Tulipa laitettua potkurin pultti loctite 270, onko tohon jotain irroitusvonkkejä? Ei ainakaan potkuri tipu, mutta sinkit pitäisi saada vaihdettua…
Potkurin pultti , loctite 270
8
245
Vastaukset
- Anonyymi
Lämmität 250-270 asteeseen ja väännät lämpimänä auki.
- Anonyymi
Kuumentamalla lähtee helposti.
- Anonyymi
Katso että potkurin vulkanointi ei lähde samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso että potkurin vulkanointi ei lähde samalla.
Kiitos täytyy kokeilla kuumentamista. Potkuri on Volvo penta taittolapa potkuri, onko näissäkin vulkanointia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos täytyy kokeilla kuumentamista. Potkuri on Volvo penta taittolapa potkuri, onko näissäkin vulkanointia?
En tiedä suoraan sanoen. Tuskin on Jos on tuhoat sen tuolla lämmöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonavassa on sinkit kiinni, sisänavassa on booraus vetolaitteen potkuriakselille, välissä on vulkanointi.
Miksi et käyttäisi seuraavalla kerralla VP:n omaa lukitetta? Saa auki helposti.
- Anonyymi
Olen käyttänyt silikonia tuohon, tekee kierteet sopivan nihkeiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423