Olen ajatellut ostaa reissuveneeksi kumiveneen. Hintaluokka 2000-3000e
Yleensä veneessä 2henk plus koira.
Ajattelemani veneen paino on noin 80kg. Vene varustettu alumiinisilla "lattia"-levyillä.
Lienee tuo paino kaikkine tarvikkeiden eli myös nuo pohjalevyt mukaan lukien.
Onko kellään kokemusta tuon painoisen veneen käsittelystä. Kuinka onnistuu peräkärrystä pois nosto rantaan ja kasaus?
Toinen vaihtoehto olisi 109kg painava vene. Se taitaa olla jo liian painava kahdelleen nostella (vaimon kanssa)?
Kumiveneen osto
Anonyymi
2
123
Vastaukset
- Anonyymi
Ei me voida tietää miten vahvoja tai heikkoja te olette! Menkää johonkin kokeilemaan.
- Anonyymi
Minulla on zodiac 360 fastroller ja siinä 8hv evari. Nostan veneen vedestä peräpyötillä kevyesti vetäen. Moottori irti ja peräkonttiin ja vene kahden nostettavissa sitten peräkärryyn täytenä. Helpointa olisi hankkia venekärry kumpparille ja moottorille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421911- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91314Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10771
- 106747
- 27721