Hei,
aloitan uuden ketjun-toivottavasti tulee paljon kokemuskommentteja- Spironolactonesta naisten pahan hiustenlähdön hoidossa.
Itse täysin epätoivoinen, kun yht’äkkiä loppuvuodesta ’21 alkoi äärimmäisen raju hiustenlähtö. Nyt käytännössä kaikki hiukset lähteneet entisen paksun tukan jälkeen :,(. Yksi terveysongelma oli, joka heti hoidettiin kuntoon, mutta hiustenlähtö jatkui vain rajuna.
Aloitettiin hormonikorvaushoito myös. Odotin monta kuukautta ennen kuin uskalsin aloittaa Spiron (endokrinologin ohjeena 200 mg/vrk). Aloitin kk sitten ja nyt hiustenlähtö muutaman kuukauden rauhallisemman vaiheen jälkeen hirveä!!!
PLEASE, kertokaa kokemuksianne!
Spironolactone/hiustenlähtö naiset/kokemilsia
5
930
Vastaukset
- Anonyymi
Stressikin vaikuttaa hiustenlähtöön. Noin suuri spironolaktonin annostus sekoittaa jo suolojen tasapainon kropassa ja sekin voi haitata terveyttä.
- Anonyymi
Kiitos kommentista!
Kyllä olo ollut välillä huono; alhainen verenpaine mm.
Välillä kaduttaa, että tuon aloitin, mutta ei ollut enää muutakaan Suomessa tarjolla olevaa vaihtoehtoa 😢.
Stressi on HIRVEÄ!
- Anonyymi
Miten ette voi osata yhddistää näitä asioita?
https://www.reddit.com/r/modernavaccine/comments/urhnp9/hair_loss_update_diaganosed_last_july_nonscarring/- Anonyymi
Ei ollut tästä minulla kyse.
- Anonyymi
Hiustenlähtösi kuulostaa telogen effluviumilta. Lue netistä lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 61873
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698