Minulle tuli Alvalta viesti, että sähköt kytketään huomenna, kun vastaan tekstariin ja että sitä ennen pitäisi varmistaa asunnon sähkö- ja tulipaloturvallisuus.
Uusi asunto on eri paikkakunnalla yli 150km päässä enkä voi sinne nyt lähteä ajamaan tarkastamaan näitä asioita, vaan oletin vuokranantajan tehneen tämän. Vuokrasopimus kirjoitettiin huhtikuun lopussa ja huhtikuussa kävin myös asunnossa esittelijän kanssa, jolloin näistä asioista ei ollut mitään puhetta.
Laitoin jo viestiä vuokranantajalle (valtakunnallinen välitysfirma) ja sähköfirmalle.
Näettekö tässä jotain ongelmia, jos vastaan jo viestiin myöntävästi, että laittavat sähköt päälle vai kannattaisiko minun odottaa vielä aamuun? Tekstiviestissä ei sanota, että mihin mennessä viestiin pitää vastata eli riittääkö vastaaminen huomenna työaikaan vai pitääkö vastata jo tänään.
Muuttaminen ja sähköjen kytkeminen
Anonyymi
1
192
Vastaukset
- Anonyymi
Keksi joku parempi juttu aloitukseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 464199
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on84115Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist403338Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai843313En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛143137Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1642850Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42440- 252439
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h512186Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141878