Juonti 13v

Anonyymi

Ei kai mulle mitään käy, kun aion päättäreinä juoda pullon 21% koskenkorvaa. Oon siis seiskaluokalta ja älkää tulko sanoon että älä juo, mietin vaa että en ole ennen juonu nii aattelin juoda aika hitaasti sen ja varmaan jonku limsan mukana. Ei kai mulle mitään käy kun juon.

9

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin tuohan on likööriä ja hirviän magiaa, eksä lait kiljua porisoo?

• Anonyymi

Anna mennä vaan ja siitä vähitellen juot joka viikonloppu/koko viikonlopun.Vähitellen myös pikkulauantaisin...huomaathan myös ostaa toisenkin pullon määrän lisäämiseksi jne.Oot kunnon alkkis ja pilannut tulevaisuutes 18 ikävuoteen mennessä.

• Anonyymi

Kuolema voi koittaa. Mutta alkoholi voitti elämän.

• Anonyymi

Överiksi menee

• Anonyymi

No känniinhän sinä siitä tulet etkä pysty huolehtimaan enää itsestäsi. Sitten joku irstas vanha setä "auttaa" sinua ja vie kotiinsa lepäämään ja tekee sinulle mitä haluaa kun olet sammunut. Kuule nyt vanhemman ja viisaamman neuvo; Älä juo!
      Elämässäsi on paljon enemmän iloa ja vähemmän murheita kun et koske siihen paskaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minkä takia pitäisi juoda?

• Anonyymi

Aamulla päätä särkee ja yrjö lentää.

• Anonyymi

Ei kannata kiirehtiä, ei olutpullot ei ole mihinkään katoamassa kaupan hyllyiltä :) Mites olisi jos sulle kerron terveellisimmistä juomista:

Hartwall Novelle Plus - Tyylikäs ja hohtava, ylpeä kollageenistaan ja biotiinistaan. "Minä kirkastan mieltä ja ihoa!"

Eloa Max Aloe Vera - rauhallinen ja luonnonläheinen. "Minä tuon viilentävän aloe veran raikkauden. Olen kuin kävely trooppisessa puutarhassa."

The Gutsy Captain Kombucha - iloinen ja kupliva persoona, aina valmis nauramaan ja tanssimaan. "Minä olen elämän juhla pullossa! Tuon energiaa ja probiootteja kaikille!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      3741
    2. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      80
      1371
    3. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      52
      1323
    4. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1232
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1182
    6. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      30
      1121
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1097
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      55
      950
    9. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      922
    10. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      898
    Aihe