Li Andersson suostuu kaikkiin Turkin esittämiin vaatimuksiin, joita Suomen Nato-jäsenyydeltä vaaditaan, jos se vain takaa ministerinperstin jatkumisen. Li on ahne sosialisti ja hän takertuu hillotolppaansa tiukemmin kuin itse Timo Soini.
Nato-Lissu ja hillotolppa
20
55
Vastaukset
- Anonyymi
NATO-keskustelu ja päätöksenteko todisti todeksi ainakin yhden asian: ainoa ideologia joka vasemmistoliiton shampanjasosialisteillle jotakin merkitsee on hillotolppa.
- Anonyymi
Turkkilaiset siirtolaiset voi palauttaa Turkkiin . Se on vähintä mitä voi tehdä ja se olisi isänmaallinen teko poistaa riskitekijät yhteikunnasta .
- Anonyymi
Ne voi siirtää suoraan irakiran alueelle mistä ne on.
- Anonyymi
Kivet kourassa ryöstöretkillä.
- Anonyymi
Jep jep särpii pinkkiä skumppaa ministeriautonsa kyydissä ja kurkkii miten huonosti rahvas voi.
- Anonyymi
Yrttiaho sentään yrittää pitää vasemmiston periaatteita yllä. Lissu pysyttelee ministeriauton takapenkillä vaiti...
- Anonyymi
Hillotolpan perään kuin Nalle-Puh hunajapurkin perään.
- Anonyymi
Kysymys Lissulle: Kannatatteko vai ettekö kannata Suomen NATO-jäsenyyttä?
Lissun vastau: Kannatan hillotolppaa.- Anonyymi
Mmmmm---makeaa hillotolppaa!
- Anonyymi
Ai et gigolot palautetaan ja Kypros tyhjenee turkkilaisista suldaaneista.
- Anonyymi
Espoosta heti toi jengi siirretään.
- Anonyymi
Ottaiskohan edes Erdogan niitä vastaan? Sanois että pitäkää hyvänänne.
- Anonyymi
Hillotolppa keskustelunaiheena on myös kiusallinen itseään moraalisesti ylivertaisina pitäville vasemmistolaisille eivätkä he pidä siitä kun hillotolppa ja vasemmistoliitto mainitaan samassa yhteydessä.
- Anonyymi
Li on ollut täysin hukassa mitä tulee kotimaiseen tai kansainväliseen politiikkaan NATO-äänestyksen jälkeen. Ilmeisesti kesä ja puolueen yhtenäisenä pito vie kaiken ajan ja keskittymiskyvyn.
Kulttuuripuolue vasemmistoliiton puheenjohtaja ei edes kommentoinut kuuluisan kirjailija Salman Rushdien murhayritystä äärimuslimien toimesta vaan oli täysin hiljaa. - Anonyymi
Hillotolpasta ei tiedä mutta taksitolppaa vasurit ovat taas kovasti käyttäneet. Eniten taksikorttia veronmaksajien piikkiin käyttävät kaikki vasemmistoliiton edustajia. Ja nyt puhutaan tuhansista euroista per edustaja.
- Anonyymi
Hillotolppa ja taksitolppa siinä vasemmiston rakkaimmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hillotolppa ja taksitolppa siinä vasemmiston rakkaimmat.
NATO-tolppa taitaa olla kolmas. Sellainen salarakas.
- Anonyymi
Kyllähän tuo pakkolaki äänestys taas kerran todisti että Nato-lissulle tärkein asia ei ole työväenliike tai työläisten oikeudet vaan makeaakin makeampi hillotolppa!
- Anonyymi
NATOinen hillotolppa vai hilloinen NATOtolppa, kas siinäpä pulma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360