Niin ajat ja tavat muuttuvat

Anonyymi

Ennen kaahattiin moottoripyörillä ja meillä nuorilla prätkäkundeilla oli kauniita tyttöjä moottoripyörien takana. Nyt vanhoilla Harrikka ja GolgWing ukoilla on vain punaposkisia poikia pyöriensä takana kun he gruisailevat kaupungin katuja. Mistä se oikein johtuu, ei ne kaikki pojat ole suuntautuneita? Terveisin Sepi 68v Pori.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei niiden vaimot voi olla kyydissä kun on sitä virtsankarkailua, meinaa vaimon housut kastuu jos sillä ukolla pettää vaippa.

      • Anonyymi

        Kateellinen Puntokuski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateellinen Puntokuski.

        Miksi joka mopon päällä on millähetkellä tahansa infarktin saava lihava vanha äijä?


    • Anonyymi

      Nuo ukot sanovat etä muijat saavat jäädä kotiin koska on mukavampi viettää helliä hetkiä parnerin kanssa joka ei haise kuselle.

      • Anonyymi

        Otan osaa, jos rouvasi tuoksuu.


    • Anonyymi

      Ei taida pojat enää arvostaa tarakkaharakkaa!

      • Anonyymi

        Anna rouvallesi vinkit, feisbuukista löytyy takaharakka sivut. Ei mene kauvan kun moottoripyörä ilmestyy pihaan.


    • Anonyymi

      Kesäisin näillä harrikkamiehillä on nahkaliivit sekä tee-paita ja paidan alla pikkusiskon rintaliivit.

      • Anonyymi

        Olen harrikkamies ja pidän mielelläni t-paidan alla rintaliivejä sekä pieniä sexikkäitä pikkareita nahkahousujen alla. Välillä käytän myös peruukkia sekä pitkää tekopartaa ja meikkaan kun lähden cruisailemaan rautaratsullani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen harrikkamies ja pidän mielelläni t-paidan alla rintaliivejä sekä pieniä sexikkäitä pikkareita nahkahousujen alla. Välillä käytän myös peruukkia sekä pitkää tekopartaa ja meikkaan kun lähden cruisailemaan rautaratsullani.

        Kyllä kuuluu olla voimaannuttavat pikkarit ja viiksivahaa


    • Anonyymi

      Kyllä sellaine viistoistakesäinen poika on niin ihana, sitä voi väliin vetää sen tiukkaan tarakkaan ja ajojatkuu,,,,hondamies58

    • Anonyymi

      Jari 62 v HD naisia kyydissä. Toiseksi taidat olla kateellinen, tai et edes ole oikea motoristi.

      • Anonyymi

        &2 vuotias ukkeli ei ole enää oikea motoristi.

        On se sitten ikärasismia tai ei.


      • Anonyymi

        Jari 62v,minä olen ajanut moottoripyörillä ja nainut jo silloin kun olit vain haave isäsi mielessä.


    • Anonyymi

      Ajat muuttuvat. Nykyään miehillä ei ole edes varaa moottoripyöriin, toisin kuin 80- ja 90-luvuilla. Silloin rahan ostovoima oli paremmin kohdillaan.

      • Anonyymi

        MTV 3, uutinen 27.5. klo 10:30

        "Palkansaajien reaaliansiot laskivat tammi-maaliskuussa 2,7 prosenttia vuoden takaiseen verrattuna, kertovat Tilastokeskuksen ennakkotiedot. Laskun taustalla on se, että kuluttajahinnat ovat nousseet nopeammin kuin ansiotaso."

        Ei tässä tosiaan prätkiä ostella, kun kaikki rahat menevät asumiseen ja ruokaan. Ennen oli toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MTV 3, uutinen 27.5. klo 10:30

        "Palkansaajien reaaliansiot laskivat tammi-maaliskuussa 2,7 prosenttia vuoden takaiseen verrattuna, kertovat Tilastokeskuksen ennakkotiedot. Laskun taustalla on se, että kuluttajahinnat ovat nousseet nopeammin kuin ansiotaso."

        Ei tässä tosiaan prätkiä ostella, kun kaikki rahat menevät asumiseen ja ruokaan. Ennen oli toisin.

        Konkurssi voi tulla koska vaan
        https://v.ylilauta.org/b1/fc/b1fc8d4f30f9f568.mp4


    • Anonyymi

      Mies, kun ostat moottoripyörän niin kumman ostat, GoldWingin eli homosohvan vain Harrikan eli homovatkaimen?

      • Anonyymi

        Ei ole tärkeää kumman valitsee.
        Pääasia on, että on homomoottoripyörä.


      • Anonyymi

        Jos minä ostaisin prätkän, ostaisin Vincent Black Shadow -moottoripyörän. Harmi vaan, että saatavuus on heikko ja hinta saattaa pelästyttä jotkut ostajat. Siinä on kuitenkin oma onelmani: Vincent Black Shadow.


    • Anonyymi

      Homoilu ei kuulunut ennenvanhaan moottoripyöräilyyn. Nyt nykypäivänä se on tärkeä osa sitä, varsinkin keski-ikäisillä harrikkakuskeilla.

    • Anonyymi

      Olin perjantaina Länsiporin Prismassa vaimon kanssa ostoksilla ja parkkiruutuun viereeni ajoi Harrikallaan 50-60 vuotias komea pitkätukkainen ja partainen kundi. Katseemme kohtasivat ja tämä raamikas alfauros hymyili sekä nikkasi silmää minulle. Tunsin perhosia vatsassani ja suuni kuivui sekä tunsin kun elimeni alkoi jäykistyä. Se katsekontakti kesti vain muutaman sekunnin mutta vielä yölläkin sängyssä valvoin ja pohdein sitä että mitä välillämme olisi tapahtunut jossen olisi ollut vaimoni kanssa liikkeellä. Terveisin Jari 28v.

    • Anonyymi

      Mun entinen kundikaveri Marsu laittoi aina ennen ajoreissua bensaa omiin kainaloihin ja kalsareihinsa. Hän sanoi et se kiihottaa naisia, mä sanoin et sua itseäs ei kiihota muut kuin poikakalenterit. Terkkuja Ritu.

      • Anonyymi

        Vai sanoit tollai.
        Miieeeelenkiintoista!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe