Tiedän että mitään meitä ei tule

Anonyymi

Olen tähän asti uskotellut itselleni että tulee. En enää.

37

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No onneksi "teidät" on ja pysyy.

      • Anonyymi

        En ole varattu. Koita ymmärtää, että sinun varattusi ei täällä kirjoittele.


    • Anonyymi

      Tietäisitpä mies miten paljon haluaisin

      • Anonyymi

        Anonyymi
        25.05.2022 00:49
        UUSI

        Ai patukkaa vai?
        Tämä ei ollut miehen lähettämä kommentti.


      • Anonyymi

        Kivaa mutta kun olen nainen enkä mies.


      • Anonyymi

        No olen mä huomannut sen miten paljon haluat palstalle kirjotella.


    • Anonyymi

      Toivo on menetetty

    • Anonyymi

      Ei kai mitään ole kiveen hakattu.

      • Anonyymi

        En tiedä mitä voin tehdä. Mikä ei ole liian tunkeilevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä voin tehdä. Mikä ei ole liian tunkeilevaa.

        Niin munkin mielestä ihan tuntemattomalta joka ehkä kokee tuntevansa toisen, muttei toisesta ole tästä mitään käsitystä. Oikeastaan tosi traagistakin :-((


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin munkin mielestä ihan tuntemattomalta joka ehkä kokee tuntevansa toisen, muttei toisesta ole tästä mitään käsitystä. Oikeastaan tosi traagistakin :-((

        No on! Jotenkin paha mieli tuli toisen puolesta kun tajusin tuon asetelman. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä voin tehdä. Mikä ei ole liian tunkeilevaa.

        En tiedä itsekkään mitä tuo aloittaja oikein tarkoittaa, puhuu jostain toisesta miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä itsekkään mitä tuo aloittaja oikein tarkoittaa, puhuu jostain toisesta miehestä.

        Vastasit juuri aloittajalle. En ymmärrä mitä sinä puhut. Menen pois. Hei hei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä voin tehdä. Mikä ei ole liian tunkeilevaa.

        Jos olisin se mies, en pitäisi mitään lähestymistä tunkeilevana. Ainahan voi kohteliaasti kieltäytyä ehdotuksista, jos ei kiinnosta. Ei kannata päättää asioista etukäteen ennen, kuin on ottanut selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin munkin mielestä ihan tuntemattomalta joka ehkä kokee tuntevansa toisen, muttei toisesta ole tästä mitään käsitystä. Oikeastaan tosi traagistakin :-((

        Epäselvästi kirjoitat. Tuntemisen tasolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. En ole ennenkään hyvien tuttujen kanssa suhteeseen lähtenyt, enkä lähde jatkossakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on! Jotenkin paha mieli tuli toisen puolesta kun tajusin tuon asetelman. :(

        Kaikki tietää että vastasit itsellesi. Tämä ei minuutissa päivity.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin se mies, en pitäisi mitään lähestymistä tunkeilevana. Ainahan voi kohteliaasti kieltäytyä ehdotuksista, jos ei kiinnosta. Ei kannata päättää asioista etukäteen ennen, kuin on ottanut selvää.

        Totta, olen samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin se mies, en pitäisi mitään lähestymistä tunkeilevana. Ainahan voi kohteliaasti kieltäytyä ehdotuksista, jos ei kiinnosta. Ei kannata päättää asioista etukäteen ennen, kuin on ottanut selvää.

        Enkä minä noin jyrkästi ajattele kuin nyt unissani. Eikä minua haittaa jos vähän nätisti tungettelenkin. Ei se ole rikos. Anteeksi tuo yliväsynyt aloitus. Minä uskon taas aamulla kun saan nyt nukuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäselvästi kirjoitat. Tuntemisen tasolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. En ole ennenkään hyvien tuttujen kanssa suhteeseen lähtenyt, enkä lähde jatkossakaan.

        Juurikin tuntemisen tasoa tarkoitin. Voihan olla, että kaipailija itkee jonkun sellaisen perään jolla ei ole edes aavistusta tän tunteista. Tällaisiakin ihailijoita on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä noin jyrkästi ajattele kuin nyt unissani. Eikä minua haittaa jos vähän nätisti tungettelenkin. Ei se ole rikos. Anteeksi tuo yliväsynyt aloitus. Minä uskon taas aamulla kun saan nyt nukuttua.

        Uni auttaa kyllä moneen asiaan, kunhan saa vaan nukkuttua hyvin. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uni auttaa kyllä moneen asiaan, kunhan saa vaan nukkuttua hyvin. Hyvää yötä.

        Tarvitsen unta ja pitää valmistautua huomiseen. Otan yhteyttä tekstiviestillä päivän aikana, en unohda sinua vaikka ties kuinka monta kertaa olet niin uskonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsen unta ja pitää valmistautua huomiseen. Otan yhteyttä tekstiviestillä päivän aikana, en unohda sinua vaikka ties kuinka monta kertaa olet niin uskonut.

        Älä vastaa toisen puolesta troIIi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uni auttaa kyllä moneen asiaan, kunhan saa vaan nukkuttua hyvin. Hyvää yötä.

        Joo, nukuin aika hyvin. Onneksi huomenna on ylimääräinen vapaapäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, nukuin aika hyvin. Onneksi huomenna on ylimääräinen vapaapäivä.

        Se on hyvä se. Minä nukuin, taas kerran, vähän liian vähän. Onneksi on vp niin ei haittaa.


    • Anonyymi

      Me ollaan me ja sillä siisti.

      • Anonyymi

        Viimeinkin olemme yhdessä, ja se on totuus.


      • Anonyymi

        Mekö vai te? En tiedä kenestä puhut. Kirjoitin aloituksen itsestäni ja hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeinkin olemme yhdessä, ja se on totuus.

        Ei ole totuus älä huutele älyttömyyksiä väliin.


    • Anonyymi

      Kyllä se monille on totuus: me ollaan me. Tämä on keskustelupalsta.

      • Anonyymi

        Ei riitä minulle. Pitää olla joku haisu hänestä.


    • Anonyymi

      Niin minäkin tiedän. Tiesin sen jo aikaisemmin.

    • Anonyymi

      Itse uskon vielä. olen pyynnöstä ottanut yhteyttä naiseen, ilman vastauksia
      Täällä se ei onnistu, muuten kyllä kun se voisi olla mahdollista?

    • Anonyymi

      Ei minulta mikään nainen. En usko että meitä tulee enkä että meitä ei tule. En vain tiedä kaikkia asioita, anteeksi. Mehän voidaan kuollakkin tai toinen voi.

      • Anonyymi

        Siis tarkoitin että olemme lähettäneet tekstiviestejä korkeintaan, ja olet yrittänyt soittaa
        kerran, olen puhunut kanssasi kerran puhelimessa.


      • Anonyymi

        Tuo sivusta huutelija ei ole aloittaja. En tiedä onko hän vähän sekaisin vai troIIaako. En minäkään tiedä. Varisinkin nyt on aika epätoivoinen olo. Ehkä tää tästä taas..


    • Anonyymi

      Mikä muutti mielen??

      • Anonyymi

        Väärälle anonyymille lähetetty kommentti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4349
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      239
      2143
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1580
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      256
      1129
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1077
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      939
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe