Viimeinen mahdollisuus

Nyt alkaa olemaan aika vähissä jos haluat tulla ONPASSIVE toimintaan mukaan. 23.06.2022 jälkeen ei ole enää mahdollisuutta tulla mukaan O-founderiksi.

O-founderiksi pääset mukaan maksamalla 102 $ ja sinusta tulee O-founder (perustajajäsen) Tämä on voimassa 365 päivää siitä päivästä alkaen kun ONPASSIVE julkaistaan . On uusittavissa vuoden jälkeen 997 $, mikäli haluat jatkaa O-founderina. Tämäkin maksu suoriutuu automaattisesti tuloistasi, sen jälkeen kun sinulta on tiedusteltu halustasi jatkaa O-founderina.

Kun ONPASSIVE julkaistaan maailmalle ,aktivoit tilisi lunastamalla tuotepaketin jonka hinta on jotakin alle 300 $ . ja kyllä, tämä on jatkuva kuukausimaksu, mutta maksat sen kerran " omasta taskustasi " ja jatkossa maksu tapahtuu automaattisesti kertyneistä provisioista joka ONPASSIVE maksaa sinulle.
ONPASSIVE tekee kaiken työn puolestasi 24/7 365 pv vuodessa.

Tämän kautta pääset mukaan. Klikkaa "Become a Founder"
https://otrim.ai/juhax

326

1549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "On uusittavissa vuoden jälkeen 997 $, mikäli haluat jatkaa O-founderina."

      Hihi huvittavaa että sinäkin lopetit puhumisen "perustaja jäsenistä", kun tajusit että onpassivella ei ole sellaisia.

      Ja mitä tapahtuu kun ei ole tuloja? Joutuuko silloin maksamaan omasta pussista? Koska eihän onpassive lupaa mitään varmoja tuloja.

      "ONPASSIVE tekee kaiken työn puolestasi 24/7 365 pv vuodessa."

      Millaisen sopimuksen pitää kirjoittaa missä tämä on luvattu? Ja montako tuntia he ovat luvanneet tekevän tätä työtä?

      Ja eiväthän he kaikkea tee puolestasi; nytkin teet heille ilmaiseksi töitä. Miksi?

      • Anonyymi

        Jos ei ole riitävästi tuloja seuraavaa kuukautta varten sinun maksulliset palvelut menee paussille. Yhtiö tekee kuitenkin töitä sinulle 24 tuntia vuorokaudessa. Ja kun tilillä on tarpeeksi maksua varten niin maksulliset palvelut ovat taas käytössä. Pitää myös muistaa että ONPASSIVE sisältää myös ilmaisia palveluita. Eli maksat ainoastaan kerran omasta taskusta.
        Mitään erityisiä sopimuksia ei tarvitse tehdä. Liittymisen yhteydessä allekirjoitat NDA ( Non Disclauser Agreement) missä on osapuolien kesken kaikki säännöt ja määräykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole riitävästi tuloja seuraavaa kuukautta varten sinun maksulliset palvelut menee paussille. Yhtiö tekee kuitenkin töitä sinulle 24 tuntia vuorokaudessa. Ja kun tilillä on tarpeeksi maksua varten niin maksulliset palvelut ovat taas käytössä. Pitää myös muistaa että ONPASSIVE sisältää myös ilmaisia palveluita. Eli maksat ainoastaan kerran omasta taskusta.
        Mitään erityisiä sopimuksia ei tarvitse tehdä. Liittymisen yhteydessä allekirjoitat NDA ( Non Disclauser Agreement) missä on osapuolien kesken kaikki säännöt ja määräykset.

        "Mitään erityisiä sopimuksia ei tarvitse tehdä."

        Eli onpassive voi luvata ihan mitä tahansa, mutta koska ei ole mitään sopimusta, ei heidän tarvitse tehdä oikeasti mitään mitä he ovat luvanneet. Kuinka typerä oikein olet?

        "missä on osapuolien kesken kaikki säännöt ja määräykset."

        Tämä vai määrittelee mitä saa kertoa ja miten tätä tietoa pitää käsitellä. Eikä se ole edes pätevä joka maassa. Yleensä nämä huijari firmat haluavat vain kirjoittaa tämän sopimuksen suojellakseen huijausta.

        Ja unohdit vastata siihen miksi teet heille töitä ilmaiseksi? Nytkin teet heille markkinointia ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitään erityisiä sopimuksia ei tarvitse tehdä."

        Eli onpassive voi luvata ihan mitä tahansa, mutta koska ei ole mitään sopimusta, ei heidän tarvitse tehdä oikeasti mitään mitä he ovat luvanneet. Kuinka typerä oikein olet?

        "missä on osapuolien kesken kaikki säännöt ja määräykset."

        Tämä vai määrittelee mitä saa kertoa ja miten tätä tietoa pitää käsitellä. Eikä se ole edes pätevä joka maassa. Yleensä nämä huijari firmat haluavat vain kirjoittaa tämän sopimuksen suojellakseen huijausta.

        Ja unohdit vastata siihen miksi teet heille töitä ilmaiseksi? Nytkin teet heille markkinointia ilmaiseksi.

        Miksi sinä teet töitä jollekin, kuuluuko se kenellekään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä teet töitä jollekin, kuuluuko se kenellekään?

        Minä teen töitä jotta saan rahaa, jota tarvitsen elämiseen.

        Minusta on vain typerää tehdä töitä ilmaiseksi ilman että on tietoakaan saako siitä koskaan mitään rahaa.

        Mutta miksi sinä hermostuit noin paljon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä teen töitä jotta saan rahaa, jota tarvitsen elämiseen.

        Minusta on vain typerää tehdä töitä ilmaiseksi ilman että on tietoakaan saako siitä koskaan mitään rahaa.

        Mutta miksi sinä hermostuit noin paljon?

        Missä näet että minä hermostuin? Minä vain esitin vastakysymyksen siihen sinun kysymykseen että miksi teet töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näet että minä hermostuin? Minä vain esitin vastakysymyksen siihen sinun kysymykseen että miksi teet töitä.

        No kyllähän tuosta selvä hermostuneisuus näkyy, kun tajuat miten tyhmä olet kun teet työtä ilman palkkaa. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän tuosta selvä hermostuneisuus näkyy, kun tajuat miten tyhmä olet kun teet työtä ilman palkkaa. ;)

        Minä tiedän mitä saan kun teen töitä. Minulla ei ole hätää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän mitä saan kun teen töitä. Minulla ei ole hätää.

        No palkkaa et ainakaan saa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole riitävästi tuloja seuraavaa kuukautta varten sinun maksulliset palvelut menee paussille. Yhtiö tekee kuitenkin töitä sinulle 24 tuntia vuorokaudessa. Ja kun tilillä on tarpeeksi maksua varten niin maksulliset palvelut ovat taas käytössä. Pitää myös muistaa että ONPASSIVE sisältää myös ilmaisia palveluita. Eli maksat ainoastaan kerran omasta taskusta.
        Mitään erityisiä sopimuksia ei tarvitse tehdä. Liittymisen yhteydessä allekirjoitat NDA ( Non Disclauser Agreement) missä on osapuolien kesken kaikki säännöt ja määräykset.

        Kuuluuko hintaan myös pääkopan tutkinta ammattilaisella? Syytä olisi tutkia, miksi jotkut hurahtavat näin naurettavaan pelleilyyn?

        Kukaan edes hieman järjissään oleva ihminen ei koskaan koskisi pitkällä tikullakaan moiseen paskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluuko hintaan myös pääkopan tutkinta ammattilaisella? Syytä olisi tutkia, miksi jotkut hurahtavat näin naurettavaan pelleilyyn?

        Kukaan edes hieman järjissään oleva ihminen ei koskaan koskisi pitkällä tikullakaan moiseen paskaan.

        Tällaisia mielipiteitäkin ovat sallittuja. Onko niillä merkitystä on taas toinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No palkkaa et ainakaan saa. :D

        No sanotaan sitten provisiota .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanotaan sitten provisiota .

        No paljonko olet saanut tähän mennessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanotaan sitten provisiota .

        Eli tämä on sittenkin pyramidihuijaus....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tämä on sittenkin pyramidihuijaus....

        Ei ole kumpaakaan mainitsemastasi. Eli ei pyramidi eikä huijaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kumpaakaan mainitsemastasi. Eli ei pyramidi eikä huijaus.

        No miksi sitten puhutte kuin se olisi huijaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sitten puhutte kuin se olisi huijaus?

        Eihän kukaan niin puhu, muuta kuin he jotka vastustavat/eivät usko ONPASSIVEen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kukaan niin puhu, muuta kuin he jotka vastustavat/eivät usko ONPASSIVEen

        No kyllähän te puhutte; teille on tärkeämpää värväämienn kuin ne oletetut tuotteet mitä teidän pitäisi markkinoida. Puhutte provisioista, eli värväyspalkkioista. Muutenkin teille on tärkeämpää markkinoida jäsenyyttä, kuin niitä oletettuja tuotteita.

        Joten puhutte kuin tämä olisi huijaus.

        Eikä onpassivea tarvitse vastustaa. Eihän siitä edes ole tulossa yhtään mitään, niin miksi tuhlata energiaa olemattoman vastustamiseen. Ettehän te edes ole niin suuri että teillä olisi vaikutusta yhtään mihinkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän te puhutte; teille on tärkeämpää värväämienn kuin ne oletetut tuotteet mitä teidän pitäisi markkinoida. Puhutte provisioista, eli värväyspalkkioista. Muutenkin teille on tärkeämpää markkinoida jäsenyyttä, kuin niitä oletettuja tuotteita.

        Joten puhutte kuin tämä olisi huijaus.

        Eikä onpassivea tarvitse vastustaa. Eihän siitä edes ole tulossa yhtään mitään, niin miksi tuhlata energiaa olemattoman vastustamiseen. Ettehän te edes ole niin suuri että teillä olisi vaikutusta yhtään mihinkään.

        Emme värvää, koska meidän ei tarvitse. Haluamme jakaa muille sama mahdollisuus mitä meillekin on annettu. Mahdollisimman monelle hyvää elämää. Senttiäkään emme saa siitä että joku liittyy mukaan. Provisiot saamme myyntituloista kun yritys alkaa myymään tuotteitaan meidän kautta/puolesta. ONPASSIVE tekee meille töitä 24/7 /365, eli voit rauhassa mennä nukkumaan ja tienaat silti.


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Emme värvää, koska meidän ei tarvitse. Haluamme jakaa muille sama mahdollisuus mitä meillekin on annettu. Mahdollisimman monelle hyvää elämää. Senttiäkään emme saa siitä että joku liittyy mukaan. Provisiot saamme myyntituloista kun yritys alkaa myymään tuotteitaan meidän kautta/puolesta. ONPASSIVE tekee meille töitä 24/7 /365, eli voit rauhassa mennä nukkumaan ja tienaat silti.

        Ja tuota kutsutaan värväämiseksi. Aivan sama vaikka yrität vääntää sitä joksikin muuksi.

        Ja miksi valehtelet että onpassive tekee kaiken työn? Sinähän olet täällä jatkuvasti tekemässä heille ilmaista myyntityötä. Eikö tuo ole aika typerää tehdä töitä ilmaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuota kutsutaan värväämiseksi. Aivan sama vaikka yrität vääntää sitä joksikin muuksi.

        Ja miksi valehtelet että onpassive tekee kaiken työn? Sinähän olet täällä jatkuvasti tekemässä heille ilmaista myyntityötä. Eikö tuo ole aika typerää tehdä töitä ilmaiseksi?

        Itselleni minä teen, olen ostanut ONPASSIVElta yrityksen 97 US Dollarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni minä teen, olen ostanut ONPASSIVElta yrityksen 97 US Dollarilla.

        Ethän tee, vaan onpassivelle. Sinut on vain huijattu uskomaan että tekisit muka jotain itsellesi, vaikka olet vain väline onpassivelle värvätä uusia huijattavia.


    • Anonyymi

      Älkää menkö halpaan!

      Luottakaa ENNUSTAJAAN joka on AINA ollut oikeassa.

      Onpassiveen pääsee liittymään NIIN KAUAN kuin onpassive on toiminnassa.

      Onpassiveen pääsee liittymään founderiksi (tai vastaavaksi) SAMAAN hintaan ja SAMOIN eduin MYÖS 23.6.2022 JÄLKEEN!

      Ei kannata maksaa satasta turhaan. Kannattaa odottaa ja katsoa!

      • Anonyymi

        Tämä ei ole halpaa, tämä on suorastaan lahja.


    • Anonyymi

      Elkää ny viittikö.

      Jos joku musareffi keksii runsauden sarven, niin miksi hän jakaisi runsauttaan muille? Ei sellaista ihmistä ole koskaan ollut ihmiskunnan historian aikana.

      Ja nytkö sellainen ihminen muka löytyy? Amerikkalainen ammattihuijari jolle onpassive on jo kolmas pyramidihuijaus. Jos tällainen saa rahaa, niin jakaisiko hän sitä pois?

      Miettikää tätä ennen kuin lahjoitatte satasen liittymismaksun amerikkalaiselle sarjahuijarille.

      • Anonyymi

        Jos joku musareffi keksii runsauden sarven, niin miksi hän jakaisi runsauttaan muille? Ei sellaista ihmistä ole koskaan ollut ihmiskunnan historian aikana.

        NYT ON!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku musareffi keksii runsauden sarven, niin miksi hän jakaisi runsauttaan muille? Ei sellaista ihmistä ole koskaan ollut ihmiskunnan historian aikana.

        NYT ON!

        Enkä sano että kukaan tarvitsee littyä jos ei halua. Nyt on vain se mahdollisuus vielä voimassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku musareffi keksii runsauden sarven, niin miksi hän jakaisi runsauttaan muille? Ei sellaista ihmistä ole koskaan ollut ihmiskunnan historian aikana.

        NYT ON!

        "NYT ON!"

        Aijjaaa, ja mistäs sinä sen muka tiedät, häh? Sinunko puheisiin pitäisi luottaa, häh?

        Hannu Kailajärvestäkin sanottiin samaa kun oli wincapita. Että Hannu se vaan haluaa lahjoittaa muille yltäkylläisyyttä kun hänellä on sitä niin paljon.

        Kuinkas kävikään?

        Älä vaan sano ettet ole kuullutkaan wincapitasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä sano että kukaan tarvitsee littyä jos ei halua. Nyt on vain se mahdollisuus vielä voimassa..

        "Nyt on vain se mahdollisuus vielä voimassa.."

        Mahdollisuus mihin? Ei ainakaan varmoihin tuloihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku musareffi keksii runsauden sarven, niin miksi hän jakaisi runsauttaan muille? Ei sellaista ihmistä ole koskaan ollut ihmiskunnan historian aikana.

        NYT ON!

        Joojoo, taidat itse olla mukana huijausringissä.

        Amerikkalainen sarjahuijariko muka on rikkauksia muille jakeleva jeesus? Hah hah
        On ihan selvää että olet itse tässä mukana. Paljonko ne maksavat sinulle tästä kun markkinoit onpassivea näin verkostomarkkinointina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "NYT ON!"

        Aijjaaa, ja mistäs sinä sen muka tiedät, häh? Sinunko puheisiin pitäisi luottaa, häh?

        Hannu Kailajärvestäkin sanottiin samaa kun oli wincapita. Että Hannu se vaan haluaa lahjoittaa muille yltäkylläisyyttä kun hänellä on sitä niin paljon.

        Kuinkas kävikään?

        Älä vaan sano ettet ole kuullutkaan wincapitasta?

        En ole sanonut että tarvitsee luottaa. Minä vaan kerron mielipiteeni. Olen tavannut Ash Mufarehin monta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "NYT ON!"

        Aijjaaa, ja mistäs sinä sen muka tiedät, häh? Sinunko puheisiin pitäisi luottaa, häh?

        Hannu Kailajärvestäkin sanottiin samaa kun oli wincapita. Että Hannu se vaan haluaa lahjoittaa muille yltäkylläisyyttä kun hänellä on sitä niin paljon.

        Kuinkas kävikään?

        Älä vaan sano ettet ole kuullutkaan wincapitasta?

        Olen kuullut wincapitasta, onneksi en ollut mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joojoo, taidat itse olla mukana huijausringissä.

        Amerikkalainen sarjahuijariko muka on rikkauksia muille jakeleva jeesus? Hah hah
        On ihan selvää että olet itse tässä mukana. Paljonko ne maksavat sinulle tästä kun markkinoit onpassivea näin verkostomarkkinointina?

        Olen mukana Onpassivessa, huijauksista minä en tiedä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mukana Onpassivessa, huijauksista minä en tiedä..

        "huijauksista minä en tiedä.."

        No sitten olet sokea jos et näe tätä selvää huijausta mitä onpassive tekee. No hauskahan tätä on katsoa, niin kauan kun alkaa itku kun rahat ovat menneet eikä mitään tapahdu. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen mukana Onpassivessa, huijauksista minä en tiedä..

        Suosittelen kyllä jokaiselle joka haluaa tulevaisuudessa enemmän vapautta. Ja hinta tähän on suorastaan naurettava. Ja tulee vielä 30 pv. rahat takaisin takuulla.


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Suosittelen kyllä jokaiselle joka haluaa tulevaisuudessa enemmän vapautta. Ja hinta tähän on suorastaan naurettava. Ja tulee vielä 30 pv. rahat takaisin takuulla.

        "Suosittelen kyllä jokaiselle joka haluaa tulevaisuudessa enemmän vapautta."

        Mitä ihmeen vapautta? Täällä sinäkin olet tekemässä heille ilmaiseksi töitä. Ei tuo hirveen vapauttavalta vaikuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joojoo, taidat itse olla mukana huijausringissä.

        Amerikkalainen sarjahuijariko muka on rikkauksia muille jakeleva jeesus? Hah hah
        On ihan selvää että olet itse tässä mukana. Paljonko ne maksavat sinulle tästä kun markkinoit onpassivea näin verkostomarkkinointina?

        Ash Mufareh https://youtu.be/5bywMlebZbI?t=155


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo huijari jo tunnetaan. Joten mikä virka tuolla videolla?

        Kuuntele niin saat tietoa siitä mitä ONPASSIVE on tuomassa . Sinäkin voit olla mukana menestyksessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "huijauksista minä en tiedä.."

        No sitten olet sokea jos et näe tätä selvää huijausta mitä onpassive tekee. No hauskahan tätä on katsoa, niin kauan kun alkaa itku kun rahat ovat menneet eikä mitään tapahdu. ;)

        Sokea on se joka ei näe mikä mahdollisuus tässä on tarjolla. Ja niin pienellä rahalla kun 97 $
        Se on niin pieni raha että ei merkkaa mitään vaikka sen menettäisi. Tässä on vastaavasti se mahdollisuus että saat sen tuhatkertaisena takaisin,


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Kuuntele niin saat tietoa siitä mitä ONPASSIVE on tuomassa . Sinäkin voit olla mukana menestyksessä.

        Onpassive ei ole tuomassa kuin tyhjiä lupauksia. Montako lupausta te olette pitäneet: nolla.

        Joten miksi tämä lupaus olisi totta?


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Sokea on se joka ei näe mikä mahdollisuus tässä on tarjolla. Ja niin pienellä rahalla kun 97 $
        Se on niin pieni raha että ei merkkaa mitään vaikka sen menettäisi. Tässä on vastaavasti se mahdollisuus että saat sen tuhatkertaisena takaisin,

        "Sokea on se joka ei näe mikä mahdollisuus tässä on tarjolla. "

        Mikä mahdollisuus tässä muka on? Ne tuotteet mitä teiltä tähän mennessä on näkyneet ja nettisivut) ovat olleet aika roskaa. Joten miksi te menestyisitte huonoilla tuotteilla?

        Ja se teidän AI on tähän mennessä ollut ainoastaan chat botti. :D

        "Ja niin pienellä rahalla kun 97 $"

        No aloituksessa kyllä puhutaan hieman eri summista. Nyt mukaan on tullut erittäin kallis vuosimaksu.

        "Tässä on vastaavasti se mahdollisuus että saat sen tuhatkertaisena takaisin,"

        Miksi olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sanonut että tarvitsee luottaa. Minä vaan kerron mielipiteeni. Olen tavannut Ash Mufarehin monta kertaa.

        Jaa että oikein tavannut?
        No SEHÄN todistaaa, että kyseessä on rehti ja laillinen hieno bisnes?

        Muahmuahmuahmuahmuahahahahaaaaaaaa!

        Aaaahhhahaaaaaaahaaaaahaa - kuolen nauruun, aaaaaa - - - -aaahhhh, auttakkee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että oikein tavannut?
        No SEHÄN todistaaa, että kyseessä on rehti ja laillinen hieno bisnes?

        Muahmuahmuahmuahmuahahahahaaaaaaaa!

        Aaaahhhahaaaaaaahaaaaahaa - kuolen nauruun, aaaaaa - - - -aaahhhh, auttakkee!

        No sehän on hyvä tapa päättää päivänsä.


      • Anonyymi

        Miksi levität näitä linkkejä kun ei nuo teidän videot näytä kiinnostavan ketään? Johtuisiko se siitä että näissä teidän videoissa ei oikeasti ole mitään asiaa, joten ne eivät kiinnosta ketään?


    • Anonyymi

      "Tässä on vastaavasti se mahdollisuus että saat sen tuhatkertaisena takaisin,"

      Eli sioitan satasen ja saan vaivaiset sata tonnia? Minä en ole kiinnostunut pikkurahoista joten pitäkää tunkkinne!

      • Anonyymi

        Heh niinpä. Näillä onoassiven heoiilla tuntuu olevan vaikeuksia käsitellä isoja lukuja.

        Eihän tuo vastaisi kuin vähän reilun kahden vuoden palkkaa. Joten ei tuosta hirveesti jää jaettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh niinpä. Näillä onoassiven heoiilla tuntuu olevan vaikeuksia käsitellä isoja lukuja.

        Eihän tuo vastaisi kuin vähän reilun kahden vuoden palkkaa. Joten ei tuosta hirveesti jää jaettavaksi.

        Erona vain että näiden takia ei tarvitse tehdä töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erona vain että näiden takia ei tarvitse tehdä töitä.

        No kyllähän nämä koko ajan tekevät töitä ilmaiseksi kun mainostavat onpassivea.

        Ja kuten sanottu, ei tuo ole mikään iso raha, eikä sillä pärjää kovin pitkälle. Joten sen jälkeen on mentävä oikeisiin töihin mistä maksetaan ihan oikeaa palkkaa. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän nämä koko ajan tekevät töitä ilmaiseksi kun mainostavat onpassivea.

        Ja kuten sanottu, ei tuo ole mikään iso raha, eikä sillä pärjää kovin pitkälle. Joten sen jälkeen on mentävä oikeisiin töihin mistä maksetaan ihan oikeaa palkkaa. ;)

        No, yritin olla varovainen. Itse asiassa odotan kyllä että minusta tulee miljonääri. Minulla on 6 liittymää joka tarkoittaa minulla on 6 kertainen palkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, yritin olla varovainen. Itse asiassa odotan kyllä että minusta tulee miljonääri. Minulla on 6 liittymää joka tarkoittaa minulla on 6 kertainen palkka.

        "Itse asiassa odotan kyllä että minusta tulee miljonääri. "

        Ja sitä saat odottaa niin kauan kun aurinko paistaa. :D

        "Minulla on 6 liittymää joka tarkoittaa minulla on 6 kertainen palkka."

        Eikös täällä puhuttu että sinunlaiset huijarit eivät saa mitään rahoja koska aukaisevat niin monta tiliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Itse asiassa odotan kyllä että minusta tulee miljonääri. "

        Ja sitä saat odottaa niin kauan kun aurinko paistaa. :D

        "Minulla on 6 liittymää joka tarkoittaa minulla on 6 kertainen palkka."

        Eikös täällä puhuttu että sinunlaiset huijarit eivät saa mitään rahoja koska aukaisevat niin monta tiliä?

        Kaikki ONPASSIVEssa on rajatonta, niin myös tilien määrä. Sinulla voi olla niin monta kun haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ONPASSIVEssa on rajatonta, niin myös tilien määrä. Sinulla voi olla niin monta kun haluat.

        Ovelaa. Näin he voivat huijata samaa ihmistä monta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, yritin olla varovainen. Itse asiassa odotan kyllä että minusta tulee miljonääri. Minulla on 6 liittymää joka tarkoittaa minulla on 6 kertainen palkka.

        Muista maksaa 6*200 USD joka kuukausi.

        Eli noin 1200 €/ kk.


        🥴🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, yritin olla varovainen. Itse asiassa odotan kyllä että minusta tulee miljonääri. Minulla on 6 liittymää joka tarkoittaa minulla on 6 kertainen palkka.

        Et taida olla kovinkaan hyvä matematiikkassa? Kuusi kertaa satatuhatta on vain 600 000 tuhatta. Ei vielä lähelläkään miljoonaa.

        Tässä taas hyvä esimerkki siitä miten pihalla numeroista nämä onpassiven edustajat ovat. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista maksaa 6*200 USD joka kuukausi.

        Eli noin 1200 €/ kk.


        🥴🤪

        Hoituu automaattisesti suoraan tuloista. En tarvitsr itse huolehtia, voin vain nauttia olostani ja tehdä mitä minua huvittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoituu automaattisesti suoraan tuloista. En tarvitsr itse huolehtia, voin vain nauttia olostani ja tehdä mitä minua huvittaa.

        Mistä tuloista? Eihän onpassive lupaa mitään tuloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuloista? Eihän onpassive lupaa mitään tuloja.

        Ei tarvitsekkaan luvata. Pääasia että minä tiedän mitä on tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitsekkaan luvata. Pääasia että minä tiedän mitä on tulossa.

        Sinä luulet tietäväsi mitä on tulossa, et sinä tiedä mitään.

        Edelleenkään onpassiven ei edes tarvitse maksaa teille mitään, koska eihän teillä ole olemassa mitään sopimusta joka velvoittaisi heitä maksamaan. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoituu automaattisesti suoraan tuloista. En tarvitsr itse huolehtia, voin vain nauttia olostani ja tehdä mitä minua huvittaa.

        Lääkkeet!

        HETI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, yritin olla varovainen. Itse asiassa odotan kyllä että minusta tulee miljonääri. Minulla on 6 liittymää joka tarkoittaa minulla on 6 kertainen palkka.

        Miksi ei ole enemmän noita mahtavia liittymiä? Jos on kerta saletti homma, miksi et ole hamstrannut niitä enempää?

        Ai ai, nyt jäi skämmipelle kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuloista? Eihän onpassive lupaa mitään tuloja.

        Voit vain nauttia olostasi...?

        Olemalla mukana läpimädässä huijauksessa? Oletko aivan terve? Onko lääkitystä tarkistettu viime aikoina?

        Suosittelen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei ole enemmän noita mahtavia liittymiä? Jos on kerta saletti homma, miksi et ole hamstrannut niitä enempää?

        Ai ai, nyt jäi skämmipelle kiinni!

        Olen ostanut niitä 22 kpl, mutta jakanut niitä tarvitseville. Itselleni olen jättänyt 6.

        Eli nyt on tarjolla sellainen mahdollisuus mikä ei olla aikaisemmin nähty, eikä enää tulla näkemään. Osakkeen omistaminen applessa tai microsoftissa tai googlessa on pientä verrattuna ONPASSIVE Founder positioniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit vain nauttia olostasi...?

        Olemalla mukana läpimädässä huijauksessa? Oletko aivan terve? Onko lääkitystä tarkistettu viime aikoina?

        Suosittelen?

        Et tiedä mistä puhut, joten suosittelen sinulle sen lääkkeiden tarkistus.

        Ash Mufareh : Jos epäilet ONPASSIVE, niin me epäilemme mielenterveytesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ostanut niitä 22 kpl, mutta jakanut niitä tarvitseville. Itselleni olen jättänyt 6.

        Eli nyt on tarjolla sellainen mahdollisuus mikä ei olla aikaisemmin nähty, eikä enää tulla näkemään. Osakkeen omistaminen applessa tai microsoftissa tai googlessa on pientä verrattuna ONPASSIVE Founder positioniin.

        "Osakkeen omistaminen applessa tai microsoftissa tai googlessa on pientä verrattuna ONPASSIVE Founder positioniin."

        Paitsi näistä muista saa rahansa takaisin, mutta onpassivesta ei. Olet vain menettänyt rahaa tähän mennessä. Ja vielä teet töitä heille ilmaiseksi. Ei kyllä vaikuta miltään mahdollisuudelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mistä puhut, joten suosittelen sinulle sen lääkkeiden tarkistus.

        Ash Mufareh : Jos epäilet ONPASSIVE, niin me epäilemme mielenterveytesi.

        "Jos epäilet ONPASSIVE, niin me epäilemme mielenterveytesi."

        Mitä väliä sillä on mitä tuo huijari sanoo? Totta kai hän haukkuu kaikki jotka eivät ole hänen puolellaan. Onko tuo sitten aikuismaista käytöstä on eri asia. No idiootit ei yleensä osaa käyttäytyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jos epäilet ONPASSIVE, niin me epäilemme mielenterveytesi."

        Mitä väliä sillä on mitä tuo huijari sanoo? Totta kai hän haukkuu kaikki jotka eivät ole hänen puolellaan. Onko tuo sitten aikuismaista käytöstä on eri asia. No idiootit ei yleensä osaa käyttäytyä.

        Olen huomannut sen täälläkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Osakkeen omistaminen applessa tai microsoftissa tai googlessa on pientä verrattuna ONPASSIVE Founder positioniin."

        Paitsi näistä muista saa rahansa takaisin, mutta onpassivesta ei. Olet vain menettänyt rahaa tähän mennessä. Ja vielä teet töitä heille ilmaiseksi. Ei kyllä vaikuta miltään mahdollisuudelta.

        Mistä tiedät ettei saa? Onko sinulla "sisäpiirin" tietoa, vaiko ihan omasta päästäsi keksit tuon?


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei saa? Onko sinulla "sisäpiirin" tietoa, vaiko ihan omasta päästäsi keksit tuon?

        Koska tämmöisistä huijauksista vain harva saa rahaa takaisin, ja olen sata varma että et kuulu tähän harvojen joukkoon.

        Mutta voit nyt helposti todistaa toisin paljonko sinä olet esimerkiksi saanut onpassivelta tähän mennessä?

        Vai saanko vastaukseksi taas herjaamista ja lisää valeita?


    • Anonyymi
      • Tässä vähän lisää https://yem.foundation


    • 01.06.2022 ONPASSIVE 360 tapaamisessa ilmoitetaan mikä on viimeinen päivämäärä liittyä mukaan Founderiksi. (perustaja jäseneksi).

      • Anonyymi

        Mutta eihän onpassivella ole mitään "perustaja jäseniä" joten miten sellaiseksi voi liittyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän onpassivella ole mitään "perustaja jäseniä" joten miten sellaiseksi voi liittyä?

        Sinä olet varmaan oikea ihminen sanomaan noin. Ilmeisesti olet mukana ONPASSIVEssa?

        Ja jos et vielä ole niin maksamalla 97 $ voit tulla sellaiseksi ! Aikaa on vielä vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet varmaan oikea ihminen sanomaan noin. Ilmeisesti olet mukana ONPASSIVEssa?

        Ja jos et vielä ole niin maksamalla 97 $ voit tulla sellaiseksi ! Aikaa on vielä vähän.

        Minä vain ole lukenut mitä onpassive sanoo, enkä usko näitä valehtelijoita tällä palstalla.

        "Ja jos et vielä ole niin maksamalla 97 $ voit tulla sellaiseksi ! Aikaa on vielä vähän."

        Minä en lähde tämmöisiin huijauksiin mukaan, koska on parempia tapoja tienata rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vain ole lukenut mitä onpassive sanoo, enkä usko näitä valehtelijoita tällä palstalla.

        "Ja jos et vielä ole niin maksamalla 97 $ voit tulla sellaiseksi ! Aikaa on vielä vähän."

        Minä en lähde tämmöisiin huijauksiin mukaan, koska on parempia tapoja tienata rahaa.

        Valinnanvapaus on jokaisen oikeus !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valinnanvapaus on jokaisen oikeus !

        Totta kai jokainen saa valita tuleeko huijatuksi vai ei. Mutta onhan tuo aika typerää että vapaa ehtoisesti antaa huijata itseänsä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai jokainen saa valita tuleeko huijatuksi vai ei. Mutta onhan tuo aika typerää että vapaa ehtoisesti antaa huijata itseänsä. :D

        Tai vaihtoehtoisesti tulla rikkaaksi. Mikä se riski oli? Ai, 97 $


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaihtoehtoisesti tulla rikkaaksi. Mikä se riski oli? Ai, 97 $

        Riski on se että osallistuu laittomaan rahankeräykseen ja ehkä värvää muitakin rikokselliseen toimintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaihtoehtoisesti tulla rikkaaksi. Mikä se riski oli? Ai, 97 $

        pitää maksaa järkyttävä summa että saa pidettyä tämän "o-founder" statuksen. Sekä vuosittaiset maksut.

        Miksi piilottelette näitä? Eikö kukaan muuten liity jos kertoisitte oikeat kustannukset?

        "Tai vaihtoehtoisesti tulla rikkaaksi. "

        Mutta eihän onpassive lupaa mitään tuollaista. Ja vaikka lupaisi, en luottaisi heidän lupauksiin yhtään. Ovat sen monta kertaa ne pettäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riski on se että osallistuu laittomaan rahankeräykseen ja ehkä värvää muitakin rikokselliseen toimintaan.

        Niin jos sattuu sellaisessa olemaan mukana. ONPASSIVE on eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitää maksaa järkyttävä summa että saa pidettyä tämän "o-founder" statuksen. Sekä vuosittaiset maksut.

        Miksi piilottelette näitä? Eikö kukaan muuten liity jos kertoisitte oikeat kustannukset?

        "Tai vaihtoehtoisesti tulla rikkaaksi. "

        Mutta eihän onpassive lupaa mitään tuollaista. Ja vaikka lupaisi, en luottaisi heidän lupauksiin yhtään. Ovat sen monta kertaa ne pettäneet.

        Hyvä sinulle ettet luota. Säästyy 97 $


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos sattuu sellaisessa olemaan mukana. ONPASSIVE on eri asia.

        Niin onpassive on vain huono huijaus johon typerimmät ihmiset ovat lähteneet mukaan.

        Onneksi he eivät ole saaneet huijattua kovin montaa mukaan ja varmaan nyt tälle huijaukselle laitetaan pillit pussiin. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitää maksaa järkyttävä summa että saa pidettyä tämän "o-founder" statuksen. Sekä vuosittaiset maksut.

        Miksi piilottelette näitä? Eikö kukaan muuten liity jos kertoisitte oikeat kustannukset?

        "Tai vaihtoehtoisesti tulla rikkaaksi. "

        Mutta eihän onpassive lupaa mitään tuollaista. Ja vaikka lupaisi, en luottaisi heidän lupauksiin yhtään. Ovat sen monta kertaa ne pettäneet.

        Maksat kerran omasta taskusta, jatko maksetaan tuloista joka ONPASSIVE tuottaa. Raha ei tule olemaan ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksat kerran omasta taskusta, jatko maksetaan tuloista joka ONPASSIVE tuottaa. Raha ei tule olemaan ongelma.

        Eli Ash lypsää sinulta vielä 200 lisää. Ja sen jälkeen saat katsella tietokoneen ruudulta kun saldo vaan nousee ja nousee.

        Mutta aivan kuten onecoinissa ennen tätä, sitä rahaa ei saa ulos sieltä. Tässä tapauksessa syy voi olla, että o-walletin kehittely on vielä kesken ja ehkä ensi vuonna saa rahaa ulos. Sitten ensi vuonna lykätään taas vuodella jne.

        Yhtäkaikki, mitään rahaa et saa koskaan ulos sieltä. Tämä on fakta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Ash lypsää sinulta vielä 200 lisää. Ja sen jälkeen saat katsella tietokoneen ruudulta kun saldo vaan nousee ja nousee.

        Mutta aivan kuten onecoinissa ennen tätä, sitä rahaa ei saa ulos sieltä. Tässä tapauksessa syy voi olla, että o-walletin kehittely on vielä kesken ja ehkä ensi vuonna saa rahaa ulos. Sitten ensi vuonna lykätään taas vuodella jne.

        Yhtäkaikki, mitään rahaa et saa koskaan ulos sieltä. Tämä on fakta!

        Näin ne tietämättömät kommentoivat. ONPASSIVEssa asiat tehdään oikein. Tekstiviestillä tulee ilmoitus aina kun myynti tapahtuu, ja rahat tulee samantien tilille. Voit siirtää tililläsi olevat rahat omalle pankkitilillesi vaikka monta kertaa päivässä. Aina kun rahaa on voit ne siirtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä sinulle ettet luota. Säästyy 97 $

        Ja pysyy rikosrekisteri puhtaana

        😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksat kerran omasta taskusta, jatko maksetaan tuloista joka ONPASSIVE tuottaa. Raha ei tule olemaan ongelma.

        Vahva lääkitys käyttöön!

        HETI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksat kerran omasta taskusta, jatko maksetaan tuloista joka ONPASSIVE tuottaa. Raha ei tule olemaan ongelma.

        Ja kun ei ole tuloja niin maksat taas omasta pussista?

        Miksi muuten luotatte että onpassive tekisi teille yhtään mitään? Eihän teillä ole edes keskenään minkäänlaista sopimusta asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ne tietämättömät kommentoivat. ONPASSIVEssa asiat tehdään oikein. Tekstiviestillä tulee ilmoitus aina kun myynti tapahtuu, ja rahat tulee samantien tilille. Voit siirtää tililläsi olevat rahat omalle pankkitilillesi vaikka monta kertaa päivässä. Aina kun rahaa on voit ne siirtää.

        No montako tekstiviestiä olet tähän mennessä saanut? Ja paljonko olet tähän mennessä maksanut onpassivelle? Onko onpassive maksanut sinulle palkkaa tästä markkinoinnista, vai teetkö sitä heille ilmaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No montako tekstiviestiä olet tähän mennessä saanut? Ja paljonko olet tähän mennessä maksanut onpassivelle? Onko onpassive maksanut sinulle palkkaa tästä markkinoinnista, vai teetkö sitä heille ilmaiseksi?

        Jos et ole aikaisemmin huomannut niin nämä alkavat siinä vaiheessa kun ONPASSIVE julkaistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun ei ole tuloja niin maksat taas omasta pussista?

        Miksi muuten luotatte että onpassive tekisi teille yhtään mitään? Eihän teillä ole edes keskenään minkäänlaista sopimusta asiasta.

        Mikäli niin kävisi että ei ole tuloja , maksulliset palvelut jää paussille. ja jatkuvat taas kun on tarpeeksi rahaa kertynyt. Koskaan et tarvitse maksaa kun kerran omasta taskustasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onpassive on vain huono huijaus johon typerimmät ihmiset ovat lähteneet mukaan.

        Onneksi he eivät ole saaneet huijattua kovin montaa mukaan ja varmaan nyt tälle huijaukselle laitetaan pillit pussiin. ;)

        Minun tietääkseni ei ole yhtäkään huijattua mukana. Joku voi olla joka ei ole täysin ymmärtänyt mistä on kysymys, eli voivat olla vähän hukassa missä ovat mukana, ja pettyneitä kun ei heti ruvennut sitä rahaa tulemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitää maksaa järkyttävä summa että saa pidettyä tämän "o-founder" statuksen. Sekä vuosittaiset maksut.

        Miksi piilottelette näitä? Eikö kukaan muuten liity jos kertoisitte oikeat kustannukset?

        "Tai vaihtoehtoisesti tulla rikkaaksi. "

        Mutta eihän onpassive lupaa mitään tuollaista. Ja vaikka lupaisi, en luottaisi heidän lupauksiin yhtään. Ovat sen monta kertaa ne pettäneet.

        eli kerro nyt , mitkä järkyttävät summat? Founder paikka maksaa 97 5 $ ja tilin aktivoiminen jotain joka tulee olemaan alle 300 $, ja sinulla on oma yritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vain ole lukenut mitä onpassive sanoo, enkä usko näitä valehtelijoita tällä palstalla.

        "Ja jos et vielä ole niin maksamalla 97 $ voit tulla sellaiseksi ! Aikaa on vielä vähän."

        Minä en lähde tämmöisiin huijauksiin mukaan, koska on parempia tapoja tienata rahaa.

        Kerro niistä paremmista tavoista, ehkä minäkin lähden mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tietääkseni ei ole yhtäkään huijattua mukana. Joku voi olla joka ei ole täysin ymmärtänyt mistä on kysymys, eli voivat olla vähän hukassa missä ovat mukana, ja pettyneitä kun ei heti ruvennut sitä rahaa tulemaan.

        "voivat olla vähän hukassa missä ovat mukana, ja pettyneitä kun ei heti ruvennut sitä rahaa tulemaan."

        No he ovat mukana huijauksena eikä rahoja kuulu koskaan. Ei tämä nyt niin vaikea ole tajuta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli kerro nyt , mitkä järkyttävät summat? Founder paikka maksaa 97 5 $ ja tilin aktivoiminen jotain joka tulee olemaan alle 300 $, ja sinulla on oma yritys.

        "On uusittavissa vuoden jälkeen 997 $, mikäli haluat jatkaa O-founderina."

        "Unohdit" tuon tonnin maksun. ;)

        Kuka on niin idiootti että maksaisi tuon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro niistä paremmista tavoista, ehkä minäkin lähden mukaan.

        No yksi hyvä keino on opiskella ahkerasti ja löytää helppo ja hyvä palkkainen työ. Sitten voi sijoitella näitä rahoja vaikka tylsiin osakkeihin ja katsoa miten eläkkeelle lähtö lähenee vauhdilla kun raha tekee rahaa. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No yksi hyvä keino on opiskella ahkerasti ja löytää helppo ja hyvä palkkainen työ. Sitten voi sijoitella näitä rahoja vaikka tylsiin osakkeihin ja katsoa miten eläkkeelle lähtö lähenee vauhdilla kun raha tekee rahaa. ;)

        Opiskele ahkerasti ja maksa loppuelämäsi opintovelkoja. Paljon helpompaa olisi olla ONPASSIVEssa mukana niin ei tarvitse ottaa opintolainaa, ja voit opiskella niin paljon kun haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "On uusittavissa vuoden jälkeen 997 $, mikäli haluat jatkaa O-founderina."

        "Unohdit" tuon tonnin maksun. ;)

        Kuka on niin idiootti että maksaisi tuon?

        Viisaat jotka ymmärsivät lähteä Onpassiven mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "voivat olla vähän hukassa missä ovat mukana, ja pettyneitä kun ei heti ruvennut sitä rahaa tulemaan."

        No he ovat mukana huijauksena eikä rahoja kuulu koskaan. Ei tämä nyt niin vaikea ole tajuta. :D

        Voi sitä joku noinkin nähdä asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskele ahkerasti ja maksa loppuelämäsi opintovelkoja. Paljon helpompaa olisi olla ONPASSIVEssa mukana niin ei tarvitse ottaa opintolainaa, ja voit opiskella niin paljon kun haluat.

        Miten niin lopun elämän maksella. Itsellä meni ehkä viisi vuotta opiskelun jälkeen kun olin velaton.

        Sinulla ei näytä olevan hajuakaan opiskelusta tai työnteosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisaat jotka ymmärsivät lähteä Onpassiven mukaan.

        Mitä viisasta on lähteä näin selvään huijaukseen mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin lopun elämän maksella. Itsellä meni ehkä viisi vuotta opiskelun jälkeen kun olin velaton.

        Sinulla ei näytä olevan hajuakaan opiskelusta tai työnteosta.

        Onneksi olkoon sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon sinulle.

        Kiitos. Juuri tämän takia minun ei tarvitse liittyä tämmöisiin huijauksiin, koska on parempia keinoja tienata. Ettehän te ole vielä saaneet mitään rahaa ulos tästä huijauksesta. Ja teette heille töitä koko ajan ilmaiseksi. Ei näytä kovin järkevältä toiminnalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Juuri tämän takia minun ei tarvitse liittyä tämmöisiin huijauksiin, koska on parempia keinoja tienata. Ettehän te ole vielä saaneet mitään rahaa ulos tästä huijauksesta. Ja teette heille töitä koko ajan ilmaiseksi. Ei näytä kovin järkevältä toiminnalta.

        Hienoa että pärjäät omillasi. Silloin ONPASSIVE ei ole tarkoitettu sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että pärjäät omillasi. Silloin ONPASSIVE ei ole tarkoitettu sinulle.

        No ei ole, koska kukaan ei rikastu tämmöisissä huijauksissa.

        Ja kiva että sinäkin nyt myönnät että on parempia keinoja tienata kuin onpassive. Vai paljonkos olitkaan saanut rahaa tästä virityksestä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole, koska kukaan ei rikastu tämmöisissä huijauksissa.

        Ja kiva että sinäkin nyt myönnät että on parempia keinoja tienata kuin onpassive. Vai paljonkos olitkaan saanut rahaa tästä virityksestä? :D

        Mistä päättelet sellaista. En ikinä myönnä että olisi parempia keinoja tienata. Koska EI OLE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet sellaista. En ikinä myönnä että olisi parempia keinoja tienata. Koska EI OLE

        No verrataanpa paljonko olemme tähän mennessä tienanneet. Sehän antaa suoran vastauksen kumpi on parempi tapa tienata. ;)

        Paljonko sinä olet tienannut onpassivesta tähän mennessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No verrataanpa paljonko olemme tähän mennessä tienanneet. Sehän antaa suoran vastauksen kumpi on parempi tapa tienata. ;)

        Paljonko sinä olet tienannut onpassivesta tähän mennessä?

        No, miksi et vastaa? Luulisi olevan helppoa kerta onpassive on se paras keino tienata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, miksi et vastaa? Luulisi olevan helppoa kerta onpassive on se paras keino tienata.

        Tienaaminen alkaa kun ONPASSIVE julkaistaan maailmalle. Montako kertaa pitää tämän saman asian mainita.

        Kerro toki paljonko olet tienannut, Ehkä se kiinnostaa jotakuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tienaaminen alkaa kun ONPASSIVE julkaistaan maailmalle. Montako kertaa pitää tämän saman asian mainita.

        Kerro toki paljonko olet tienannut, Ehkä se kiinnostaa jotakuta.

        Eli tämä ei olekaan mikään paras keino tienata, kun siitä ei ole vieläkään saanut mitään rahaa ulos. Miksi taas pitää valehdella?


    • Anonyymi

      MAHDOLLISUUS LIITTYÄ ONPASSIVEEN EI LOPU KOSKAAN. Paitsi sitten kun ash vetää serveristä töpselin irti.

      HUIJARIT HARHAUTTAVAT VÄITTÄMÄLLÄ ETTÄ KOHTA EI ENÄÄ PÄÄSE JÄSENEKSI.

      KANNATTAA ODOTAA ETTÄ ONPASSIVE JULKAISEE TUOTTEENSA ENSIN NIIN NÄHDÄÄN ONKO NIITÄ EDES OLEMASSA JA ONKO NIISTÄ MIHINKÄÄN!

      ÄLKÄÄ MENKÖ HALPAAN!

      • Anonyymi

        Aina pääsee jäseneksi, mutta ei Founderiksi. Se mahdollisuus loppuu ennen 23.06.2022
        Jälkeenpäin pääsee asiakkaaksi ja sitä kautta on mahdollisuus tulla jälleenmyyjäksi.

        Ja ONPASSIVE ei ole halpa vaan suorastaan ilmainen. Ja vielä 30 pv, rahat takaisin takuulla. Joten kannattaa ehdottomasti kokeilla. Täysin riskitöntä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina pääsee jäseneksi, mutta ei Founderiksi. Se mahdollisuus loppuu ennen 23.06.2022
        Jälkeenpäin pääsee asiakkaaksi ja sitä kautta on mahdollisuus tulla jälleenmyyjäksi.

        Ja ONPASSIVE ei ole halpa vaan suorastaan ilmainen. Ja vielä 30 pv, rahat takaisin takuulla. Joten kannattaa ehdottomasti kokeilla. Täysin riskitöntä!

        Riski on 100% eli rahat häviää varmasti

        Jos founderiksi ei enää pääse, tilalle tulee jokin toinen nimike. On selvää että onpassiven toiminta loppuu heti jos jäseneksi ei enää pääse, oli nimike sitten asiakas tai founder.

        Ja molemmille tarjotaan AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN. Tällainen ei tietenkään toteudu koska sellaista ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riski on 100% eli rahat häviää varmasti

        Jos founderiksi ei enää pääse, tilalle tulee jokin toinen nimike. On selvää että onpassiven toiminta loppuu heti jos jäseneksi ei enää pääse, oli nimike sitten asiakas tai founder.

        Ja molemmille tarjotaan AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN. Tällainen ei tietenkään toteudu koska sellaista ei ole olemassa.

        Justhan tuolla lukee että, asiakkaaksi.

        En tiedä mistä toi automattinen tienaaminen tulee , mutta yritys tekee työn puolestasi ja sinä tienaat. Me kutsumme sitä "Hands Free,ksi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justhan tuolla lukee että, asiakkaaksi.

        En tiedä mistä toi automattinen tienaaminen tulee , mutta yritys tekee työn puolestasi ja sinä tienaat. Me kutsumme sitä "Hands Free,ksi"

        Valehtelu senkun jatkuu. Teidän viralliset sivutkin olivat nimeltään automaattinentienaaminen.fi ja teidän MAAJOHTAJANNE on puhunut avoimesti AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN.

        Vai alatko valmistautua oikeudenkäyntiin jo nyt ja peruuttelet sanomisiasi. Mutta minä kerron sinulle, saivartelu ei toimi oikeudessa. Se on AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN vaikka kutsut sitä "menestymiseksi" tai "Hands Free,ksi".

        Ja tuossahan sinä sen jo kerroitkin, menet itsekin solmuun valehtelussasi: "mutta yritys tekee työn puolestasi ja sinä tienaat". Eli AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justhan tuolla lukee että, asiakkaaksi.

        En tiedä mistä toi automattinen tienaaminen tulee , mutta yritys tekee työn puolestasi ja sinä tienaat. Me kutsumme sitä "Hands Free,ksi"

        Me kutsumme tuota tyhmien huijaamiseksi. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelu senkun jatkuu. Teidän viralliset sivutkin olivat nimeltään automaattinentienaaminen.fi ja teidän MAAJOHTAJANNE on puhunut avoimesti AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN.

        Vai alatko valmistautua oikeudenkäyntiin jo nyt ja peruuttelet sanomisiasi. Mutta minä kerron sinulle, saivartelu ei toimi oikeudessa. Se on AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN vaikka kutsut sitä "menestymiseksi" tai "Hands Free,ksi".

        Ja tuossahan sinä sen jo kerroitkin, menet itsekin solmuun valehtelussasi: "mutta yritys tekee työn puolestasi ja sinä tienaat". Eli AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN.

        Automaattinen tienaainen.fi on jonkun jäsenen laatima sivusto. Ei ole mitään tekemistä ONPASSIVEn kanssa. Eikä Suomessa ole mitään maajohtajaa olemassa.


    • Anonyymi

      Joopa joo hellmans.

      Sinähän olet samainen miekkonen joka syyskuussa/21 retostelit että kuun lopussa loppuu founder paikat. Ja mitä tapahtui? Ei mitään. Ei yhtään mitään. Jäseniä otetaan edelleen sisään founderiksi (=lahjoittajaksi).

      Ja nyt runoilet että taas loppuu paikat "ihan kohta" ja on jälleen "kiire liittyä". Hellmans, sinun juttusi tiedetään. Olet armoton paskanpuhuja joten tiedämme että founderiksi (=lahjoittajaksi) pääsee edelleen ja rajattoman ajan.

      Niin se on hellmans, että ei aina kannattaisi valehdella. Mutta minkäs sitä luonnolleen mahtaa.

      • Anonyymi

        Totuus paljastuu 01.06.2022


      • Anonyymi

        Eikä kannattaisi sanoa ketään valehtelijaksi, koska siinä voi erehtyä.


    • Anonyymi

      hellmans, minkä takia pitää liittyä nyt kun kerran voi liittyä myöhemminkin? Mitä sen väliä on vaikka on asiakas tai jälleenmyyjä kun joka tapauksessa on AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN?

      Vai onko kyse siitä että saat AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN enemmän kun liityt nyt founderiksi? Oletteko te AHNEITA? Eikö ennemmin kannata odottaa ja katsoa että homma toimii? Varsinkin kun tämä olisi maailmanhistoriassa ensimmäinen AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN ja ikiliikkuja ja runsaudensarvi, jota ihmiset ovat yrittäneet keksiä koko historiansa ajan. Ja nyt tulee tuntematon amerikkalainen, jolla on hämärä menneisyys ja väittää keksineensä sen. Kyllä normaali ihminen tällaista epäilee.

      • Anonyymi

        Jos liityt Founderiksi sinulla on paremnat ehdot verrattuna jälkeenpäin liittyneillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos liityt Founderiksi sinulla on paremnat ehdot verrattuna jälkeenpäin liittyneillä.

        Vai niin. Millä tavalla paremmat? Voisitko yksilöidä? Anna yksikin syy miksi kannattaa liittyä nyt eikä myöhemmin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin. Millä tavalla paremmat? Voisitko yksilöidä? Anna yksikin syy miksi kannattaa liittyä nyt eikä myöhemmin?

        Sinulle ohjataan enemmän trafiikkia eli asiakkaita websivustollesi kuin myöhemmin tulleille. Founderina saat erilaisia bonuksia sekä mainostuloja y.m.


      • Anonyymi

        Koskaan ei ole sanottu että pitää liittyä. On vain annettu se mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Sinulle ohjataan enemmän trafiikkia eli asiakkaita websivustollesi kuin myöhemmin tulleille. Founderina saat erilaisia bonuksia sekä mainostuloja y.m.

        "trafiikkia eli asiakkaita"

        Ja nämähän ei ole sama asia. Ei trafiikki mystisesti muutu asiakkaaksi, vaan siinä pitää olla myyntityö mukana. Eli eipä ole kummoinen hyöty. Voihan tuota trafiikkia itsekin vaikka ostaa jos sitä haluaa.

        "Founderina saat erilaisia bonuksia sekä mainostuloja y.m."

        Mutta yhtään esimerkkiä et voinut antaa koska nämä ovat taas asioita jotka tapahtuvat joskus tulevaisuudessa. Eli ei koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "trafiikkia eli asiakkaita"

        Ja nämähän ei ole sama asia. Ei trafiikki mystisesti muutu asiakkaaksi, vaan siinä pitää olla myyntityö mukana. Eli eipä ole kummoinen hyöty. Voihan tuota trafiikkia itsekin vaikka ostaa jos sitä haluaa.

        "Founderina saat erilaisia bonuksia sekä mainostuloja y.m."

        Mutta yhtään esimerkkiä et voinut antaa koska nämä ovat taas asioita jotka tapahtuvat joskus tulevaisuudessa. Eli ei koskaan.

        Olet aivan oikeassa. Ei tapahdu jos et ole mukana. Mitään ei tuoda kotiovelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa. Ei tapahdu jos et ole mukana. Mitään ei tuoda kotiovelle.

        Eikä sittenkään tapahdu vaikka olet mukana. Kuten sanoin; ei tuo trafiikki muutu myynniksi ja asiakkaiksi ellei siinä välissä ole myyntitapahtuma.

        "Mitään ei tuoda kotiovelle."

        Eikö ole aika törkeää teiltä että valehtelette että ei tarvitse tehdä mitään töitä, mutta sinäkin olet täällä koko ajan tekemässä markkinointia. Ja vielä ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sittenkään tapahdu vaikka olet mukana. Kuten sanoin; ei tuo trafiikki muutu myynniksi ja asiakkaiksi ellei siinä välissä ole myyntitapahtuma.

        "Mitään ei tuoda kotiovelle."

        Eikö ole aika törkeää teiltä että valehtelette että ei tarvitse tehdä mitään töitä, mutta sinäkin olet täällä koko ajan tekemässä markkinointia. Ja vielä ilmaiseksi.

        Jos näet asian niin , niin sehän on sinun asiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "trafiikkia eli asiakkaita"

        Ja nämähän ei ole sama asia. Ei trafiikki mystisesti muutu asiakkaaksi, vaan siinä pitää olla myyntityö mukana. Eli eipä ole kummoinen hyöty. Voihan tuota trafiikkia itsekin vaikka ostaa jos sitä haluaa.

        "Founderina saat erilaisia bonuksia sekä mainostuloja y.m."

        Mutta yhtään esimerkkiä et voinut antaa koska nämä ovat taas asioita jotka tapahtuvat joskus tulevaisuudessa. Eli ei koskaan.

        Ja ONPASSIVE tekee meille sitä myyntityötä. Ei meidän tarvitse siitä huolehtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näet asian niin , niin sehän on sinun asiasi.

        Ei tämä ole mikään minun näkemys vaan kylmä fakta. Tuliko tämäkin sinulle yllätyksenä? Kuinka pihalla olet näistä perusasioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ONPASSIVE tekee meille sitä myyntityötä. Ei meidän tarvitse siitä huolehtia.

        Millä tavalla he sitä tekevät? Nyt ei ainakaan ole näkynyt minkäänlaista markkinointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla he sitä tekevät? Nyt ei ainakaan ole näkynyt minkäänlaista markkinointia.

        Kyllä sekin aika tulee et näet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sekin aika tulee et näet.

        Ja taas jotain mitä muka tapahtuu joskus tulevaisuudessa. Ja sitten sitä ei tapahdu. Miksi teillä ei koskaan ole mitään näytettävää juuri nyt? Ja et kai ole niin tyhmä että uskot lupauksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas jotain mitä muka tapahtuu joskus tulevaisuudessa. Ja sitten sitä ei tapahdu. Miksi teillä ei koskaan ole mitään näytettävää juuri nyt? Ja et kai ole niin tyhmä että uskot lupauksiin?

        Kaiken aikaa meillä on jotain, miten muuten täällä keskustelu jatkuisi.

        Kerromme ONPASSIVEsta, näytämme videoita, kutsumme liiketoiminta webinaareihin ym. On vaan kiinni HALUSTA nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken aikaa meillä on jotain, miten muuten täällä keskustelu jatkuisi.

        Kerromme ONPASSIVEsta, näytämme videoita, kutsumme liiketoiminta webinaareihin ym. On vaan kiinni HALUSTA nähdä.

        "Kaiken aikaa meillä on jotain, miten muuten täällä keskustelu jatkuisi."

        Miksi sitten vastaatte kaikkeen että tapahtuu tulevaisuudessa jos teillä on jo jotain näytettävää? Eikö tuollainen jatkuva valehtelu ole rumaa ja antaa teistä aika huonon kuvan.

        Mutta eihän noissa vidoiss aoikeasti ole yhtään mitään tietoa. Samaa hehkutusta joka videossa, mutta ei yhtään asiaa. Aivan sama teidän nettisivut; ei mitään oikeaa tietoa. Teillä ei ole edes kuvia tuotteista, niin tämä on jo aika hälyttävä merkki.

        "On vaan kiinni HALUSTA nähdä."

        No on se huomattu että te näette kyllä ihan omianne mitä kukaan muu ei näe. Olisikohan tässä nyt niin että se olette te jotka näette olemattomia asioita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaiken aikaa meillä on jotain, miten muuten täällä keskustelu jatkuisi."

        Miksi sitten vastaatte kaikkeen että tapahtuu tulevaisuudessa jos teillä on jo jotain näytettävää? Eikö tuollainen jatkuva valehtelu ole rumaa ja antaa teistä aika huonon kuvan.

        Mutta eihän noissa vidoiss aoikeasti ole yhtään mitään tietoa. Samaa hehkutusta joka videossa, mutta ei yhtään asiaa. Aivan sama teidän nettisivut; ei mitään oikeaa tietoa. Teillä ei ole edes kuvia tuotteista, niin tämä on jo aika hälyttävä merkki.

        "On vaan kiinni HALUSTA nähdä."

        No on se huomattu että te näette kyllä ihan omianne mitä kukaan muu ei näe. Olisikohan tässä nyt niin että se olette te jotka näette olemattomia asioita?

        Pitää olla sisäpuolella että näkee. Tule mukaan, ehkä sinäkin näet. Ei se paljon maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla sisäpuolella että näkee. Tule mukaan, ehkä sinäkin näet. Ei se paljon maksa.

        Miksi pitää liittyä ennen kuin saa tietoa? Etkö sinä tiedäkkään mitään tästä onpassivesta? Vai onko tämä niin huono bisnes että joudutte pyytämään maksun etukäteen, koska muuten kukaan ei liittyisi jos tietäisi etukäteen teidän bisnes "strategian".

        Mutta näihän te huijarit aina toimitte. ;)


    • Anonyymi

      "Automaattinen tienaainen.fi on jonkun jäsenen laatima sivusto. Ei ole mitään tekemistä ONPASSIVEn kanssa"

      Tämä on verkostomarkkinoinnissa, kuten onpassive, aina tyypillistä. Jos jostain käy ilmi jotain negatiivista, sillä ei yhtäkkiä olekaan enää mitään tekemistä "yhtiön" kanssa vaan se on yksittäisen jäsenen henkilökohtainen mielipide.

      Älkää menkö halpaan!

      AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN on keino jolla nämä huijarit yrittivät jokin aika sitten levittää kusetusta. Nyt he pelkäävät oikeudenkäyntiä, joten puhe AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN onkin nyt pannassa. Ja tietenkin jäsenen oma henkilökohtainen mielipide millä ei ole mitään tekemistä onpassiven kanssa. Ja katin kontit!

      • Anonyymi

        Heh. Taisi näille onpassiveen huijatuille tulla yllätyksenä tuo onpassiven ilmoitus että tästä ei saakkaan mitään varmaa tuloa, eikä onpassivea saa mainostaa sillä.

        Nyt nämä kaverin sivut mätänevät jossain virolaisella serverillä, kun ei voi sitä käyttää mainostamiseen. :D


    • Anonyymi

      Minusta alkaa tuntua siltä että koko touhu - "founderiksi ei kohta enää pääse" - on tämän hellmansin ikiomaa keksintöä. Eli tiedämme jo tässä vaiheessa että founderiksi (=lahjoittajaksi) pääsee rajattomasti, aina niin kauan kuin ash mufareh viitsii pyörittää rahankeruuapparaattiaan.

      hellmans: Viime syyskuussa piti tapahtua jotain. Ei tapahtunut.
      hellmans: Kesäkuussa pitäisi tapahtua jotain. Ei tapahdu.

      • Anonyymi

        Joka päivä tapahtuu. Joillekin asioille voimme vaikuttaa, tousiin taas ei. Sitä kutsutaan elämäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä tapahtuu. Joillekin asioille voimme vaikuttaa, tousiin taas ei. Sitä kutsutaan elämäksi.

        Niin, ja jotkut ihmiset on luotu kusetettavaksi ja jotkut kusettajiksi. Kumpaan sinä kuulut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja jotkut ihmiset on luotu kusetettavaksi ja jotkut kusettajiksi. Kumpaan sinä kuulut?

        Ei kumpaankaan. Minun täytyy kyllä sanoa , vaikka kuinka paljon morkkaatte ONPASSIVEa ja väitätte mahdottomaksi toteuttaa, huijaukseksi, pyramiidiksi, laittomaksi rahankeruuksi ja vaikka miksi , ja minua huijariksi valehtelijaksi ynnä muuksi, niin OLEN ERITTÄIN ILOINEN että löysin ONPASSIVEn, tai oikeastaan ne löysivät minut, ja pääsin osakasi ONPASSIVEa. Olen erittäin ylpeä ONPASSIVElainen.

        #THANKYOUONPASSIVE


      • Hellmans kirjoitti:

        Ei kumpaankaan. Minun täytyy kyllä sanoa , vaikka kuinka paljon morkkaatte ONPASSIVEa ja väitätte mahdottomaksi toteuttaa, huijaukseksi, pyramiidiksi, laittomaksi rahankeruuksi ja vaikka miksi , ja minua huijariksi valehtelijaksi ynnä muuksi, niin OLEN ERITTÄIN ILOINEN että löysin ONPASSIVEn, tai oikeastaan ne löysivät minut, ja pääsin osakasi ONPASSIVEa. Olen erittäin ylpeä ONPASSIVElainen.

        #THANKYOUONPASSIVE

        Ja olen surullinen heidän puolesta jotka eivät vielä ole liittyneet O-Founderiksi ONPASSIVEen. Mutta vielä on pari kolme viikkoa aikaa.


      • Hellmans kirjoitti:

        Ei kumpaankaan. Minun täytyy kyllä sanoa , vaikka kuinka paljon morkkaatte ONPASSIVEa ja väitätte mahdottomaksi toteuttaa, huijaukseksi, pyramiidiksi, laittomaksi rahankeruuksi ja vaikka miksi , ja minua huijariksi valehtelijaksi ynnä muuksi, niin OLEN ERITTÄIN ILOINEN että löysin ONPASSIVEn, tai oikeastaan ne löysivät minut, ja pääsin osakasi ONPASSIVEa. Olen erittäin ylpeä ONPASSIVElainen.

        #THANKYOUONPASSIVE

        Ja ettei mahdollisuus karkaa ohi ! https://otrim.ai/juhax


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Ei kumpaankaan. Minun täytyy kyllä sanoa , vaikka kuinka paljon morkkaatte ONPASSIVEa ja väitätte mahdottomaksi toteuttaa, huijaukseksi, pyramiidiksi, laittomaksi rahankeruuksi ja vaikka miksi , ja minua huijariksi valehtelijaksi ynnä muuksi, niin OLEN ERITTÄIN ILOINEN että löysin ONPASSIVEn, tai oikeastaan ne löysivät minut, ja pääsin osakasi ONPASSIVEa. Olen erittäin ylpeä ONPASSIVElainen.

        #THANKYOUONPASSIVE

        "Olen erittäin ylpeä ONPASSIVElainen."

        Ylpeä kun on huijattu? No jokainen saa kiksinsä eri asioista. ;)


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Ja olen surullinen heidän puolesta jotka eivät vielä ole liittyneet O-Founderiksi ONPASSIVEen. Mutta vielä on pari kolme viikkoa aikaa.

        Miksi olet surullinen siitä että ette ole onnistuneet huijaamaan muita mukaan? Tämähän on vain hyvä asia, ei huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet surullinen siitä että ette ole onnistuneet huijaamaan muita mukaan? Tämähän on vain hyvä asia, ei huono.

        Ymmärrät tämän vuoden päästä, jos ei aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrät tämän vuoden päästä, jos ei aikaisemmin.

        Miksi ymmärrän vasta vuoden päästä sen miksi olet surullinen kun et saanut ketään huijattua?

        Kuten sanoin; sehän on vain hyvä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ymmärrän vasta vuoden päästä sen miksi olet surullinen kun et saanut ketään huijattua?

        Kuten sanoin; sehän on vain hyvä asia.

        Niin kuin sanoin, vuoden päästä ymmärrät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin sanoin, vuoden päästä ymmärrät.

        Taitaa olla taas niin että sinä et ymmärrä.

        Ja miksi taas asiat tapahtuvat siellä hämärässä tulevaisuudessa? Miksi teillä ei koskaan ole mitään näyttöä teidän väitteille, vaan ne on aina "katsotaan miten käy tulevaisuudessa"? Kertoo vain se että teillä ei ole hajuakaan mitä teette, mutta hauskahan tätä teidän sekoilua on katsoa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla taas niin että sinä et ymmärrä.

        Ja miksi taas asiat tapahtuvat siellä hämärässä tulevaisuudessa? Miksi teillä ei koskaan ole mitään näyttöä teidän väitteille, vaan ne on aina "katsotaan miten käy tulevaisuudessa"? Kertoo vain se että teillä ei ole hajuakaan mitä teette, mutta hauskahan tätä teidän sekoilua on katsoa. :D

        Yksinkertaisesti ei voi tapahtua ennen kuin "putiikkia" avataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaisesti ei voi tapahtua ennen kuin "putiikkia" avataan.

        No miksi sitten olette mukana, jos toiminta ei vielä edes ole alkanut? Eihän tuosta "o-founderin" asemasta edes näytä olevan mitään sellaista hyötyä että kannattaisi liittyä.

        Kannattaa odotella että "putiikki" avataan (mitä tuskin koskaan tapahtuu). Ja jos onpassiven tuotteet menevät kaupaksi, siltikin kannattaa pysyä kaukana tästä lahkosta. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sitten olette mukana, jos toiminta ei vielä edes ole alkanut? Eihän tuosta "o-founderin" asemasta edes näytä olevan mitään sellaista hyötyä että kannattaisi liittyä.

        Kannattaa odotella että "putiikki" avataan (mitä tuskin koskaan tapahtuu). Ja jos onpassiven tuotteet menevät kaupaksi, siltikin kannattaa pysyä kaukana tästä lahkosta. ;)

        Mielipide tuokin, ei ehkä niin viisas, mutta kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipide tuokin, ei ehkä niin viisas, mutta kuitenkin.

        Hihi nytkö heittäydyit taas ääliöksi kun et pysty vastaamaan? Ehkä kannattaisi olla hiljaa ja antaa muiden luulla ettäolet tyhmä, etkä avaisi suutasi ja todistaisi että olet :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihi nytkö heittäydyit taas ääliöksi kun et pysty vastaamaan? Ehkä kannattaisi olla hiljaa ja antaa muiden luulla ettäolet tyhmä, etkä avaisi suutasi ja todistaisi että olet :D

        Suosittelen samaa sinulle. Ei kannata puhua asioista mistä ei tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen samaa sinulle. Ei kannata puhua asioista mistä ei tiedä mitään.

        Miten niin en tiedä? Olenhan jo monta kertaa sanonut että mitään tuotteita ole koskaan tulossa ja tämä on selvä huijaus.

        Sinä se tässä tietämätön olet kun et pysty vastaamaan mihinkään kysymyksiin mitä onpassivesta on esitetty. Ja sitten kehtaat väittää muita tietämättömiksi. :D

        Mutta onhan tätä teidän kiemurtelua hauska katsoa. ;)


    • Anonyymi

      -repent-

    • Anonyymi

      "Mutta jos haluat parempaa tulosta , pitää ottaa riskiä."

      Tässä on selkokielisenä onpassivelaisen motiivi toiminnalleen: AHNEUS. Jos haluat PAREMPAA tuottoa, pitää ottaa riskiä. Niinpä niin. Romukoppaan joutavat onpassivelaisten puheet "me vain haluamme jakaa rikkautta kaikille". Katin kontit, rahanhimo näillä kiiluu silmissä. Sääli että he eivät itse ole valmiita laittamaan tikkua ristiin vaurautensa eteen, kuten normaalit ihmiset.

      Kyseessä ei ole riski, vaan nykytietämyksen mukaan TÄYSI MAHDOTTOMUUS. Jos sinulla on ylimääräinen satanen, laita se lottoon. Voiton todennäköisyys on HUOMATTAVASTI suurempi kuin onpassivessa.

      Onpassiven väitteet tuotteistaan on nykytietämyksen nojalla MAHDOTONTA toteuttaa. Uskoisitteko että joku täysin tuntematon amerikkalainen, jolla on keskitason tutkinto (opistotaso) tietokonealalta, tulee yhtäkkiä puskista täysin VALLANKUMOUKSELLISEN keksinnön kanssa jota maailman parhaimmatkaan tietokoneasiantuntijat eivät ole pystyneet tekemään???

      Ei, ei sellainen ole uskottavaa.

      Minä kerron mikä on uskottavaa: tämä amerikkalainen miekkonen kerää lupauksillaan hyväuskoisilta satasen kultakin ja häipyy jossain vaiheessa takavasemmalle. Tälle väitteelle antaa uskottavuutta sekin, että samaisella miehellä on takanaan jo kaksi pyramidihuijausta joita hän pyöritti. Tämä on sarjassaan kolmas.

      Kumpi teidän mielestänne on uskottavaa?

      • Anonyymi

        Pian sen näemme, totuuden hetki lähestyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian sen näemme, totuuden hetki lähestyy.

        Ei lähesty! Totuuden hetki EI NIMENOMAAN lähesty!

        Onpassiven toiminta jatkuu TÄYSIN ENTISELLÄÄN! Founderiksi tms. lahjoittajaksi pääsee edelleen satasella ja saa AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN.

        Mutta minä kysyin kumpi vaihtoehto on onpassivelaisen mielestä uskottavampi. Siihen en saanut vastausta. Luulen etten saakaan. Totuus on liian kiperä paikka lahkouskovaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lähesty! Totuuden hetki EI NIMENOMAAN lähesty!

        Onpassiven toiminta jatkuu TÄYSIN ENTISELLÄÄN! Founderiksi tms. lahjoittajaksi pääsee edelleen satasella ja saa AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN.

        Mutta minä kysyin kumpi vaihtoehto on onpassivelaisen mielestä uskottavampi. Siihen en saanut vastausta. Luulen etten saakaan. Totuus on liian kiperä paikka lahkouskovaiselle.

        Valitettavasti olet väittämiesi kanssa nyt aivan hukassa, ja tiedät sen itsekin mutta silti pitää jääräpäisesti väitellä. ONPASSIVEa et voi mitenkään pysäyttää, ei edes Ash Mufareh.


      • Anonyymi

        Mainitse ne pyramidihuijaukset mitä hän pyöritti. Ja kuka tai ketkä niitä oli perustanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitse ne pyramidihuijaukset mitä hän pyöritti. Ja kuka tai ketkä niitä oli perustanut.

        GDI Fusion oli toinen niistä. Sitä toista en nyt nopealla googletuksella löytänyt. Mutta eiköhän tämä yksikin riitä osoittamaan millaisesta miekkosesta on kysymys.

        Eli kumpi esittämistäni vaihtoehdoistani on uskottavampi? Tiedän että totuus kirpaisee uskovaista.

        Mieti itseksesi kumpi on todennäköisempää:
        -opistotason insinööri keksii jotain mitä maailman parhaimmat tietokoneasiantuntijat pitävät ehdottomasti mahdottomana: tekoäly joka toimii ja oppii kuin ihminen ja kyky integroida yhteen täysin irrallisiä järjestelmiä, mikä on maallikostakin selkeä mahdottomuus
        -miekkonen kerää hyväuskoisilta satasia ja riittävästi saatuaan hän häipyy takavasemmalle. Miekkonen on tehnyt saman ennenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        GDI Fusion oli toinen niistä. Sitä toista en nyt nopealla googletuksella löytänyt. Mutta eiköhän tämä yksikin riitä osoittamaan millaisesta miekkosesta on kysymys.

        Eli kumpi esittämistäni vaihtoehdoistani on uskottavampi? Tiedän että totuus kirpaisee uskovaista.

        Mieti itseksesi kumpi on todennäköisempää:
        -opistotason insinööri keksii jotain mitä maailman parhaimmat tietokoneasiantuntijat pitävät ehdottomasti mahdottomana: tekoäly joka toimii ja oppii kuin ihminen ja kyky integroida yhteen täysin irrallisiä järjestelmiä, mikä on maallikostakin selkeä mahdottomuus
        -miekkonen kerää hyväuskoisilta satasia ja riittävästi saatuaan hän häipyy takavasemmalle. Miekkonen on tehnyt saman ennenkin

        Tarkistitko mahdollsesti toimiiko GDI Fusion edelleen moitteettomasti, vai onko sitä ammutgu alas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        GDI Fusion oli toinen niistä. Sitä toista en nyt nopealla googletuksella löytänyt. Mutta eiköhän tämä yksikin riitä osoittamaan millaisesta miekkosesta on kysymys.

        Eli kumpi esittämistäni vaihtoehdoistani on uskottavampi? Tiedän että totuus kirpaisee uskovaista.

        Mieti itseksesi kumpi on todennäköisempää:
        -opistotason insinööri keksii jotain mitä maailman parhaimmat tietokoneasiantuntijat pitävät ehdottomasti mahdottomana: tekoäly joka toimii ja oppii kuin ihminen ja kyky integroida yhteen täysin irrallisiä järjestelmiä, mikä on maallikostakin selkeä mahdottomuus
        -miekkonen kerää hyväuskoisilta satasia ja riittävästi saatuaan hän häipyy takavasemmalle. Miekkonen on tehnyt saman ennenkin

        Hänellä on henkilökuntaa joka hoitaa asiat kuntoon. Ash on visionääri jolla on ideat jotka ekspertit toteuttavat.
        Ennenkin on tehty mahdottomista mahdollisia, niin miksei nytkin. Olemne tietoisia siitä että mitä ONPASSIVE on tekemässä, ei ole aikaisemmin tehty.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      "Olemne tietoisia siitä että mitä ONPASSIVE on tekemässä, ei ole aikaisemmin tehty."

      Se mitä onpassive on tekemässä on tehty satoja ellei tuhansia kertoja aikaisemmin. Tai kymmeniä tuhansia. Vastaavanlaisia puhalluksia on ollut olemassa jo aikojen alusta.

      Ja niiden uskollisimmat jäsenet eivät usko sitä huijaukseksi edes silloin kun koko kusetus on paljastunut. Niinhän meillä on edelleen niitäkin jotka edelleen odottavat wincapitan uutta nousua. Ei kai onpassivelaisten joukossa ole heitä?

      Onpassivelaiset ovat asia erikseen. Mutta sinulle joka ehkä mietit voiko onpassivessa sittenkin olla jotain, niin muista kultainen ohje: "jos asia kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta". Näin on aina ollut ja näin on aina oleva.

      • Anonyymi

        Näin on ollut aikaisemmin,ONPASSIVE muuttaa tämän asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ollut aikaisemmin,ONPASSIVE muuttaa tämän asian.

        Millä tavalla onpassive olisi parempi huijaus kuin nämä muut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla onpassive olisi parempi huijaus kuin nämä muut?

        Erottuu siitä että EI ole huijaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erottuu siitä että EI ole huijaus.

        No onhan se selvästi. Mutta mikä tekee sinusta tästä paremman huijauksen kun muut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se selvästi. Mutta mikä tekee sinusta tästä paremman huijauksen kun muut?

        Johan sanoin ONPASSIVE EI ole huijaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan sanoin ONPASSIVE EI ole huijaus.

        No onhan se selvästi. Sokeako olet?

        Mutta miksi et taaskaan vastaa kysymykseen siitä miksi tämä olisi parempi huijaus kuin muut? Minusta tämä on aika huono huijaus kun se näkyy niin selvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se selvästi. Sokeako olet?

        Mutta miksi et taaskaan vastaa kysymykseen siitä miksi tämä olisi parempi huijaus kuin muut? Minusta tämä on aika huono huijaus kun se näkyy niin selvästi.

        Selitä miten se näkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitä miten se näkyy.

        Ensinnäkään mitään ei ole saatu aikaiseksi neljän vuoden aikana. Ei yhtään mitään.

        Rahaa ei ole kukaan saanut tästä tänä aikana penniäkään, mutta silti sataset kiinnostavat.

        Se mitä onpassive väittää tekevänsä on teknisesti mahdotonta, ja tekoäly ei vielä pitkään aikaan pysty siihen mihin he väittävät.

        Teillä ei ole yhtään patenttia vaikka väitätte että teillä olisi uutta tekniikkaa käytössä.

        Ja tämä teidän uusi tekniikka onkin sitä että käytätte muiden tekemiä kirjastoja ja niistäkin vanhentuneita versioita.

        Myös se että näytätte olevan enemmänkin kultti kuin mitään muuta, on myös iso punainen lippu.

        Pitääkö vielä jatkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkään mitään ei ole saatu aikaiseksi neljän vuoden aikana. Ei yhtään mitään.

        Rahaa ei ole kukaan saanut tästä tänä aikana penniäkään, mutta silti sataset kiinnostavat.

        Se mitä onpassive väittää tekevänsä on teknisesti mahdotonta, ja tekoäly ei vielä pitkään aikaan pysty siihen mihin he väittävät.

        Teillä ei ole yhtään patenttia vaikka väitätte että teillä olisi uutta tekniikkaa käytössä.

        Ja tämä teidän uusi tekniikka onkin sitä että käytätte muiden tekemiä kirjastoja ja niistäkin vanhentuneita versioita.

        Myös se että näytätte olevan enemmänkin kultti kuin mitään muuta, on myös iso punainen lippu.

        Pitääkö vielä jatkaa?

        Voit pysyä poissa niin sinulla on kaikki hyvin. Me jatkamme kulkuamme kohti menestystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit pysyä poissa niin sinulla on kaikki hyvin. Me jatkamme kulkuamme kohti menestystä.

        Mitä ihmeen menestystä? Ettehän te ole saaneet mitään aikaiseksi ja teitä on vähemmän kuin tämän palstan käyttäjiä. Miten tuosta rakennetaan mitään menestystä.

        Ja kiva muuten että myönsit että minun laittamat faktat todistat että olette huijaus, kun ethän saanut kaadettua niistä yhtäkään. ;)


    • Anonyymi

      gdi fusion oli huijaus ja niin on onpassivekin. Ja vaikka onpassivelaiset sanoisivat mitä.

      • Anonyymi

        GDI Fusion toimii edelleen hienosti, ja ONPASSIVE tulee toimimaan vielä paremmin. Mutta turha tästä on vääntää. Jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        GDI Fusion toimii edelleen hienosti, ja ONPASSIVE tulee toimimaan vielä paremmin. Mutta turha tästä on vääntää. Jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin.

        Mitä ONPASSIVE on?
        ONPASSIVE on vallankumouksellinen IT-yritys, joka suunnittelee ja julkaisee tekoälyllä (AI) varustettuja automaatiotyökaluja muuttaakseen offline-yritykset handsfree-verkkoliiketoiminnaksi.
        Näiden automaatiotyökalujen avulla ONPASSIVE antaa yrityksellesi mahdollisuuden saavuttaa ilmiömäistä menestystä poistamalla brändikampanjoiden, mainonnan, myynnin ja asiakkuuden hallintaan liittyvät manuaaliset tehtävät.
        Se on älykäs liiketoiminta-alusta, jossa on plug-n-play-ominaisuus, jonka avulla voit käyttää liiketoimintaasi automaattisen pilotoinnin tilassa. Jos sinulla on offline-toiminta, sinun ei tarvitse huolehtia. ONPASSIVE voi muuttaa koko yrityksesi online-pelaajaksi. Kun olet jäsen, kaikki ominaisuudet ja erinomaiset sisäiset tekoälypohjaiset työkalut ovat vapaasti käytettävissä ja käytettävissä exceliin, kilpailuun ja pelin voittamiseen.
        Mikä on herra Ash Mufarehin ammatti?
        Ash Mufareh on syntyperäinen yrittäjä, jolla on ollut uskomaton kaukokatseisuus ennustaa teknologian tulevaisuutta. Hänen suunnitelmansa ottaa käyttöön futuristisia työkaluja, jotka on varustettu uusimmalla tekoälyllä toimivalla tekniikalla.
        Täysin automatisoidulla alustallaan hän aikoo tehdä työkaluja, jotka pystyvät suorittamaan tiettyjä toimintoja, kuten:

        Verkkotunnusten helppo rekisteröinti
        Verkkosivustojen isännöinti
        Nopea ja helppo verkkosivuston suunnittelu
        Mainoksia
        Liidien luominen
        Verkon kokonaisliikenne
        Lisää rekisteröitymisiä
        Helpompi rekrytointi
        Tiiminrakennusharjoitukset
        Online-tuotteet ja palvelumyynti
        Asiakaspalvelu ja sitoutuminen
        Näiden automaatiotyökalujen avulla eri osastot voivat toimia synkronoituina täydellisen tietojen läpinäkyvyyden kanssa. Datavetoinen päätöksenteko auttaa yritystä virtaviivaistamaan ja tuottamaan korkeaa tuottavuutta.

        Suomi
        Näiden automaatiotyökalujen avulla GoFounders voi löytää vapaa-aikaa viettää perheenjäsentensä kanssa tai henkilökohtaista kasvua. Se on yksi tärkeimmistä vaatimuksista ja toiveista jokaisella liikemiehellä.

        Ash Mufareh on liikemies, joka ymmärtää yrittäjien kohtaamat haasteet ympäri maailmaa. Tämä on yksi tärkeimmistä syistä, miksi hän on pyrkinyt luomaan lopulliset työkalut ja parhaan alustan yrityksesi käynnistämisessä.
        Mikä on herra Ash Mufarehin suunnitelma IT-sektorille?
        Ash Mufarehilla on pitkän aikavälin suunnitelma tietotekniikka-alalle. Hänen alustansa ONPASSIVE hyödyntää edistyneintä tekoälyn muotoa tarjotakseen saumattomasti uskomattomia markkinointiratkaisuja.
        Verkossa on valtava määrä henkilötietoja, ja koska se koskee yksityisyyttä ja turvallisuutta. ONPASSIVE voi auttaa sinua pitämään yksityisyytesi äärimmäisen turvallisena strategisesti. Tekoäly on ollut jatkuvassa nousussa ja on nyt merkittävä tekijä yritysten menestyksessä. Se on työkalu, joka on suunniteltu tekemään ihmiselämästä mukavampaa kuin koskaan. Tekoälystä on tullut jatkuvasti kehittyvä työkalu, joka voi vaikuttaa ihmisiin mukavammin.
        Digitaalisen markkinoinnin ja verkkoliiketoiminnan harjoittajat ovat aina yrittäneet selvittää tekoälyn merkityksen hakukoneoptimointiin. Digitaalinen markkinointi ja tekoäly kulkevat melko käsi kädessä. Tekoälyn läsnäolo seo: ssa, ja samalla tekoäly auttaa tuomaan merkittävimmän osan tuloista liiketoimintaan.

        Suomi
        Onko herra Ash Mufarehin suunnitelma laillinen vai huijaus?
        Herra Ash Mufarehin suunnitelma on täysin laillinen, eikä se todellakaan ole huijaus! Ash Mufarehin yritys GoFounders on nyt läsnä 200 maassa, eikä sillä ole pyramidirakennetta tai Ponzi-järjestelmää.

        Se on vain ONPASSIVE: n taustatoimisto, joka on tuotepohjainen yritys, joka käsittelee tekoälyllä (AI) varustettuja monipuolisia liiketoimintaratkaisuja liiketoiminnan automatisoimiseksi ja virtaviivaistamiseksi.

        Yhtiön tavoitteena on antaa jäsenilleen mahdollisuus elää rentoa elämää hankkiutumalla eroon ei-toivotusta ja yksitoikkoisesta manuaalisesta liiketoiminnasta.

        Suomi
        Ash Mufarehilla, American InterContinental Universityn alumneilla, on maisterin tutkinto tietotekniikasta ja verkkokaupasta. Hän on Global Domains Internationalin (GDI) perustaja, joka on verkkotunnus ja verkkosivuston tarjoajayritys. Hän on erikoistunut tekoälyn alaan ja on aina keksinyt innovatiivisia ideoita online-liiketoimintaongelmien ratkaisemiseksi.

        Myöhemmin hän keksi ONPASSIVEN, joka on perustettu heinäkuussa 2018. Mufareh on myös lanseerannut GoFoundersin, joka huolehtii onpassive-palvelun koko rekisteröinti- ja tiiminrakennustoiminnasta. ONPASSIVE on yksi tuottoisista tekoälyalustoista, jotka tarjoavat päästä päähän -liiketoimintaratkaisuja. Yhtiö on erikoistunut tekoälyn lisäämiseen ihmisen älykkyydellä liiketoiminnan maailman muuttamiseksi
        ONPASSIVE-ekosysteemi koostuu innovatiivisista työkaluista, joiden avulla yritykset voivat toteuttaa osittaista automaatiota päästä päähän -automaation yhden alustan kautta. Edistystä eri toimialoilla.





        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ONPASSIVE on?
        ONPASSIVE on vallankumouksellinen IT-yritys, joka suunnittelee ja julkaisee tekoälyllä (AI) varustettuja automaatiotyökaluja muuttaakseen offline-yritykset handsfree-verkkoliiketoiminnaksi.
        Näiden automaatiotyökalujen avulla ONPASSIVE antaa yrityksellesi mahdollisuuden saavuttaa ilmiömäistä menestystä poistamalla brändikampanjoiden, mainonnan, myynnin ja asiakkuuden hallintaan liittyvät manuaaliset tehtävät.
        Se on älykäs liiketoiminta-alusta, jossa on plug-n-play-ominaisuus, jonka avulla voit käyttää liiketoimintaasi automaattisen pilotoinnin tilassa. Jos sinulla on offline-toiminta, sinun ei tarvitse huolehtia. ONPASSIVE voi muuttaa koko yrityksesi online-pelaajaksi. Kun olet jäsen, kaikki ominaisuudet ja erinomaiset sisäiset tekoälypohjaiset työkalut ovat vapaasti käytettävissä ja käytettävissä exceliin, kilpailuun ja pelin voittamiseen.
        Mikä on herra Ash Mufarehin ammatti?
        Ash Mufareh on syntyperäinen yrittäjä, jolla on ollut uskomaton kaukokatseisuus ennustaa teknologian tulevaisuutta. Hänen suunnitelmansa ottaa käyttöön futuristisia työkaluja, jotka on varustettu uusimmalla tekoälyllä toimivalla tekniikalla.
        Täysin automatisoidulla alustallaan hän aikoo tehdä työkaluja, jotka pystyvät suorittamaan tiettyjä toimintoja, kuten:

        Verkkotunnusten helppo rekisteröinti
        Verkkosivustojen isännöinti
        Nopea ja helppo verkkosivuston suunnittelu
        Mainoksia
        Liidien luominen
        Verkon kokonaisliikenne
        Lisää rekisteröitymisiä
        Helpompi rekrytointi
        Tiiminrakennusharjoitukset
        Online-tuotteet ja palvelumyynti
        Asiakaspalvelu ja sitoutuminen
        Näiden automaatiotyökalujen avulla eri osastot voivat toimia synkronoituina täydellisen tietojen läpinäkyvyyden kanssa. Datavetoinen päätöksenteko auttaa yritystä virtaviivaistamaan ja tuottamaan korkeaa tuottavuutta.

        Suomi
        Näiden automaatiotyökalujen avulla GoFounders voi löytää vapaa-aikaa viettää perheenjäsentensä kanssa tai henkilökohtaista kasvua. Se on yksi tärkeimmistä vaatimuksista ja toiveista jokaisella liikemiehellä.

        Ash Mufareh on liikemies, joka ymmärtää yrittäjien kohtaamat haasteet ympäri maailmaa. Tämä on yksi tärkeimmistä syistä, miksi hän on pyrkinyt luomaan lopulliset työkalut ja parhaan alustan yrityksesi käynnistämisessä.
        Mikä on herra Ash Mufarehin suunnitelma IT-sektorille?
        Ash Mufarehilla on pitkän aikavälin suunnitelma tietotekniikka-alalle. Hänen alustansa ONPASSIVE hyödyntää edistyneintä tekoälyn muotoa tarjotakseen saumattomasti uskomattomia markkinointiratkaisuja.
        Verkossa on valtava määrä henkilötietoja, ja koska se koskee yksityisyyttä ja turvallisuutta. ONPASSIVE voi auttaa sinua pitämään yksityisyytesi äärimmäisen turvallisena strategisesti. Tekoäly on ollut jatkuvassa nousussa ja on nyt merkittävä tekijä yritysten menestyksessä. Se on työkalu, joka on suunniteltu tekemään ihmiselämästä mukavampaa kuin koskaan. Tekoälystä on tullut jatkuvasti kehittyvä työkalu, joka voi vaikuttaa ihmisiin mukavammin.
        Digitaalisen markkinoinnin ja verkkoliiketoiminnan harjoittajat ovat aina yrittäneet selvittää tekoälyn merkityksen hakukoneoptimointiin. Digitaalinen markkinointi ja tekoäly kulkevat melko käsi kädessä. Tekoälyn läsnäolo seo: ssa, ja samalla tekoäly auttaa tuomaan merkittävimmän osan tuloista liiketoimintaan.

        Suomi
        Onko herra Ash Mufarehin suunnitelma laillinen vai huijaus?
        Herra Ash Mufarehin suunnitelma on täysin laillinen, eikä se todellakaan ole huijaus! Ash Mufarehin yritys GoFounders on nyt läsnä 200 maassa, eikä sillä ole pyramidirakennetta tai Ponzi-järjestelmää.

        Se on vain ONPASSIVE: n taustatoimisto, joka on tuotepohjainen yritys, joka käsittelee tekoälyllä (AI) varustettuja monipuolisia liiketoimintaratkaisuja liiketoiminnan automatisoimiseksi ja virtaviivaistamiseksi.

        Yhtiön tavoitteena on antaa jäsenilleen mahdollisuus elää rentoa elämää hankkiutumalla eroon ei-toivotusta ja yksitoikkoisesta manuaalisesta liiketoiminnasta.

        Suomi
        Ash Mufarehilla, American InterContinental Universityn alumneilla, on maisterin tutkinto tietotekniikasta ja verkkokaupasta. Hän on Global Domains Internationalin (GDI) perustaja, joka on verkkotunnus ja verkkosivuston tarjoajayritys. Hän on erikoistunut tekoälyn alaan ja on aina keksinyt innovatiivisia ideoita online-liiketoimintaongelmien ratkaisemiseksi.

        Myöhemmin hän keksi ONPASSIVEN, joka on perustettu heinäkuussa 2018. Mufareh on myös lanseerannut GoFoundersin, joka huolehtii onpassive-palvelun koko rekisteröinti- ja tiiminrakennustoiminnasta. ONPASSIVE on yksi tuottoisista tekoälyalustoista, jotka tarjoavat päästä päähän -liiketoimintaratkaisuja. Yhtiö on erikoistunut tekoälyn lisäämiseen ihmisen älykkyydellä liiketoiminnan maailman muuttamiseksi
        ONPASSIVE-ekosysteemi koostuu innovatiivisista työkaluista, joiden avulla yritykset voivat toteuttaa osittaista automaatiota päästä päähän -automaation yhden alustan kautta. Edistystä eri toimialoilla.





        .

        Huh mikä oksennus. Ymmärsikö kukaan tuosta mitään? Saisiko suomennoksen tai alkuperäisen tekstin?


      • Anonyymi

        Onko SSO () onpassiven uusi lippulaivatuote? Onko se Ash Mufarehin itse kehittämä tuote?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko SSO () onpassiven uusi lippulaivatuote? Onko se Ash Mufarehin itse kehittämä tuote?

        Minä en osaa arvioida mikä tulee olemaan lippulaivatuote, meillä on niin monta jotka voisivat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en osaa arvioida mikä tulee olemaan lippulaivatuote, meillä on niin monta jotka voisivat olla.

        SSO = Salonseudun osuuskauppa.

        Tälläkin ryhmällä on enemmän jäseniä kuin onpassivella suomessa. Huh huh.

        🐑🐑🐑🐏🧻🧻🧻🐑🧻


    • Anonyymi

      Terminatorsex ja koneitten petos.

    • Anonyymi

      Voiko joku onpassivelainen selittää tätä SSO tuotetta enemmän? Vai tarkoittaako se todella Salonseuden osuuskauppaa?!

      • Anonyymi

        Varmaan tarkoittaa sitäkin, ainakin täällä Suomessa, mutta jos mennään vähän pidemmälle niin se on single sign on, eli yhdellä kirjautumisella voit käyttää useampia sovelluksia.
        Ja ONPASSIVElla niitä tulee riittämään.

        Kertakirjautuminen (SSO) on istunto- ja käyttäjä todennuspalvelu, jonka avulla käyttäjä voi käyttää useita sovelluksia yhdellä kirjautumistiedolla - esimerkiksi nimellä ja salasanalla - useiden sovellusten käyttämiseen. Yritykset, pienemmät organisaatiot ja yksityishenkilöt voivat käyttää kertakirjautumista helpottamaan erilaisten käyttäjätunnusten ja salasanojen hallintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tarkoittaa sitäkin, ainakin täällä Suomessa, mutta jos mennään vähän pidemmälle niin se on single sign on, eli yhdellä kirjautumisella voit käyttää useampia sovelluksia.
        Ja ONPASSIVElla niitä tulee riittämään.

        Kertakirjautuminen (SSO) on istunto- ja käyttäjä todennuspalvelu, jonka avulla käyttäjä voi käyttää useita sovelluksia yhdellä kirjautumistiedolla - esimerkiksi nimellä ja salasanalla - useiden sovellusten käyttämiseen. Yritykset, pienemmät organisaatiot ja yksityishenkilöt voivat käyttää kertakirjautumista helpottamaan erilaisten käyttäjätunnusten ja salasanojen hallintaa.

        Onko tämä onpassiven oma ja täysin uusi innovaatio? Muualla ei ole käytössä mutta onpassivessa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä onpassiven oma ja täysin uusi innovaatio? Muualla ei ole käytössä mutta onpassivessa on?

        On kai muuallakin käytössä. Google Facebook Twitter ym. Mutta ONPASSIVEssa kaikki on "talon sisällä" joka takaa että se on turvallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kai muuallakin käytössä. Google Facebook Twitter ym. Mutta ONPASSIVEssa kaikki on "talon sisällä" joka takaa että se on turvallinen.

        Ja miten sen voi kytkeä pois päältä, jos sitä ei halua tai saa käyttää?

        Ja miksi te muuten teette myös myyntiä Venäjällä? Miksi te haluatte tukea naisten ja lapsien raiskaamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten sen voi kytkeä pois päältä, jos sitä ei halua tai saa käyttää?

        Ja miksi te muuten teette myös myyntiä Venäjällä? Miksi te haluatte tukea naisten ja lapsien raiskaamista?

        Me ei tehdä vielä myyntiä mihinkään. Emmekä sotkeudu politiikkaan eikä uskontoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei tehdä vielä myyntiä mihinkään. Emmekä sotkeudu politiikkaan eikä uskontoihin.

        "Emmekä sotkeudu politiikkaan eikä uskontoihin."

        Eli sinusta on ok että tuette naisten ja lapsien raiskaamista. Tässä taas nähdään millaista hyväntekeväisyyttä nämä huijarit muka tekevät.

        Ja ettehän te saa myydä tuotteita ainakaan US ja EU alueella koska rikotte pakotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Emmekä sotkeudu politiikkaan eikä uskontoihin."

        Eli sinusta on ok että tuette naisten ja lapsien raiskaamista. Tässä taas nähdään millaista hyväntekeväisyyttä nämä huijarit muka tekevät.

        Ja ettehän te saa myydä tuotteita ainakaan US ja EU alueella koska rikotte pakotteita.

        No sinähän siitä päätät, vai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän siitä päätät, vai ?

        En päätä, vaan isot johtajat ovat näin päättäneet.

        Miksi tuotte naisten ja lapsien raiskaamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En päätä, vaan isot johtajat ovat näin päättäneet.

        Miksi tuotte naisten ja lapsien raiskaamista?

        Emme tue minkäänlaista rikollista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme tue minkäänlaista rikollista toimintaa.

        No miksi sitten toimitte Venäjällä?

        Joten miksi tuotte naisten ja lapsien raiskaamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sitten toimitte Venäjällä?

        Joten miksi tuotte naisten ja lapsien raiskaamista?

        Toimimme Venäjällä jo ennen Ukrainan sotaa. Venäläiset ovat yksityshenkilöitä joilla on samat oikeudet kun muilla ihmisillä.

        Ja jo sanoin että emme tue minkäänlaista rikollisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimimme Venäjällä jo ennen Ukrainan sotaa. Venäläiset ovat yksityshenkilöitä joilla on samat oikeudet kun muilla ihmisillä.

        Ja jo sanoin että emme tue minkäänlaista rikollisuutta.

        Eli myönnät että tuotte venäjää ja heidän sotaa. Ja sitten vielä kehtaat valehdella että ette tukisi mitään rikollisuutta.

        "Venäläiset ovat yksityshenkilöitä joilla on samat oikeudet kun muilla ihmisillä."

        Ja näistä suurin osa tukee tätä sotaa, joten tekin olette siis tukemassa. Miksi haluatte tukea naisten ja lasten raiskaamista? Miksi et vastaa tähän kysymykseen?

        Kannattaa pysyä kaukana tästä kultista joka vielä haluaa tukea venäjän sotaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli myönnät että tuotte venäjää ja heidän sotaa. Ja sitten vielä kehtaat valehdella että ette tukisi mitään rikollisuutta.

        "Venäläiset ovat yksityshenkilöitä joilla on samat oikeudet kun muilla ihmisillä."

        Ja näistä suurin osa tukee tätä sotaa, joten tekin olette siis tukemassa. Miksi haluatte tukea naisten ja lasten raiskaamista? Miksi et vastaa tähän kysymykseen?

        Kannattaa pysyä kaukana tästä kultista joka vielä haluaa tukea venäjän sotaa!

        Ei tuoda Venäjää, eikä heidän sotansakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuoda Venäjää, eikä heidän sotansakaan

        No kyllähän te tuotte toimimalla venäjän alueella, se on kiistaton fakta.

        Kysymys on; miksi te tuotte venäjän sotatoimia toimimalla venäjällä?

        Ja koska toimitte venäjälle, ette saa toimia US tai Eu alueella, koska se rikkoo pakotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän te tuotte toimimalla venäjän alueella, se on kiistaton fakta.

        Kysymys on; miksi te tuotte venäjän sotatoimia toimimalla venäjällä?

        Ja koska toimitte venäjälle, ette saa toimia US tai Eu alueella, koska se rikkoo pakotteita.

        Jos venäläinen maksaa 97 $ Onpassivelle, miten se tukee Venäjän sotaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos venäläinen maksaa 97 $ Onpassivelle, miten se tukee Venäjän sotaa?

        Ai, eikös tästä pitänyt saada automaattisesti vaikka kuinka paljon rahaa? Ja eikös tämä raha olekaan founderien vapaasti nostettavissa ja käytettävissä?

        Alkaa näköjään totuudet paljastumaan onpassivesta. ;)


    • Anonyymi

      Ei missään tapauksessa ole viimeinen mahdollisuus.

      Onpassive on toiminut heinäkuussa jo VIISI vuotta saamatta mitään aikaiseksi.

      Mutta luulen että nämä superuunot jatkavat hehkutustaan maailman tappiin.

      • Neljä vuotta. Viimeinen mahdollisuus tulla O-founderiksi , eli perustaja jäseneksi on umpeutumassa. Muuten pääsee kyllä mukaan jatkossakin, asiakkaana.
        Keskiviikkona saamme tietää mikä tulee olemaan se viimeinen päivä koska voi liittyä.


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Neljä vuotta. Viimeinen mahdollisuus tulla O-founderiksi , eli perustaja jäseneksi on umpeutumassa. Muuten pääsee kyllä mukaan jatkossakin, asiakkaana.
        Keskiviikkona saamme tietää mikä tulee olemaan se viimeinen päivä koska voi liittyä.

        Minä taas lupaan maksaa hellmanssille MILJOONAN jos keskiviikkona saadaan tietää viimeinen päivä koska voi liittyä. Eli liittymiselle EI TULE MITÄÄN rajoituksia, koskaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas lupaan maksaa hellmanssille MILJOONAN jos keskiviikkona saadaan tietää viimeinen päivä koska voi liittyä. Eli liittymiselle EI TULE MITÄÄN rajoituksia, koskaan!

        Minäkin maksan helmansille miljoonan jos founderiksi tai vastaavaksi lahjoittajaksi ei enää pääse. Sille ei tule ikinä mitään rajoituksia. Mufarehin lähipiiri pitää huolen siitä että Ash ei pääse tästä eroon vaikka haluaisi.

        Ash nimittäin yritti jo pari vuotta sitten päästä irti onpassivesta, mutta luulen että betonikengät merenpohjassa oli hänelle riittävä pelote jatkaa keulakuvana olemista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin maksan helmansille miljoonan jos founderiksi tai vastaavaksi lahjoittajaksi ei enää pääse. Sille ei tule ikinä mitään rajoituksia. Mufarehin lähipiiri pitää huolen siitä että Ash ei pääse tästä eroon vaikka haluaisi.

        Ash nimittäin yritti jo pari vuotta sitten päästä irti onpassivesta, mutta luulen että betonikengät merenpohjassa oli hänelle riittävä pelote jatkaa keulakuvana olemista

        Minäkin maksan jos rajoituksia tulee.

        Just nyt ei ole ylimääräistä miljoonaa, mutta liityn onpassiveen ja saan AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN ja siitä voin helposti maksaa helmansille miljoonan. Mutta luulenpa ettei tarvitse maksaa.

        Mitäs helmans lupaa maksaa jos rajoituksia ei tulekaan? Tai jos sanotaan päivämäärä sejase ja sitten lähempänä sanotaan että eipäs rajoitetakaan kun suosio on niin kova? Häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas lupaan maksaa hellmanssille MILJOONAN jos keskiviikkona saadaan tietää viimeinen päivä koska voi liittyä. Eli liittymiselle EI TULE MITÄÄN rajoituksia, koskaan!

        Lähetän tilinumeron mihin voit maksaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin maksan jos rajoituksia tulee.

        Just nyt ei ole ylimääräistä miljoonaa, mutta liityn onpassiveen ja saan AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN ja siitä voin helposti maksaa helmansille miljoonan. Mutta luulenpa ettei tarvitse maksaa.

        Mitäs helmans lupaa maksaa jos rajoituksia ei tulekaan? Tai jos sanotaan päivämäärä sejase ja sitten lähempänä sanotaan että eipäs rajoitetakaan kun suosio on niin kova? Häh?

        Tästä voitte seurata kun julkaistaan koska on viimeinen päivä mahdollista liittyä Founderiksi ONPASSIVEen. Klo. 21.00 Suomen aikaa.

        Final Days!
        Public Announcement

        Announcing the END of Founders Position

        On Wednesday June 1st, 2022

        Publicly During ONPASSIVE 360

        http://thetop.live


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä voitte seurata kun julkaistaan koska on viimeinen päivä mahdollista liittyä Founderiksi ONPASSIVEen. Klo. 21.00 Suomen aikaa.

        Final Days!
        Public Announcement

        Announcing the END of Founders Position

        On Wednesday June 1st, 2022

        Publicly During ONPASSIVE 360

        http://thetop.live

        Kuka haluaa liittyä tuollaiseen kulttiin joka vieläpä tukee Venäjää ja sen sotaa? Pysykää kaukana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka haluaa liittyä tuollaiseen kulttiin joka vieläpä tukee Venäjää ja sen sotaa? Pysykää kaukana!

        Se että ONPASSIVElla on Venäjän kansalaisia mukana ei tarkoita että tuemme Venäjää taikka sotaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetän tilinumeron mihin voit maksaa

        Tähän voitte maksaa Lahjoitustili
        Nordea
        FI64 1017 3000 2107 27


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että ONPASSIVElla on Venäjän kansalaisia mukana ei tarkoita että tuemme Venäjää taikka sotaa.

        Kyllä se tarkoittaa. Miksi haluatte tukea tätä sotaa?


    • Anonyymi

      Ihanaa päästää viimeinkin tienaamaan, onko maksupäivä jo ilmoitettu, koska jos ulkomailta tulee rahaa, pitää minun tehdä pankille siitä erillinen ilmoitus ja haettava ennakkovero ulkomaantuloa varten.

      • Anonyymi

        Vielä ei ole maksupäivä julkaistu. Mutta kannattaa hoitaa asiat valmiiksi mahdollisimman pian.


      • Anonyymi

        Voihan pässiä, lopeta jo huijari mainostaminen ja hölmöjen kusetus.


      • Anonyymi

        "Tässä kerromme mitä ONPASSIVE voi sinulle antaa."

        Kerrotteko vihdoinkin? Tähän mennessä nämä teidän videot ovat olleet aika turhia ja eikä niissä ei ole kerrottu yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tässä kerromme mitä ONPASSIVE voi sinulle antaa."

        Kerrotteko vihdoinkin? Tähän mennessä nämä teidän videot ovat olleet aika turhia ja eikä niissä ei ole kerrottu yhtään mitään.

        On kerrottu alusta alkaen. Pitää vain ymmärtää !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan pässiä, lopeta jo huijari mainostaminen ja hölmöjen kusetus.

        Pitää vissin niin, koska ei täällä taida muita ollakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kerrottu alusta alkaen. Pitää vain ymmärtää !

        Eihän ole kerrottu. Ettehän tekään ole osanneet vieläkään selittää mitään tästä onpassivesta kun on kysytty jotain. :D

        Ja oletko edes katsonut noita videoita kun noin valehtet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ole kerrottu. Ettehän tekään ole osanneet vieläkään selittää mitään tästä onpassivesta kun on kysytty jotain. :D

        Ja oletko edes katsonut noita videoita kun noin valehtet?

        Mitä ONPASSIVE tekee https://youtu.be/t0lzSiLXaDo


    • Anonyymi

      founderiksi pääseminen EI LOPU vuonna 2022!!!!

      founderiksi pääsee IKUISESTI

      • Anonyymi

        Tänään 01.06.2022 klo. 21.00 Tervetuloa seuraamaan kun ilmoitamme koska on viimeinen mahdollisuus liittyä Founderiksi.

        inal Days!
        Public Announcement

        Announcing the END of Founders Position

        On Wednesday June 1st, 2022

        Publicly During ONPASSIVE 360

        http://thetop.live


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään 01.06.2022 klo. 21.00 Tervetuloa seuraamaan kun ilmoitamme koska on viimeinen mahdollisuus liittyä Founderiksi.

        inal Days!
        Public Announcement

        Announcing the END of Founders Position

        On Wednesday June 1st, 2022

        Publicly During ONPASSIVE 360

        http://thetop.live

        22.06.2022 klo.23.59 PM PDT on VIIMEINEN päivä liittyä Founderiksi ONPASSIVEn. Meillä 23.06.2022 klo.10.00


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        22.06.2022 klo.23.59 PM PDT on VIIMEINEN päivä liittyä Founderiksi ONPASSIVEn. Meillä 23.06.2022 klo.10.00

        Ketä kiinnostaa? Mutta koska teidän tuotteet tulevat ulos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa? Mutta koska teidän tuotteet tulevat ulos?

        Sen jälkeen kun Founderiksi pääseminen loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen jälkeen kun Founderiksi pääseminen loppuu.

        Eli ei koskaan. :D


    • Anonyymi

      Miksi onpassive tukee venäjän sotaa?

      • Anonyymi

        Mistä päättelet että ONPASSIVE tukee sotaa. Siksikö että venäläisiä henkilöitä on jäsenenä ?
        ONPASSIVE ei tue sotaa missäänpäin maailmaa. ONPASSIVEn pyrkimys on tehdä sodista tarpeettomia.

        Jokainen ihminen joka on mukana ONPASSIVEssa on yksityishenkilö. On naurettavaa katsoa että tuemme sotaa heidän kautta.
        Väitteen esittäjällä on kyllä jotain muuta mielessä tällä väittämällään. Hän yrittää ONPASSIVElle huonoa mainetta. Ei se mitään, olemme tottuneet näihin. Menestyjillä on aina näitä pyörimässä jaloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet että ONPASSIVE tukee sotaa. Siksikö että venäläisiä henkilöitä on jäsenenä ?
        ONPASSIVE ei tue sotaa missäänpäin maailmaa. ONPASSIVEn pyrkimys on tehdä sodista tarpeettomia.

        Jokainen ihminen joka on mukana ONPASSIVEssa on yksityishenkilö. On naurettavaa katsoa että tuemme sotaa heidän kautta.
        Väitteen esittäjällä on kyllä jotain muuta mielessä tällä väittämällään. Hän yrittää ONPASSIVElle huonoa mainetta. Ei se mitään, olemme tottuneet näihin. Menestyjillä on aina näitä pyörimässä jaloissa.

        Seli seli.

        Teillä on toimintaa venäjällä, joten te tuotte venäjän sotatoimia. Aivan turha yrittää selittää muuta.

        "Menestyjillä on aina näitä pyörimässä jaloissa."

        Missä te muka olette menestyneet? Taidatte taas luulla "hieman" liikoja itsestänne? :D


      • Anonyymi

        Missä niin sanotaan että tukee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seli seli.

        Teillä on toimintaa venäjällä, joten te tuotte venäjän sotatoimia. Aivan turha yrittää selittää muuta.

        "Menestyjillä on aina näitä pyörimässä jaloissa."

        Missä te muka olette menestyneet? Taidatte taas luulla "hieman" liikoja itsestänne? :D

        Emme luule, me tiedämme missä olemme mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seli seli.

        Teillä on toimintaa venäjällä, joten te tuotte venäjän sotatoimia. Aivan turha yrittää selittää muuta.

        "Menestyjillä on aina näitä pyörimässä jaloissa."

        Missä te muka olette menestyneet? Taidatte taas luulla "hieman" liikoja itsestänne? :D

        Montako venäläistä on mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme luule, me tiedämme missä olemme mukana.

        Niin, olette mukana tukemassa venäjän sotaa. Miksi?

        Ja miksi valehtelet että tietäisit jotain onpassivesta, kun selvästi et tiedä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olette mukana tukemassa venäjän sotaa. Miksi?

        Ja miksi valehtelet että tietäisit jotain onpassivesta, kun selvästi et tiedä?

        Enemmän kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän kuin sinä.

        No ei siltä näytä, kun et osaa edes vastata yksinkertaisiin kysymyksiin.

        Ethän osannut edes vastata siihen, miksi toimitte venäjällä ja näin tuotte heidän sotaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei siltä näytä, kun et osaa edes vastata yksinkertaisiin kysymyksiin.

        Ethän osannut edes vastata siihen, miksi toimitte venäjällä ja näin tuotte heidän sotaa?

        Vastattu moneen kertaan. Emme tue Venäjää eikä heidän sotansa. Meillä on Venäjän kansalaisia jäseninä, ja heillä on samat ihmisoikeudet kun kaikilla muillakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastattu moneen kertaan. Emme tue Venäjää eikä heidän sotansa. Meillä on Venäjän kansalaisia jäseninä, ja heillä on samat ihmisoikeudet kun kaikilla muillakin.

        "Venäjän kansalaisia jäseninä"

        jotka tukevat tätä sotaa. Ja koska he ovat perustajajäseniä, tekee se onpassivesta sodan tukijan.

        Totta kai heillä on samat ihmisoikeudet. Mutta ei tämä ole mikään ihmisoikeuskysymys, vaan puhtaasti bisnes.


    • Anonyymi

      Founderiksi PÄÄSEMINEN EI PÄÄTY KOSKAAN!

      MUISTAKAA TÄMÄ!

      EI KOSKAAN

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kyllä huijarit ovat nykyään mielikuvituksettomia ja huijattavat tyhmiä. Wincapitassa oli sentään ajan henkeen sopiva melkein uskottava tapa tuottaa rahaa. Tässä räpellyksessä vain olematonta työtä tehdään puolestasi. Ei tekijöitä, ei asiakkaita, ei myyjiä, ei myytävää tuotetta tai palvelua. Ainoa rahan lähde huijatut ihmiset, joita riittää hämmästyttävän paljon

    • Anonyymi

      Ette arvaa mitä kaikkea olette missaamassa.

      • Anonyymi

        Oli se mitä vaan, niin uskon pääseväni siitä yli, mutta hyvää työttömän arkea sinulle.


      • Anonyymi

        Huijatuksi tulemisen? Ei kiitos. ;)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En usko että se loppuu. Katsotaan sitten juhannuksen aikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että se loppuu. Katsotaan sitten juhannuksen aikoihin.

        Silloin pääset jo asiakkaaksi. Tervetuloa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin pääset jo asiakkaaksi. Tervetuloa.

        Vielä ehtii Founderiksi! Tervetuloa tutustumaan! 95 € , ja jos et ole tyytyväinen voit pyytää rahasi takaisin 30 pv. sisällä.
        https://otrim.ai/juhax


      • Anonyymi
        Hellmans kirjoitti:

        Vielä ehtii Founderiksi! Tervetuloa tutustumaan! 95 € , ja jos et ole tyytyväinen voit pyytää rahasi takaisin 30 pv. sisällä.
        https://otrim.ai/juhax

        Miksi pitäisi liittyä? Eihän teillä ole edes mitään tuotteita mistä saisitte rahaa.

        Tule sitten myymään jotain kun teillä on jotain myytävää.

        Kauanko muuten olet tehnyt tämä ilmaista myynttityötä onpassivelle? Ja eikö tuo ole aika tyhmää tehdä ilmaiseksi töitä, ilman että on tietoakaan että saatko siitä koskaan korvausta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi liittyä? Eihän teillä ole edes mitään tuotteita mistä saisitte rahaa.

        Tule sitten myymään jotain kun teillä on jotain myytävää.

        Kauanko muuten olet tehnyt tämä ilmaista myynttityötä onpassivelle? Ja eikö tuo ole aika tyhmää tehdä ilmaiseksi töitä, ilman että on tietoakaan että saatko siitä koskaan korvausta?

        Kukaan ei ole sanonut että pitää liittyä. Se on vain mahdollisuus joka on olemassa. Vielä 3 viikkoa.

        Minä tiedän että tienaan tästä. Ei sinun tarvitse pitää huolta. Pärjään kyllä. Mutta kiitos kuitenkin huomaavaisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole sanonut että pitää liittyä. Se on vain mahdollisuus joka on olemassa. Vielä 3 viikkoa.

        Minä tiedän että tienaan tästä. Ei sinun tarvitse pitää huolta. Pärjään kyllä. Mutta kiitos kuitenkin huomaavaisuudesta.

        "Minä tiedän että tienaan tästä. "

        Ja tämä tieto perustuu mihin? Perättömiin lupauksiin? Siinä te onpassivella olette kyllä hyviä. :D


    • Anonyymi

      Naaman menetystä ei kannata pelätä digitaalisesti. Naamaa voi muokata ohjelmistolla, mieltä ei.

      • Anonyymi

        Rannikolla asuvan kannattaa kyllä pelätä betonikenkiä. Moni on saanut sellaiset.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niin, tällaisia käytäntöjä ohjelmistokehityksessä nykyään käytetään. On käytetty jo kauan. Ja niiden ansiosta ohjelmistoja saadaan hyvin nopeasti markkinoille.

        Mutta miten tämä liittyy onpassiveen? Ei mitenkään, sillä onpassive ei tee ohjelmistokehitystä, eikä mitään muutakaan kehitystä.


      • Anonyymi

        Hetkinen. Eikös teidän pitänyt käyttää uusia tapoja ja tekniikoita? Nämähän ovat täysin yleisesti käytössä tällä alalla.

        Ja jos todellakin käytätte scrummia, ja ette vieläkään ole saaneet mitään aikaiseksi. Teette jotain pahasti väärin.


      • Anonyymi

        Hah hah, onpassivessa ei ole ensimmäistäkään jäsentä jotka ymmärtäisivät sanaakaan tuosta videosta. bruhahahahaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen. Eikös teidän pitänyt käyttää uusia tapoja ja tekniikoita? Nämähän ovat täysin yleisesti käytössä tällä alalla.

        Ja jos todellakin käytätte scrummia, ja ette vieläkään ole saaneet mitään aikaiseksi. Teette jotain pahasti väärin.

        Olemme saanut paljonkin aikaan. Sitä vain ei ole esitelty vielä. Malttia vielä. Kaikki aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen. Eikös teidän pitänyt käyttää uusia tapoja ja tekniikoita? Nämähän ovat täysin yleisesti käytössä tällä alalla.

        Ja jos todellakin käytätte scrummia, ja ette vieläkään ole saaneet mitään aikaiseksi. Teette jotain pahasti väärin.

        ONPASSIVE tekee kaiken oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah, onpassivessa ei ole ensimmäistäkään jäsentä jotka ymmärtäisivät sanaakaan tuosta videosta. bruhahahahaaaa

        Kiitos että katsoitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme saanut paljonkin aikaan. Sitä vain ei ole esitelty vielä. Malttia vielä. Kaikki aikanaan.

        No ei kyllä siltä näytä. Laatukin on mitä sattuu, mutta tämä ei ole mitään uutta Intialaiselta firmalta.

        Miksi muuten tuottte venäjän sotaa? Ja miksi teidän tuotteet eivät vieläkään ole Eu säännösten mukaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ONPASSIVE tekee kaiken oikein.

        No ei kyllä siltä näytä. neljä vuotta eikä mitään tuloksia ole saatu aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos että katsoitte.

        No kuka jättäisi näin hyvän komedian välistä? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme saanut paljonkin aikaan. Sitä vain ei ole esitelty vielä. Malttia vielä. Kaikki aikanaan.

        Eikö sinulla ole mitään sanottavaa siihen että jäitte taas valehtelusta kiinni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole mitään sanottavaa siihen että jäitte taas valehtelusta kiinni?

        Heh, niinpä. Kaverit kiven kovaan väittävät että he tekevät asiat erillailla ja paremmin kuin muut. Ja nyt sitten kävikin ilmi että he tekevät asiat täsmälleen samanlailla kuin muutkin.

        Luulisi nyt onpassiveen huijattuja hävettävän. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, niinpä. Kaverit kiven kovaan väittävät että he tekevät asiat erillailla ja paremmin kuin muut. Ja nyt sitten kävikin ilmi että he tekevät asiat täsmälleen samanlailla kuin muutkin.

        Luulisi nyt onpassiveen huijattuja hävettävän. :D

        Kovin meni onpassiven edustajat taas hiljaiseksi kun jäivät jälleen kerran valehtelusta kiinni. Tätä sekoilua on hauska seurata. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole mitään sanottavaa siihen että jäitte taas valehtelusta kiinni?

        Sinulla on taipumus haluta kaikki sanomat valheeksi aivan kun saisit siitä jonkun tyydytyksen. Miten sinulla muuten elämässä menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on taipumus haluta kaikki sanomat valheeksi aivan kun saisit siitä jonkun tyydytyksen. Miten sinulla muuten elämässä menee?

        Sanon valeiksi vain valeita. Jos et valehtelisi koko ajan, niin minun ei tarvitsisi.

        Elämäni menee loistavasti. Kohta lomalle Saksaan ja suomeen.


    • Anonyymi

      Maanantaina on meidän ensimmäinen Data centterimme livenä. Myös uusi websivusto. Niitä alkaa tulemaan joka maanantai . Heinäkuussa joka päivä. Jokaiselle Founderille tulee 365 websivustoa vuodessa. Ja meitä on nyt 1 350 000. Montako websivustoa se tekee yhteensä? Valtaamme internetin.

      • Anonyymi

        Tässä menee sanattomaksi. Kun kommentti menee riittävän järjettömäksi, et voi enää tietää onko sen lausuja tosissaan vai onko se rankkaa sarkasmia. Tälle paradoksille oli joku hieno nimikin mutta en tähän hätään muista.

        Mutta pudottava kommentti joka tapauksessa. Valloitamme internetin webbisivujen määrällä, byäääähhh


      • Anonyymi

        "Valtaamme internetin."

        No ette lähellekkään: Tuo tekee 429 miljoonaan sivua ja maailmassa on yli kuusi miljardia nettisivua.

        Joten taas teillä on numerot päin seiniä. :D

        Ja miten te muka netin valtaatte vaikka laittaisitte biljoona nettisivua? Niillä sivuilla pitää myös olla liikennettä, ja noin moni sivu alkaa syömään trafiikkia muista teidän sivuilta.

        Mutta tässä taas hyvä esimerkki siitä että näillä onpassiven tyypeillä ei ole hajuakaan mistä puhuvat.


    • Anonyymi

      Nyt ei ole lukijalla hajua siitä mitä me teemme ONPASSIVEssa.

      • Anonyymi

        No hän on ollut enemmän oikeassa kuin onpassiven edustajat täällä. Joten millä perusteella voit sanoa noin?


    • Anonyymi

      Enää kaksi viikkoa aikaa liittyä ONPASSIVEen Founderiksi (perustajaksi)
      Viimeinen päivä 22.06.2022 https://otrim.ai/juhax

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai muka data migraatio meneillään :D

        Ette vain tiedä mitä olette tekemessä. :D

        Mistä tällainen ajatus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tällainen ajatus?

        No kun on seurannut tätä sekoilua, niin ei voi tulla muuhun johtopäätökseen. :D


      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vain 9 päivää aikaa jäljellä tehdä päätöstä.. Tänään kun liityt niin illalla klo.22.00 pääset seuraamaan Founders Round Table webinaaria mihin on Ash Mufareh tulossa.

      http://otrim.ai./vapaus

    • Anonyymi

      8 päivää jäljellä

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe