Haluaisin nainen tehdä erikoisoperaation?

Anonyymi

Sinun makuuhuoneeseen joku ilta?

22

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulehan vaan orhiseni…… taidan tehdä susta kunnon seksiorjan mulle…. Kunhan nyt saisin huijattuu sut mun makkariin…..

• Anonyymi

Tämän jälkeen kaikki on varmaa.,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän jälkeen kaikki on varmaa.,

Oletko sä varma kuka sulle vastas? (Jos sulle vastaskin nahka-asuun pukeutunut mies?)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sä varma kuka sulle vastas? (Jos sulle vastaskin nahka-asuun pukeutunut mies?)

Nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen.

A-nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A-nainen?

Tiedän kyllä.

• Anonyymi

Jos olet rakkauteni kohde, niin teepäs vaan 🙂

• Anonyymi

Olen T mies eli T***

• Anonyymi

Väärin meni, pysy poissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin meni, pysy poissa

Samoin. T-mies voi pysyä poissa.

• Eli aloitat hyökkäämällä pohjoisesta ja kaakosta, yrität vieläpä suoraan ykköspesään ilmateitse. Kun pohjoinen reitti tyssää ja ilmaoperaatio palaa taivaalla, jäät nysväämään kaakkoon kaverien kanssa. Siirrät pohjoisen rintaman koilliseen, mutta kun sekin homma kusee, keskeytät operaation. Aloitat lähestymään etelästä rannikkoa, mutta kun saat vastaasi haistattelut, luovutat ja vetäytyessäsi aluksesi vielä upotetaan. Kun kaakossa on kaveritkin mukana leikkimässä, niin sieltä ei oikein tohdi koko joukkueella rynnätä, tulee vaan sanomista. Joten jäät räpistelemään itään, missä vastarinta on kovinta ja eteneminen vaikeinta.

• Anonyymi

Joko rynnäköllä tai ninjailulla. SWAT-tyyliin katolta roikkuen köyden varassa ja ikkunasta läpi blasting out-meiningillä, tai sitten äänettömästi murtautumalla sisään joko tiirikoimalla kotioven lukon tai timanttiporalla ikkunaan reikä ja siitä äänettömästi sisään.

• Anonyymi

Pommihan täältä nyt vielä uupuukin.

• Anonyymi

K mies ei rynnäköi.

• Anonyymi

Eikö ryntäät köi?

• Anonyymi

Mitä etsit? Jälkiä pettämisestä, rivouksista, noituudesta, rahasta, lakanoiden vaihdosta, kaappien siivouksesta?

• Anonyymi

Natseja varmaan. Eli kaljuja pilottitakki-maiharikenkämiehiä leijonatatuoinneilla.

• Anonyymi

Mä haluan istua ja kulkea koko päivän 👩‍🦲 tämän herran matkassa. Olis mielenkiintosta istua niinku piruna olkapäällä...👹

• Anonyymi

Sori, en tunne ketään täysin kaljua miestä.

• Anonyymi

Älä sure, et ole menettänyt mitään.

• Anonyymi

Älä puutu toisten asioihin.

• Anonyymi

Jaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      173
      6322
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1754
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1538
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      33
      894
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      864
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      819
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      769
    Aihe