Kehtaatko ajaa Dacialla julkisilla teillä?

Anonyymi

Yksityisillä teillä vielä kehtaisikin ajaa Dacialla mutta mites julkisilla teillä. Pitääkö pitää pussia päässä ettei muut tunnista Dacia kuskia.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen ajanut ilman pussia päässä Dacialla Helsingissäkin. Kotipaikallani se pussi ei auttaisi, koska autoni ja minut tunnetaan.

      • Anonyymi

        Minä kyllä vetäisin pussin päähäni jos näytteleisin ruosteista VW.tä, Audia tai ruosteista Skodaa,en epäilis yhtään !!


    • Anonyymi

      Joo ,ei tarvitse pussia kun ei ole velkaakaan ja kyläläiset ovat kateellisia kun minun ei tarvitse vaihtaa edes autoa !!

    • Anonyymi

      Kun lapsena ollessa on ollut paljon leluja niin ei vanhempana tarvitse enää enempää leikkiä , ja kulkuneuvoiksi riittää realistisemmat laitteet !!

    • Anonyymi

      Olen ajellut uusikoppaisella sanderolla kohta vuoden, ja kommentit sen ulkonäöstä on ollut erittäin positiivisia.
      Joten kehtaan ajaa, se on niin kaunis auto.

    • Anonyymi

      Ennemmin pussia päähän jos joutuisi ajamaan jonkun toisen vanhalla autolla.
      Siinä joutuisi selittelemään

    • Anonyymi

      Dacian valinneille pitäisi laittaa pussi päähän pysyvästi ja kiristää tiukkaan kiinni.

      • Anonyymi

        Dacian valinneille pitäisi laittaa pussi päähän pysyvästi ja kiristää tiukkaan kiinni.........No älä nyt enää pahenna tilannetta. Suomi on maa jossa on jo itsemurhatilasto Skandinavian maista korkein ja Dacioita Suomessa noista maista kaikkein vähiten . Tämähän todistettavasti jo viittaa siihen että suuruuden hullut ajaa väärän merkkisellä autolla vasten omaa tahtoaan !!!


    • Anonyymi

      Jollain menee tunteisiin, anna mä arvaan, joudut ajamaan jonkun vanhalla

      • Anonyymi

        Ei ole tullut käytyä täällä pitkään aikaan, mutta nyt tuli käytyä. Kysymys, voisinko omistaa ja ajaa Dacialla : kyllä voisin. Meillä on vajaan vuoden vanha Tiguan, toinen sellainen. 2 L Turbo, neliveto, hyvillä varusteilla. Käytiin vähän aikaa sitten Kemiönsaaressa, muutama päivä. Ensi viikolla Kuusamoon ja Itä-Suomeen. Kesäkuussa Kuhmoon. Elokuussa Ahvenanmaan saaristoon. Syyskuussa pohjoiseen ruskamatkalle. Tiguanilla, hotelleissa yöt. Nyt asiaan, Tojotalla en kehtaisi mennä minnekään. Uutta mersua en kehtaisi omistaa tavallisena eläkeläisenä ja vanha mersu on lähinnä säälittävä. Dacian hinta ja ominaisuudet, kyllä kävisi, mutta olemme Tiguaniin tyytyväisiä. Tiguanissa on hyvät valot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tullut käytyä täällä pitkään aikaan, mutta nyt tuli käytyä. Kysymys, voisinko omistaa ja ajaa Dacialla : kyllä voisin. Meillä on vajaan vuoden vanha Tiguan, toinen sellainen. 2 L Turbo, neliveto, hyvillä varusteilla. Käytiin vähän aikaa sitten Kemiönsaaressa, muutama päivä. Ensi viikolla Kuusamoon ja Itä-Suomeen. Kesäkuussa Kuhmoon. Elokuussa Ahvenanmaan saaristoon. Syyskuussa pohjoiseen ruskamatkalle. Tiguanilla, hotelleissa yöt. Nyt asiaan, Tojotalla en kehtaisi mennä minnekään. Uutta mersua en kehtaisi omistaa tavallisena eläkeläisenä ja vanha mersu on lähinnä säälittävä. Dacian hinta ja ominaisuudet, kyllä kävisi, mutta olemme Tiguaniin tyytyväisiä. Tiguanissa on hyvät valot.

        Lisäys ja korjaus. Heinäkuussa Kuhmoon.


    • Anonyymi

      Ajaahan moni vanhoilla Renaulteilla, sama autohan se on.

    • Anonyymi

      Pussin tarvitse kun Toyotan hankit. Dacialla kehtaat liikkua missä vain.

    • Anonyymi

      Dacialla on mukava ajella kaikilla teillä eikä tarvitse torveta kaasupohjassa ,Daciaa voi näytellä muillekkin liikenteessä esim siksi että ei edes ruoste syö peltejä kuiten monessa muussa. siis Dacian omistajan ei tarvitse ostaa muuta kuin pikkurahalla auton ,ei edes ruosteita. Toiset maksaa käytetystä paskasta saman ja hitsaavat vapaa ajat

    • Anonyymi

      Romanian lahja maasturimarkkinoille. Wannabe maasturi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe