Anteeksipyynnön paikka

Anonyymi

Minusta tuntuu että olen kirjoittanut tälläisen valitettavasti ennenkin...

Minun paha oloni purkautui jälleen kerran tänne palstalle ja paljon törkeitä loukkauksia tuli jaettua niin monelle. Jos olisin voinut päättää, niin en olisi niitä halunnut tuoda ulos sisältäni, mutta sillon kun vajoaa niin uppoaa ja syvälle. En halua puolustella yhtääkään pahaa kommenttiani tällä palstalla ja olen ansainnutkin monelta sellaisen ryöpytyksen että luissa tuntuu.

Anteeksi ei tarvitse antaa, mutta sitä täytyy pyytää kun tahallaan toisia yrittää satuttaa: Anteeksi!

42

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkan vielä sen verran, että hän jota kohtaan tunnen kaikista voimakkaimmin ansaitsee niin paljon paremman anteeksipyynnön kuin tälläisen viestin palstalla. Toivottavasti saan mahdollisuuden ja hän kykenisi antamaan minulle vielä anteeksi..

    • Anonyymi

      Olkoot meille ihan jokaiselle opiksi kuinka toimitaan oikein. Kaikki on jo anteeksi annettu. On ollut jo ajat sitten. Koita ajatella positiivisesti eteenpäin. Tue kannustaen heikompaa ja osattomaksi jääneitä. Ja niin hullulta ja hassulta kuin se kuulostaakin, koeta joskus vähän sietäen ymmärtää niiden pahaa oloaan potevienkin purkautumista. Heillä on vähintäänkin henkisesti vaikeaa. Mitä ikinä ne likaiset ajatuksensa ja -sormensa näppäimistöltään tänne sinkoavatkin. Joillain muutoin tavallisesti positiivisellakin voi sattua se huono päivä joskus. Esimerkilläsi toimit juuri niin kuin meidän ihan jokaisen pitäisi. Me kaikki joskus langetaan, ollaan vain ihmisiä kaikkine erehdyksinemme ja epäkohtinemme. Ei siis koskaan vihalla, kaunalla, katkeruudella ja kateudella, vaan aina rakkaudella, ymmärryksellä ja anteeksi annolla.

      Aurinkoa ja kaikkea hyvää ihan jokaiselle, sinullekkin, olet tärkeä!

      https://youtu.be/ypOqE1bnjLc

      • Anonyymi

        anteeksiannolla -korjaus

        Antakaa anteeksi. :)


    • Anonyymi

      Jos tämän kirjoituksen olet kirjoittanut

      "Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnalle saisi. Sellainen vähän kuin peltoauto, joka ylimääräisenä hävitetään jonkun leikkikaluksi."

      Taida enää anteeksi pyyntö keneltäkään riittää.

      • Anonyymi

        Juuri siitä taitaa olla kyse ja muutenkin mies tuntuu olevan loukkauksistaan ja uhkauksistaan jälkeenpäin sitä mieltä, että vieläkö tämä täällä pyörii, eilen oli eilen, hui hai...


    • Anonyymi

      Anna tuntomerkkejä...

    • Anonyymi

      Kyllä mä oon tuon jo tunnistanut

      • Anonyymi

        Kivulias ikävä, joka satuttaa. Repii raastavasti sydäntä ja nostaa meren raivoavaan myrskyyn. Salamat lävistävät taivaankantta, tsunamit moukaroivat rantta ja ympärilleni laskeutuu usva sankka. Sydän yrittää olla vankka, kun sitä herättelee rakkaus rankka.


    • Anonyymi

      Ihanasti sanottu, mutta toivoisin sun puolelta oma-aloitteista yhteydenottoa!!

      • Anonyymi

        Odotan!!


    • Anonyymi

      Odotan edelleen yhteydenottoasi, jos sitä ei tule tämä asia ei jää tähän.

      • Anonyymi

        Ja kukakohan minä mielestäsi olen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukakohan minä mielestäsi olen?

        Tätä jankkaamista ei kyllä kukaan terve ihminen jaksa pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä jankkaamista ei kyllä kukaan terve ihminen jaksa pitkään.

        Palstan sulkeminen ei olisi huono idea.


    • Anonyymi

      No niin, asia on jo tapahtunut mikä tapahtunut, et pääse enää pakoon!!

      • Anonyymi

        Sinuako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuako?

        Asiat voidaan selvittää kyllä kasvotusten puhumalla ja katsoa sitten jatkoa. Voi olla, että yksi tapaaminen riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat voidaan selvittää kyllä kasvotusten puhumalla ja katsoa sitten jatkoa. Voi olla, että yksi tapaaminen riittää.

        Niih. Äkkiähän sitä kaikesta toipuuki..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niih. Äkkiähän sitä kaikesta toipuuki..

        No, helposti, mutta tästä paskasta nyt ainakaan ei toivu heti, jos tätä asiaa ei pystytä selvittää puhumalla, jos sua yhtään helpottaa laita tekstaria mulle, sovitaan joku hetki milloin asia selvitetään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, helposti, mutta tästä paskasta nyt ainakaan ei toivu heti, jos tätä asiaa ei pystytä selvittää puhumalla, jos sua yhtään helpottaa laita tekstaria mulle, sovitaan joku hetki milloin asia selvitetään

        Rauhoitu. Viesti ei mene sinulle ja ei ole siltä keneltä luulet. Ei ole mitään yhteystietoja häneen.


    • Anonyymi

      Eihän ketään voi mihinkään suhteeseen pakottaa, ei minua eikä myöskään sinua. mutta tämä asia pitää nyt selvittää.

      • Anonyymi

        Eikö riitä, että olen hirviö joka ei hallitse tunteitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö riitä, että olen hirviö joka ei hallitse tunteitaan?

        Ei, aikuisen ihmisen pitäisi pystyä hallitsee tunteensa, ettei tuollaista paskaa suolla keskustelupalstoilla, mistä henkilö pystyy itse tunnistaa, keltä viesti tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, aikuisen ihmisen pitäisi pystyä hallitsee tunteensa, ettei tuollaista paskaa suolla keskustelupalstoilla, mistä henkilö pystyy itse tunnistaa, keltä viesti tuli.

        Ei millään pahalla, mutta et sinä tai kukaan muu voi ikinä tietää kenelle viesti oikeasti meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei millään pahalla, mutta et sinä tai kukaan muu voi ikinä tietää kenelle viesti oikeasti meni.

        En Voikkaan, mutta tiedän kyllä kuka ap. on ja häneltä ei vielä yhteydenottoa ole tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En Voikkaan, mutta tiedän kyllä kuka ap. on ja häneltä ei vielä yhteydenottoa ole tullut.

        Naisella ei ole yhteystietoja, joita ap tietäisi.


    • Anonyymi

      Ja meidän tapauksessa tämä on vielä tosi herkkä asia, tiedät varmaan itsekin!!

      • Anonyymi

        Ainakin minulle on. Sinusta en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin minulle on. Sinusta en tiedä.

        On, on, minullekkin tosi arka asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, on, minullekkin tosi arka asia

        Varmasti on, mutta emme liity toisiimme mitenkään. Et ole se nainen joka aloittajan mieltä kalvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on, mutta emme liity toisiimme mitenkään. Et ole se nainen joka aloittajan mieltä kalvaa.

        Oli miten oli, aloittaja varmasti käy katsomassa tätä ketjua, ja voi lukea päätellä mitkä kommentit on multa ja mitä toivon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli miten oli, aloittaja varmasti käy katsomassa tätä ketjua, ja voi lukea päätellä mitkä kommentit on multa ja mitä toivon.

        Minä olen aloittaja. Olen myös hyvin kyllästynyt yksipuolisiin oletuksiin ja vaatimuksiin.


    • Anonyymi

      Laita vaikka tekstaria!!

    • Anonyymi

      488 jäljellä monien selittelyiden lisäksi.

      • Anonyymi

        Niin selittelyt ei nyt auta!!


    • Anonyymi

      Lähteekö kohta uusille kierroksille, jos mieleistä (=päänsilittelevää) vastausta ei tule?

      • Anonyymi

        Hei, nyt ei tuollaiset uhkaillut auta!! Tämä menee vain pahemmaksi


      • Anonyymi

        Minä olen asian kanssa jo ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen asian kanssa jo ihan ok.

        Ai sulleko se kaikki oli?


    • Anonyymi

      Minä en....mulla on erittäin ahdistunut olo.

    • Se menee vähän silleen ihmisten kanssa, että kun joku tai osa alla olevista yhdessä toteutuu:
      A) On otettu hupelia (tai miksei muitakin päänsekottajia)
      B) Hermo on kireellä mistä tahansa syystä
      C) On stressiä/valvomista/muuta kuluttava taustalla

      Niin ihan eka kannattaa sulkea mielestään aivan kaikki some-hommat (myös Tinder jne.), toisena yleensä loistavat ideat viesteistä tai meileistä ja lopuksi myös ne "tilannetta avaavat puhelut".

      Sillä pääsee eteenpäin.

    • Anonyymi

      Tuleeko sitä yhteydenottoa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe