Sää on lämmin. Mieli on musta ja sydän kylmä.
Aurinko paistaa ja
11
202
Vastaukset
- Anonyymi
Et ymmärrä mitä koen
- Anonyymi
Näin se on. Kylmää ja pimeää.
- Anonyymi
Samat fiilikset
- Anonyymi
Kaunis on ilta. Kesä on täällä.
https://youtu.be/VC3VdliML6w - Anonyymi
Tiedän et omat murheeni on pieniä sun murheiden rinnalla. Sen mitä oot kertonut ja mitä pystyn kuvittelee aukkokohtiin.. jonkinlainen käsitys asiasta on.
- Anonyymi
Harvemmin kukaan pystyy ymmärtämään miltä tuntuu, sitten tietää kun menettää. Joku ihmisuhteen menetys tunnu juuri miltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin kukaan pystyy ymmärtämään miltä tuntuu, sitten tietää kun menettää. Joku ihmisuhteen menetys tunnu juuri miltään.
Mutta ystävä
Hyvä ystävä
Mulla tuntuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa niin vaikeita juttuja joidenkin ihmisten elämässä, että monikaan täällä ei pysty edes kuvittelemaan että sellaista voi oikeasti ees olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa niin vaikeita juttuja joidenkin ihmisten elämässä, että monikaan täällä ei pysty edes kuvittelemaan että sellaista voi oikeasti ees olla.
Ei pysty MISSÄÄN kuvittelemaan. Ei rajoitu pelkästään palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysty MISSÄÄN kuvittelemaan. Ei rajoitu pelkästään palstalle.
Puhun oikeasta elämästä,en mistään palstajutuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhun oikeasta elämästä,en mistään palstajutuista.
Puolet elämästä kärsimystä
Nautitaan lopuista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 631626
Aion ottaa yhteyttä sinuun
ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)1061344Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä
Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.1691328Jos laittaisin viestin
Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?781221Miten musta tuntuu
että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdis40785Valtamedia VALEHTELI Oodin tapahtumista, paikalla ollut pastori kertoo totuuden
Eli ainoa joka häiriköi oli naiseksi pukeutunut mies(sairasta), joka töni ja jopa löi pastoria ja haastoi kaksintaisteluun. Youtubelta löytyy video j235712Jos en olisi rakastunut sinuun
voisin sentään tapailla muita. Rakastumalla sinuun tuomitsin itseni yksinäisyyteen.57699Helteet paljastaa.
Sumin naiset on kyllä aika läskejä, osa ihan yököttää ku vähissä vaatteissa kauppaa lyllertävät, läskit tursuu ja sit koittavat viel pitää tiukkoja va48692- 47685
- 128676