Millasta ois olla masentunut? Mitä siihen tarvii? Onko outoa yrittää viidellä rauhoittuneella olotilalla silleen, että on järjessään eikä minkään tunteen vallassa. Toi saalta mulle tulee sellasii raivokohtauksii että hakkaan satunnaisesti pyörin raavin ja on sillee vaikee henkittää ihankiun hyperventilois, jos yritän tehdä jotain. Toisaalta se voi johtua välillä liiallisen vitutuksen noustua, kun ei syö lääkeittä. Tuntuu aika silliltä kamalta vaikka ei ole edes rahoittavia :D Tällästä perus paskaa. Mut tarviiko haavojen olla syviä vai isoja vai toki molempia ja miten niitä kunnon tikki haavoja tehdään? Ne ei ihan tällään hyvin pessimistisessä olotilassa jossa hyvinkäön tuskin jaksaa nousta ylös kattomaan pöllittyä puukkoa mutta sellanen löytyy pitääkö olla terävä. Tässä oon valehellu siitä jo että 1 syön lääkeittä 2 en oksentele ruokaa 3 en vahingoita itseäni, mutta hei en ole jatkanut eläinten kiduttamista tappamisen yritämistä ja vaikka kuinka tekisikin satuttaa muita en edes ole puhunut muille joten hei jotain hyvää edistystä.
Oisko tutoo?
2
221
Vastaukset
Mut sellasta perus settii päivisin tällänen ja pelkkä kesälomakin ajatuksena vituttaa voispa vaan kuolla
- Anonyymi
vielä päivittelen, jos tätä lukee joku. Älkää kokeilko kotona aina hölmöä/tyhmää tuohua. Mun tapauksessa lopetan kyllä tähän tää kokeilu saa riittää. Monta haavaa jalassa nyt, ja kun uudet haavat vuotaa koko ajan tässä niin kivä pestä jalkaa kouluk vessan lavuaarissa. Toivottavasti paranee saman laisiks, kun muut, mutta nää on huomattavasti isonpia, joten ihan tarpeeks halla nyt tein. Ja ei ole kiva jatkaa valehtelua, kun tää homma ei piten män päälle myöhemmin hölli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522