Onpassive: osallistu arvontaan ja voita!

Anonyymi

Vastaa allaolevaan kysymykseen ja osallistut arvontaan.
Pääpalkintona ilmainen onpassiven jäsenyys, maksat tämän arvonnan järjestäjälle vain 50 euroa kuukaudessa välityspalkkiota.

Lisäksi arvotaan 10 kpl onpassiven tuotepalkintoja

Kysymys: mitä luulet tapahtuvan onpassivessa 23.6.2022 jälkeen? Itse Ash Mufareh on sanonut että tuon päivämäärän jälkeen ei pääse enää founderiksi.

a) Ei tapahdu mitään. Founderiksi pääsee satasella kuten ennenkin
b) Tilalle tulee uusi nimike "rednuoF" joka maksaa 120€. Myös siihen sisältyy AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN
c) Founderiksi ei enää pääse. Tuotteita aletaan julkistamaan, mutta vain niille, jotka alkavat maksaa 200€ kuukausimaksua. Patentoinnin vuoksi back officessa näkyy vielä tässä vaiheessa vasta tuotteiden ikonit. Toiminta tulee myöhemmin, ihan kohta. Jos haluaa pysyä mukana, on maksettava kuukausimaksua.
d) Founderiksi ei enää pääse, tuotteiden myynti käynnistyy. Tuotot näkyvät heti back officessa, mutta niitä pääsee nostamaan vasta puolen vuoden päästä, edellyttäen että 200€ kuukausittainen maksu on maksettu ajallaan

Vastaa heti! Vain vastaamalla voit voittaa!

12

356

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

e) Musaref häipyy rahojensa kanssa maan alle. Nettisivut lakkaavat toimivasta.

• Anonyymi

Ok, hyväksytään tämäkin vaihtoehdoksi.

Vaikka henkilökohtaisesti pidän sitä epätodennäköisenä, sillä kyllä näiltä hönöiltä vielä saa lypsettyä rahaa. Esim. tekemällä kaikille erikoistarjouksen: tuotteiden myynti alkaa, hönöjen back office alkaa näyttää tonnin parin tuottoa, mutta ukaasi jollei maksa 200€ / kuukausi rahojen tulo loppuu.

Ja näin se jatkuu niin kuin onecoinissa! Hönöt ehtii maksaa montakin kuukausimaksua ennen kuin ne tajuavat että rahoja ei saa nostettua sieltä pois mitenkään, MUAHAHAHAHAAAA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, hyväksytään tämäkin vaihtoehdoksi.

Vaikka henkilökohtaisesti pidän sitä epätodennäköisenä, sillä kyllä näiltä hönöiltä vielä saa lypsettyä rahaa. Esim. tekemällä kaikille erikoistarjouksen: tuotteiden myynti alkaa, hönöjen back office alkaa näyttää tonnin parin tuottoa, mutta ukaasi jollei maksa 200€ / kuukausi rahojen tulo loppuu.

Ja näin se jatkuu niin kuin onecoinissa! Hönöt ehtii maksaa montakin kuukausimaksua ennen kuin ne tajuavat että rahoja ei saa nostettua sieltä pois mitenkään, MUAHAHAHAHAAAA

Olen mukana ja olen maksanut sen saturaisen, mutta kuukausimakua en ala maksamaan, se on varma.
        Katsotaan sitten mitä Musarehvi sitten meille keksii.
        Silloin kun liityin ei ollut puhetta mistään kuukausimaksusta, rahaa piti tulla tekemättä mitään, nyt pitää olla jo kotisivua, pitää myydä määrätty määrä (mitä), koko ajan tulee lunta tupaan.

Mutta mukana ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mukana ja olen maksanut sen saturaisen, mutta kuukausimakua en ala maksamaan, se on varma.
        Silloin kun liityin ei ollut puhetta mistään kuukausimaksusta, rahaa piti tulla tekemättä mitään, nyt pitää olla jo kotisivua, pitää myydä määrätty määrä (mitä), koko ajan tulee lunta tupaan.

Mutta mukana ollaan.

Niin, monelle riittää se, että saa roikkua mukana eri skämmeissä, omituisia harrastuksia on ihmisillä.

Etenkin tällaisissa idioottijutuissa.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mukana ollaan.

Kenen kautta olet liittynyt? Sinut on selvästi harhautettu. Pyydä rahasi takaisin.

• Anonyymi

Et liity Onpassiveen, ja menetät koko mahdollisuuden, ja sitten roikut tällaisten huijareitten mukana joka on tämänkin palstan aloittanut.

• Anonyymi

Näin kirjoittaa huijari, joka on mukana onpassivessa. Huijari joka on tätä ennen hävinnyt rahansa useissa verkostomarkkinointihuijauksissa ja nyt onpassivessa.

Mikä ihme näissä kusetuksissa vetää näitä puoleensa niinkuin paska kärpäsiä.

• Anonyymi

Vaihtoehto a) eli mitään ei tapahdu. Kesäkuussa ash muharef ilmoittaa että founderiksi pääsee edelleen koska suosio on niin suuri ja halukkaita on paljon jonoksi asti. Ja sitten koko puheenaihe hautautuu itsekseen.

• Anonyymi

On aivan varmaa että ash ottaa edelleen vastaan liittymismaksuja. On yhdentekevää kutsutaanko sitä founderiksi vai asiakkaaksi. Molemmat ovat samassa tilanteessa: rahat meni.

Mitään tuotteita onpassivella ei ole eikä tule.

• Anonyymi

Kyllä se on vaihtoehto a)

Suuren suosion vuoksi founferiksi eli lahjoittajaksi pääsee edelleen toistaiseksi. Tilannetta katsotaan uudelleen sitten kun tuotteet saadaan valmiiksi. Nyt on saatu kehittäjille tunnukset testiympäristöön ja alkaa ensimmäinen sprintti! Mutta koska onpassive tekee kaiken erilailla kuin muut, ensimmäinen sprintti kestää ehkä viisi vuotta.

• Anonyymi

Sen jälkeen saadaan "valikoidulle ryhmälle" beetaversiot testattavaksi. Todellisuudessa mitään ryhmää tai tuotetta ei ole.

Hah hah haa...

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      69
      1062
    2. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      64
      852
    3. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      836
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      53
      818
    5. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      183
      803
    6. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      696
    7. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      692
    8. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      672
    9. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      653
    10. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      28
      614
    11. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      568
    12. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      40
      508
    13. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      169
      464
    14. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      39
      456
    15. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      454
    16. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      18
      438
    17. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      417
    18. Makeinen, asiaa sinulle

Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il
      Ikävä
      28
      393
    19. Huumekauppaako

”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”
      Kokkola
      9
      374
    20. J-mies!

Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin
      Ikävä
      32
      362
    Aihe