Millainen mahtaa olla tämä puolustusvoimien lyhytaikainen radio joka kuuluu Kuopion alueella? Musiikkia tuolla nyt on tullut näin aamusta. Pitääpä jäädä seuraamaan millainen kanava on kyseessä...
Puolustusvoimien radio Kuopiossa 96.30
9
161
Vastaukset
- Anonyymi
Kanavalla kuuluu välillä naisen ääni, joka sanoo "puolustusvoimien sotaharjoitus radio" todella pahasti amatöörimäinen klippi. Musiikkia on soinut tähän asti. Ei vielä muuta
- Anonyymi
Ei ole ammattitaitoa samalla tavalla kuin Radio Sandelsissa, Ei jatkoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ammattitaitoa samalla tavalla kuin Radio Sandelsissa, Ei jatkoon!
Hohhoijaa, vai että ammattitaitoa pitäisi löytyä väliaikaisesta sotaharjoitusradiosta? Meilläkin oli aikanaan sellainen leirien aikana kun olin armeijassa, ja se todellakin on vain yksinkertaisilla kenttävehkeillä toteutettu väliaikainen ja hyvin paikallinen kanava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijaa, vai että ammattitaitoa pitäisi löytyä väliaikaisesta sotaharjoitusradiosta? Meilläkin oli aikanaan sellainen leirien aikana kun olin armeijassa, ja se todellakin on vain yksinkertaisilla kenttävehkeillä toteutettu väliaikainen ja hyvin paikallinen kanava.
Amatööritoiminta ei edistä maanpuolustushenkeä. Ei jatkoon! Akbar!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon samaa mieltä
Olisi ostanut palvelun Sea fm:stä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä asia teille musuille kuulu muutenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sea fm Espoo 107.9 Akbar!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei varmasti ole muslimi, vaan ihan suomalainen trolli, joka haluu mustamaalaa seafmää älyttömillä avauksilla
t. muslimi-asiantuntija
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882