Ajattelin valvoa vielä tunnin

Anonyymi

hänestä haaveillen..

67

1825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haaveilen ja fantasioin kaikenlaista..

      • Anonyymi

        Oletko mies? Mitäs fantasiot..

        Mä voisin haaveilla vähän yhdestä ihanasta miehestä ennen kuin meen nukkuu.. 😉


      • Anonyymi

        Sama täällä. Yhdestä miehestä haaveilen tämän tunnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies? Mitäs fantasiot..

        Mä voisin haaveilla vähän yhdestä ihanasta miehestä ennen kuin meen nukkuu.. 😉

        Tämä tuli sivusta aika vauhdilla, ei ole ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies? Mitäs fantasiot..

        Mä voisin haaveilla vähän yhdestä ihanasta miehestä ennen kuin meen nukkuu.. 😉

        Huh.. kaikenlaista. Miten ottaisin naisen, missä asennossa, sen katseen ja kuinka tunnen tämän naisen tulevan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies? Mitäs fantasiot..

        Mä voisin haaveilla vähän yhdestä ihanasta miehestä ennen kuin meen nukkuu.. 😉

        Hirveä tyrkky olet. Varastat muiden aloituksia puutteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh.. kaikenlaista. Miten ottaisin naisen, missä asennossa, sen katseen ja kuinka tunnen tämän naisen tulevan..

        Nainen haluaa kokea miehen kosketuksen, ja kaiken sen aistillisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveä tyrkky olet. Varastat muiden aloituksia puutteessa.

        Näistä dei osaa enää tässä vaiheessa sanoa, että vastaileeko miestrolli itse omiin feikkivuoropuheluihinsa vai sekaantuuko joku muu höperö höperyyttään näihin. Veikkaan kyllä ensimmäistä vaihtoehtoa, sillä ei kukaan muu ilmaise itseään noin kuin jotkut aloitukset olisi elämää tärkeämpi asia..


    • Anonyymi

      Kivat sulle haaveiluun.
      Päivän järkytykset päästettävä irti ja nollattava päivä.
      Hänen haavekiintiö unessa on parasta ja makoisaa.
      Kauniita unia kaikille sielukkaille:)

      • Anonyymi

        No olipa sulla ikävä päivä tänään. Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Valvotaanko joskus yhdessä kiva nainen?

      • Anonyymi

        Aivan varmasti jos olet kaivattuni. Valvotaan usein ja pitkään.


    • Anonyymi

      Haaveissa vainko oot mun...

      • Anonyymi

        Kyllä mä haluan olla sun muutenkin, mutta nyt alkoi nukuttaa. Kuten kirjoitin, tunnin vielä valvoin ja nyt uneen. Hyvää yötä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä haluan olla sun muutenkin, mutta nyt alkoi nukuttaa. Kuten kirjoitin, tunnin vielä valvoin ja nyt uneen. Hyvää yötä hänelle.

        Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä haluan olla sun muutenkin, mutta nyt alkoi nukuttaa. Kuten kirjoitin, tunnin vielä valvoin ja nyt uneen. Hyvää yötä hänelle.

        Hyvää yötä vaan. Minä jään vielä valvomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä vaan. Minä jään vielä valvomaan.

        Miksi et mene nukkumaan? Mene sitten kun väsyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et mene nukkumaan? Mene sitten kun väsyttää.

        Tässä odottelen milloin alkaa väsyttämään tarpeeksi. On ollut iltavuoroja jne...


    • Anonyymi

      Minä syön jotain ja sitten nukkumaan.
      Hyviä öitä kaikille. <3

    • Anonyymi

      Valvon ja mietin asioita. Muistan kun hän sanoi kerran ettei ole sellainen kuin luulen. En oikeastaan kyllä edes sen kummemmin luulotellutkaan hänestä mitään, pidin vaan hänestä jotenkin. On tässä matkan varrella tullut yhtä ja toista tietysti selville. Jotenkin kuitenkin harmittaa sellainen asia nyt, kun huomaan miten pinnallinen naismaku hänellä on, onhan monella miehellä varmaan, mutta jotenkin olisin luullut että hän arvostaisi naisessa vähän muunlaisia asioita. En ole pettynyt häneen, ehkä eniten itseeni, koska saahan hänellä olla sellainen naismaku mitä on.

      • Anonyymi

        Se häiritsee minua myös siksi, koska itse olen kaikkea muuta kuin pinnallinen ihminen, enkä koskaan arvostele toisia ulkonäön mukaan.
        Tässä maailmassa muutenkin ollaan liian ulkonäkökeskeisiä ja mun arvomaailmaa vastaan sotii tietynlainen kapea roolitus sekä naisella että miehellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se häiritsee minua myös siksi, koska itse olen kaikkea muuta kuin pinnallinen ihminen, enkä koskaan arvostele toisia ulkonäön mukaan.
        Tässä maailmassa muutenkin ollaan liian ulkonäkökeskeisiä ja mun arvomaailmaa vastaan sotii tietynlainen kapea roolitus sekä naisella että miehellä.

        Voisin sanoa myös sulle, etten ole sellainen kuin luulet. En ulkonäöllisesti enkä muutenkaan. Ketähän sä olet oikeasti kaivannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin sanoa myös sulle, etten ole sellainen kuin luulet. En ulkonäöllisesti enkä muutenkaan. Ketähän sä olet oikeasti kaivannut?

        Et varmaan edes minua, jotain sun haavekuvaa kenties..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan edes minua, jotain sun haavekuvaa kenties..

        Olit oikeassa sun tunnevammastasi, olet varmaan menettänyt osan empatiakyvystäsi ja sitä en kyllä yhtään edes ihmettele kun tietää mitä olet joutunut kokemaan.
        Olit silloin selvästi aivan toinen ihminen..
        En ymmärrä siltikään miksi kuitenkin haluat loukata niin paljon, sitä on joskus vaikea ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit oikeassa sun tunnevammastasi, olet varmaan menettänyt osan empatiakyvystäsi ja sitä en kyllä yhtään edes ihmettele kun tietää mitä olet joutunut kokemaan.
        Olit silloin selvästi aivan toinen ihminen..
        En ymmärrä siltikään miksi kuitenkin haluat loukata niin paljon, sitä on joskus vaikea ymmärtää.

        Olen ollut viikkoja jatkuvasti täällä katsomassa missä olet, sitten on ollut välipäiviä tai useita tunteja jolloin olen ollut poissa, Olen vain kyllästynyt tähän palstailuun koska haluan nähdä sinut, empatiakykyni on sinua kohtaan ennallaan vaikka
        ei siltä vaikuta, en ole kommentoinut sinusta mitään loukkaavaa, tiedän että olet herkkä
        siksi en halua sinulle mitään pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut viikkoja jatkuvasti täällä katsomassa missä olet, sitten on ollut välipäiviä tai useita tunteja jolloin olen ollut poissa, Olen vain kyllästynyt tähän palstailuun koska haluan nähdä sinut, empatiakykyni on sinua kohtaan ennallaan vaikka
        ei siltä vaikuta, en ole kommentoinut sinusta mitään loukkaavaa, tiedän että olet herkkä
        siksi en halua sinulle mitään pahaa.

        Ei varmaan sinulle koska hän on kyllä loukannut minua ja tietää kyllä miten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan sinulle koska hän on kyllä loukannut minua ja tietää kyllä miten.

        Ja on tuonut ilmi kyllä monella eri tapaa, ettei välitä minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja on tuonut ilmi kyllä monella eri tapaa, ettei välitä minusta.

        Asiat ovat mennet vain monella tapaa sekaisin, kun en ole ollut riittävän aktiivinen. Jos olisin täällä kovasti kirjoittelemassa niin ei syntyisi epäilyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat ovat mennet vain monella tapaa sekaisin, kun en ole ollut riittävän aktiivinen. Jos olisin täällä kovasti kirjoittelemassa niin ei syntyisi epäilyjä.

        Ei ole siitä kysymys, ihan muusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siitä kysymys, ihan muusta.

        Olen myös surullinen puolestasi, niistä asioista joita olet joutunut kokemaan. Surullinen siitä että ne asiat ovat vieneet sulta kyvyn tuntea rakkautta.


      • Anonyymi

        Nämä on sivusta. Ei sit liity aloittajaan kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös surullinen puolestasi, niistä asioista joita olet joutunut kokemaan. Surullinen siitä että ne asiat ovat vieneet sulta kyvyn tuntea rakkautta.

        Mietin että ehkä halusit kertoa kaikella sitä, että kaipaat nuoruuttasi, hauskanpitoa naisten kanssa juhlimista ym.
        Sitä kun kaikki oli vielä helppoa, ja hauskaa. Sitä että kaipaat elämää.
        Muuta selitystä en keksi.. voi olla että olen väärässä.
        Oikaise toki jos olen aivan hakoteillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin että ehkä halusit kertoa kaikella sitä, että kaipaat nuoruuttasi, hauskanpitoa naisten kanssa juhlimista ym.
        Sitä kun kaikki oli vielä helppoa, ja hauskaa. Sitä että kaipaat elämää.
        Muuta selitystä en keksi.. voi olla että olen väärässä.
        Oikaise toki jos olen aivan hakoteillä.

        Ok anteeksi kun ripitin sua hätäisesti. Saatan olla joskus vähän äkkinäinen, puhun ennen kuin ajattelen mitä puhun. Tarviin aina vähän aikaa sisäistääkseni asiat.
        Ne on sun unelmia, pystyn ymmärtämään sen. Jokaisella on omanlaisensa, vaikka mun unelmat on erilaisia ei ne tee niistä parempia kuin sun.
        Pystyt yhä haaveilemaan ja hyvä niin.
        Tuo tunnevammaisuus on kyllä ihan sun sanoittama, mutta en tiedä nyt siitäkään onko se ihan niinkään. Itse kai tiedät paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok anteeksi kun ripitin sua hätäisesti. Saatan olla joskus vähän äkkinäinen, puhun ennen kuin ajattelen mitä puhun. Tarviin aina vähän aikaa sisäistääkseni asiat.
        Ne on sun unelmia, pystyn ymmärtämään sen. Jokaisella on omanlaisensa, vaikka mun unelmat on erilaisia ei ne tee niistä parempia kuin sun.
        Pystyt yhä haaveilemaan ja hyvä niin.
        Tuo tunnevammaisuus on kyllä ihan sun sanoittama, mutta en tiedä nyt siitäkään onko se ihan niinkään. Itse kai tiedät paremmin.

        Ei se mitään, en herkkää tyttöä haluaisi loukata ); vaikka siltä on vaikuttanut. Sinulla
        on unelma myös että näkisit minut, se on ollut jo kolme vuotta. Olin itse aiheuttanut monia
        tilanteita kommentoimatta mitään siksi niitä on syntynyt, joka johtuu siitä että irl on oikea tapa puhua että väärinkäsityksiä ei syntyisi koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään, en herkkää tyttöä haluaisi loukata ); vaikka siltä on vaikuttanut. Sinulla
        on unelma myös että näkisit minut, se on ollut jo kolme vuotta. Olin itse aiheuttanut monia
        tilanteita kommentoimatta mitään siksi niitä on syntynyt, joka johtuu siitä että irl on oikea tapa puhua että väärinkäsityksiä ei syntyisi koko ajan.

        No eipä ole noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ole noin.

        Vaikka ymmärrän tavallaan sun unelmat, olisi ollut ehkä parempi etten tietäisi niistä.
        Tajuat ehkä mitä tarkoitan. Mun maailmankuva on vaan niin kovin erilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ymmärrän tavallaan sun unelmat, olisi ollut ehkä parempi etten tietäisi niistä.
        Tajuat ehkä mitä tarkoitan. Mun maailmankuva on vaan niin kovin erilainen.

        Tai toisaalta hyvä että tiedän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai toisaalta hyvä että tiedän..

        Jos oisin tiennyt tästä kaikesta mitä nyt halusit kertoa, silloin vielä kun nähtiin, ois ehkä satuttanut enempi. Toisaalta jos oisin tiennyt, en ehkä näin täysillä ois suhun rakastunut. En kiellä etteikö nytkin satuttaisi, satuttaa se, aika paljonkin.
        Niinkuin sanoin, voin kuitenkin ymmärtää miksi se on noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oisin tiennyt tästä kaikesta mitä nyt halusit kertoa, silloin vielä kun nähtiin, ois ehkä satuttanut enempi. Toisaalta jos oisin tiennyt, en ehkä näin täysillä ois suhun rakastunut. En kiellä etteikö nytkin satuttaisi, satuttaa se, aika paljonkin.
        Niinkuin sanoin, voin kuitenkin ymmärtää miksi se on noin.

        Sä vaan yksinkertaisesti haaveilet ihan toisenlaisista tytöistä kuin mä.
        Tuollaiset naiset, mä olen niin kaukana niistä kuin aurinko maasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä vaan yksinkertaisesti haaveilet ihan toisenlaisista tytöistä kuin mä.
        Tuollaiset naiset, mä olen niin kaukana niistä kuin aurinko maasta.

        Joskus mietin sitä, että missä vaiheessa aloit vihata mua.
        Tunsin että niin kävi, mutta en vieläkään tiedä miksi. Halusit jollain lailla kostaa, ja onnistuit kyllä siinä, koska sait mut itkemään monesti.
        Oikeastaan haluisin tietää että mistä se viha tuli. Miksi vihaat mua?
        Ehkä et sitä koskaan kerro, mutta haluisin tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus mietin sitä, että missä vaiheessa aloit vihata mua.
        Tunsin että niin kävi, mutta en vieläkään tiedä miksi. Halusit jollain lailla kostaa, ja onnistuit kyllä siinä, koska sait mut itkemään monesti.
        Oikeastaan haluisin tietää että mistä se viha tuli. Miksi vihaat mua?
        Ehkä et sitä koskaan kerro, mutta haluisin tietää.

        Miettinyt myös sitä, että et muistakseeni kertaakaan näiden vuosien aikana ole kysynyt mitä mulle kuuluu tai miten voin. Sulla olisi ollut lukemattomia tilaisuuksia siihen.
        Se jos mikä kertoo että et ole oikeasti koskaan ollut kiinnostunut minusta ihmisenä, ehkä halusit vain sen kaiken rakkauden ja ihailun mitä sulle annoin.
        Tunnen ihmisiä, joilla on erittäin vakavia sairauksia ja elämässä ei tosiaankaan ole asiat hyvin ja silti jaksavat olla kiinnostuneita toisen elämästä ja kysellä miten tämä voi.
        Osaavat pyytää anteeksi joskus rumia sanojaan. Anteeksi voi antaa jos osataan pyytää anteeksi. Kaunaan on turha jäädä kiinni.
        En tiedä mitä minusta hait, ehkä lohtua yksinäisyyteen, vain sinä itse tiedät vastauksen.
        Luultavasti en koskaan saa sitä tietää, mutta mun on vaan elettävä tämän asian kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettinyt myös sitä, että et muistakseeni kertaakaan näiden vuosien aikana ole kysynyt mitä mulle kuuluu tai miten voin. Sulla olisi ollut lukemattomia tilaisuuksia siihen.
        Se jos mikä kertoo että et ole oikeasti koskaan ollut kiinnostunut minusta ihmisenä, ehkä halusit vain sen kaiken rakkauden ja ihailun mitä sulle annoin.
        Tunnen ihmisiä, joilla on erittäin vakavia sairauksia ja elämässä ei tosiaankaan ole asiat hyvin ja silti jaksavat olla kiinnostuneita toisen elämästä ja kysellä miten tämä voi.
        Osaavat pyytää anteeksi joskus rumia sanojaan. Anteeksi voi antaa jos osataan pyytää anteeksi. Kaunaan on turha jäädä kiinni.
        En tiedä mitä minusta hait, ehkä lohtua yksinäisyyteen, vain sinä itse tiedät vastauksen.
        Luultavasti en koskaan saa sitä tietää, mutta mun on vaan elettävä tämän asian kanssa.

        Herran jumala miten ymmärtämätön voi ihminen olla. Olen pahoillani tosta sun tietämättömyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herran jumala miten ymmärtämätön voi ihminen olla. Olen pahoillani tosta sun tietämättömyydestä.

        En tiedä kenelle luulit vastaavasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettinyt myös sitä, että et muistakseeni kertaakaan näiden vuosien aikana ole kysynyt mitä mulle kuuluu tai miten voin. Sulla olisi ollut lukemattomia tilaisuuksia siihen.
        Se jos mikä kertoo että et ole oikeasti koskaan ollut kiinnostunut minusta ihmisenä, ehkä halusit vain sen kaiken rakkauden ja ihailun mitä sulle annoin.
        Tunnen ihmisiä, joilla on erittäin vakavia sairauksia ja elämässä ei tosiaankaan ole asiat hyvin ja silti jaksavat olla kiinnostuneita toisen elämästä ja kysellä miten tämä voi.
        Osaavat pyytää anteeksi joskus rumia sanojaan. Anteeksi voi antaa jos osataan pyytää anteeksi. Kaunaan on turha jäädä kiinni.
        En tiedä mitä minusta hait, ehkä lohtua yksinäisyyteen, vain sinä itse tiedät vastauksen.
        Luultavasti en koskaan saa sitä tietää, mutta mun on vaan elettävä tämän asian kanssa.

        Ymmärräthän myös sen että en pysty sulle mitään tunnejuttuja enää kirjoittamaan.
        Mulla on edelleen suhun tunteita, ja siksi tämä kaikki on loukannut mua erittäin paljon.
        Ymmärrän sen ettet kykene muuhun, mutta silti..
        Jos mulla ei ois tunteita, niin hällävälii mitä tekisit. Ihan ois sama..
        En osaa muuta sanoa. Vetää hiljaseks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärräthän myös sen että en pysty sulle mitään tunnejuttuja enää kirjoittamaan.
        Mulla on edelleen suhun tunteita, ja siksi tämä kaikki on loukannut mua erittäin paljon.
        Ymmärrän sen ettet kykene muuhun, mutta silti..
        Jos mulla ei ois tunteita, niin hällävälii mitä tekisit. Ihan ois sama..
        En osaa muuta sanoa. Vetää hiljaseks.

        Joku kirjoitti tuossa että suurin rakkauden teko on antaa toisen mennä, jos se haluaa, ehdoitta.
        Oon täysin samaa mieltä hänen kanssaan.
        Mä tekisin sen sulle jos vaan haluat ja pyydät.
        En ikimaailmassa halua että koet tämän tilanteen ja minut ahdistavana. Haluan vaan että olet niin onnellinen kuin se vaan mahdollista on. Tiedät kyllä sen, haluun sulle vaan hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kirjoitti tuossa että suurin rakkauden teko on antaa toisen mennä, jos se haluaa, ehdoitta.
        Oon täysin samaa mieltä hänen kanssaan.
        Mä tekisin sen sulle jos vaan haluat ja pyydät.
        En ikimaailmassa halua että koet tämän tilanteen ja minut ahdistavana. Haluan vaan että olet niin onnellinen kuin se vaan mahdollista on. Tiedät kyllä sen, haluun sulle vaan hyvää.

        Vaikka mun on vaikee antaa sulle anteeksi, niin se johtuu vaan mun tunteista.
        Halusin vaan itsekin olla rakastettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mun on vaikee antaa sulle anteeksi, niin se johtuu vaan mun tunteista.
        Halusin vaan itsekin olla rakastettu.

        Onhan se luonnollistakin et kun rakastaa toista niin toivoo vastarakkautta.
        Sanoin joskus et mulle on tärkeintä et saa rakastaa ja pystyy rakastaa, ja onhan se niin. Kyky rakastaa on upea tunne vaikka silloin saattaa tulla haavoitetuksi. Mutta kyllä sitä alitajuisesti toivoo vastarakkautta. Tiedän kyllä et aina ei oo niin selvät sävelet näissä kuvioissa.
        Silti kuitenkin valitsen aina sen että pystyy rakastaan toista kuin sen että miljoona ihmistä rakastaa sua ja sä et pystyis rakastaan ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se luonnollistakin et kun rakastaa toista niin toivoo vastarakkautta.
        Sanoin joskus et mulle on tärkeintä et saa rakastaa ja pystyy rakastaa, ja onhan se niin. Kyky rakastaa on upea tunne vaikka silloin saattaa tulla haavoitetuksi. Mutta kyllä sitä alitajuisesti toivoo vastarakkautta. Tiedän kyllä et aina ei oo niin selvät sävelet näissä kuvioissa.
        Silti kuitenkin valitsen aina sen että pystyy rakastaan toista kuin sen että miljoona ihmistä rakastaa sua ja sä et pystyis rakastaan ketään.

        No johan tuli jaariteltua..
        Hengitä syvään ja rauhoitu..
        Väliaika kahvia ja pullaa

        Runo

        Keitetääs teetä kuppi
        josko rauhottuis nuppi
        naisella puheripuli vaivaa
        oisko sen parempi olla nyt hiljaa

        Se on joskus äänekäs
        väliin ei puhu ei pukahda
        toisinaan myös hieman nenäkäs
        ei sille kai mitään mahda

        Mä käyn jotenkin kierroksilla
        meen syömään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan tuli jaariteltua..
        Hengitä syvään ja rauhoitu..
        Väliaika kahvia ja pullaa

        Runo

        Keitetääs teetä kuppi
        josko rauhottuis nuppi
        naisella puheripuli vaivaa
        oisko sen parempi olla nyt hiljaa

        Se on joskus äänekäs
        väliin ei puhu ei pukahda
        toisinaan myös hieman nenäkäs
        ei sille kai mitään mahda

        Mä käyn jotenkin kierroksilla
        meen syömään

        Nyt lupaan olla hiljaa, eihän mua kestä Erkkikään.

        Pulina Pirkolle kirjoituskielto voimaan, realisti Riitta käskee näin. Tunteellinen Tamara yrittää kovasti lyödä kapuloita rattaisiin,. mutta Riitalla on niin riuskat otteet että vaientaa Tamaran kampittamalla ketoon..
        Tiukkaa vääntöä naisten välillä kyllä on, että saa nähdä kuka lopulta vie voiton kotiin..

        Nyt X-files


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lupaan olla hiljaa, eihän mua kestä Erkkikään.

        Pulina Pirkolle kirjoituskielto voimaan, realisti Riitta käskee näin. Tunteellinen Tamara yrittää kovasti lyödä kapuloita rattaisiin,. mutta Riitalla on niin riuskat otteet että vaientaa Tamaran kampittamalla ketoon..
        Tiukkaa vääntöä naisten välillä kyllä on, että saa nähdä kuka lopulta vie voiton kotiin..

        Nyt X-files

        Huomenta

        Anna anteeksi kirjoitteluni tänne.
        Kaikki on vaan mun omia tulkintojani. Sä oot ihan hyvä sellaisena kuin oot, niinkuin mäkin, mä vaan kuvittelin sun luonteen erilaiseksi, niinkuin säkin varmaan mun luonteen.
        Niinkuin tässä selvinnyt, ollaan tosi erilaisia. Vastakohdat varmaan veti puoleensa, vaikka aluks luulin että samankaltaisuus.
        Oot silti kuiteski aina mun sielunveli ja mun sielunsisko..

        Kuin henkäys tuulen
        käy sielusi vaellus

        Kirsikankukkia kiirastulia
        kuljit mun sydänpolkua
        intiaaniveljeni

        Lauluja monia
        vain harvat jää mieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös surullinen puolestasi, niistä asioista joita olet joutunut kokemaan. Surullinen siitä että ne asiat ovat vieneet sulta kyvyn tuntea rakkautta.

        Voi ei mä en kestä! Joo välillä kyllä se sekavuus on vienyt lämpimämmät tunteet pois muttavtietäsitpä mitä viime yönäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kirjoitti tuossa että suurin rakkauden teko on antaa toisen mennä, jos se haluaa, ehdoitta.
        Oon täysin samaa mieltä hänen kanssaan.
        Mä tekisin sen sulle jos vaan haluat ja pyydät.
        En ikimaailmassa halua että koet tämän tilanteen ja minut ahdistavana. Haluan vaan että olet niin onnellinen kuin se vaan mahdollista on. Tiedät kyllä sen, haluun sulle vaan hyvää.

        Mä en sais käydä lukeen näitä kun otan liian vakavasti. En mä haluu että meet. Mutta koin niin että mun pitää päästää irti Mirasta että mä ikinä voin saada pitää aidon valuutusyhtiön käyttööni. Ne on niitä palvelusopimuksia. Mä pelkään että sä leikit tai et ole aito enää mulle. Haluun aidon ihmisen ja hänestä pitää kii . Toki Jumala on jo vuosia sitten valinnut meidät erilleen mutta kuitenkin sitten johtanut ystävyyteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta

        Anna anteeksi kirjoitteluni tänne.
        Kaikki on vaan mun omia tulkintojani. Sä oot ihan hyvä sellaisena kuin oot, niinkuin mäkin, mä vaan kuvittelin sun luonteen erilaiseksi, niinkuin säkin varmaan mun luonteen.
        Niinkuin tässä selvinnyt, ollaan tosi erilaisia. Vastakohdat varmaan veti puoleensa, vaikka aluks luulin että samankaltaisuus.
        Oot silti kuiteski aina mun sielunveli ja mun sielunsisko..

        Kuin henkäys tuulen
        käy sielusi vaellus

        Kirsikankukkia kiirastulia
        kuljit mun sydänpolkua
        intiaaniveljeni

        Lauluja monia
        vain harvat jää mieleen

        Erilaisia? Tarkottaako se että et enää haluakaan pitää yhteyttä mun kaa etkä vaan pysty sanoo sitä suoraan päin naamaa ? ;(


    • Anonyymi

      Itselläni mies kulkee mukana 24/7. Teen kaiken ikäänkuin hänen kanssaan. Olen monestikin sanonut mielessäni että voitko mennä pois kun nyt ei jaksa ajatella. Sitten saan ihme ajatuspuuskia ja ikävä tuntuu koko kehossa suruna ja muutenkin kun ei vaan voi olla toisen lähellä. Jos tämä kaikki on yksipuolista kuvitelmaa niin ihmettelen miten on mahdollista että tuollaista voi kokea vain toispuoleisesti.

      • Anonyymi

        Olen miettinyt voisiko olla kaksoisliekkini mutta tiedä tuota. Voi olla myös täysin pelkkää kuvitelmaa ja ykipuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt voisiko olla kaksoisliekkini mutta tiedä tuota. Voi olla myös täysin pelkkää kuvitelmaa ja ykipuolista.

        En ole kiinnostunut sinun kaksoisolennostasi, erehdyin kerran vain kun hänellä oli profiilissa kuva jossa hän muistutti sinua, rakastan vain ja ainoastaan sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kiinnostunut sinun kaksoisolennostasi, erehdyin kerran vain kun hänellä oli profiilissa kuva jossa hän muistutti sinua, rakastan vain ja ainoastaan sinua.

        Minua minua tiedätkö kuka edes olen? Ei ole kaupan ala ja ollaan viimeksi nähty viime vuoden puolella loppuvuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kiinnostunut sinun kaksoisolennostasi, erehdyin kerran vain kun hänellä oli profiilissa kuva jossa hän muistutti sinua, rakastan vain ja ainoastaan sinua.

        Et taida tietää kuka olen. Miten voit sitten rakastaakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida tietää kuka olen. Miten voit sitten rakastaakaan?

        Minä tiedän, että aloittaja sinä et ole ainakaan kuten ei tuo keskustelukumppanisikaan, Et sinäkään voi tietää kuka hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän, että aloittaja sinä et ole ainakaan kuten ei tuo keskustelukumppanisikaan, Et sinäkään voi tietää kuka hän on.

        En olekaan kommentoin vain aluksi aloitukseen, toinen kommentti on jatkoa sille. Joku kommentoi sitten rakastavani vain minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt voisiko olla kaksoisliekkini mutta tiedä tuota. Voi olla myös täysin pelkkää kuvitelmaa ja ykipuolista.

        Kaksoisliekki...mikä sana en ole ikinä kuulutkaan sellaista sanaa. Mulla on niin ikävä että se rusentaa luuni ja saa munas kuuni kutistumaan kastemadon aivojakin pienemmäksi! Missä sä oikeen oot. Nähty viimeksi "useita päiviä sitten".


    • Anonyymi

      Molemmat haaveilee toisistaan?

      • Anonyymi

        En tiedä. Välillä tuntuu että ehkä ei.


      • Anonyymi

        Onko se jotenkin epäselvää. Sinua minä oon etsinyt niistä kaikista ihmisistä. Silloinkun olen luullut että et ehdi niiden joukkoon olen etsinyt keskusteluin tietoa profiileista jotka et ole sinä että osaisin erottaa sinut muista. Silti suurin osa keskustelu kumppaneistani on tuntunut juuri sinulta. Sinua sinua sinua Cinua Zinua Tinua mä kaipaan ja haluun kokonaan enkä vain haamu palasina. Nyt vaivun horrokseen ja herään vasta kun on 100v kulunut niin saan mennä suutelemaan prinsessa ruususeni hereille linnan tornissaan.


    • Anonyymi

      Nii mäki ajattelin tässä vielä hetken haaveilla.

    • Anonyymi

      Hyvää Huomenta,Unelmia Haaveita
      Elämässä on.Hymyillän kun tavataan.voitais käydä vaikka kahvilla,

    • Anonyymi

      En minä aloittaja ole tätä jaksanut itse edes lukea. Menee nämä pisimmät tarpeettomaksi lässytykseksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6063
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3836
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      249
      2188
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1860
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1303
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe