Oman huoneen siivous!!

Hihii

Minä en tykkää siivota omaa huonetta. Kaikki on ihan vinksin vonksin ja sekaisen. Siinä kestää kauan. Meillä on niin paljon tavaroita että kaikille tavaroille ei ole paikkaa. Sitten kun me ollaan siivottu huone niin tulee vielä siivottavaa.

10

2802

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieläkin laiskempi

kun ei mutsit enää huolehdi teini-ikäisten hoidossta.

• Nimetön

Tyhjennä huoneesi. Luutua ja palauta huoneeseesi vain sellaiset tavarat mitä ilman et elä.

Kysy itseltäsi jokaisen tavaran kohalta.

Laita huoneeseesi oma pyykkikoppa ja roskakori.

Siisti huonettasi päivittäin n.5-10 minuuttia.

Kerran kuussa tee inventaario ja jälleen kerran kysy iteltäs, elätkö ilman tätä ja tuota.

Lapsieni huoneet on näitten sopimusten ansiosta olleet siistejä. Mutta sun täytyy tehdä sopimus itsesi kanssa sekä perheenjäsentesi kanssa.
      Palkitse itseäs ku olet pysynyt sopimuksessa.

T: 6 lapsen äiti ja 14 lapsen mummo

• Santeri Siivo

Mainioita neuvoja! Olen vanha ukko mutta voin määkin noita noudattaa. Mulla on roinaa helvetisti. Joskin kaapin kätköissä. Alka ajo olla ihmeissään. Onko sulla neuvoja vanhalle ukollekin miten noita rojuista eroon pääsis?

• ihan eri
        Santeri Siivo kirjoitti:

Mainioita neuvoja! Olen vanha ukko mutta voin määkin noita noudattaa. Mulla on roinaa helvetisti. Joskin kaapin kätköissä. Alka ajo olla ihmeissään. Onko sulla neuvoja vanhalle ukollekin miten noita rojuista eroon pääsis?

mä voin vinkata sen verran, että rojuista pääsee helposti eroon viemällä kirpparille, hyötyjjätekeskukseen, roskakoriin tai kysymällä sukulaisiltaa tarvitseeko he mahdollisesti.
        vie varastoonkin vain sellaisia tavaroita mitä TIEDÄT tarvitsevasi. itse vein sellaiset tavarat varastoon, mistä en hennonnut luopua, ja seuraavana keväänä heitin pois sellaiset tavarat sieltäkin ,mitä en ollut vuoden aikana kertaakaan tarvinnut.

Mun poikani huoneeseen en koske pitkällä tikullakaan. siivoan muut huoneet, niin poika siivoaa kohta oman läävänsä kun ei enää kestä katsella.

• minääh

Minun ongelmani on se että tavarat ei vain mene paikoilleen, yleensä ne vain kertyvät pöydille ja sängylle. Joskus saan sellaisen innostuksen että nyt kyllä siivoan tämän kaapin ja kaikki tavarat hyliltä pois… Sitten en jaska siivota kuin puolet takaisin hyllylle ja siinäkin kestää vähintään kaks päivää, miten saisin intoa siivoukseen.. Olen 12 v. tyttö

• Anonyymi

Siis mä oon 12v tyttö ja mul on ihan sama ongelma :/

• Anonyymi

Säilytyslaatikoiden kanssa helppo siivota.

• Anonyymi

Jos tuntuu ettei oo paikkoja tavaroille mä kerään ne keskelle huonetta ja katson yksitellen mihin ne voi laittaa

• Anonyymi

Mun pojalla kans siivoton huone. Mutta kyllä se välillä laittaa tavarat järjestykseen ja lakasee lattian. Mutta muuten lattia on aika törnässä kun ei oo kolmeen vuoteen pesty ja lampusta roikkuu seitit. Sitten kaikki, esim ovi ja valokatkasin törnässä ja ikkuna likasena ja kuivuneita kärpäsiä väli täynnä.

• Anonyymi

On ne varmaan ennen saaneet estoja kun on tarvinnut totella kun isä tai äiti on käskenyt.
        Vähäks ett ne on nyt yhteiskunnan pilaajia vai kuinka. Toista se on nyky kasvatus ja niistä tuleekilttejä ja pärjääviä, ja totta, monesta tulee.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      25
      1397
    2. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      75
      1269
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      84
      1221
    4. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      10
      1024
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      1005
    6. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      72
      926
    7. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      87
      861
    8. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      52
      712
    9. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      132
      702
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      86
      677
    11. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      146
      604
    12. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      50
      589
    13. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      28
      588
    14. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      54
      583
    15. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      91
      577
    16. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      13
      549
    17. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      37
      548
    18. 46
      543
    19. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      94
      536
    20. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      21
      530
    Aihe