Pidätkö näkemästäsi mies?

Anonyymi

Vai tarvitseeko edes kysyä...

58

666

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pidän kyllä, olet aika kaunis ja söpö.

      • Anonyymi

        No en ole mikään koiranpentu kuitenkaan. :D


    • Anonyymi

      Ei tarvitse edes kysyä. Olet kaunein päällä maan.

      • Anonyymi

        Ihanaa rakas ihanaa!


    • Anonyymi

      Riippuu mitä tarkoittaa...?

      • Anonyymi

        No hän kyllä tietää mitä tarkoitan. ;)


    • Anonyymi

      Rakastan Sinua, S****

      Kauneutesi ja Sinä olet... beyond compare!!!!!!!!!!!!! 😘

      Mukavaa päivänalkua Sinulle. Ikävä on. 😚

      T. J***

      • Anonyymi

        Oletteko vaihtaneet nimenne e ja o?


    • Anonyymi

      Eikö katseeni kertonut kaiken 👁️👁️?

      • Anonyymi

        Kyllä siitä oli halveksuntaa luettavissa...


    • Anonyymi

      Torttukin oli kuin karjalanpiirakka, yhtä ryppyinen ja kuiva😉

      • Anonyymi

        Yritä nyt edes...


    • Anonyymi

      Mies luuletko että nainen haluaa olla sun kanssa missään tekemisissä kun esiinnyt hänenä traumaattisessa tilanteessa? 👌🏻

      • Anonyymi

        Ota ihan iisisti, ei tämä sinua koske, enkä ole tuntemasi mies, enkä ole tietoinen traumoistasi. Kaikki hyvin. :)


      • Anonyymi

        Ei kukaan nainen taida olla traumaattisessa tilanteessa, aloittajamies sen sijaan taitaa olla ja on kenties saanut kerronnoilllan muutaman panttivangiksi juttuihinsa. Mutta niin, on totta että naista ei saa itselleen esittämällä sellaista netissä. Sinuna kyllä päästäisin tuosta traumafantasiasta naisten suhteeen irti, se ruokkii m*lkkujen mielikuvitusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan nainen taida olla traumaattisessa tilanteessa, aloittajamies sen sijaan taitaa olla ja on kenties saanut kerronnoilllan muutaman panttivangiksi juttuihinsa. Mutta niin, on totta että naista ei saa itselleen esittämällä sellaista netissä. Sinuna kyllä päästäisin tuosta traumafantasiasta naisten suhteeen irti, se ruokkii m*lkkujen mielikuvitusta

        Yksityisyyden loukkaaminen tai perusluottamuksen rikkominen on traumaattista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan nainen taida olla traumaattisessa tilanteessa, aloittajamies sen sijaan taitaa olla ja on kenties saanut kerronnoilllan muutaman panttivangiksi juttuihinsa. Mutta niin, on totta että naista ei saa itselleen esittämällä sellaista netissä. Sinuna kyllä päästäisin tuosta traumafantasiasta naisten suhteeen irti, se ruokkii m*lkkujen mielikuvitusta

        Kamala kun teillä on täällä aina ihan käsittämättömän negatiivinen suhtautuminen kaikkiin ja kaikkeen, toisaalta sitä odottaa muilta ihmisiltä samaa mitä itse tekee.. Eli vilpillisyyttä. Tämä aloitus on kaikessa "narsistisuudessaan" ihan legitti, ilman tarvetta loukata tai olla ilkeä, mutta jotenkin te pari tyyppiä palstalla yritätte aina kääntää kaiken ihan päälaelleen. :D Eipä siinä, antakaa palaa jos oma mieli kohentuu, mitä kyllä epäilen, koska sama kaava toistuu aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamala kun teillä on täällä aina ihan käsittämättömän negatiivinen suhtautuminen kaikkiin ja kaikkeen, toisaalta sitä odottaa muilta ihmisiltä samaa mitä itse tekee.. Eli vilpillisyyttä. Tämä aloitus on kaikessa "narsistisuudessaan" ihan legitti, ilman tarvetta loukata tai olla ilkeä, mutta jotenkin te pari tyyppiä palstalla yritätte aina kääntää kaiken ihan päälaelleen. :D Eipä siinä, antakaa palaa jos oma mieli kohentuu, mitä kyllä epäilen, koska sama kaava toistuu aina.

        Sama kaava toistuu aina, aina löytyy ne pari hölmöä, jotka haluaa uskoa sinun olevan nainen vilpillisellä mielellään ja mitä epäloogisemmin kirjoitat, sitä loogisempana nämä pari kuutamolla olevaa kaikkea pitää. Oravampyörä nääs


    • Anonyymi

      Taidat tietääkin jo vastauksen, eikä mitään menetettävää? Pientä on sun elämä, ei voi muuta sanoa

      • Anonyymi

        Sama vastaus kuin edelliseen.


      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tällä, että ettei aloittajalla ole mitään menetettävää? Pientä taitaa olla ainoastaan sinun elämäsi kun käyt selvästi jotain oman elämäsi harmia välillisesti läpi ja piilotat sitä rivien väliin tuntemattomien aloituksissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tällä, että ettei aloittajalla ole mitään menetettävää? Pientä taitaa olla ainoastaan sinun elämäsi kun käyt selvästi jotain oman elämäsi harmia välillisesti läpi ja piilotat sitä rivien väliin tuntemattomien aloituksissa

        Miehellä ei ole enää mitään menetettävää, kun tietää käyttäytyneensä loukkaavasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä ei ole enää mitään menetettävää, kun tietää käyttäytyneensä loukkaavasti

        Voi pyhä pietari sinun kanssasi, älä pilaa päivääsi kuvittelemalla aloituksen olevan sinulle. En ole mies, meneekö jakeluun. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä ei ole enää mitään menetettävää, kun tietää käyttäytyneensä loukkaavasti

        Ikäänkuin koko kansakuntaa kohtaan eli aivan vääriä ihmisiä. Tietysti jossain on joku pienen pieni marginaalinen vähemmistö joka ei halua tällaisen asian tulevan esiin. En tiedä trollaatko sinä vai et, mutta kunhan kirjoittelen rivien väliin minäkin jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäänkuin koko kansakuntaa kohtaan eli aivan vääriä ihmisiä. Tietysti jossain on joku pienen pieni marginaalinen vähemmistö joka ei halua tällaisen asian tulevan esiin. En tiedä trollaatko sinä vai et, mutta kunhan kirjoittelen rivien väliin minäkin jotain

        Miksi minä trollaisin? Miehen esiintyminen naisena on loukkkaavaa tässä tilanteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minä trollaisin? Miehen esiintyminen naisena on loukkkaavaa tässä tilanteessa

        Olet varmaan ymmärtänyt aloituksen väärin. Minä näen, että näin voisi kysyä nainen joka tietää olevansa viehättävä. Sinä varmaan olet surullinen ja näet sen omasta näkökulmastasi. Ikään kuin joku muka pitäisi jonkun näkemisestä surullisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan ymmärtänyt aloituksen väärin. Minä näen, että näin voisi kysyä nainen joka tietää olevansa viehättävä. Sinä varmaan olet surullinen ja näet sen omasta näkökulmastasi. Ikään kuin joku muka pitäisi jonkun näkemisestä surullisena.

        Mutta aloitus ei ole naisen kirjoittama. Se pointti? Miksi se ei mene perille? Olen todella viehättävä, mun ajatukset ei liity tähän millään tavalla?! Eikä sun tarvitse olla niistä huolissaan. Herran jumala mikä ymmärtämätön jänkkääjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta aloitus ei ole naisen kirjoittama. Se pointti? Miksi se ei mene perille? Olen todella viehättävä, mun ajatukset ei liity tähän millään tavalla?! Eikä sun tarvitse olla niistä huolissaan. Herran jumala mikä ymmärtämätön jänkkääjä

        Todista, että ei ole naisen kirjoittama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista, että ei ole naisen kirjoittama.

        Voi hyvää päivää sun kanssa, eikö ole muuta elämää...sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta aloitus ei ole naisen kirjoittama. Se pointti? Miksi se ei mene perille? Olen todella viehättävä, mun ajatukset ei liity tähän millään tavalla?! Eikä sun tarvitse olla niistä huolissaan. Herran jumala mikä ymmärtämätön jänkkääjä

        En kyllä usko sinunkaan olevan nainen, ei kukaan kirjoittaisi, että minä olen todella viehättävä, vaikka olisikin ulkonäköönsä tyytyväinen. Eli, olet aloituksen kirjoittanut mies joka rakentaa lisää kerrontaa kerronnan sisään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvää päivää sun kanssa, eikö ole muuta elämää...sivusta

        Jankuttaja. Et ole maailman etkä edes palstan keskipiste. Mietipä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jankuttaja. Et ole maailman etkä edes palstan keskipiste. Mietipä sitä.

        Ihanko totta- mistä olet saanut päähäsi, etttä haluaisin olla? Mietipä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jankuttaja. Et ole maailman etkä edes palstan keskipiste. Mietipä sitä.

        Kenet näet kommentin takana? Oletko yksinkertainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenet näet kommentin takana? Oletko yksinkertainen

        Palstajankuttajan joka näkee miehen kirjoittelevan itsenään.


    • Anonyymi

      Taidat sen tietää itsekin..

      • Anonyymi

        Tiedän kyllä. :) Eikä oikeastaan muuta sanottavaa enää tähän aloitukseen ole. Tuli taas ns. pari pulua shakkilaudalla sontimaan, joten minä lähden omiin puuhiini, maisemat vihertää kiitos sateen! Ihanaa päivää kaikille hyvän auran omaaville. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä. :) Eikä oikeastaan muuta sanottavaa enää tähän aloitukseen ole. Tuli taas ns. pari pulua shakkilaudalla sontimaan, joten minä lähden omiin puuhiini, maisemat vihertää kiitos sateen! Ihanaa päivää kaikille hyvän auran omaaville. <3

        En ole kirjoitellut tähän ketjuun kuin vain kerran. Kirjoitin tämän kommentin:
        Anonyymi
        26.05.2022 07:30
        UUSI

        Pidän kyllä, olet aika kaunis ja söpö.
        edit. Tämän siis kirjoitin itse.


    • Anonyymi

      Näin uuden kuvasi. Vuodet kuluu, mutta sinä olet aina yhtä kaunis nainen.

      H.

    • Anonyymi

      Olet kaunis kiireestä kantapäähän.

    • Anonyymi

      Minä mies, pidän kaikesta näkemästäni ihanassa naisessa, jota niin ikävöin.

    • Anonyymi

      Olet niin kaunis nainen, että joka kerta kun nähdään, hämmästelen sinua. Näkemisistä tulee hyvä mieli ja kaipaus.

    • Anonyymi

      Aika noituutta.

      • Anonyymi

        Onneksi en elä keskiajalla. 🧙🏼‍♀️


    • Anonyymi

      En todellakaan pidä näkemästäni. Siis peiliin katsoessani. Ihastuin toissa vuonna ja kuvittelin hänen naisen pitävän minusta. Tunteistani kerrottuani on elämä mennyt alamäkeä.

      Rakkaudennälkä kasvaa mitä enemmän mietin sinua.

      Sinusta tykkään enemmän kuin kenestäkään, itseäni halveksin. Ulkonäöllisesti ja sisäisesti omaa saamattomuuttani ja arkuuttani.

    • Anonyymi

      Tykkään tottakai. Mutta ei ole näkynyt koko talvena eikä keväänä häntä josta tykkään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe