Vähän jäi mietityttämään Hallituksen esitys siitä, että tiettyjä armeijan aseita annettaisiin reserviläisille kotiin. Periaatteessa ok, jos henkilö on ns puhdas ja ns. tervejärkinen.
Facebookissa tuli kuitenkin tällä viikolla eteen kuva kaveriporukasta, jotka olivat paikallisia persu-aktiiveja, osa jopa valtuutettuja, ennen kuin he saivat sieltä potkut ääriajattelun takia. Tietääkseni osa oli myös ns Odin - porukoissa.
Mietinkin että mihin kaverit ovat kadonneet katukuvasta toukokuussa. Kuvassa herrat ja pari naista ovat armeijan maastopuku päällä, rynkky ja PST-aseistus mukana. HerraJumala, nämäkö ovat nyt pohjoisessa kertaamassa MPK:n kursseilla? Ja näille annettaisiin aseet kotiin... Huh huh.
Äärioikeisto ja maanpuolustuskoulutus
12
1332
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän puukkojakin myydään monessa kaupassa. Heillekkö puukot kotiin? Kamalaa?! Missä he ovat nyt!!!
- Anonyymi
Mielestäni kannatettava ajatus. Itse en välttämättä ottaisi rynkkyä kotiini. Siitä saattaisi tulla ylimääräistä murhetta.
- Anonyymi
Mitä "murhetta"? Aina ongelma itselleni olisi että joku voisi varastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä "murhetta"? Aina ongelma itselleni olisi että joku voisi varastaa.
Juuri tuota murhetta tarkoitin
- Anonyymi
Ja vielä n.300.000 metsästäjää joilla noin apauttijarallalaa keskimäärin 3 asetta per talous (joillakin kuten esim. minulla jokunen enemmän).Mihin me jouvumma näitten aseitten kanssa?Kyllä Valtio saa kustantaa asekaapin!
- Anonyymi
Älä pelkää viherpunikki minun hakeutuvan koulutukseen tai taistelevan jos sota syttyisi. Valitsen itse taisteluni ja viher punainen Suomi ei ole sen arvoinen. Kapiainen sanoi joskus ettei puolusteta kapitalistin rahaoussia vaan kansaa. No minä en koe tätä kansaa kokonaisuutena puolustamisen arvoiseksi. Viherpunikki saa puolustaa ihan itse aateveljiään ja sisariaan.
- Anonyymi
Haluat siis persujen sotilasasiantuntijana esiintyvän aseistakieltäytyjä Halla-Jussin johtamiin sivarijoukkoihin..
- Anonyymi
Punikki pelkää aseistettua persua? Asenne vamma. Ovat hörhöt taas kulmilla suurennelleet juttujaan.
- Anonyymi
Tuttu kappari tuossa kauttarantain kyselikin mitenkä mullan olis asekaapissa tilaa.
- Anonyymi
Mullan alaisessa asekaapissasi taitaa olla vaan vaarin kätkemä hinttipussi. Sulle mikään skappari edes päivää sano.
- Anonyymi
Aloittaja tarkoitti varmaan rynkyn sijasta vapautta runkkuun eli koti-masturbaatioon,
josta päällimäiseksi jatkuvasti haaveilee. Ase ei kuulu jaettavaan koti-varustesarjaan. - Anonyymi
Aseet niille, joilla ei kokemusta aseen pitämisestä ole? Mitkä ois kriteerit "puhtauden" kannalta? Narsisteillakin on aseita. Ja mitä ammuttaisi? Terveitä, joiden periaate ei ole kansan tuhoaminen, eivätkä ole sellaisesta huomauttaneet, toisin kuin USA, joka huomautti, että japania ei tulla kansakuntana pyyhkimään maanpäältä?
Minulla on hyvät kriteerit ketä nain, kunhan hän on terve valkoinen siisti mies. Saa olla ainakin varma, ettei kersa tule tarvitsemaan silmälaseja, ja kuuluu suojeltavaan A luokkaan (ottaen huomioon paljonko maailmassa väkeä suhteessa terveisiin valkoisiin), ja sopiva luonneyhtälö. Sori niille, jotka alkaneet katsomaan pitkin nenänvartta, mutta minun luonne kuuluu nk. katalysaattoreihin. Minua kiinnostaa ihmiskunnan puhdistaminen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261593- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1721237Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori371211Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131047- 51964
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_188906Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284882- 48817
- 25808