokalta ja älkää tulko sanoon että älä juo, mietin vaa että en ole ennen juonu nii aattelin juoda aika hitaasti sen ja varmaan jonku limsan mukana. Ei kai mulle mitään käy kun juon.

9

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin tuohan on likööriä ja hirviän magiaa, eksä lait kiljua porisoo?

• Anonyymi

Anna mennä vaan ja siitä vähitellen juot joka viikonloppu/koko viikonlopun.Vähitellen myös pikkulauantaisin...huomaathan myös ostaa toisenkin pullon määrän lisäämiseksi jne.Oot kunnon alkkis ja pilannut tulevaisuutes 18 ikävuoteen mennessä.

• Anonyymi

Kuolema voi koittaa. Mutta alkoholi voitti elämän.

• Anonyymi

Överiksi menee

• Anonyymi

No känniinhän sinä siitä tulet etkä pysty huolehtimaan enää itsestäsi. Sitten joku irstas vanha setä "auttaa" sinua ja vie kotiinsa lepäämään ja tekee sinulle mitä haluaa kun olet sammunut. Kuule nyt vanhemman ja viisaamman neuvo; Älä juo!
      Elämässäsi on paljon enemmän iloa ja vähemmän murheita kun et koske siihen paskaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minkä takia pitäisi juoda?

• Anonyymi

Aamulla päätä särkee ja yrjö lentää.

• Anonyymi

Ei kannata kiirehtiä, ei olutpullot ei ole mihinkään katoamassa kaupan hyllyiltä :) Mites olisi jos sulle kerron terveellisimmistä juomista:

Hartwall Novelle Plus - Tyylikäs ja hohtava, ylpeä kollageenistaan ja biotiinistaan. "Minä kirkastan mieltä ja ihoa!"

Eloa Max Aloe Vera - rauhallinen ja luonnonläheinen. "Minä tuon viilentävän aloe veran raikkauden. Olen kuin kävely trooppisessa puutarhassa."

The Gutsy Captain Kombucha - iloinen ja kupliva persoona, aina valmis nauramaan ja tanssimaan. "Minä olen elämän juhla pullossa! Tuon energiaa ja probiootteja kaikille!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      86
      5407
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3612
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3189
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2116
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1931
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      33
      1864
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1823
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1714
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1673
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19