Oman huoneen siivous!!

Hihii

Minä en tykkää siivota omaa huonetta. Kaikki on ihan vinksin vonksin ja sekaisen. Siinä kestää kauan. Meillä on niin paljon tavaroita että kaikille tavaroille ei ole paikkaa. Sitten kun me ollaan siivottu huone niin tulee vielä siivottavaa.

10

2463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieläkin laiskempi

kun ei mutsit enää huolehdi teini-ikäisten hoidossta.

• Nimetön

Tyhjennä huoneesi. Luutua ja palauta huoneeseesi vain sellaiset tavarat mitä ilman et elä.

Kysy itseltäsi jokaisen tavaran kohalta.

Laita huoneeseesi oma pyykkikoppa ja roskakori.

Siisti huonettasi päivittäin n.5-10 minuuttia.

Kerran kuussa tee inventaario ja jälleen kerran kysy iteltäs, elätkö ilman tätä ja tuota.

Lapsieni huoneet on näitten sopimusten ansiosta olleet siistejä. Mutta sun täytyy tehdä sopimus itsesi kanssa sekä perheenjäsentesi kanssa.
      Palkitse itseäs ku olet pysynyt sopimuksessa.

T: 6 lapsen äiti ja 14 lapsen mummo

• Santeri Siivo

Mainioita neuvoja! Olen vanha ukko mutta voin määkin noita noudattaa. Mulla on roinaa helvetisti. Joskin kaapin kätköissä. Alka ajo olla ihmeissään. Onko sulla neuvoja vanhalle ukollekin miten noita rojuista eroon pääsis?

• ihan eri
        Santeri Siivo kirjoitti:

Mainioita neuvoja! Olen vanha ukko mutta voin määkin noita noudattaa. Mulla on roinaa helvetisti. Joskin kaapin kätköissä. Alka ajo olla ihmeissään. Onko sulla neuvoja vanhalle ukollekin miten noita rojuista eroon pääsis?

mä voin vinkata sen verran, että rojuista pääsee helposti eroon viemällä kirpparille, hyötyjjätekeskukseen, roskakoriin tai kysymällä sukulaisiltaa tarvitseeko he mahdollisesti.
        vie varastoonkin vain sellaisia tavaroita mitä TIEDÄT tarvitsevasi. itse vein sellaiset tavarat varastoon, mistä en hennonnut luopua, ja seuraavana keväänä heitin pois sellaiset tavarat sieltäkin ,mitä en ollut vuoden aikana kertaakaan tarvinnut.

Mun poikani huoneeseen en koske pitkällä tikullakaan. siivoan muut huoneet, niin poika siivoaa kohta oman läävänsä kun ei enää kestä katsella.

• minääh

Minun ongelmani on se että tavarat ei vain mene paikoilleen, yleensä ne vain kertyvät pöydille ja sängylle. Joskus saan sellaisen innostuksen että nyt kyllä siivoan tämän kaapin ja kaikki tavarat hyliltä pois… Sitten en jaska siivota kuin puolet takaisin hyllylle ja siinäkin kestää vähintään kaks päivää, miten saisin intoa siivoukseen.. Olen 12 v. tyttö

• Anonyymi

Siis mä oon 12v tyttö ja mul on ihan sama ongelma :/

• Anonyymi

Säilytyslaatikoiden kanssa helppo siivota.

• Anonyymi

Jos tuntuu ettei oo paikkoja tavaroille mä kerään ne keskelle huonetta ja katson yksitellen mihin ne voi laittaa

• Anonyymi

Mun pojalla kans siivoton huone. Mutta kyllä se välillä laittaa tavarat järjestykseen ja lakasee lattian. Mutta muuten lattia on aika törnässä kun ei oo kolmeen vuoteen pesty ja lampusta roikkuu seitit. Sitten kaikki, esim ovi ja valokatkasin törnässä ja ikkuna likasena ja kuivuneita kärpäsiä väli täynnä.

• Anonyymi

On ne varmaan ennen saaneet estoja kun on tarvinnut totella kun isä tai äiti on käskenyt.
        Vähäks ett ne on nyt yhteiskunnan pilaajia vai kuinka. Toista se on nyky kasvatus ja niistä tuleekilttejä ja pärjääviä, ja totta, monesta tulee.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      385
      2072
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2019
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      94
      1698
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      440
      1696
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1394
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      104
      1089
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      197
      904
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      826
    9. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      802
    10. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      69
      768
    Aihe