Varokaa hullua vandaalia!

Anonyymi

Huom kaikki Kiteellä koiraa ulkoiluttavat, pyöräilijät, lasten kanssa liikuvat ja ylipäätään jalankulkijat!

Joku IDIOOTTI on rikkonut kirkkaita lasipulloja kävelytielle, niin että lasi on mennyt osittain pieniksi pirstoiksi ja on vaikea havaita.

Pullot on rikottuniin että sirut leviävät juuri siihen kävelytien ja ruohoalueen reunamaa missä varsinkin koirat tykäävät nuuskia maastoa.

Yksi pullo on rikottu terveyskeskuksen kohdalla sijaitsevan kakkis roskiksen kohdalle ja yksi ABC huoltoasemalta mäkeä noustessa vasemmalla sijaitsevan talon kohdalle.

Älkää antako koirienne tai lastenne kulkea ruohikkoreunalla kyseisellä jalkakäytävällä, sillä ei tiedä mnne muualle rikottuja lasinsiruja on kylvetty.

Levittäkää sanaa Facebookin Kiteen puskaradiossa. Tekisin sen itse, mutta minulla ei ole tilejä some-kanavilla.

Tyyppi joka harrastaa lasinsirujen kylvämistä luontoon, pitäisi panna nielemään itse jokainen siru!

16

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varokaa hullua sandaalia! 🩴

      • Anonyymi

        Minullakin on sandaalit.Laitan ne heti roskakoriin.Kiitos.


    • Anonyymi

      Onko sarjaromunlevittäjä jo vapautunut lusimasta.

      • Anonyymi

        Luuletko elinkautista istuvan?


      • Anonyymi

        Vaikuttaako nykyään Kiteellä vai muualla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko elinkautista istuvan?

        Ei tietenkään istu vaikka syytä olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään istu vaikka syytä olisi.

        Asuuks faijan tykö?


    • Anonyymi

      Trolli juttu tämäkin..

      • Anonyymi

        Kyllä siellä sitä rikottua lasia on. Ajoin siitä fillarilla ja kumi puhki, perkele!
        Millä niitä lasinsiruja siitä lakaisemaan veks? Kattokaa eteenne kun kuljette kyseisellä pyörätiellä. Vittu, jos vaan saisin kiinnni sen apinan joka rikkoi pullon tielle...


    • Anonyymi

      Olisiko kiteeläisille ominaista vainoharhaisuutta ilmoilla.. Kuvitellaan näitä vandaali tarinoita kun pöntössä vislaa..

    • Anonyymi

      Koska varoitetaan koirien paskoista kävelyteiden vieressä, niin just siellä missä lapsetkin kävelevät. Aikuiset osaavat jo vältellä kyseisiä paikkoja.

      • Anonyymi

        Paljain jaloinko sitä kiteellä kävellään kun oikein pitää varoittaa ja varoa koiranpaskoja? Kengät on juuri tuota varten keksitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljain jaloinko sitä kiteellä kävellään kun oikein pitää varoittaa ja varoa koiranpaskoja? Kengät on juuri tuota varten keksitty.

        Perseaukisia kyyliä kiteellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljain jaloinko sitä kiteellä kävellään kun oikein pitää varoittaa ja varoa koiranpaskoja? Kengät on juuri tuota varten keksitty.

        Sadan euron kengät ei oikein diggaa rakkien paskoista. Sinä voit pistää menee avojaloin, onneton...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sadan euron kengät ei oikein diggaa rakkien paskoista. Sinä voit pistää menee avojaloin, onneton...

        Muutaman askelen kun ottaa niin on koiran paskat irronneet kengänpohjasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman askelen kun ottaa niin on koiran paskat irronneet kengänpohjasta.

        Halvemmista kengistä syö paska pohjat pois..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe