Yksityisillä teillä vielä kehtaisikin ajaa Dacialla mutta mites julkisilla teillä. Pitääkö pitää pussia päässä ettei muut tunnista Dacia kuskia.
Kehtaatko ajaa Dacialla julkisilla teillä?
15
75
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen ajanut ilman pussia päässä Dacialla Helsingissäkin. Kotipaikallani se pussi ei auttaisi, koska autoni ja minut tunnetaan.
- Anonyymi
Minä kyllä vetäisin pussin päähäni jos näytteleisin ruosteista VW.tä, Audia tai ruosteista Skodaa,en epäilis yhtään !!
- Anonyymi
Joo ,ei tarvitse pussia kun ei ole velkaakaan ja kyläläiset ovat kateellisia kun minun ei tarvitse vaihtaa edes autoa !!
- Anonyymi
Kun lapsena ollessa on ollut paljon leluja niin ei vanhempana tarvitse enää enempää leikkiä , ja kulkuneuvoiksi riittää realistisemmat laitteet !!
- Anonyymi
Olen ajellut uusikoppaisella sanderolla kohta vuoden, ja kommentit sen ulkonäöstä on ollut erittäin positiivisia.
Joten kehtaan ajaa, se on niin kaunis auto. - Anonyymi
Ennemmin pussia päähän jos joutuisi ajamaan jonkun toisen vanhalla autolla.
Siinä joutuisi selittelemään - Anonyymi
Dacian valinneille pitäisi laittaa pussi päähän pysyvästi ja kiristää tiukkaan kiinni.
- Anonyymi
Dacian valinneille pitäisi laittaa pussi päähän pysyvästi ja kiristää tiukkaan kiinni.........No älä nyt enää pahenna tilannetta. Suomi on maa jossa on jo itsemurhatilasto Skandinavian maista korkein ja Dacioita Suomessa noista maista kaikkein vähiten . Tämähän todistettavasti jo viittaa siihen että suuruuden hullut ajaa väärän merkkisellä autolla vasten omaa tahtoaan !!!
- Anonyymi
Jollain menee tunteisiin, anna mä arvaan, joudut ajamaan jonkun vanhalla
- Anonyymi
Ei ole tullut käytyä täällä pitkään aikaan, mutta nyt tuli käytyä. Kysymys, voisinko omistaa ja ajaa Dacialla : kyllä voisin. Meillä on vajaan vuoden vanha Tiguan, toinen sellainen. 2 L Turbo, neliveto, hyvillä varusteilla. Käytiin vähän aikaa sitten Kemiönsaaressa, muutama päivä. Ensi viikolla Kuusamoon ja Itä-Suomeen. Kesäkuussa Kuhmoon. Elokuussa Ahvenanmaan saaristoon. Syyskuussa pohjoiseen ruskamatkalle. Tiguanilla, hotelleissa yöt. Nyt asiaan, Tojotalla en kehtaisi mennä minnekään. Uutta mersua en kehtaisi omistaa tavallisena eläkeläisenä ja vanha mersu on lähinnä säälittävä. Dacian hinta ja ominaisuudet, kyllä kävisi, mutta olemme Tiguaniin tyytyväisiä. Tiguanissa on hyvät valot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tullut käytyä täällä pitkään aikaan, mutta nyt tuli käytyä. Kysymys, voisinko omistaa ja ajaa Dacialla : kyllä voisin. Meillä on vajaan vuoden vanha Tiguan, toinen sellainen. 2 L Turbo, neliveto, hyvillä varusteilla. Käytiin vähän aikaa sitten Kemiönsaaressa, muutama päivä. Ensi viikolla Kuusamoon ja Itä-Suomeen. Kesäkuussa Kuhmoon. Elokuussa Ahvenanmaan saaristoon. Syyskuussa pohjoiseen ruskamatkalle. Tiguanilla, hotelleissa yöt. Nyt asiaan, Tojotalla en kehtaisi mennä minnekään. Uutta mersua en kehtaisi omistaa tavallisena eläkeläisenä ja vanha mersu on lähinnä säälittävä. Dacian hinta ja ominaisuudet, kyllä kävisi, mutta olemme Tiguaniin tyytyväisiä. Tiguanissa on hyvät valot.
Lisäys ja korjaus. Heinäkuussa Kuhmoon.
- Anonyymi
Ajaahan moni vanhoilla Renaulteilla, sama autohan se on.
- Anonyymi
Pussin tarvitse kun Toyotan hankit. Dacialla kehtaat liikkua missä vain.
- Anonyymi
Dacialla on mukava ajella kaikilla teillä eikä tarvitse torveta kaasupohjassa ,Daciaa voi näytellä muillekkin liikenteessä esim siksi että ei edes ruoste syö peltejä kuiten monessa muussa. siis Dacian omistajan ei tarvitse ostaa muuta kuin pikkurahalla auton ,ei edes ruosteita. Toiset maksaa käytetystä paskasta saman ja hitsaavat vapaa ajat
- Anonyymi
Romanian lahja maasturimarkkinoille. Wannabe maasturi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844