Koirankakka on koko Vesilahden omakotitaloalueiden vitsaus. Olen jo kolmesti sotkenut kenkäni koirankakkaan oman postilaatikkoni luona. Koiranomistajat, älkää antako koirien tehdä jätöksiään muiden postilaatikoiden alle ja muille yleisille alueille. Tai sitten kerätkää ne edes pois. Miksi hankitte niitä piskejä jos ette huolehdi edellä mainitusta velvollisuudestanne.
HUOMIO! koiranomistajat
9
137
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ruoho on leikattu postilaatikolta, koira ei edes tykkää kakata siihen. Laki sanoi että hoitamaton ( yli10 cm ruoho) on koiran kakoille ok.
- Anonyymi
Ei postilaatikot kyllä yleisesti ottaen ole ruohikossa tai nurmikolla, vaan tienvieressä johon postinjakajan on helppo jakaa . Jos jonkun koira saa tehdä hätänsä tielle , niin omistajan saa kyllä viedä piikille ja koiralle uusi koti. Suurin osa koiranomistajista on fiksuja, mutta ne loput on puolijauhoisia pöljiä jotka ei osaa edes itsestään pitää huolta ja silti pitää olla kotieläin parhaassa tapauksessa useampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei postilaatikot kyllä yleisesti ottaen ole ruohikossa tai nurmikolla, vaan tienvieressä johon postinjakajan on helppo jakaa . Jos jonkun koira saa tehdä hätänsä tielle , niin omistajan saa kyllä viedä piikille ja koiralle uusi koti. Suurin osa koiranomistajista on fiksuja, mutta ne loput on puolijauhoisia pöljiä jotka ei osaa edes itsestään pitää huolta ja silti pitää olla kotieläin parhaassa tapauksessa useampi.
Lasinsirut on käteviä. Pieniä lasinsiruja vaan kylvää postilaatikon ympärille.. Ei tuu toista kertaa piskit..
- Anonyymi
Joka keväinen aihe, nari nari nari.
- Anonyymi
Toisten pihoihin ei tarvitse piskiänsä päästää kuselle, eikä paskalle.
- Anonyymi
Näinhän se pitää olla =
"Järjestyslain mukaan koiran omistajan tai haltijan on pidettävä huolta siitä, että koiran uloste ei jää ympäristöön hoidetulla alueella taajamassa. Koiran haltija tarkoittaa sitä henkilöä, joka pitää koiraa tilapäisesti huostassaan, esimerkiksi koiran ulkoiluttaja".
"Lakiin perustuen, mutta myös vastuuntunnosta koiranomistajien tulee kerätä koiriensa jätökset pois taajaan asutuilla alueilla ja yleisillä ulkoilualueilla, kuten puistoissa. Monelta ristiriidalta vältytään, kun koiranomistajat totuttelevat keräämään koiransa jätökset roska-astioihin".- Anonyymi
Laittakoot ne kikkarat vaikka taskuunsa jollei älyä pitää mukanaan koirankakkapusseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittakoot ne kikkarat vaikka taskuunsa jollei älyä pitää mukanaan koirankakkapusseja.
Niinpä, pussihan voi olla vaikka tyhjä leipäpussi, jos muuta ei ole. Jätökset, kun menevät sekajätteeseen. Loppujen lopuksi, pienellä asialla saadaan tämäkin asia hoidettua, se on vain kiinni asenteesta. Toivotaan, että saatte tilanteen siellä kuntoon niin kaikilla on mukava elää ja asua.
Tosin, kyllä tämä seikka on joka kunnassa samanlainen.
- Anonyymi
Surullista on, että ulkopuolelta oli helppo nähdä miten "koronaakoirien", "koronakesämökkien" tai koronan innnoittamien maalle muuttamisten kanssa tulee käymään, mutta tuhannet asianomaiset eivät itse nähneet mitä ovat tekemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043