Että jos olisit mun kanssa tekemississä niin ei kestäisi kauaa ennen kun sun tuo vatsas alkaisi pullottamaan lupaavasti.
Voin naine taata
25
74
Vastaukset
- Anonyymi
😉😊 Sitä toivoisinkin..
- Anonyymi
Vieraan miehen lapsi siellä vaan😂
- Anonyymi
Salaneuvos10 kirjoitti:
Onko kokemusta lähipiirissä?
Teinivuosilta kuopiossa
- Anonyymi
Yöööks
- Anonyymi
Just luin kommentin toisaalla että äidinmaidonvastike USAssa loppui heti kun miehet tulivat raskaiksi…palio mahollista… 😀
- Anonyymi
No niin hyvä juttu
- Anonyymi
Koska sitten oltais tekemisissä?
- Anonyymi
🥰😍 Ehkä olen siihen jo valmis, jos säkin...
- Anonyymi
Toivoisin silloin, että lapsi tulisi isäänsä ja seuraisi isänsä jalanjälkiä. Ansaitsisit sen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoisin silloin, että lapsi tulisi isäänsä ja seuraisi isänsä jalanjälkiä. Ansaitsisit sen mies.
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisiin menevä pakstalutkailija. Yep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisiin menevä pakstalutkailija. Yep.
Taivaanrannan mustamaalaaja ännissä heti aamusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan halua sinulle mies kakrua tehdä...
- Anonyymi
Tarjoat pari pitsaa niin pullottaa
- Anonyymi
Mä söin äsken jätskiä terdellä. Repeat 7x12 = alkaa pullottaa.
- Anonyymi
Boy came here napajumalatar tanssii iisebelimäisesti.
- Anonyymi
Mistä päättelet että se nainen haluaisi mukulan kanssasi
- Anonyymi
Voin taata ettei alkais ainakaan siitä tarkoittamastasi asiasta pullottamaan vaikka höyläisit 6 kertaa päivässä. En nyt edes haluais lasta tähän maailman tilanteeseen. Yksi huoli vähemmän.
- Anonyymi
En todellakaan halua.
Omani on jo aikuinen. - Anonyymi
Ei kiitos enää, tekisin abortin heti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275