Olemme 27-vuotias pari ja ollaan 3 vuotta yrittäneet lasta ilman tulosta.
Testien mukaan mieheni ei voi saada lapsia.
Hänen spermansa on sen verran heikkoa ettei voi saattaa minua raaskaaksi.
Mieheni on ehdottanut omaa nuorempaa veljeään panemaan minut raskaaksi.
Hän haluaa mieluummin mininun nauttivan myös lapsen teosta.
Keinosiemennys ei ole mikään romanttinen tapa tulla raskaaksi.
En tiedä onko mieheni puhunut jo veljelleen asiasta.
Hänen veljensä on miellyttävä ystävällinen ja hyvä kaveri enkä epäröisi seksistä hänen kanssaan.
Lapsen siirtäminen on mielestäni niin iso asia kuitenkin etten tiedä vaikka se kiihoittaakin minua.
Olisiko kohtalotovereita?
Moni lapseton pari on varmaan miettinyt eri vaihtoehtoja.
Kimppaseksi
39
4180
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsen siirtaminen minne?
- Anonyymi
sosiaali toimen pariinko
- Anonyymi
Ihan hyvältä idealtahan tuo kuullostaa. Miehelläsi ja hänen veljellä on kuitenkin oletettavasti identtiset perintötekijät. Suvun geenit säilyvät, se on merkittävä tekijä ainakin miehen ajatusmaailmassa. Toimeen vaan!
- Anonyymi
Miksi siitä pitäisi saada hieron leima?
Naisen panemisella autetaan vain parille lasta.
Eikä tuossa loukattaisi ketään.
Veli saisi nauttia oman veljen vaimon panemisesta.
Ei muuta kuin nuorempi veli auttamaan vanhemman veljen vaimon panemisesta.
Kyllä veljekset yhden naisen panee paksuksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen panemisella autetaan vain parille lasta.
Eikä tuossa loukattaisi ketään.
Veli saisi nauttia oman veljen vaimon panemisesta.
Ei muuta kuin nuorempi veli auttamaan vanhemman veljen vaimon panemisesta.
Kyllä veljekset yhden naisen panee paksuksi.Miksi siitä pitäisi saada hieron leima?
Piti olla mutta puhelimen korjaus ohjelma muuttaa tekstiä eikä kaikkea ehdi huomata.
Miksi siitä pitäisi saada horon leima? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti olla mutta puhelimen korjaus ohjelma muuttaa tekstiä eikä kaikkea ehdi huomata.
Miksi siitä pitäisi saada horon leima?Delaa idiootti
- Anonyymi
Mieheni ehdotti veljelleen vaimonsa panemista tiineeksi.
Minulla ole otollinen aika vielä.
Minullahan ei ole ehkäisyä kun kierukka poistettiin yli 3 vuotta sitten.
Nuorempi veli sai luvan naida kanssani jatkossakin vapaasti jos minä suostun..
Viime yönä oli 2 miestä ja paljaalla panivat eikä käytetty ehkäisyä.
Illalla lisää kimppaa ilman ehkäisyä.
Olen hyvin tyydytetty rouva.- Anonyymi
Nyt pantiin sinetti jutulle siittämisestäni.
Mieheni veli on käynyt testeissä eikä ole mitään perinnöllisiä sairauksia.
Mieheni 17v veli tulee 27-vuotiaan rouvan lasten biologiseksi isäksi ainakin kahdelle lapselle.
Mieheni antoi meille luvan harrastaa seksiä kaksistaan kun hän ei ole paikalla.
Saaakohan åsynnytykseen tulla molemmat miehet?
Vai joudunko valitsemaan kumman haluan mukaan synnytykseen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pantiin sinetti jutulle siittämisestäni.
Mieheni veli on käynyt testeissä eikä ole mitään perinnöllisiä sairauksia.
Mieheni 17v veli tulee 27-vuotiaan rouvan lasten biologiseksi isäksi ainakin kahdelle lapselle.
Mieheni antoi meille luvan harrastaa seksiä kaksistaan kun hän ei ole paikalla.
Saaakohan åsynnytykseen tulla molemmat miehet?
Vai joudunko valitsemaan kumman haluan mukaan synnytykseen?Nykyajan järjettömyyksiä on miehen mukaanottaminen synnytykseen! Mitä viddua siellä miestä tarvitaan? Voin taata ettei paljon jatkossa täysillä käyvällä miehellä ota eteen enää kun on nähnyt akan haarat levällään pää punaisena änkeämässä kakaraa ulos.
Kaikki ruma on nykyään olevinaan hienoa!
- Anonyymi
Tee suomi24 treffit palveluun joku profiili ja hae sieltä nimimerkki: semen80
Kysy häneltä tarjous hoitaa homma.
Miehesi veljen käyttäminen tuohon siittämiseen ei kuulosta yhtään hyvältä idealta.- Anonyymi
Oli ainakin yöllä hyvä tunne kun mieheni veli nai minua useaan kertaan laskien spermat sisään.
Yön perusteella suostun mieheni veljelle tekemään lapsen siis hänestä tulee biologinen isä lapsellemme.7⁷ei - Anonyymi
Miksi mieheni veli ei olisi hyvä saattamaan minua raskaaksi.
Se on mieheni oma halu että veljensä saattaa minut raskaaksi.
On myös antanut veljellensä luvan käydä jatkossakin panemassa jos minä suostun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On myös antanut veljellensä luvan käydä jatkossakin panemassa jos minä suostun.Me päädyimme samanlaiseen ratkaisuun 25 vuotta sitten. Mietimme keino hedelmöitystä, tulimme tulokseen ei luonnollinen raskaaksi tuleminen. Etsimme eräältä sivustolta ikäisemme kaverin joka haki parin seuraa. Keskustelimme asian perin pohjin, tapailtiin aluksi kavereina saunoen, lenkkeilen ja lavatansseissa käymällä. Yhteys ja ihastuminen vaimon sekä miehen välille puhkesi kukkaan jota lähdimme tavoittelee. Sanoisin halut ja kiima vei molemmat eka yhdyntään. Kymmen kunta kertaa viettivät ja nauttivat sänkyssä, kunnes tärppäsi vaimo raskaana. Tytär nyt 24v kaveri hänen kummi. Ollaan parhaat ystävät, edelleen seksiä vaimon ja kummin välillä aina kun tapaavat. Pari 57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On myös antanut veljellensä luvan käydä jatkossakin panemassa jos minä suostun.Tuo on erittäin hyvä tilanne. Kumpikin pidätte siittäjästä ja hänen kanssaan on mukava olla. Se on paras tilanne myös sille että tukea löytyy myös raskauden aikana ja sen jälkeen. Eikös muutama vuosi takaperin jotkut tutkijat julkaisseet tutkimuksenkin jonka tulos yllätti, sillä keskimäärin joka neljäs lapsi ei olekaan aviomiehen siittämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on erittäin hyvä tilanne. Kumpikin pidätte siittäjästä ja hänen kanssaan on mukava olla. Se on paras tilanne myös sille että tukea löytyy myös raskauden aikana ja sen jälkeen. Eikös muutama vuosi takaperin jotkut tutkijat julkaisseet tutkimuksenkin jonka tulos yllätti, sillä keskimäärin joka neljäs lapsi ei olekaan aviomiehen siittämä.
Taisi olla 4%, ei joka neljäs.
Luultavasti prosentti voisi olla suurempi. Aika estottomasti aviovaimot antavat vieraan panna ilman mitään ehkäisyä. Näin sen on luonto tarkoittanutkin. Parhaat geenit voittakoot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me päädyimme samanlaiseen ratkaisuun 25 vuotta sitten. Mietimme keino hedelmöitystä, tulimme tulokseen ei luonnollinen raskaaksi tuleminen. Etsimme eräältä sivustolta ikäisemme kaverin joka haki parin seuraa. Keskustelimme asian perin pohjin, tapailtiin aluksi kavereina saunoen, lenkkeilen ja lavatansseissa käymällä. Yhteys ja ihastuminen vaimon sekä miehen välille puhkesi kukkaan jota lähdimme tavoittelee. Sanoisin halut ja kiima vei molemmat eka yhdyntään. Kymmen kunta kertaa viettivät ja nauttivat sänkyssä, kunnes tärppäsi vaimo raskaana. Tytär nyt 24v kaveri hänen kummi. Ollaan parhaat ystävät, edelleen seksiä vaimon ja kummin välillä aina kun tapaavat. Pari 57
Panitteko monesti ennen kuin tärppäsåi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on erittäin hyvä tilanne. Kumpikin pidätte siittäjästä ja hänen kanssaan on mukava olla. Se on paras tilanne myös sille että tukea löytyy myös raskauden aikana ja sen jälkeen. Eikös muutama vuosi takaperin jotkut tutkijat julkaisseet tutkimuksenkin jonka tulos yllätti, sillä keskimäärin joka neljäs lapsi ei olekaan aviomiehen siittämä.
Mieheni veli näyttäisi palvovan minua nytkin tai sitten se on kiimaa mutta luulen hänen auttavan myös myöhemmin, jos ei muuten niin täytyy palkita seksillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On myös antanut veljellensä luvan käydä jatkossakin panemassa jos minä suostun.tosiasiassa siinä kävi niin että veljen koira ehti ensin panna minua ,että veljekset saavat nyt vedellä koivikkoon mällit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me päädyimme samanlaiseen ratkaisuun 25 vuotta sitten. Mietimme keino hedelmöitystä, tulimme tulokseen ei luonnollinen raskaaksi tuleminen. Etsimme eräältä sivustolta ikäisemme kaverin joka haki parin seuraa. Keskustelimme asian perin pohjin, tapailtiin aluksi kavereina saunoen, lenkkeilen ja lavatansseissa käymällä. Yhteys ja ihastuminen vaimon sekä miehen välille puhkesi kukkaan jota lähdimme tavoittelee. Sanoisin halut ja kiima vei molemmat eka yhdyntään. Kymmen kunta kertaa viettivät ja nauttivat sänkyssä, kunnes tärppäsi vaimo raskaana. Tytär nyt 24v kaveri hänen kummi. Ollaan parhaat ystävät, edelleen seksiä vaimon ja kummin välillä aina kun tapaavat. Pari 57
Tuon 24v tyttären kun saisi opettaa nautinnollisen seksin saloihin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On myös antanut veljellensä luvan käydä jatkossakin panemassa jos minä suostun.Minä tekisin tilanteessasi samoin ja ottaisin mieheni veljen lapsilleni isäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On myös antanut veljellensä luvan käydä jatkossakin panemassa jos minä suostun.Jos minulla olisi vaikeus tulla raskaaksi eikä olisi itsessä ongelma.
Suostuisin olemaan mieheni veljen tai appeni kanssa saadakseni lapsen tai jonkun vieraan.
Enkä ole lähtenyt kimppaehdituksiin tai parinvaihto juttuihin mukaan.
Silti tykkään ajatuksesta että lapsettomuus ongelman ratkaisuksi käytetään joko tuttua tai vierasta miestä jos tämä ratkaisee ongelman.
- Anonyymi
Olen kerran auttanut erästä pariskuntaa.
Oli aika kiihoittavaa nussia naista joka oli halukas ja kiimassa ..sen kuukauden aikana harjoiteltiin useamman kerran. Raskaaksi nainen tuli vasta puolen vuoden jälkeen.
Olen tavannut tyttäreni ,eikä asiasta ole sen jälkeen puhuttu.
Mutta useamman kerran kyseinen rouva on huokaillut alkanut.- Anonyymi
Lähtökohta raskaaksi sanoisko siittämiselle miehen ja naisen tunteet, kiima ja nautinto joka siirtyy myös syntyvään lapseen. Tätä mietimme kun päädyimme luonnolliseen hedelmöitykseen. Pari 57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtökohta raskaaksi sanoisko siittämiselle miehen ja naisen tunteet, kiima ja nautinto joka siirtyy myös syntyvään lapseen. Tätä mietimme kun päädyimme luonnolliseen hedelmöitykseen. Pari 57
Perintötekijöillä aikuisena hyötyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perintötekijöillä aikuisena hyötyä.
Perintötekijöihin vetoaa myös mieheni kun haluaa veljensä mukaan panemaan minut raskaaksi.
Itse haluan mieluummin tutun ja turvallisen miehen kanssa lapsen.
Mieheni veli sai luvan olla kanssani myös jatkossa vaikka mieheni ei olisi paikalla.
Ollaan oltu kimpassa nyt ja totutella uuteen tilanteeseen kahden miehen naisena.
Synnytyksen jälkeen joudun laitattamaan kierukan mieheni veljen varalta.
- Anonyymi
Vaimon sisko halusi lasta, mutta sillä ei ollu miestä. Vaimo kysyi haluaisinko panna hänen siskonsa raskaaksi. Ensin en ottanut asiaa todesta. Myöhemmin asiaan palasivat vaimo ja sen sisko. Minä myönnyin tottakai. Asia jäi harkittavaksi. Vaimon sisko alkoi seurustella ja sai lapsen nykyisen miehensä kanssa. Parempi näin, mutta harmittaa silti. Voisin kyllä mielelläni panna vaimon siskoa ihan ilman lapsenteko aikeita.
- Anonyymi
Ja mikähän sen tekeeť.
Mieheni veli asuu tällä hetkellä meillä.
Mieheni veli tutustuu vartalooni nyt perusteellisesti .
Seksiä on joka ilta välillä m,yös päivälläkin.
Viihdyn nuoren miehen kanssa petipuuhissa eikä näy ha ittaavan miestänikään.
Sovussa naivat kimppanaistaan ja tulevat hyvin toimeen keskenään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikähän sen tekeeť.
Mieheni veli asuu tällä hetkellä meillä.
Mieheni veli tutustuu vartalooni nyt perusteellisesti .
Seksiä on joka ilta välillä m,yös päivälläkin.
Viihdyn nuoren miehen kanssa petipuuhissa eikä näy ha ittaavan miestänikään.
Sovussa naivat kimppanaistaan ja tulevat hyvin toimeen keskenään.Älä vastaa häirikön viesteihin lainkaan. Sen sijaan ilmoita ne vain poistettavaksi.
- Anonyymi
Ei se keinosiemennys kliinisessä labrassa mikään romanttinen juttu ole. Mekin käytettiin kimppaseksi tapaa. Valkattiin mieheni näköisiä kavereita mukaan. Tosin mies halusi olla mukana. Olin kontallani mieheni päällä. Katselimme toisiamme miesten nussiessa minua takaapäin.
- Anonyymi
Hyvä asento molemmille voi suudella myös nähdä vaimon nautinnon kun vieras kyrpä tekee hyvää ja huipennus miehen orgasmi pillun syvyyksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä asento molemmille voi suudella myös nähdä vaimon nautinnon kun vieras kyrpä tekee hyvää ja huipennus miehen orgasmi pillun syvyyksiin.
Näin on. Miehelle oli tärkeetä olla mukana lapsen elämässä jo heti alusta alkaen.
- Anonyymi
Teidän tilanteessa minäkin haluaisin tutun kivan miehen kanssa rakastellen raskaaksi.
Tykkään muutenkin vakituisesta kimppa miehestämme.
Rakastan miestäni mutta rakastan myös viiden vuoden aikaista kimppa ystäväämme.
Nautin ja olen iloinen viikonlopun jälkeisestä ajasta.
Olin kahden miehen rakastajatar koko viikonlopun..
Välillä olin prostituutio ja otin miehiä vastaan makuuhuoneessa toisen odottaessa vuoroaan käytävällä. - Anonyymi
Mieheni 17v veli on uskomattoman innokas naimaan 10 vuotta vanhempaa veljensä vaimoa.
Nytkin kun tulee kuuden jälkeen yövuorosta niin kahvittelee mieheni kanssa ja mieheni lähdettyä töihin niin heti saan kiimaista seksiä.
Ensin tulee kieltä ja sitten kullia.
Saa nähdä milloin tulen raskaaksi.- Anonyymi
Tuon ikäiset tytöt eivät anna pillua niin herkästi siksi 17v poika kuolaa 10v vanhempaa veljen vaimon pillua.
- Anonyymi
Plää plää pläää taas näitä satuja
- Anonyymi
Tuo miehen veljen käyttäminen vaimon saamiseksi raskaaksi on hyvä juttu. Miehelle se geenien siirto seuraavalle sukupolvelle on erityisen tärkeää ja tuossa kuviossa se toteutuu. Lasten kasvatuksen avulla voi sitten siirtää sen oman "muun", mikä erottaa veljekset.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä.
Anna mennä vaan!
Ketjusta on poistettu 121 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on501226Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241199Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141110- 1271066
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 73899
- 72895