Sinun makuuhuoneeseen joku ilta?
Haluaisin nainen tehdä erikoisoperaation?
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tulehan vaan orhiseni…… taidan tehdä susta kunnon seksiorjan mulle…. Kunhan nyt saisin huijattuu sut mun makkariin…..
- Anonyymi
Tämän jälkeen kaikki on varmaa.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän jälkeen kaikki on varmaa.,
Oletko sä varma kuka sulle vastas? (Jos sulle vastaskin nahka-asuun pukeutunut mies?)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä varma kuka sulle vastas? (Jos sulle vastaskin nahka-asuun pukeutunut mies?)
Nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen.
A-nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A-nainen?
Tiedän kyllä.
- Anonyymi
Jos olet rakkauteni kohde, niin teepäs vaan 🙂
- Anonyymi
Olen T mies eli T***
- Anonyymi
Väärin meni, pysy poissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin meni, pysy poissa
Samoin. T-mies voi pysyä poissa.
Eli aloitat hyökkäämällä pohjoisesta ja kaakosta, yrität vieläpä suoraan ykköspesään ilmateitse. Kun pohjoinen reitti tyssää ja ilmaoperaatio palaa taivaalla, jäät nysväämään kaakkoon kaverien kanssa. Siirrät pohjoisen rintaman koilliseen, mutta kun sekin homma kusee, keskeytät operaation. Aloitat lähestymään etelästä rannikkoa, mutta kun saat vastaasi haistattelut, luovutat ja vetäytyessäsi aluksesi vielä upotetaan. Kun kaakossa on kaveritkin mukana leikkimässä, niin sieltä ei oikein tohdi koko joukkueella rynnätä, tulee vaan sanomista. Joten jäät räpistelemään itään, missä vastarinta on kovinta ja eteneminen vaikeinta.
- Anonyymi
Joko rynnäköllä tai ninjailulla. SWAT-tyyliin katolta roikkuen köyden varassa ja ikkunasta läpi blasting out-meiningillä, tai sitten äänettömästi murtautumalla sisään joko tiirikoimalla kotioven lukon tai timanttiporalla ikkunaan reikä ja siitä äänettömästi sisään.
- Anonyymi
Pommihan täältä nyt vielä uupuukin.
- Anonyymi
K mies ei rynnäköi.
- Anonyymi
Eikö ryntäät köi?
- Anonyymi
Mitä etsit? Jälkiä pettämisestä, rivouksista, noituudesta, rahasta, lakanoiden vaihdosta, kaappien siivouksesta?
- Anonyymi
Natseja varmaan. Eli kaljuja pilottitakki-maiharikenkämiehiä leijonatatuoinneilla.
- Anonyymi
Mä haluan istua ja kulkea koko päivän 👩🦲 tämän herran matkassa. Olis mielenkiintosta istua niinku piruna olkapäällä...👹
- Anonyymi
Sori, en tunne ketään täysin kaljua miestä.
- Anonyymi
Älä sure, et ole menettänyt mitään.
- Anonyymi
Älä puutu toisten asioihin.
- Anonyymi
Jaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714