Äärioikeisto ja maanpuolustuskoulutus

Anonyymi

Vähän jäi mietityttämään Hallituksen esitys siitä, että tiettyjä armeijan aseita annettaisiin reserviläisille kotiin. Periaatteessa ok, jos henkilö on ns puhdas ja ns. tervejärkinen.

Facebookissa tuli kuitenkin tällä viikolla eteen kuva kaveriporukasta, jotka olivat paikallisia persu-aktiiveja, osa jopa valtuutettuja, ennen kuin he saivat sieltä potkut ääriajattelun takia. Tietääkseni osa oli myös ns Odin - porukoissa.

Mietinkin että mihin kaverit ovat kadonneet katukuvasta toukokuussa. Kuvassa herrat ja pari naista ovat armeijan maastopuku päällä, rynkky ja PST-aseistus mukana. HerraJumala, nämäkö ovat nyt pohjoisessa kertaamassa MPK:n kursseilla? Ja näille annettaisiin aseet kotiin... Huh huh.

12

1276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän puukkojakin myydään monessa kaupassa. Heillekkö puukot kotiin? Kamalaa?! Missä he ovat nyt!!!

    • Anonyymi

      Mielestäni kannatettava ajatus. Itse en välttämättä ottaisi rynkkyä kotiini. Siitä saattaisi tulla ylimääräistä murhetta.

      • Anonyymi

        Mitä "murhetta"? Aina ongelma itselleni olisi että joku voisi varastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä "murhetta"? Aina ongelma itselleni olisi että joku voisi varastaa.

        Juuri tuota murhetta tarkoitin


    • Anonyymi

      Ja vielä n.300.000 metsästäjää joilla noin apauttijarallalaa keskimäärin 3 asetta per talous (joillakin kuten esim. minulla jokunen enemmän).Mihin me jouvumma näitten aseitten kanssa?Kyllä Valtio saa kustantaa asekaapin!

    • Anonyymi

      Älä pelkää viherpunikki minun hakeutuvan koulutukseen tai taistelevan jos sota syttyisi. Valitsen itse taisteluni ja viher punainen Suomi ei ole sen arvoinen. Kapiainen sanoi joskus ettei puolusteta kapitalistin rahaoussia vaan kansaa. No minä en koe tätä kansaa kokonaisuutena puolustamisen arvoiseksi. Viherpunikki saa puolustaa ihan itse aateveljiään ja sisariaan.

      • Anonyymi

        Haluat siis persujen sotilasasiantuntijana esiintyvän aseistakieltäytyjä Halla-Jussin johtamiin sivarijoukkoihin..


    • Anonyymi

      Punikki pelkää aseistettua persua? Asenne vamma. Ovat hörhöt taas kulmilla suurennelleet juttujaan.

    • Anonyymi

      Tuttu kappari tuossa kauttarantain kyselikin mitenkä mullan olis asekaapissa tilaa.

    • Anonyymi

      Mullan alaisessa asekaapissasi taitaa olla vaan vaarin kätkemä hinttipussi. Sulle mikään skappari edes päivää sano.

    • Anonyymi

      Aloittaja tarkoitti varmaan rynkyn sijasta vapautta runkkuun eli koti-masturbaatioon,
      josta päällimäiseksi jatkuvasti haaveilee. Ase ei kuulu jaettavaan koti-varustesarjaan.

    • Anonyymi

      Aseet niille, joilla ei kokemusta aseen pitämisestä ole? Mitkä ois kriteerit "puhtauden" kannalta? Narsisteillakin on aseita. Ja mitä ammuttaisi? Terveitä, joiden periaate ei ole kansan tuhoaminen, eivätkä ole sellaisesta huomauttaneet, toisin kuin USA, joka huomautti, että japania ei tulla kansakuntana pyyhkimään maanpäältä?
      Minulla on hyvät kriteerit ketä nain, kunhan hän on terve valkoinen siisti mies. Saa olla ainakin varma, ettei kersa tule tarvitsemaan silmälaseja, ja kuuluu suojeltavaan A luokkaan (ottaen huomioon paljonko maailmassa väkeä suhteessa terveisiin valkoisiin), ja sopiva luonneyhtälö. Sori niille, jotka alkaneet katsomaan pitkin nenänvartta, mutta minun luonne kuuluu nk. katalysaattoreihin. Minua kiinnostaa ihmiskunnan puhdistaminen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe