venäjän eli saatanan valta

Anonyymi

Jatkoa erääseen viestiin, kuitenkin oman avauksen kanssa, koska venäläisten pitää myös näkemän kenen askeleita he seuraavat:

Sillä he venäläiset ovat uskosta luopuneet ja niin saatanalle sielunsa myyneet ja tekevät nyt tekoja jotka ovat perkeleestä ja saatanasta lähtöisin!

Mutta Jumala sallii sen pienen hetken näin tapahtuvan, koska ihmiset ovat alkaneet rakastamaan enemmän luotua kuin luojaansa!

Mutta koska Herran Jeesuksen Kristuksen valkeus vielä paistaapi pohjan maalta, niin pitää sen oleman Jumalan edessä kauhistus, jos nämä saatanan lapset alkavat tuhoamaan Herran Siionia! Jonka voima kumpuaa Golgatan mäeltä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen verisistä haavoista!

Ja ei heidän, saatanan lapsien, pidä saaman valtaa Pyhältä maalta niin kauan kuin Kristuksen evankeliumi julistetaan puhtaana ja kirkkaana!

28

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iloitkaa aina kun teitä valheellisesti parjataan .
      Venäläiset eivät tosin ole lampaita , mutta KARITSOJA kumminkin.
      Karitsaa parjataan koska aikanaan hän avaa sinetit, jotka johtaa suuriin vitsauksiin ja maailman tuhoon.

      On heidän luonaan kyllä Saatanan valtaistuin ja jumalattomuus on heidän osa pyrkimyksineen levittää barbarismia syvälle länteen asti.
      Suomi, Italia ja Israel Heenokin kirjan mukaan perustettiin estämään barbarismin leviäminen länteen.

      Pietarille Jeesus antoi käskyn ruokkia Karitsoja.
      Venäjä on tuon lisäksi Karhu, Kotka yms.
      Ei mikään musta-valkoinen käsitys asiaan sovellu.
      Karitsaa vastaan kävi portto hyökkäykseen vaatimalla alaa aivan Moskovan porteilta.
      Entiset Neuvostotasavallat ovat Ilias teoksen mukaan Venäjälle jälleen tulevat.

      Asia on siis katsojan silmissä? Paha vai hyvä?

      • Anonyymi

        Ei johda maailman tuhoon, vaan venäjän ja saatanan tuhoon, on totta että saatana avaa ne sinetit, mutta ainut kuka ja ketkä tuhoutuvat, ovat saatana ja hänen seuraajansa!

        Sen takia ihmiset kaikki! Pysykää uskossa lujina! Pian tulette ja tulemme näkemään kuinka saatanan valta kukistuu, kun meidän Herramme Sebaot kiivaudessaan tuhoaa hänet, sinä päivänä kuin saatana astuu joukoillaan Israelin maalle, tuhoaa Jumala saatanan ja hänen joukkonsa!

        Kiitetty ja ylistetty olkoon Jumala, että tuomitset oikein!

        Väärintekijöille sinä kostat, mutta uskollisille sinä annan vielä uskon voiman, joka on Jeesuksessa Kristuksessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei johda maailman tuhoon, vaan venäjän ja saatanan tuhoon, on totta että saatana avaa ne sinetit, mutta ainut kuka ja ketkä tuhoutuvat, ovat saatana ja hänen seuraajansa!

        Sen takia ihmiset kaikki! Pysykää uskossa lujina! Pian tulette ja tulemme näkemään kuinka saatanan valta kukistuu, kun meidän Herramme Sebaot kiivaudessaan tuhoaa hänet, sinä päivänä kuin saatana astuu joukoillaan Israelin maalle, tuhoaa Jumala saatanan ja hänen joukkonsa!

        Kiitetty ja ylistetty olkoon Jumala, että tuomitset oikein!

        Väärintekijöille sinä kostat, mutta uskollisille sinä annan vielä uskon voiman, joka on Jeesuksessa Kristuksessa!

        Lueppa raamatun lisäksi vielä Koraani. Siellä sanotaan: kolme heitettiin alas toistensa vihollisina: Aadam, Eeva ja Saatana.
        Se heistä joka SEURAA JUMALAN JOHDATUSTA EI TARVITSE PELÄTÄ, VAAN HÄN SAA ARMON.

        Kristuksessa Jeesuksessa Jumala teki sovun liiton kaiken kanssa maassa ja taivaassa. Ei saatanan jota Jumala johdattaa osana ole tuho, vaan armo ja sovinto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueppa raamatun lisäksi vielä Koraani. Siellä sanotaan: kolme heitettiin alas toistensa vihollisina: Aadam, Eeva ja Saatana.
        Se heistä joka SEURAA JUMALAN JOHDATUSTA EI TARVITSE PELÄTÄ, VAAN HÄN SAA ARMON.

        Kristuksessa Jeesuksessa Jumala teki sovun liiton kaiken kanssa maassa ja taivaassa. Ei saatanan jota Jumala johdattaa osana ole tuho, vaan armo ja sovinto.

        Tuhoaa oli muuten hieman kärjistetty hyvä huomio!

        Heittää vankiuteen!


    • Anonyymi

      Ilm. 2:13 Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.

      Rooman keisari vaati tuolloin itselleen Jumalan kunniaa ja palvontaa.

      Venäjällä on oikeitakin asioita, LGPTQ kulttuuri on siellä kielletty kokonaan.

      Näissä kristinuskon hyljänneissä Euroopan maissa tämä seksuaalinen sekamelskakulttuuri on tuhoamassa meidänkin maatamme, pyrkii parhaillaan ainoaksi hyväksytyksi uskonnoksi näissä maissa. Kristinuskoa se on jo pahoin tuhonnut Suomessakin humanismiksi ja tasa-arvoksi naamioituneena. Piispat ja papit marssii homokulkueissa ja julistaa ateismia alttareilta.

      • Anonyymi

        Ilmestys 20 kertoo Panettelijan eksyttävän maan neljä kolkkaa. Skandinavia yksi noista neljästä kulmasta. Seurauksena on Googin ja Maagogin välinen kitka.
        Panettelija saa tuomionsa, mutta saa nähdä jatkuuko Suomen kouluissa sian veren hörppiminen ja kirkoissa homoliitot?


    • Anonyymi

      "Lopeta jo huumeiden käyttö,kun jo perkeleitä näet"!!!

      • Anonyymi

        Eikö huumeiden käyttäjä ylistä enemmän saatanaa kuin Jumalaa? Sillä ei hän taida Jumalaa ja Kristusta ylistää, joka on perkeleestä ja saatanasta siinnyt!

        Jos siis huorintekijä ei parannukseen itseänsä alenna, ylistääkö hän Jumalaa vai huoruuden perkelettä eli saatanaa!

        Taitaako hän joka on jupunut saatanan myrkyistä ja huumeista ylistää luojaansa!

        Taitaako perkele taikka saatana ylistää Jumalaansa joka sikisi Pyhästä hengestä ja kärsi Pontius Pilatuksen aikana, kärsi, ristiinnaulittiin, kuoli haudattiin!?

        Taitaako murhamies ylistää häntä jonka hän on hetki sitten murhannut!

        Katsokaa ihmiset, te näette, mutta ette kuule, olette kuuroiksi ja sokeiksi tulleet!

        Mutta vielä jos on joku jolla korva on! Vielä on aikaa parannukseen kääntyä! Vielä on aikaa alkaa uskolla turvaamaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen päälle!


    • Anonyymi

      Höpö höpö mitä kuraa kirjoitusketjun aloittajalta Venäläiset ole sen enempää tai vähempää itse saatanasta kuin USAlaiset.

      • Anonyymi

        Mutta se on Jumalan tahto, jotka uskon hylkäävät, pitää kuoleman, mutta uskovaisia vainoo on perkele jota myös saatanaksi kutsutaan! Vanha mato!

        Ei ole siis Yhdysvaltojen joukot koskaan kristittyjä vainonneet, pikemminkin, heitä jotka Jeesuksen hylkäsivät ja alkoivat rakentamaan omanvanhurskauden tornia. Heidän pitääkin kukistuman, se on Jumalan edessä oikein!

        Mutta joka kristityitä vainoo, ja joka israelin maalle on hyökkäävä, hän on saatana, ja pian on Jumala hänet heittävä vankeuteen!

        Ja silloin tapahtuu ensimmäinen ylösnouseminen, kun kuolleet heräävät henkiin ja hallitsevat Kristuksen kanssa 1000 vuotta!

        Tämä on totinen Jumalan sana!

        Mutta armon aika on käymässä vähiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se on Jumalan tahto, jotka uskon hylkäävät, pitää kuoleman, mutta uskovaisia vainoo on perkele jota myös saatanaksi kutsutaan! Vanha mato!

        Ei ole siis Yhdysvaltojen joukot koskaan kristittyjä vainonneet, pikemminkin, heitä jotka Jeesuksen hylkäsivät ja alkoivat rakentamaan omanvanhurskauden tornia. Heidän pitääkin kukistuman, se on Jumalan edessä oikein!

        Mutta joka kristityitä vainoo, ja joka israelin maalle on hyökkäävä, hän on saatana, ja pian on Jumala hänet heittävä vankeuteen!

        Ja silloin tapahtuu ensimmäinen ylösnouseminen, kun kuolleet heräävät henkiin ja hallitsevat Kristuksen kanssa 1000 vuotta!

        Tämä on totinen Jumalan sana!

        Mutta armon aika on käymässä vähiin!

        Ei taida saatana eikä hänen palvelijansa näitä sanoja kärsiä, jolla on korva, ota vaarin! Joka omanvanhurskauden tornia pystyttää, hänen pitää kukistuman, Herra on lyövä hänet alas niin kuin piskuisen pölyn, ja puhaltaa maan rakoon iankaikkisesti Amen!


    • Anonyymi

      Venäjän vastaista sotapropagandaa, uskonnolliseen "profetiaan" käärittynä.
      Antikristillistä helluntailais-noituutta.

      • Anonyymi

        Jos siellä Itärajan takana jotkut huolestuneet kansalaiset sattuisivat lukemaan näitä suomalaisissa medioissa pääosin sallittuja, Venäjän vastaisia vihaviestejä, niin tietäkää, ettei koko Suomen kansa teitä vihaa, ei syytä, ei usko teistä kerrottuja valheita!

        Emme kaikki ole teidän vihollisianne, emmekä pidä teitä vihollisinamme, vaan kuten ennenkin: mukavina naapureinamme! Tavataan taas sitten ystävinä, kun vihan aika on ohi! 💞

        Emme kaikki luota Zelenskyi'n, NATO:n ja suomalaisen yhteiskunnan uutisoinnin rehellisyyteen. Monet meistä emme viitsi edes lukea niitä, teidän kansanne vastaista vihapropagandaa! Tiedämme, että Zelenskyi on monirikollinen, kuten ovat kannattajansakin! Tiedämme, että monet "venäläisten" tekemiksi väitetyt sotarikokset ovat Zelenskyi'n natsiarmeijan itsensä, yhdessä lännen sotilasliittolaistensa kanssa tekemiä, nk. "false flag'ejä".

        Tiedämme ja arvaamme mitä kaikkea donbassilaiset ovat jo vuosien ajan joutuneet ja edelleen joutuvat näiden, Ukrainan natsien taholta kokemaan.

        Meidän monien silmissä Suomen tasavalta on nyt menettänyt kaiken uskottavuutensa. Haluamme uskoa rauhaan ja sellaiseen, lujaan ystävyyteen, joka ei hädän hetkellä petä!

        Rauha! 🌹 Мир! 🕊️


      • Anonyymi

        Jaaha. Pyydän anteeksi. Tämä olikin lestadiolaisten foorumi...


      • Anonyymi

        Ei ole mitään tarvetta puhua valehtelijan kanssa. Olen jo sanonut sen mitä en halunnut sanoa, ja kertonut sen, mitä en halunnut kertoa, ei ole mitään lisättävää siihen, mitä en alusta asti halunnutkaan, eli puhua teille.

        Kaikki mikä on kirjoitettu ylhäältä! Ei katoa, vaan pysyy iankaikkisesti,

        Kaatova mammona ja katoova kunnia kyllä häviää kuin tuhka! Täällä jossa koi syö ja ruoste raiskaa.

        Kaikki liha on niin kuin ruoho ja sen työt niin kuin ruohon kukkanen, ruoho kuivettuu ja sen kukkanen lakastuu,
        Mutta Jumalan sana pysyy iankaikkisesti!


    • Anonyymi

      Kirottu olkoon jokainen saastaiseen lestalahkoon kuuluva. Palakoon kirkkaimmassa liekissä nämä ulkokultaiset epäsikiöt että huorintekijät. Ei Saatana eroa tee leastadiolaisen virkamiehen tahi maalikko huijarin kanssa

      • Anonyymi

        Sanoitko olevasi saatana? Tämä kyllä kävi selväksi viesatistäsikin. 😉


      • Anonyymi

        Mutta natsizika-joukot ovat huomattavasti paljon pahempia synnin tekijöitä, kun katsoo niiden tekemiä murhia, raiskauksia, ryöstelyitä, kiduttamisia ja hävityksen kauheutta mitä he tekevät Ukrainassa.


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus. Täysi totuus.

    • Anonyymi

      Huuhaa uskovaiset (anababtisti/millenialistit) keksivät koko ajan tarinoita omasta päästään, esittävät ne sitten Jumalan sanana.

      Todella vastuutonta tällainen toiminta kristinuskon nimissä, levittää ihmisten mielikuvituksia. Älkää kristityt seuratko tuollaisia hyväuskoisten hööpöttäjiä.

      • Anonyymi

        "sinä päivänä kuin saatana astuu joukoillaan Israelin maalle, tuhoaa Jumala hänen joukkonsa ja heittää saatanan vankeuteen 1000 vuodeksi!"

        Ja kuolleet, jotka Kristuksen nimen tähden tapetut ovat, heräävät henkiin ja hallitsevat Kristuksen kanssa 1000 vuotta!

        Tämä on totinen Jumalan sana josta profeetat ovat myös ennustaneet yli 2000 vuotta sitten ennen Jeesuksen syntymää!


      • Anonyymi

        Eikä mua loppujen lopuksi kiinnosta mihin sinä uskot, kyse on mun omasta tunnostani, mä olen siinä mielessä vapaa, että olen puhunut kaiken mikä on ollut tunnon päällä. Kyse on vain itsestäni, että ainakin puhuin, ettei voi siitä syyttää minua, että olisin jättänyt puhumatta!

        Jos taas joku halua pää edellä juosta helvettiin, siinähän juoksee, mutta älköön helvetissä sanoko, ettei kukaan varoittanu!

        Jos sinun mielestäsi ihmisten teurastus on pyhän hengen hedelmä parannukseen, niin sinä voit olla sitä mieltä,
        Mutta se ei ole, vaan kaikki nämä: murha, salavuoteus, väärän kunnian tavoittelu, irstaus, huoruus, viha,kateus, epäusko, ahneus, Jumalaa pilkkaavat, väärän edun tavoittelu,omavanhurskaus, ovat hedelmiä jotka ovat saatanasta ja perkeleestä lähtöisin!

        Kuljettakoot Jumala saatanaa ja hänen joukkonsa, mihin kuljettaa, mutta ei se saatanasta pyhää tee! Päinvastoin, saatanan pitää siitä suurempi tuomio saada, että hän tuntee Jumalan, mutta kulkee vääryyden teitä, eikä ylistä luojaansa, vaan vilpistelee tunnossaan!

        Hän joka on kerran istunut hääsalissa, istuu nyt alimmaisilla paikoilla!

        Ja viettelee epäuskoisia kadotukseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mua loppujen lopuksi kiinnosta mihin sinä uskot, kyse on mun omasta tunnostani, mä olen siinä mielessä vapaa, että olen puhunut kaiken mikä on ollut tunnon päällä. Kyse on vain itsestäni, että ainakin puhuin, ettei voi siitä syyttää minua, että olisin jättänyt puhumatta!

        Jos taas joku halua pää edellä juosta helvettiin, siinähän juoksee, mutta älköön helvetissä sanoko, ettei kukaan varoittanu!

        Jos sinun mielestäsi ihmisten teurastus on pyhän hengen hedelmä parannukseen, niin sinä voit olla sitä mieltä,
        Mutta se ei ole, vaan kaikki nämä: murha, salavuoteus, väärän kunnian tavoittelu, irstaus, huoruus, viha,kateus, epäusko, ahneus, Jumalaa pilkkaavat, väärän edun tavoittelu,omavanhurskaus, ovat hedelmiä jotka ovat saatanasta ja perkeleestä lähtöisin!

        Kuljettakoot Jumala saatanaa ja hänen joukkonsa, mihin kuljettaa, mutta ei se saatanasta pyhää tee! Päinvastoin, saatanan pitää siitä suurempi tuomio saada, että hän tuntee Jumalan, mutta kulkee vääryyden teitä, eikä ylistä luojaansa, vaan vilpistelee tunnossaan!

        Hän joka on kerran istunut hääsalissa, istuu nyt alimmaisilla paikoilla!

        Ja viettelee epäuskoisia kadotukseen!

        Eikö olisi saatanan ja häntä seuraavien jo aika katua!?

        Vieläkö tahtoo saatana ja hänen joukkonsa vietellä Jumalanlapsia helvettiin?!

        Hän,saatana, jolla kaikki tieto ja kaikki elämä annettu taivaan avaruudessa ja valtakunnassa, meni ja lankesi, ja ei suostunut luojansa tahtoon!

        Hän,ihminen, jolle on annettu mahdollisuus parannukseen kääntyä, Jumala antoi ainokaisen poikansa sovittamaan maailman synnit!, ei käänny vaan suostuu saatanan tahtoo ja on epäuskoinen luojaansa kohtaan!

        Pitäisikö tämän kaltaiseen kiittämättömyyteen osoittaa jotakin empatiaa tai myötätuntoa? Tapahtukoot herran tuomiot, hän on tuomari ja tuomitsee oikein! Hallitkoon rautaisella vitsalla tätä epäuskoista ja huoruuden sukukuntaa!


    • Anonyymi

      Tosiasia on, se on ollut jo hamaasta Mooseksen kirjoita saakka, että Jumala antaa jollekkin valtiolle tehtäväksi kurittaa Jumalasta luopuneita kansoja ja kansalaisia.

      Jumalan tarkoitus on herättää ihmisiä tajuamaan elämänsä lyhyyden ja etsimään pelastusta Jumalan sanasta. Ihmispopulaatio kokonaisuudessaan on aika pian häviämässä maan päältä, sukupuuttoon. Synnin mitta on kohonnut jo hirvittäviin mittoihin maapallolla.

      • Anonyymi

        Tämä on totta , ja profeetat ovat tästä ennustaneet. Voitte lukea kaikki itse Hesekielin kirjasta 38 luvusta kirjan loppuun asti, niin näette mitä profeetat ovat yli 2000 vuotta sitten puhuneet! Ei ole mitään uutta tuotu taas teidän silmienne eteen, vaan se pitää niille oleman pahennuksesi jotka saatana on vietellyt valheita uskomaan!


    • Anonyymi

      Synnin tekijät saavat syntinsä pitää, ei heitä kukaan tuomitse. Jeesus tuomitsee heidät aikojen lopussa, Hän kokoaa seuraajansa ja vie pois, synnin- ja väärintekijöitä hän ei tunne, käskee heidän mennä sinne mikä on varattu saatanalle ja hänen enkeleilleen.

    • Anonyymi

      Aamen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe