viikonloppuna? :) ai niin ootko muuten varattu?
Mies eikä me voitas nähdä
106
1442
Vastaukset
- Anonyymi
Siis eikö?
- Anonyymi
voidaan nähdä oikein hyvin.
- Anonyymi
Lauantaina käykö sulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauantaina käykö sulle?
Lauantaina menen naimisiin mut muutenjoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauantaina menen naimisiin mut muutenjoo
Voisin tulla häihin. Mikä kirkko vai onko maistraatti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin tulla häihin. Mikä kirkko vai onko maistraatti?
Maistraatti
- Anonyymi
Kenet miehen haluaisit nähdä?
- Anonyymi
t miehen
- Anonyymi
P miehen tietenkin
- Anonyymi
Voitaisiin hyvin! Sopiihan Sullekin? 🤗
En ole varattu...- Anonyymi
Taidat haluta tavata S naisen. Siinä en voi auttaa.
- Anonyymi
Missä haluaisit nähdä T-mies. Vapaa olen
- Anonyymi
Missä vaan minne t suostuu tulemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä vaan minne t suostuu tulemaan.
Ehdotuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdotuksia?
Ihan missä vaan minne molempien on helppo tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eskortti kauppaan lauantaina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eskortti kauppaan lauantaina
Autokauppaanko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdotuksia?
Hostelliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hostelliin
Se nyt on ihan tarpeetonta. Jos sänkyyn aiotaan niin sen voi tehdä kotonani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hostelliin
Sitäpaitsi minulla on varaa hotelleihin, en käytä mitään kusisia hostelleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nyt on ihan tarpeetonta. Jos sänkyyn aiotaan niin sen voi tehdä kotonani.
Sovittu, sinun sänky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovittu, sinun sänky.
Sovittu mutta vain yhden miehen kanssa. Muut miehet tai naiset ei sänkyyni kömmi. Ajatus jostain muusta siellä etoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nipponilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nipponilla
Mikä se on? En jaksa googlettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se on? En jaksa googlettaa.
Eik nää ees automerkkejä tunnista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eik nää ees automerkkejä tunnista
Eipä ole mitään nipponia tullut vastaan. Olisko malli kuitenkin eikä merkki?
- Anonyymi
Nainen nähdään viikonloppuna :) En ole varattu.
- Anonyymi
Nähdään. Haluan nähdä silmäsi nyt ja aina. Olet ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään. Haluan nähdä silmäsi nyt ja aina. Olet ihana.
Minkäväriset silmät miehellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäväriset silmät miehellä?
Ruskeaan päin.. pikkuisen sokeudun siitä katseesta niin en mene vannomaan.
- Anonyymi
Hienoa että Teemiehillä on menekkiä. En oo kyllä varattu ja jospa etsittykään ei olisi.
- Anonyymi
En tiedä onko. Teemiehet on parhaita.
- Anonyymi
Taklaa minut maahan niin voit saada aikaan keskusteluyhteyden. Sen se vaatii. Kyllä sen aistii onko ihminen sinkku vai ei.
- Anonyymi
Onhan me jotain jo juteltukin. Voi aistia väärin.
- Anonyymi
Teet on lutusia😘
- Anonyymi
Sinun pitäsi kysyä ehkä häneltä. Jos on fiksu, osaa kyllä suhtautua arvostavasti ja hienotunteisesti.
- Anonyymi
Niinhän minun pitäisi. Tiedän sen. Ei täällä kysely auta asiaa yhtään.
- Anonyymi
Mies eikä me voitas nähdä
Avaus negaatiossa "EIKÄ". Miksi niin?- Anonyymi
Kirjoitusvirhe, jonka korjasin ensimmäisessä kommentissa. Johtuu siitä että ö ja ä on vierekkäin näppiksellä.
- Anonyymi
Kenet miehen haluaisit nähdä, H-miehen?
- Anonyymi
Vastasin jo kysymykseen aiemmin. Ei ole H.
- Anonyymi
Kyllä. En. 😐
- Anonyymi
Kiva vastaus. Kunpa nähtäisiinkin :)
- Anonyymi
En tollasii pikkuhoroja huoli. Oon varattu.
- Anonyymi
Sinut tyttöseni tunnistan täällä unissanikin. Alkaa tulla vmäistä kommentia sinne tänne ja siitä tietää että kas kas miss tampereella on taas känkkäränkkä päivä. Älä tule liian usein känkkäränkkä tule vaan kerran illassa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut tyttöseni tunnistan täällä unissanikin. Alkaa tulla vmäistä kommentia sinne tänne ja siitä tietää että kas kas miss tampereella on taas känkkäränkkä päivä. Älä tule liian usein känkkäränkkä tule vaan kerran illassa..
Eiköhän ex-mister tampere/pirkanmaa ole lähes kaikkien tiedossa, että sinä itse enimmäkseen näihin aloituksiisi vastailet. Aiemmin olin sitä mieltä, että muutamia muita oman elämänsä opportunisteja on saattanut käydä näihin tarurakennelmiin kiinni spinnaamismielellä, mutta sitä saattaa ihminen jopa itse havahtua omaan typeryyteensä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ex-mister tampere/pirkanmaa ole lähes kaikkien tiedossa, että sinä itse enimmäkseen näihin aloituksiisi vastailet. Aiemmin olin sitä mieltä, että muutamia muita oman elämänsä opportunisteja on saattanut käydä näihin tarurakennelmiin kiinni spinnaamismielellä, mutta sitä saattaa ihminen jopa itse havahtua omaan typeryyteensä
Haukut väärää puuta, mutta ei mua haittaa. Hauku vaan tampereen likkaa, enkä se on sen ansainnut kirjoitteluillaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukut väärää puuta, mutta ei mua haittaa. Hauku vaan tampereen likkaa, enkä se on sen ansainnut kirjoitteluillaan. :)
korjaus * ehkä se on sen ansainnut etc*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on kyllä mies huomattu, että nämä järjenvastaiset osoittelut ja fiaskomaisen huonot maalitukset osuu milloin tamperseeseen, forssaan, jyväskylään, ouluun tai välillä kai sinne pk-seudulle päin.
- Anonyymi
Mulla on yks hoito menossa koko viikonlopun. Katsotaan ens viikol
- Anonyymi
En minä sinua kun nielet aika lapsellisesti nuo sanojen loput.
- Anonyymi
Taidat olla hoidossa itse viikonlopun yli. Paranemista sinne suljetulle!
- Anonyymi
Suutuit muuten muiden tekemisistä minulle, säälipeIIe.
- Anonyymi
Jos menet naimisiin niin en halua nähdä.
T- Anonyymi
En se minä ollut vaan joku muu tuolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En se minä ollut vaan joku muu tuolla.
Minä jo säikähdin. Voidaan nähdä jos vain kohdataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä jo säikähdin. Voidaan nähdä jos vain kohdataan.
Ei me kuitenkaan kohdata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me kuitenkaan kohdata.
Sun entisellä työpaikalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun entisellä työpaikalla?
Ei hän tiedä niistä mitään.
- Anonyymi
Aloittaja varattu?
- Anonyymi
No en, minä eroisin jos toista rakastaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en, minä eroisin jos toista rakastaisin.
Sama.
- Anonyymi
Ei kiinnosta, minulla on jo uusi nainen, hän on joka tasolla parempi kuin sinä. ( monta hymyä ja nauru )
- Anonyymi
Ei sinulla reppana ole ketään, miestä edes saatikka naisia. Menes suihkuun välillä, haisee vanha viina ja viikon hiet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulla reppana ole ketään, miestä edes saatikka naisia. Menes suihkuun välillä, haisee vanha viina ja viikon hiet.
Olen nuori mies, ja minulla on sinut, enkä käytä alkoholia.
- Anonyymi
Enpä ihan usko että joka tasolla. (räkänaurua)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei sitten ole ap. Huh huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostavaa, näetkö tämänkin kommentoijan taas naisena kun sinä niin intohimoisesti kommentoit tuolle miehelle, ettei hänellä ole ketään miestä tai naistakaan. No siinä mielessä samantasoisia olette, että toinen esittää jatkuvasti fiktiivisiä naisystäviään ja toinen on myös kirjoitellut jatkuvasti huomoivasta mielikuvitusmiehestään sekä hänen maagisista kyvystä löytää g-piste takaapäin tuupatessa. Unicornstyle on uus doggystyle
- Anonyymi
Nähdään vaan. Jos laita viestiä, niin voidaan sopia missä. :)
- Anonyymi
Laitain viestiä sinulle, niin sovitaan että nähdään :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitain viestiä sinulle, niin sovitaan että nähdään :)
Kiva tehdään niin. Koska haluan että nähdään.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva tehdään niin. Koska haluan että nähdään.:)
Oletko sinä mielestäsi hauska? aloitus on leikkiä mutta toisena esiintyminen on silti väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä mielestäsi hauska? aloitus on leikkiä mutta toisena esiintyminen on silti väärin.
Kerrohan nyt, että mihin tämä käsityksesi perustuu, että tässä joku esiintyy ns toisena? Ei ole oikeasti todellista, että joku väittää muutaman sanan feikkidialogeissa, että tässä nyt esiinnytään toisena. Se on jopa typerämpää kuin nämä trollimiehen itselleenvastailuleikit nääs. Usko jo, että j....t on vain omassa päässäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan nyt, että mihin tämä käsityksesi perustuu, että tässä joku esiintyy ns toisena? Ei ole oikeasti todellista, että joku väittää muutaman sanan feikkidialogeissa, että tässä nyt esiinnytään toisena. Se on jopa typerämpää kuin nämä trollimiehen itselleenvastailuleikit nääs. Usko jo, että j....t on vain omassa päässäsi
Siis tuo kirjoitti kuin olisi minä aloittaja eli esiintyi aloittaja. Tekee sitä nykyisin aika usein. Ei ole kyseessä feikki vaan leikkimielinen aloitus. Menen kyllä tapaamaan miestä, jos se oikeasti järjestyy. Voin mennä tämän palstan perusteellakin, jos aika ja paikka jotenkin asiasta ilmenee. Hukkareissukaan ei haittaa. Mulla on vapaa viikonloppu :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tuo kirjoitti kuin olisi minä aloittaja eli esiintyi aloittaja. Tekee sitä nykyisin aika usein. Ei ole kyseessä feikki vaan leikkimielinen aloitus. Menen kyllä tapaamaan miestä, jos se oikeasti järjestyy. Voin mennä tämän palstan perusteellakin, jos aika ja paikka jotenkin asiasta ilmenee. Hukkareissukaan ei haittaa. Mulla on vapaa viikonloppu :)
En minä sinulta aloitukksen kirjoittaneelta mieheltä sitä kysynyt, vaan tuolta feikkikeskusteluihisi jatkuvasti sotkeutuvalta tapaukselta, että millä taikatempulla hän saa nämä palstajutut jotenkin liittymään siihen, että joku esiintyy hänen tuttuinaan.
- Anonyymi
En voikaan nähdä sinua, eihä haittaa?: )
- Anonyymi
Ei haittaa. Laita taas viestiä kun haluat nähdä, minä jaksan odottaa.:)
- Anonyymi
Mun mieli muuttui, haluankin nähdä. Eihän haittaa?:)
- Anonyymi
Haittaa!:)
- Anonyymi
Ihan sama väjäkki, en ole sinua tapaamassa. Spämmää vaan turhake :)
- Anonyymi
Ei voitas nähdä. Palstaidiootteja ei mielestäni kannata tavata :)
- Anonyymi
Nytkö riitaannuit taas mies oman mielikuvitusystäväsi kanssa?
- Anonyymi
En ajatellutkaan mitään palstalaisten kokoontumisajoja vaan kahdenkeskisesti ihanimman kanssa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytkö riitaannuit taas mies oman mielikuvitusystäväsi kanssa?
En ole riitaantunut kenenkään sellaisen kanssa ketä en voisi koskaan nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole riitaantunut kenenkään sellaisen kanssa ketä en voisi koskaan nähdä.
Sinä reppana et ymmärrä tuota kommentoijaa ja hänen tekstejään yhtään. Hän luulee että kun sinä kirjoitat minulle, sinä puhutkin yksinäsi. Ei hän kirjoita sinulle vaan harhoilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä reppana et ymmärrä tuota kommentoijaa ja hänen tekstejään yhtään. Hän luulee että kun sinä kirjoitat minulle, sinä puhutkin yksinäsi. Ei hän kirjoita sinulle vaan harhoilleen.
Nämä sinun luomat illuusiot ja silmänkääntötemput täällä palstalla on niin suunnattoman taidokkaita kun vastailet mies itsellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sinun luomat illuusiot ja silmänkääntötemput täällä palstalla on niin suunnattoman taidokkaita kun vastailet mies itsellesi.
Herra jymala sinua ihminen ja noita juttujasi. Toki toki, minä kiusasin juuri itseäni tässä ja kiusaan aina itseäni sotkemalla ihan asialliset viestiketjut. Tottahan toki. Vietän myös palstalla aamuseiskasta yli neljään kiusaamassa vain itseäni :) heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra jymala sinua ihminen ja noita juttujasi. Toki toki, minä kiusasin juuri itseäni tässä ja kiusaan aina itseäni sotkemalla ihan asialliset viestiketjut. Tottahan toki. Vietän myös palstalla aamuseiskasta yli neljään kiusaamassa vain itseäni :) heh
Neljään yöllä siis, tuli näppisvirhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljään yöllä siis, tuli näppisvirhe.
Näin olen ymmärtänyt, ettei miten sen nyt korrektisti sanoisi, epäsosiaalisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivien unen tarve ole kovinkaan suuri ja aivot käy sen verran ylikierroksilla, että nukkuminen menee pätkissä. Ties mitä jännää internetissä ehtii tapahtua jos ei pidä vahtia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin olen ymmärtänyt, ettei miten sen nyt korrektisti sanoisi, epäsosiaalisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivien unen tarve ole kovinkaan suuri ja aivot käy sen verran ylikierroksilla, että nukkuminen menee pätkissä. Ties mitä jännää internetissä ehtii tapahtua jos ei pidä vahtia
Jaa, no koitapa nukkua jatkossa paremmin. Ehkä auttaisi jos lakkaisit elämästä muiden tunteiden kautta. Tsemppiä torttupää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, no koitapa nukkua jatkossa paremmin. Ehkä auttaisi jos lakkaisit elämästä muiden tunteiden kautta. Tsemppiä torttupää.
Minä nukun kuin itse prinsessa ruusunen. En esimerkiksi valvo vahtimassa miestrollien prinsessaleikkejä kuin ne olisi viemässä minulta viimeisen pisaran vettä
- Anonyymi
Olen varattu, siksi ei tapaamiset onnaa.....anteeksi
- Anonyymi
Kuka olet? Miksi laitat aina tuon anteeksi loppuun? Oletko varma että sinua täällä joku kaipaa vai oletko mustasukkainen nainen?
- Anonyymi
Minä kysyn häneltä oikeasti irl sitä varausta. Nämä viestit on vaan leikkimielistä kirjoittelua. En oikeasti oleta että tätä kautta voisin tapaamista sopia. Kommenttisi on siis täysin turhia. Entäs jos olisin vakavissani, hän ei olisi varattu ja haluaisi minut mutta sinä estäisit sen tuolla kirjoittelulla. Suosittelen ettet ota palstaa noin vakavasti, se ei oo fiksua.
- Anonyymi
Herra on hyvä ja lopettaa kuvittelut että "joku" sinut edes haluaa tavata, ei onnea tosiaan. Siiivust.
- Anonyymi
Miten se varaus sitä tapaamista estää? Sinä olet siinä eli rakastunut toiseen naiseen. Palstalla olosi todistaa sen ja se, että omit tuon aloituksen. Älä hyvä ihminen sivuuta rakkautta. Se on väärin myös puolisoasi kohtaan. -sivusta
- Anonyymi
Eli olt mies vihdoin tulossa kaapista ulos ja teet sen ensin ujosti näiden itseksesi käymiesi fiktiivikeskustelujen avulla? Kyllä sinun kannattaa grinderiin mennä, niin ei tarvitse itkeä tinderinaisten kamalan kovista standardeista. Siellä sopii paremmin mennä heti ns asiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olt mies vihdoin tulossa kaapista ulos ja teet sen ensin ujosti näiden itseksesi käymiesi fiktiivikeskustelujen avulla? Kyllä sinun kannattaa grinderiin mennä, niin ei tarvitse itkeä tinderinaisten kamalan kovista standardeista. Siellä sopii paremmin mennä heti ns asiaan
Luuletko oikeasti että naiset ei ota koskaan suihin?
- Anonyymi
perus settiä...ei tarvi erillistä mainosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko oikeasti että naiset ei ota koskaan suihin?
En luule, mutta ei he siitä aiheesta kirjoita mihinkään nettiin, eikä he myöskään kirjoittele tällaisia hömpänpömppäaloituksia, sori nyt vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luule, mutta ei he siitä aiheesta kirjoita mihinkään nettiin, eikä he myöskään kirjoittele tällaisia hömpänpömppäaloituksia, sori nyt vaan
Sehän oli vttuilua tuolle varatulle miehelle. Ei tuollaiselle miehelle sanota nätisti. Nainen sen kirjoitti, minä.
- Anonyymi
Aina ottaa
- Anonyymi
Hehku kaipaa ruskea silmäistä miestä.
- Anonyymi
Vai oliko se mr palstaprinssi tälläkin kertaa :D
Sivusta vaan - Anonyymi
En ole kukaan Hehku ja miehellä on sellaiset väriä vaihtavat silmät.
Luet vanhaa aloitusta ja se on minun.
- Anonyymi
Kyllä me voidaan nähdä :) koska vain :)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403632
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32953Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662