Mitkä kauhu elokuvat on teistä hyviä?

rappi-sita-oikeeta-musaa

mä oon kattonu aika monta kauhuelokuvaa mut haluisin kuulla mistä kauhuelokuvista te tykkäätte?

6

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leffoja

      Evil Deadit on aika hauskoja!

      • Äiti86

        Vanhoista kauhu leffoista enemmänkuin uusista. Esim.Wshmaster 1 ja 2 ovat ihan hyviä. niin kuin myös Kauhun oppitunnit. Uudemmista Ring on ollut pahin minkä oon nähnyt,mutta tarkoitus olisi mennä katsomaan Hide and seek-leffa. Kaunaa en uskaltanut katsoa,johtuu varmaan siitä,että taas todella pelottva japanilaisleffa tehty jenkkiversioksi.


    • apui

      miten helvetissä tää liittyy apulantaan?????!!!!!

      • mie

        siinä tän jutun "hauskuus" piileekin -_-


      • mon_key
        mie kirjoitti:

        siinä tän jutun "hauskuus" piileekin -_-

        ...jonkun mielest Kauna on ihan tyhmä. Meijän luokal yks kauhuleffa-fani sano et se oli tyhmä ja siin oli joku "määkivä ämmä". Mä ajattlin et ei se varmaan ees oo pelottava. Katoin sen sitte noin muutama viikko sitten kaverilla ku sen porukat ei ollu himassa. Katottiin se viel yöllä pimeessä. Mun ei tarvinu nähä ku ekat 15 min, ni en pystyny kattomaan... Mä en oo koskaan nähny aiemmin niin aavemmaista elokuvaa. Se on semmonen, että sillon ku vähiten odottaa, alkaa tapahtua, ja ei kivalla tavalla... Nyt kun sitä myöhemmin ajatttelee niin tuntuu aika naurettavalta et pelkäsin, mutta sillon ku katoin, se teki pahaa, ku en niin hirveesti ees kauhuleffoist perusta.... Mut kaveri ku pakotti... ;D Mukavaa viel, ku asun ihan yksin yläkerrassa (siskot on muuttanu pois) ja siel on tyhjiä huoneita ja semmost. Ekoina yönä mielikuvitus lens... Ne jotka kattoo sen: se ei välttämättä jonkun mielestä oo mitään, mutta mä en oo kauheempaa leffaa nähny! Mä en ees haluu tietää et millanen se japanilainen versio on ku se on K18, ja tää vaan K15. Tääki oli tosi kauhee, ja yleensä ne on ylisuojelevia ne rajotukset, mutta japanissa ne on ehkä liiankin pieniä... IIIK! Oon kyl nähny sen kaupassa, mutta jos en haluu seota tai kuolla kauhusta, en ota riskiä! Tulispas pitkä wiesti... XD


      • Marko1982
        mon_key kirjoitti:

        ...jonkun mielest Kauna on ihan tyhmä. Meijän luokal yks kauhuleffa-fani sano et se oli tyhmä ja siin oli joku "määkivä ämmä". Mä ajattlin et ei se varmaan ees oo pelottava. Katoin sen sitte noin muutama viikko sitten kaverilla ku sen porukat ei ollu himassa. Katottiin se viel yöllä pimeessä. Mun ei tarvinu nähä ku ekat 15 min, ni en pystyny kattomaan... Mä en oo koskaan nähny aiemmin niin aavemmaista elokuvaa. Se on semmonen, että sillon ku vähiten odottaa, alkaa tapahtua, ja ei kivalla tavalla... Nyt kun sitä myöhemmin ajatttelee niin tuntuu aika naurettavalta et pelkäsin, mutta sillon ku katoin, se teki pahaa, ku en niin hirveesti ees kauhuleffoist perusta.... Mut kaveri ku pakotti... ;D Mukavaa viel, ku asun ihan yksin yläkerrassa (siskot on muuttanu pois) ja siel on tyhjiä huoneita ja semmost. Ekoina yönä mielikuvitus lens... Ne jotka kattoo sen: se ei välttämättä jonkun mielestä oo mitään, mutta mä en oo kauheempaa leffaa nähny! Mä en ees haluu tietää et millanen se japanilainen versio on ku se on K18, ja tää vaan K15. Tääki oli tosi kauhee, ja yleensä ne on ylisuojelevia ne rajotukset, mutta japanissa ne on ehkä liiankin pieniä... IIIK! Oon kyl nähny sen kaupassa, mutta jos en haluu seota tai kuolla kauhusta, en ota riskiä! Tulispas pitkä wiesti... XD

        the ring


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2393
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2144
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      186
      2063
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      6
      1225
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1098
    Aihe