Ei tässä oikeen jaksais enää odotella.....

Anonyymi

Se on sitten huomenna paljon olutta ja grillattavaa ja aloittaa tupakoinnin taas uudestaan.
Sisältöä elämään.
Yksin sitä vaan masentuu, murheet voi huuhtoa alkoholilla alas ja syödä hyvin ja poltella ajan kuluksi.

14

269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aattelin kyl ottaa huomenissa parit olsat

• Anonyymi

Eikö kannattaisi kuitenkin etsiä seuraa?

• Anonyymi

Sitä on nyt kuule ikävöity ihan tarpeeksi, parempi kun saa ajatukset taas muualle hetkeksi.
        Kai sieltä joku tapahtuma joskus tulee, johon voisi mennä ja löytää sieltä sitten jonkun.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä on nyt kuule ikävöity ihan tarpeeksi, parempi kun saa ajatukset taas muualle hetkeksi.
        Kai sieltä joku tapahtuma joskus tulee, johon voisi mennä ja löytää sieltä sitten jonkun.....

Joo, otat tapahtumasta vaarin itsellesi sitten kännäätte yhdessä

• Anonyymi

Ei tässä itsellänikään mitään kovin ihmeellistä ole tiedossa huomenna. Ehkä laitan saunan päälle ja mahdollisesti voisi olla ihan vähän juomista ja tupakointia. Yksikseni.

• Anonyymi

Sama käynyt mielessä, että alan polttaa meinaa hermot mennä .

• Anonyymi

Mitäs te oikein odottelette sitte, että sen jaksu loppuu?

• Anonyymi

Minä täällä ränsistyneellä mökillä tulin tappamaan itseni saunaan tulet ja pelti kiinni mutga ei se taida onnistua. Kertausharjoitukset ensi viikolla minä en halua mennä sinne. Siellä kaikki parempia miehiä kuin minä en halua mennä näyttäytymään katsotaan jos vielä tänä yönä hengen itsestäni

• Anonyymi

Istut kiukaalle, kyllä sillä vapautuksen saa. Tai siis niillä palovammoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Istut kiukaalle, kyllä sillä vapautuksen saa. Tai siis niillä palovammoilla.

Vaalean sinisen taivaan ja pienet koivun lehdet tuosta nään kun tässä ränsistyneellä terassilla makuupussissa jo makailen. Älkää huoliko en laita tulia vaikka pistin jo valmiiksi puita uuniin. Tikut pysyy rinkassa. Olen tässä itkeskellyt että mihinkä mun 20-vuodetmeni ihan hukkaan ja toivonut ettäolisi toinen aika sen olen sanonut monta kertaa.

• Anonyymi

Suosittelen polttelemaan vain luonnontuotteita, ei välttämättä haluta alkoholiakaan sitten niin paljon.

• Anonyymi

Luonnossahan se tupakkakin kasvaa.......

• Anonyymi

Kyllä se n sellanen irtiotto on tehtävä huomenna.
      Niin paljon aikaa viime kerrasta, huomenna grillaan jotain todella hyvää ja syön hyvin, juon paljon ja poltan pitkästä aikaa ja soitan musiikkia ja lujaa.

Mikäs sen parempaa?
      Hyvä seura tietenkin, tai sama hyvässä seurassa, mutta täytyy tyytyä nyt tähän, ellei sitten ihmeitä tapahdu.

• Anonyymi

Nyt on kyllä sellanen juttu, että se olutkin saa olla jotain parempaa tällä kertaa.
      Ei mitään halppista vaan vaikka six päckejä erilaisia parempia olutlaatuja.

Ribsit on must ja pitkään sitten, että aikaa menee ja saa maistella.
      Kaikkea hyvää grillattavaa, tomaattia, maissia, herkkusieniä tuorejuustolla ja pekonilla, kanan siipiä, perunaa, kesäkurpitsaa, ananasta, makkaraa, valkosipulipatonkia Mmmmmmm.......
      Kaikki peliin, vähän sitä sun tätä.

Hitto sentään, viiniäkin vois hakea laatikollisen alkosta, jos ehtii.
      Ai että, kyllä se elämä huomenna taitaa taas hymyillä.
      Voisi ostaa vielä jonkun sikarinkin.

Sitten vaan ikkuna auki, joku hyvä playlista ja volumet kaakkoon ja antaa palaa koko illan ja vaikka yönkin........

Tuli parempi mieli heti kun miettii mitä voisi tehdä ajan kuluksi.
      Voi voi kun joku nainen vielä ilmestyisi siihen mukaan viettämään iltaa, niin elämä olisi sinä iltana lähes täydellistä.
      :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
      Maailman menoa
      394
      6786
    2. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
      Nakkila
      19
      4556
    3. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1995
    4. Haluaisin tietää miten sulla menee

Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(
      Ikävä
      97
      1883
    5. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1880
    6. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
      Maailman menoa
      385
      1686
    7. Uskallatko paljastaa

Kaivattusi nimikirjaimet ja sukupuoli? Minä aloitan, KA, nainen.
      Tunteet
      69
      1676
    8. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
      Ikävä
      42
      1542
    9. Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää

ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan
      Maailman menoa
      167
      1278
    10. En halua satuttaa sinua

Mutta tässä ei ole järkeä!..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe