Millasta ois olla masentunut? Mitä siihen tarvii? Onko outoa yrittää viidellä rauhoittuneella olotilalla silleen, että on järjessään eikä minkään tunteen vallassa. Toi saalta mulle tulee sellasii raivokohtauksii että hakkaan satunnaisesti pyörin raavin ja on sillee vaikee henkittää ihankiun hyperventilois, jos yritän tehdä jotain. Toisaalta se voi johtua välillä liiallisen vitutuksen noustua, kun ei syö lääkeittä. Tuntuu aika silliltä kamalta vaikka ei ole edes rahoittavia :D Tällästä perus paskaa. Mut tarviiko haavojen olla syviä vai isoja vai toki molempia ja miten niitä kunnon tikki haavoja tehdään? Ne ei ihan tällään hyvin pessimistisessä olotilassa jossa hyvinkäön tuskin jaksaa nousta ylös kattomaan pöllittyä puukkoa mutta sellanen löytyy pitääkö olla terävä. Tässä oon valehellu siitä jo että 1 syön lääkeittä 2 en oksentele ruokaa 3 en vahingoita itseäni, mutta hei en ole jatkanut eläinten kiduttamista tappamisen yritämistä ja vaikka kuinka tekisikin satuttaa muita en edes ole puhunut muille joten hei jotain hyvää edistystä.
Oisko tutoo?
2
221
Vastaukset
Mut sellasta perus settii päivisin tällänen ja pelkkä kesälomakin ajatuksena vituttaa voispa vaan kuolla
- Anonyymi
vielä päivittelen, jos tätä lukee joku. Älkää kokeilko kotona aina hölmöä/tyhmää tuohua. Mun tapauksessa lopetan kyllä tähän tää kokeilu saa riittää. Monta haavaa jalassa nyt, ja kun uudet haavat vuotaa koko ajan tässä niin kivä pestä jalkaa kouluk vessan lavuaarissa. Toivottavasti paranee saman laisiks, kun muut, mutta nää on huomattavasti isonpia, joten ihan tarpeeks halla nyt tein. Ja ei ole kiva jatkaa valehtelua, kun tää homma ei piten män päälle myöhemmin hölli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519