Juon punaviiniä ja itken

Anonyymi

Olen henkisesti ihan mennyttä nyt.
Tästä ei onneksi voi enää jatkaa alemmaksi.

47

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et varmasti ole henkisesti mennyttä, vaikka nyt hetkellisesti siltä tuntuisikin.

    • Anonyymi

      Lasi pari ei alenna yhtään kuka oletkin.

    • Anonyymi

      Otan pari lasia punkkuaseuraksi.
      Koitahan kestää........
      :)

      • Anonyymi

        *punkkua seuraksi.....(välilyönti ei aina reagoi.....)


      • Anonyymi

        Kiitos kivis.


    • Anonyymi

      Alemmuus koituu turmiollisemmaksi jos koko pullon tankkaat.

      • Anonyymi

        No ei se alemmuus siitä viinistä johdu. Viini vaan antaa itkulle vauhtia.


    • Anonyymi

      Lasi pari sanoi tuo edellinenkin. Minä olen maistellut vodkaa. Joskus on pakko rentoutua ja unohtaa maalliset murheet. Mutta sitten tulee välillä niitä hetkiä, kun tunnemme voimakasta kipua. Kivuillakin on oma merkityksensä, vaikka tuntuukin kurjalta kokea. Anna kaikkien tunteiden virrata vapaasti, ota ne vastaan ja kohtaa ne. Huomenna on taas uusi päivä.

    • Anonyymi

      Itse maistelin vappuna viimeksi, olikin 4kk tipatonta kohta taas kuukausi.

    • Anonyymi

      Rentoutua voi ilman vodkaakin. Ihan turhaa turruttaa itseään moisilla nesteillä!

      • Anonyymi

        Joskus. En päivittäin. Kerralla lasin, kaksi. Kummallista moraalinvartiointia täällä. "Moiset nesteet" voi käyttää myös kohtuudella. Ja sinullekaan ei toisten elintavat kuulu yhtään.


      • Anonyymi

        En minä vodkaa juokaan. Mutta kyllä alkoholista on joskus hyötyäkin. Maksa ei koskaan tykkää, mutta ei se tästä vielä rikki mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus. En päivittäin. Kerralla lasin, kaksi. Kummallista moraalinvartiointia täällä. "Moiset nesteet" voi käyttää myös kohtuudella. Ja sinullekaan ei toisten elintavat kuulu yhtään.

        Vaikutatpas kireältä vänkääjältä. Olen kaukana sun luomasta kuvasta. Eiköhän juomiset ja maistiaiset ole jokaisen omassa harkinnassa.
        Joka ottaa napsun jos toisenkin,ottakoon. Joka taas ei kaipaa napsuja, sekin sallitaan kaikessa yksinkertaisuudessa.
        Ei ole vielä tarvinnut puuttua toisten tapoihin. Keskustelua sivistyneesti tuskin onnistutaan jatkamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutatpas kireältä vänkääjältä. Olen kaukana sun luomasta kuvasta. Eiköhän juomiset ja maistiaiset ole jokaisen omassa harkinnassa.
        Joka ottaa napsun jos toisenkin,ottakoon. Joka taas ei kaipaa napsuja, sekin sallitaan kaikessa yksinkertaisuudessa.
        Ei ole vielä tarvinnut puuttua toisten tapoihin. Keskustelua sivistyneesti tuskin onnistutaan jatkamaan.

        Joo ja se oli sivusta kuten sinäkin. Älkää jaksako mulla on suruaika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja se oli sivusta kuten sinäkin. Älkää jaksako mulla on suruaika.

        Jaa, noinkohan olet itsekään ketjun pääjehu.


    • Anonyymi

      Kuinka niin? Miksi olet henkisesti mennyttä?
      T: yx S

    • Anonyymi

      Jos olet hän joka joi viime juhannuksena punaviiniä "merenrannalla" niin mä rakastan sua 😍❣

      • Anonyymi

        En merenrannalla. Saatoin juoda järven rannalla, en muista enää.


    • Lasi kaksi tuota jumalten nektaria suruun tai kovaan vitutukseen oikein paikallaan..

      Kyl se siitä..

      • Anonyymi

        🥂👍👍


    • Anonyymi

      Se on tavallaan surullistakin että tänne saa kirjoittaa näin, vastaanotto on kivaa ja ymmärtävää. Minusta pidetään kun olen henkisesti lähes kuollut. Mutta jos on hyvä päivä ja kirjoitan iloisesti niin nämä samat ihmiset alkaa haukkua ja syyttää ties mistä. Olen päättänyt erakoitua rauhassa, niin kaksinaamaisia te ihmiset olette.

      • Anonyymi

        Joo, me ollaan iloisia :)
        Ja ollaan surullilsia :(
        ja ihmetellään siinä samalla :O
        Emmä tiiä, senkus nauti hetkestä ja vaikka haistattelet jos tarvis ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, me ollaan iloisia :)
        Ja ollaan surullilsia :(
        ja ihmetellään siinä samalla :O
        Emmä tiiä, senkus nauti hetkestä ja vaikka haistattelet jos tarvis ;)

        Tekopirteää tuokin. En pidä enää ihmisistä. Rakkauskin kuoli tänään. en tarvitse enää koskaan ketään mihinkään, siitä vasta tulee hyvä mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekopirteää tuokin. En pidä enää ihmisistä. Rakkauskin kuoli tänään. en tarvitse enää koskaan ketään mihinkään, siitä vasta tulee hyvä mieli.

        Miksi rakkautesi kuoli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi rakkautesi kuoli?

        Siksi koska et jaksanut enää yrittää takiani, kun en itse tehnyt rakkauden eteen loppuaikoina juuri mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska et jaksanut enää yrittää takiani, kun en itse tehnyt rakkauden eteen loppuaikoina juuri mitään.

        Miten niin en jaksa yrittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska et jaksanut enää yrittää takiani, kun en itse tehnyt rakkauden eteen loppuaikoina juuri mitään.

        Mistä on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska et jaksanut enää yrittää takiani, kun en itse tehnyt rakkauden eteen loppuaikoina juuri mitään.

        Anonyymi kirjoitti:
        Miksi rakkautesi kuoli?

        Siksi koska et jaksanut enää yrittää takiani, kun en itse tehnyt rakkauden eteen loppuaikoina juuri mitään.
        edit. Aina kuitenkin jaksoit, olin yllättynyt siitä miten olet voinut tehdä noin
        paljon kaiken sen eteen että löytäisit minut.


      • Anonyymi

        "te ihmiset olette". Kirjoitat niin että ihan kuin sinä olisit joku muu kuin ihminen.
        "te ihmiset olette"....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "te ihmiset olette". Kirjoitat niin että ihan kuin sinä olisit joku muu kuin ihminen.
        "te ihmiset olette"....

        Valtaosa kommenteista ei ollut itseni kirjoittamia, mutta
        kirjoitin kyllä paljon, mutta tietääkseni en mitään loukkaavaa sinusta, oli
        kyllä totuttelemista tähän että kirjoittaisin tänne ja on edelleenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa kommenteista ei ollut itseni kirjoittamia, mutta
        kirjoitin kyllä paljon, mutta tietääkseni en mitään loukkaavaa sinusta, oli
        kyllä totuttelemista tähän että kirjoittaisin tänne ja on edelleenkin.

        Kyllähän on valtaosa kommenteista sinun aapeen kirjoittamia ja haluat fantasioida jonkun naisen henkisesti menneeksi ja esität tätä teatteria päivät pitkät. Minusta sellainen ihminen on henkisesti mennyt joka esiintyy jatkuvasti toisena ja haaveilee, että muilla menisi heikosti. Dream on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi rakkautesi kuoli?

        En minä noita vastauksia kirjoittanut vaan joku sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa kommenteista ei ollut itseni kirjoittamia, mutta
        kirjoitin kyllä paljon, mutta tietääkseni en mitään loukkaavaa sinusta, oli
        kyllä totuttelemista tähän että kirjoittaisin tänne ja on edelleenkin.

        Kukaan näistä ei ole aloittaja. Olin nukkumassa tuohon aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän on valtaosa kommenteista sinun aapeen kirjoittamia ja haluat fantasioida jonkun naisen henkisesti menneeksi ja esität tätä teatteria päivät pitkät. Minusta sellainen ihminen on henkisesti mennyt joka esiintyy jatkuvasti toisena ja haaveilee, että muilla menisi heikosti. Dream on.

        Hän ei ole ap. Minä ap luen näitä vasta nyt enkä ole tuohon kirjoittanut mitään, en ole niitä ede slukenut. Sinä et tiedä mistään mitään. Olet liian tyhmä kun et huomaa vaikka kirjoitustyyli selvästi muuttuu. Voitko sinä saapas jo pitää suusi kiinni. Tuo yksi troILaa väliin mutta se ei ole mun vika eikä muiden kommentoijien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska et jaksanut enää yrittää takiani, kun en itse tehnyt rakkauden eteen loppuaikoina juuri mitään.

        tämä on sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa kommenteista ei ollut itseni kirjoittamia, mutta
        kirjoitin kyllä paljon, mutta tietääkseni en mitään loukkaavaa sinusta, oli
        kyllä totuttelemista tähän että kirjoittaisin tänne ja on edelleenkin.

        Tämä on siis sivullinen saira ihminen, joka on kirjoitellut kaikki viestiketjut omaa höpinäänsä täyteen. Ei ole aloittaja missään ja tuskin ymmärtää mitä tekee. Vastailee väillä itse omiin kommentteihinsa. Ei liity minuun aloittaja mitenkään. Te olette liian tyhmiä näitä tulkkamaan kun ette huomaa tuota. Ja mieheksiluulija kuuluu suljetulle eikä tänne. Hyvää päivää muille paitsi noille kahdelle edellä mainitulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on siis sivullinen saira ihminen, joka on kirjoitellut kaikki viestiketjut omaa höpinäänsä täyteen. Ei ole aloittaja missään ja tuskin ymmärtää mitä tekee. Vastailee väillä itse omiin kommentteihinsa. Ei liity minuun aloittaja mitenkään. Te olette liian tyhmiä näitä tulkkamaan kun ette huomaa tuota. Ja mieheksiluulija kuuluu suljetulle eikä tänne. Hyvää päivää muille paitsi noille kahdelle edellä mainitulle.

        Hyvää päivää! Mahdottomiltahan useat viestittelyt vaikuttavat, valitetaan sitä ja tätä. Poistetaan ihan ok viestejä, onko niissäkään mitään järkeä!
        Joku haluaa selkeesti olla kingi ja palstan fiksuin ilman näyttöjä.


    • Anonyymi

      Tipatonta jo.. 6kk ja hyvin menee. ennen käytin joka v.tun vkl paljon hoolia🤭

      • Anonyymi

        Hienoa 💟


      • Anonyymi

        Sehän on kiva varsinkin jos on alkoholiongelma. Minulla ei ole. Olen usein kuukausia juomatta. t ap


    • Anonyymi

      Minä joudun itkemään ilman viiniä💔

      • Anonyymi

        No se on jo tosi ikävää. Otan osaa :(


    • Anonyymi

      Sitä saa kun pettää

    • Anonyymi

      No.... voi miten kurjaaa....

    • Anonyymi

      no...voi miten kurjaa toisilla......kaikilla on niin joskus...

    • Anonyymi

      Mä kävin todella pohjalla, Alkon jätin pois. Kävin terapiassa. Nyt menee henkisesti ja fyysisesti hyvin, olen päässyt kaikesta kakasta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe