Enpä ota kantaa

Anonyymi

Mutta sanoisin vaan että hyvin on asiat jos se ihastus ei oo vielä estäny teitä fbssä ja puhelimitse ja joka paikassa 😂👍

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On ne paremmin kuin sinulla sillä vaikutat ilkeältä niin en yhtään epäilisi etteikö tuo pilkkasi osuisi tavalla tai toisella omaan nilkkaasi

    • Anonyymi

      Voi nyyhky niinkö sulle kävi mies

      • Anonyymi

        Siinä pitäisi olla selkeää viestiä kerrakseen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä pitäisi olla selkeää viestiä kerrakseen :D

        On se niin hauskaa voi että.


    • Onhan se estänyt, siksi se ei enää niin ihastutakkaan. :)

      Hokasin, että luin ihan väärin lähes kaiken hänestä. Etenkin yhteisymmärryksen ja jonkinasteisen välittämisen edes kaverina. Mulle näitä erehdyksiä sattuu.

    • Anonyymi

      On ollut kyllä mielessä😉

    • Anonyymi

      Osaatko sanoa miksi sinut on estetty? Oletko ollut häiriöksi? Itse kun tässä mietin voinko niin tehdä, kun hän ei ole syyllistynyt mihinkään muuhun kuin, että on olemassa.💔

      • Anonyymi

        Riittää että ihastuu ja ottaa yhteyttä.


    • Anonyymi

      Mutta kun poistaakin sen eston Facebookissa niin ne ihmiset tulee Skypessä heti listalle että haluatko ottaa yhteyttä. Kummallista.

      • Anonyymi

        Eikuin mesessä. Mikä se nyt ikinä onkaan .


      • Kannattaako sitä poistaa, jos on kerran jo mielessään päättänyt ettei välitä jonkun ihmisen seurasta ja tyrkkää menemään? Tai kuka haluaa enää palata sen jälkeen kaveriksi, kun ei kelvannut aiemminkaan niin miksi kelpaisi myöhemminkään?


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Kannattaako sitä poistaa, jos on kerran jo mielessään päättänyt ettei välitä jonkun ihmisen seurasta ja tyrkkää menemään? Tai kuka haluaa enää palata sen jälkeen kaveriksi, kun ei kelvannut aiemminkaan niin miksi kelpaisi myöhemminkään?

        No niihin ollut monimutkaisia syitä mikdi ihmidiä estänyt. Ei niitä nyt kannata ottaa kuoleman vakavasti. Luulen että monikaan ei edes tiedä että ollut estettynä . Oon poistanut kavereista silti ollaan ihan juteltu kun nähty . Kaikkien vuonna kivi ja kuokka tavattujen kanssa tarvitse olla Facebookissa kavereita jotka eivät ole mitenkään pitäneet yhteyttä tai ees sitä onnea viestiä syntymäpäivänä saaneet aikaiseksi lähettää. Aina voi ottaa yhteyttä jos mieltä askarruttaa. Ei mulla ole siellä kuin lähimmät ystävät ja sukulaisia.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Kannattaako sitä poistaa, jos on kerran jo mielessään päättänyt ettei välitä jonkun ihmisen seurasta ja tyrkkää menemään? Tai kuka haluaa enää palata sen jälkeen kaveriksi, kun ei kelvannut aiemminkaan niin miksi kelpaisi myöhemminkään?

        Enkä ystävälistalla olevia ole estänyt vaan ihan muita henkilöitä . Välillä tuntuu että kyttää ja tekee pilaa kustannuksellani. Niin aina voi vähän näpäyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niihin ollut monimutkaisia syitä mikdi ihmidiä estänyt. Ei niitä nyt kannata ottaa kuoleman vakavasti. Luulen että monikaan ei edes tiedä että ollut estettynä . Oon poistanut kavereista silti ollaan ihan juteltu kun nähty . Kaikkien vuonna kivi ja kuokka tavattujen kanssa tarvitse olla Facebookissa kavereita jotka eivät ole mitenkään pitäneet yhteyttä tai ees sitä onnea viestiä syntymäpäivänä saaneet aikaiseksi lähettää. Aina voi ottaa yhteyttä jos mieltä askarruttaa. Ei mulla ole siellä kuin lähimmät ystävät ja sukulaisia.

        Toisaalta se ettei mitään ota vakavasti jättää tilaa pelata kuin tuuliviiri. Kyllä se silloin tuntuu oudolle, jos ei ole toista häiriköinyt ja on asiallisesti kohdellutkin. Jää silloin paskanmaku väkisinkin vähän päällimmäiseksi. Etenkin kun ilmoittamatta mitään syytä katoo kun pieru saharaan itsekkäästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enkä ystävälistalla olevia ole estänyt vaan ihan muita henkilöitä . Välillä tuntuu että kyttää ja tekee pilaa kustannuksellani. Niin aina voi vähän näpäyttää.

        Selvä.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Toisaalta se ettei mitään ota vakavasti jättää tilaa pelata kuin tuuliviiri. Kyllä se silloin tuntuu oudolle, jos ei ole toista häiriköinyt ja on asiallisesti kohdellutkin. Jää silloin paskanmaku väkisinkin vähän päällimmäiseksi. Etenkin kun ilmoittamatta mitään syytä katoo kun pieru saharaan itsekkäästi.

        Jaa a. Omassa tapauksessa kyllä ne ovat ihan itse hävinneet ja lopettaneet sen yhteydenpidon jättäneet vastalematta tai muuten oleet niinkuin en olisi olemassakaan. Minä olen lopulta kyllästynyt olemaan kynnysmatto ja poistanut ne joita nyt ei aidosti kiinnosta olla kaverina . Kyllä se nyt vähän outoa pitää listoilla ihmisiä jotka eivät välitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa a. Omassa tapauksessa kyllä ne ovat ihan itse hävinneet ja lopettaneet sen yhteydenpidon jättäneet vastalematta tai muuten oleet niinkuin en olisi olemassakaan. Minä olen lopulta kyllästynyt olemaan kynnysmatto ja poistanut ne joita nyt ei aidosti kiinnosta olla kaverina . Kyllä se nyt vähän outoa pitää listoilla ihmisiä jotka eivät välitä.

        Niin tai välittävät liikaakin..


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Toisaalta se ettei mitään ota vakavasti jättää tilaa pelata kuin tuuliviiri. Kyllä se silloin tuntuu oudolle, jos ei ole toista häiriköinyt ja on asiallisesti kohdellutkin. Jää silloin paskanmaku väkisinkin vähän päällimmäiseksi. Etenkin kun ilmoittamatta mitään syytä katoo kun pieru saharaan itsekkäästi.

        Niin ihminen voi lähteä vaikkapa kokonaan pois sosiaalisesta mediasta Eikö se välttämättä liity millään tavalla kehenkään. Jos ette ole oikeastikin tekemisissä niin miten voi hävitä? Kyllähän moni on olemassa vaikka ei siellä olekaan. Olen kuulut. Tuntuu varmasti pahalta mutta voi se tuntua toisestakin jostain syystä sehän se häviää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ihminen voi lähteä vaikkapa kokonaan pois sosiaalisesta mediasta Eikö se välttämättä liity millään tavalla kehenkään. Jos ette ole oikeastikin tekemisissä niin miten voi hävitä? Kyllähän moni on olemassa vaikka ei siellä olekaan. Olen kuulut. Tuntuu varmasti pahalta mutta voi se tuntua toisestakin jostain syystä sehän se häviää.

        Voi, mutta kun tietää ettei ole lähtenyt on vaan päättänyt potkia pellolle. Niin kyllä se ihmetyttää, etteikö voisi edes kertoa että hei, mä koen meidän välit vaikeiksi ja haluan lopettaa ne tms? Se olis ainakin reilua. Osoittas että edes sen verran välittää toisestakin.

        Tietysti jos ei reilu halua ollakkaan, toimii äkkinäisemmin.

        En ymmärrä ihmisiä, mistä moinen minä minä keskeisyys kumpuaa? Piut paut mitä toinen asiasta tuumaa.


      • Bätääs kirjoitti:

        Voi, mutta kun tietää ettei ole lähtenyt on vaan päättänyt potkia pellolle. Niin kyllä se ihmetyttää, etteikö voisi edes kertoa että hei, mä koen meidän välit vaikeiksi ja haluan lopettaa ne tms? Se olis ainakin reilua. Osoittas että edes sen verran välittää toisestakin.

        Tietysti jos ei reilu halua ollakkaan, toimii äkkinäisemmin.

        En ymmärrä ihmisiä, mistä moinen minä minä keskeisyys kumpuaa? Piut paut mitä toinen asiasta tuumaa.

        Jää vaan fiilis ettei mikään mitä on sanottu koskaan ole ollut totta ollenkaan. Korulauseita vaan, kun ei pysty edes suoraan sanomaan, että en enää halua syystä tai toisesta pitää sun kanssa yhteyksiä. Olis jotenkin helpompi ymmärtää inhimilliseksi, toisin kun katoamistemppu. Vaikka edelleen notkuu facebookissa tai somessa.

        Jää arvoton olo. Ja omakin arvostus heittää häränpyllyä.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Jää vaan fiilis ettei mikään mitä on sanottu koskaan ole ollut totta ollenkaan. Korulauseita vaan, kun ei pysty edes suoraan sanomaan, että en enää halua syystä tai toisesta pitää sun kanssa yhteyksiä. Olis jotenkin helpompi ymmärtää inhimilliseksi, toisin kun katoamistemppu. Vaikka edelleen notkuu facebookissa tai somessa.

        Jää arvoton olo. Ja omakin arvostus heittää häränpyllyä.

        Varmasti jos on läheisesti tekemisissä. Kyllä kun ajattelen itse sitä aikaa milloin olen eniten ihmisiä ystävistä poistanut. Voin silloin todella huonosti. Olin yksinäinen tarvitsin tukea . Läheiseni oli vakavasti sairas ja olin hukassa. Toin sitä silloin aikoinaan aika selvästi esille. Moni jonka luulin välitävän ei välittänyt pätkään. Jos Kysyin mitä kuluu. Ei tullut vastausta. En tarvinnut enää siihen enempää. Olin jo muutenkin loppu. Kyllä sekin vei arvostuksen . Ja näki että muuten kyllä kävivät somessa eli tiesivät kyllä.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Voi, mutta kun tietää ettei ole lähtenyt on vaan päättänyt potkia pellolle. Niin kyllä se ihmetyttää, etteikö voisi edes kertoa että hei, mä koen meidän välit vaikeiksi ja haluan lopettaa ne tms? Se olis ainakin reilua. Osoittas että edes sen verran välittää toisestakin.

        Tietysti jos ei reilu halua ollakkaan, toimii äkkinäisemmin.

        En ymmärrä ihmisiä, mistä moinen minä minä keskeisyys kumpuaa? Piut paut mitä toinen asiasta tuumaa.

        Veikkaan että ne jotka olen poistanut eivät ole siitä sen kummempia traumoja saaneet. Tudkipa edes huomanneet. Jos olisin ollut heille joku tärkeäkin ihminen olisivat varmasti sen minulle osoittaneet. Olin yksi nimi listassa. Varmaan vaan naurun kohde tyhmien juttujeni kanssa. Sellainen kuva minulla on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti jos on läheisesti tekemisissä. Kyllä kun ajattelen itse sitä aikaa milloin olen eniten ihmisiä ystävistä poistanut. Voin silloin todella huonosti. Olin yksinäinen tarvitsin tukea . Läheiseni oli vakavasti sairas ja olin hukassa. Toin sitä silloin aikoinaan aika selvästi esille. Moni jonka luulin välitävän ei välittänyt pätkään. Jos Kysyin mitä kuluu. Ei tullut vastausta. En tarvinnut enää siihen enempää. Olin jo muutenkin loppu. Kyllä sekin vei arvostuksen . Ja näki että muuten kyllä kävivät somessa eli tiesivät kyllä.

        Yym, itse en edes odota keltään mitään tukea. Ei ketään kiinnosta kuunnella tai kysyä tarvitko tukea. Niinpä en edes oleta heidän asiaa edes miettivän. Kaikilla on oma elämä.

        Pitää pärjätä itsekseen.

        Joo, se ettei vastata edes viesteihin jatkossa toimii mullakin syynä kysyä onko kaikki hyvin? Jos ei siihenkään vastata täytyy todeta, että emme vissiin tarvitse toisiamme.

        Ja antaa olla.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Niin tai välittävät liikaakin..

        Välittää liikaa niin ettei osoita minkäänlaista kiinnostusta toista kohtaan tai kysy edes kuulumisia. En oikein usko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välittää liikaa niin ettei osoita minkäänlaista kiinnostusta toista kohtaan tai kysy edes kuulumisia. En oikein usko.

        Ei kun tarkoitan että voiko olla syy sekin, että välittää liikaakin, että heivaa helvettiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että ne jotka olen poistanut eivät ole siitä sen kummempia traumoja saaneet. Tudkipa edes huomanneet. Jos olisin ollut heille joku tärkeäkin ihminen olisivat varmasti sen minulle osoittaneet. Olin yksi nimi listassa. Varmaan vaan naurun kohde tyhmien juttujeni kanssa. Sellainen kuva minulla on.

        No jos ei ne ole susta välittäneet? Mä välitin ihmisestä joka mut torppasi. En tietenkään voi vaatia, että hänen pitäisi välittää minusta, mutta oletin että sen verran kuitenkin olisi ollut rotia ja totta puheissa, että olisi kertonut, että nyt haluan päättää kaiken yhteydenpidon sinuun eli minuun.

        Oletin oikeasti, että hän välitti edes kaverina. Vaan nyt lähinnä epäilen kaikkea mitä on sanonut mulle. Onkohan mulle höpötelty..


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Yym, itse en edes odota keltään mitään tukea. Ei ketään kiinnosta kuunnella tai kysyä tarvitko tukea. Niinpä en edes oleta heidän asiaa edes miettivän. Kaikilla on oma elämä.

        Pitää pärjätä itsekseen.

        Joo, se ettei vastata edes viesteihin jatkossa toimii mullakin syynä kysyä onko kaikki hyvin? Jos ei siihenkään vastata täytyy todeta, että emme vissiin tarvitse toisiamme.

        Ja antaa olla.

        Ei se nyt pelkästään ole syy. Mutta mietin vain sitä aikaa. Kaipa niin pettynyt ihmisiin ajatellut selkeästi. Joku ajatus jos kukaan ei välitä niin sama kait se. Jonkinlaisen pahan olon seurauksena. Ei niitä kiinnosta ei ne välitä. Mutta olin silloin nuori ja naivi nyt ehkä toimisin eri tavalla. En nykyään odota mitään tukea mistään tai keltään. Niin yritin kyllä kysellä mutta ei kukaanjaksa olla ainase jonka pitää ottaa yhteyttä. Olihan ne pitkään siellä vuosia kyseisen ajan jälkeen osa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt pelkästään ole syy. Mutta mietin vain sitä aikaa. Kaipa niin pettynyt ihmisiin ajatellut selkeästi. Joku ajatus jos kukaan ei välitä niin sama kait se. Jonkinlaisen pahan olon seurauksena. Ei niitä kiinnosta ei ne välitä. Mutta olin silloin nuori ja naivi nyt ehkä toimisin eri tavalla. En nykyään odota mitään tukea mistään tai keltään. Niin yritin kyllä kysellä mutta ei kukaanjaksa olla ainase jonka pitää ottaa yhteyttä. Olihan ne pitkään siellä vuosia kyseisen ajan jälkeen osa.

        Niin, aina se joka ottaa yhteyttä. Näinpä, yksipuolista. Joo, nämä vaan ihmetyttää miten ihmiset ajattelee suoraselkäsyyden yms. Vaikeetkin asiat olis hyvä kyetä sanomaan reilusti, kuten vaikka etten kykene tms.

        Mun on vaikee luottaa ihmisiin, sitten kun joku johon luotin katoaa sanaakaan sanomatta, niin jää kyllä epäuskoinen olo. Noinko luotettava olikin?

        Mutta nyt nukkumaan. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ei kun tarkoitan että voiko olla syy sekin, että välittää liikaakin, että heivaa helvettiin?

        No minun tapauksessa olen varmaan välittänyt liikaakin ja odottanut enemmän. Ja osa on siitäkin että jotkut ihmiset ovat olleet niitä jotka polkeneet alas tiennyt että puhuvat pahaa yms. Esittävät ystävää.Jotenkin jättänyt sen kaiken taakseen saanut oman mielenrauhan ja jättänyt sinne niitä aitoja ystäviä.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Niin, aina se joka ottaa yhteyttä. Näinpä, yksipuolista. Joo, nämä vaan ihmetyttää miten ihmiset ajattelee suoraselkäsyyden yms. Vaikeetkin asiat olis hyvä kyetä sanomaan reilusti, kuten vaikka etten kykene tms.

        Mun on vaikee luottaa ihmisiin, sitten kun joku johon luotin katoaa sanaakaan sanomatta, niin jää kyllä epäuskoinen olo. Noinko luotettava olikin?

        Mutta nyt nukkumaan. Hyvää yötä.

        Onhan asioista monia puolia. Juu no itse koen että kukaan kenet olen poistanut olisi pitänyt minua itselleen tärkeänä ihmisenä. Ne joille olen tärkeä ovat kyllä pysyneet rinnalla ilman someakin. Eli Hyvää yötä .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan asioista monia puolia. Juu no itse koen että kukaan kenet olen poistanut olisi pitänyt minua itselleen tärkeänä ihmisenä. Ne joille olen tärkeä ovat kyllä pysyneet rinnalla ilman someakin. Eli Hyvää yötä .

        Juu jos siihen ilman someakin annetaan mahdollisuus, niin varmasti olisin itsekin rinnalla pysyjä. Vaan kun ei. Öitä.


    • Anonyymi

      Jii on

    • Anonyymi

      Itelläni ollu sama ihastus jo kuus vuota, haluisin eroon, koska se ite vihaa muo ja sen bsf on estäny mut snäpissä, ihan ilman syytä. niin mitenpä pääsisin eroon ihastuksestani?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe