Ei ole aavistustakaan nykyisistä hinnoista. Jos yrittäisi elää ruotsinlaivalla mahdollisimman halvasti (hytti kuitenkin) ja tarttuisi aina parhaisiin tarjouksiin ja vaihtaisi laivaa tarjousten mukaan, niin tulisiko se halvemmaksi pakollisine ruokailuineen kuin purjeveneessä asuminen?
Onko ruotsinlaivalla asuminen halvempaa kuin veneessä asuminen?
7
122
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Jos pidät venettä ankkurissa, käyt jollalla rannassa, ei itse asuminen maksa mitään.
- Anonyymi
Veneen hinnasta riippuu tuo. Ja talvella on kelvotonta asua veneessä.
- Anonyymi
Talvea pääsee veneellä pakoon lämpimämmän ilmanalan maihin
- Anonyymi
Ei oo halpaa. Tulin just eilisiltana risteilyltä eli 23 tuntia 244 € hytistä ja ostoksiin meni liki 400€ joten yhteensä noin 650€ meni vajaassa vuorokaudessa. Ei mee omalla veneellä tuohon malliin rahaa...
- Anonyymi
No olivatko ostokset pakollinen osa sitä risteilyä?
Ei tarvitse olla kummoinenkaan arvaaja sanoessaan, että suurin osa "ostoksista" oli alkoholia.
Suomalaiset.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olivatko ostokset pakollinen osa sitä risteilyä?
Ei tarvitse olla kummoinenkaan arvaaja sanoessaan, että suurin osa "ostoksista" oli alkoholia.
Suomalaiset....Pari sataa euroa maksoi vuorokausi laivalla tku-sto-tku, mukana hinnassa 1 ruokailu ja hytti kahdelle. Jos satamassa myisi 20 konjakkipulloa kympin voitolla per pullo, olisi ilmaista noiden puolesta. Ajan mittaan terminaalin edustalle ehkä kokoontuisi päivittäin oma asiakaskunta.
- Anonyymi
En nyt viitsi ruveta toisen laskemaan, mutta tehtävä ei ole kovin vaikea, jos tietää mitä haluaa Tulos kun riippuu myös siitä, mitä lasket veneen kuluihin, jos veneen jo omistat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423