Etkö voisi

Anonyymi

Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näkisin sinut vielä kerran.

93

2056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi et voi itse pyytää? Mikä sinua estää? Entä jos mies ei uskalla, eikä tiedä, että sitä haluaisit?

      • Anonyymi

        Oisko varattu?


      • Anonyymi

        Kyllä hän tiesi ja tietää. Ei ne tunteet mihinkään kadonnut, vaikka en itse sitä enää tuo esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän tiesi ja tietää. Ei ne tunteet mihinkään kadonnut, vaikka en itse sitä enää tuo esille.

        Voi kun siihen saisi varmuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän tiesi ja tietää. Ei ne tunteet mihinkään kadonnut, vaikka en itse sitä enää tuo esille.

        Älä kerjää, tiedän kenet haluan ja olen saanut hänet jo vuosikymmeniä sitten! Tähän ei jankutukset auta, olet joku outo hyypiö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kerjää, tiedän kenet haluan ja olen saanut hänet jo vuosikymmeniä sitten! Tähän ei jankutukset auta, olet joku outo hyypiö!

        Mitä teet sitten täällä vonkaamassa, jos vierelläsi on joku, jonka olet saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kerjää, tiedän kenet haluan ja olen saanut hänet jo vuosikymmeniä sitten! Tähän ei jankutukset auta, olet joku outo hyypiö!

        Tietääkseni on vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkseni on vapaa.

        Niinhän ne aina sanoo. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teet sitten täällä vonkaamassa, jos vierelläsi on joku, jonka olet saanut.

        Se mies ei täällä kirjoittele, enkä tarkoita aptä, hänhän täällä houreissaan vonkaa toisen omaa rakasta!


    • Anonyymi

      Voisin tietenkin, jos olet se nainen, jonka haluan. Siinäpä sitä ollaan?

      • Anonyymi

        Niin, voi olla, että hän ei halua tavata. Ei ole sitä kysynyt pitkään aikaan.


    • Anonyymi

      Jos pyydät suoraan niin voimme tavata. Itse en tule sitä tekemään, joten huonolta näyttää. Toki jos joskus kohtaamme sattumalta niin sitten asia on toisin. Tiedät kyllä jos hän olet ettei ole muita vaihtoehtoja kuin sinun tehdä päätös.

    • Anonyymi

      Hataralla pohjalla. Ei luottamusta. Osaat kyllä satuttaa.

      • Anonyymi

        Luottamusta? Miten olen sen rikkonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottamusta? Miten olen sen rikkonut?

        Heittäytymällä tyhmäksi blondiksi, joka ei ole vastuussa mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittäytymällä tyhmäksi blondiksi, joka ei ole vastuussa mistään.

        Selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittäytymällä tyhmäksi blondiksi, joka ei ole vastuussa mistään.

        Mistä hänen piti olla vastuussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä hänen piti olla vastuussa?

        Hetken odotit ja sitten "sivusta" tulet kyselemään? Älä ole naurettava...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetken odotit ja sitten "sivusta" tulet kyselemään? Älä ole naurettava...

        Jep, tuskinpa vaan kukaan nainen kyselisi tuolaisen kommentin jälkeen, että mistäs pitikään vastata? Kyllähän se menee niin, että oikeasti tuollaista kommenttia ei omi kukaan ja jos omisi käskisi painua kuuseen ja pysyä siellä. Miehen yksinpuheluteatteria siis selvästi, että mahdollisesti oikein arvattu sinun kannalta...mitä epäilen, mutta ei välitetä siitä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, tuskinpa vaan kukaan nainen kyselisi tuolaisen kommentin jälkeen, että mistäs pitikään vastata? Kyllähän se menee niin, että oikeasti tuollaista kommenttia ei omi kukaan ja jos omisi käskisi painua kuuseen ja pysyä siellä. Miehen yksinpuheluteatteria siis selvästi, että mahdollisesti oikein arvattu sinun kannalta...mitä epäilen, mutta ei välitetä siitä ;)

        Hyvin tehty pikku apurini! Saat keksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tehty pikku apurini! Saat keksin.

        Minä leivoin sulle sen keksin, pistä viisaus seuraavalle eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä leivoin sulle sen keksin, pistä viisaus seuraavalle eteenpäin.

        No anna se sitten suoraan koiralle. Ja pidä pääsi kiinni minulle!


      • Anonyymi

        Paha alusta joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, tuskinpa vaan kukaan nainen kyselisi tuolaisen kommentin jälkeen, että mistäs pitikään vastata? Kyllähän se menee niin, että oikeasti tuollaista kommenttia ei omi kukaan ja jos omisi käskisi painua kuuseen ja pysyä siellä. Miehen yksinpuheluteatteria siis selvästi, että mahdollisesti oikein arvattu sinun kannalta...mitä epäilen, mutta ei välitetä siitä ;)

        Kyllä nainen voi kysyä tuon ja niin tekikin. Miksi aina tulette pilaamaan ketjua väittämällä jotain joksikin? Jos ei muuta sanottavaa, pysykää poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nainen voi kysyä tuon ja niin tekikin. Miksi aina tulette pilaamaan ketjua väittämällä jotain joksikin? Jos ei muuta sanottavaa, pysykää poissa.

        Onko se joku fundamentaalinen vääryys, että yksinpuhweluteatteriasi kommentoidaan julkisella palstalla? Vapaa sana jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se joku fundamentaalinen vääryys, että yksinpuhweluteatteriasi kommentoidaan julkisella palstalla? Vapaa sana jne

        Ja kysymys edelleen osoitettu m i e h e l l e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kysymys edelleen osoitettu m i e h e l l e

        Olen tietääkseni nainen, mutta en viitsi keskustella tästä asiasta enempää. En vaan ymmärrä, mitä saat tästä ikuisesta väittelystä siitä, että joku esiintyy täällä miehenä ja vastailee itselleen.


    • Anonyymi

      Etkö voisi itse joskus edes vastata?

      • Anonyymi

        Aina olen vastannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina olen vastannut.

        Esiinnytkö miehenä vastaten näihin omiin aloituksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina olen vastannut.

        Tuossa on muutama kommentti vailla aloittajan vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina olen vastannut.

        Huijari huijaa ja pettäjä pettää. Aina vaan uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijari huijaa ja pettäjä pettää. Aina vaan uudestaan.

        Laitan sinulle viestiä, se on mun tarkoitus koska haluan tehdä niin T: T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan sinulle viestiä, se on mun tarkoitus koska haluan tehdä niin T: T

        Nyt taisi teiltä järki levitä. Menehän nukkumaan siitä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esiinnytkö miehenä vastaten näihin omiin aloituksiin?

        Kyllä se taitaa raukkaparka mennä toisinpäin, että mies kirjoittelee aloituksia joihin vastailee. Mitä tämä merkitsee tämä miehenäesiintymisteoria? Minkälaisena miehenä- sinun miehenä naapurin juusona tai jotain muuta yhtä älytöntä tai henkilökohtaista? Taidat olla se, joka vinkuu, että hänen perheestään trollataan netissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan sinulle viestiä, se on mun tarkoitus koska haluan tehdä niin T: T

        Älä sotke t kirjainta enää tänne, vaan oletko miehestä sillekkin mustasukkainen, voi voi etsihän muualta niitä sellasii miehii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sotke t kirjainta enää tänne, vaan oletko miehestä sillekkin mustasukkainen, voi voi etsihän muualta niitä sellasii miehii!

        Tuon kommentin lähetin 24.5.2022 klo 21:50


    • Anonyymi

      Se siirtyi jonnekkin tuonne tulevaan eikä tällä hetkellä enää mikään ajankohtainen asia. Valitettavasti.

      • Anonyymi

        Jos näin on, niin todella valitettavaa. Onko edes aikaa odottamiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näin on, niin todella valitettavaa. Onko edes aikaa odottamiseen?

        Noo, kun reissuni ja kierrokseni teen loppuun, niin arviolta varmaan semmoset, olisko 1-1 ja 1/2 vuotta (max 2 vuotta).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, kun reissuni ja kierrokseni teen loppuun, niin arviolta varmaan semmoset, olisko 1-1 ja 1/2 vuotta (max 2 vuotta).

        Ei jaksa odottaa, elämä menee hukkaan. Rakkaus valuu tiimalasissa toiselle puolelle. Miksi pitää reissu tehdä?


    • Anonyymi

      Laita viestiä suoraan puhelimeen.

      • Anonyymi

        Minulla ei ole omaa puhelinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole omaa puhelinta.

        Oletko holhouksen alla vai miksi ei ole kännykkää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko holhouksen alla vai miksi ei ole kännykkää?

        Vastailetko mies mitä mielikuvituksellisempia juttuja omiin kommenteihisi ja vedät illat pitkät huonosti esitettyä teatteria näissä feikkilangoissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastailetko mies mitä mielikuvituksellisempia juttuja omiin kommenteihisi ja vedät illat pitkät huonosti esitettyä teatteria näissä feikkilangoissa?

        Ahaa! Rotta siis jättää uppoavan laivansa. Tervemenoa vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa! Rotta siis jättää uppoavan laivansa. Tervemenoa vaan!

        Sitähän tässä odotellaan, että ihmisten fuulaamisesi tulee päätepisteeseensä ja olosuhteet muuttuu trollaamiselle epäsuotuisammaksi. Toki fuulattavana oleminen on vapaaehtoista, että yksin oma aikaansaannoksesi tämä ei ole


    • Anonyymi

      Rakas tottahan haluan :)

    • Anonyymi

      Aloittajalla meni vetelät housuun. Että ei kannattaisia pettämisjuttuja edes ajatella.

      • Anonyymi

        Syylisyys painaa kun elää valheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syylisyys painaa kun elää valheessa.

        Ei uskalla elämästään ottaa vastuuta. Sellainen esine vain.


      • Anonyymi

        Ajattelen että parisuhde on kaiken perusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen että parisuhde on kaiken perusta.

        Ei kannata nakertaa sitä perustaa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata nakertaa sitä perustaa sitten.

        Ei hyvää parisuhdetta voi nakertaa. Voit lopettaa mustasukkaisen riehumisen. Meni jo kun tänne tulit. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvää parisuhdetta voi nakertaa. Voit lopettaa mustasukkaisen riehumisen. Meni jo kun tänne tulit. Sivusta.

        En tahdo uskoa että olisit kiinnostunut kenestäkään muusta. Tiedän sen että
        olet jo vuosia halunnut rakastaa vain minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen että parisuhde on kaiken perusta.

        Ilmeidäsesti niinpaljon onkin eroja ja sinkkuja. Perustasi pettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeidäsesti niinpaljon onkin eroja ja sinkkuja. Perustasi pettää.

        Tiedän että ei ole, olet soittanut numerooni maanantaina mutta en vastannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että ei ole, olet soittanut numerooni maanantaina mutta en vastannut.

        Anonyymi
        25.05.2022 07:37
        UUSI

        Anonyymi kirjoitti:
        Ajattelen että parisuhde on kaiken perusta.

        Ilmeidäsesti niinpaljon onkin eroja ja sinkkuja. Perustasi pettää.
        Jännitän menen sekaisin sanoissani, tarkoitin että on koska olet soittanut maanantaina klo: 13:26


      • Anonyymi

        Missä lukee pettäminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei uskalla elämästään ottaa vastuuta. Sellainen esine vain.

        Ehkä ottaa elämästään vastuuta juuri siinä, kun on huomannut, että mies ei ole se, miksi aluksi luuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei uskalla elämästään ottaa vastuuta. Sellainen esine vain.

        Eli olet saanut taas joltain naiselta pakit ja koska hän ei huoli sinua, hän ei ota omasta elämästään vastuuta ja on pelkkä esine. Ei ihme, ettei sinun jutut starttaa edes ns alkua pidemmälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ottaa elämästään vastuuta juuri siinä, kun on huomannut, että mies ei ole se, miksi aluksi luuli.

        Miksi komppaat jotain sosiopaattia ja selostat jostain naisesta kuin tietäisit hänen elämäntarinansa. Minusta tällainen kehysteleminen on erittäin vastenmielistä, varsinkin kun selvästi samalla hyväksyy puheen esineestä. Mutta esineellistävää on tuokin mitä sinä teet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi komppaat jotain sosiopaattia ja selostat jostain naisesta kuin tietäisit hänen elämäntarinansa. Minusta tällainen kehysteleminen on erittäin vastenmielistä, varsinkin kun selvästi samalla hyväksyy puheen esineestä. Mutta esineellistävää on tuokin mitä sinä teet

        En todellakaan ole keskustellut tuon kirjoittajan kanssa, en tiedä tuosta kommentista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ottaa elämästään vastuuta juuri siinä, kun on huomannut, että mies ei ole se, miksi aluksi luuli.

        Miksi haluat ihmisraukka kehittää valheellista tarinaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ole keskustellut tuon kirjoittajan kanssa, en tiedä tuosta kommentista mitään.

        Toivottavadti jpku laskee susta.....


    • Anonyymi

      Ajattelen joskus noin eräästä miehestä, mutta sitten tulen siihen tulokseen, että olen jo varmaan aiheuttanut riittävästi harmia. Parempi pysyä poissa, että saa rauhassa unohtaa ja toipua, jos nyt mitään ikinä on muistellutkaan.

      • Anonyymi

        Päinvastoin, olen odotellut koska aiheutat lisää "harmia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, olen odotellut koska aiheutat lisää "harmia".

        Älä lausu varomattomasti tuollaista.

        Et tekisi niin, jos olisit hän.


    • Anonyymi

      Nähdään me ja ollaan viisaampia seuraavalla kerralla.

      • Anonyymi

        Niin nähdään, parasta on että otan yhteyttä vain tekstiviestillä.


      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat, että viisaampia? Mitä teemme toisin?


      • Anonyymi

        Laitoin inboxiin viestiä äsken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, että viisaampia? Mitä teemme toisin?

        Olemme sopineet jo että näemme klo 15:15 huomenna, olen aikaisemmin
        laittanut viestiä facebookissa


    • Anonyymi

      Kyllä sinä voit pyytää. Laita vaan viestiä...

      • Anonyymi

        En voi, mutta hän voi. En edes näe hänen facebook tarinoitaan. Kaikki on pilalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi, mutta hän voi. En edes näe hänen facebook tarinoitaan. Kaikki on pilalla.

        Näet kyllä kun olen sinne kirjautuneena tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näet kyllä kun olen sinne kirjautuneena tällä hetkellä.

        Julkaisusi eivät ole julkisia, joten en näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkaisusi eivät ole julkisia, joten en näe.

        Siellä ei ole julkaisuja tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä ei ole julkaisuja tällä hetkellä.

        Pitkä aika edellisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä aika edellisestä.

        Olen kirjoittanut sinne asioita josta tiedämme toisemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kirjoittanut sinne asioita josta tiedämme toisemme.

        Huti. Ei ole mitään sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huti. Ei ole mitään sellaista.

        Näkeminen ois nastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeminen ois nastaa

        Jos olisit hän toivoisin yhtä julkista facebook päivitystä. Haluaisin nähdä, mitä kuuluu?


    • Anonyymi

      Sä joskus silloin sanoit, et haluut olla yksin.... oo sitten, vaikka kaksin

    • Anonyymi

      Et enää näe minua.
      Valitettavasti. Miksi itse käyttäydyit minua kohtaan, kuten käyttäydyit.
      Rakastin sinua, tein kaikkeni eteesi. Olit minun suuri rakkauteni ja sitten hylkäsit minut.

      Olen nyt noussut tuhkasta kuin Fenix- lintu ja rakennan elämääni uudelleen.
      Muistelen kyllä kaiholla kauniita hetkiämme, mutta en voi enää sinua tavata.

      Toivon sinulle kaikkea hyvää elämässä.

      • Anonyymi

        Naiselta miehelle? Aloitus toisinpäin.


    • Anonyymi

      Tuu eskortti kauppaan, nähdään siellä

    • Anonyymi

      Voisin jos se johtaisi johonkin. Täällä en tartu mihinkään vihjeeseen enää vaan kaipailen täysin anonyymisti niin kauan kuin tunnen kaipausta. Saas nähdä.

    • Anonyymi

      No suostun sitten. Tavataan vaikka eskortkaupassa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pyydä vaikka kahville, ei siinä mitään väärää ole suostun kyllä jos aikataulullisesti vain onnistuu.

      • Anonyymi

        Kysy nainen itse sitä mieltä kahville. Mä kysyin joskus, mutta tekosyitä, selittelyjä. Silti kasvokkain esittää muuta. Harmittaa todella paljon, tykkään edelleen mut en tiedä voinko enää luottaa häneen.
        -mies.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe