Yli 50 vuotias

Anonyymi

Mitä on olla rakastunut? Sellaiseen, mitä ei voi saada ja miksi näin kävi? Oliko rakkaus yksipuolista vai molempien tuntemaa? Mikä esti etenemisen?

46

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kysyt noin vanhalta tuollaista? Onko täällä edes ketään yli 50-vuotiasta?

      • Anonyymi

        Vanhaltako kai yli 50v voi ja rakastuukin


      • Anonyymi

        millaiseksi kuvittelet oman elämäsi kun olet 50v? täysin rakkaudettomaksi vai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millaiseksi kuvittelet oman elämäsi kun olet 50v? täysin rakkaudettomaksi vai

        Varmaan, kun ei ole ketään ketä rakastaa. Ihastuin ihan turhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan, kun ei ole ketään ketä rakastaa. Ihastuin ihan turhaan.

        Toitko ihastumisen esille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toitko ihastumisen esille?

        Kyllä kerroin ihastumisestani ja sain potkut töistäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kerroin ihastumisestani ja sain potkut töistäni.

        Tuskin sellaisesta saa kenkää. Miten muuten käyttäydyit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin sellaisesta saa kenkää. Miten muuten käyttäydyit?

        Käyttäydyin ihan normaalisti. Ainoa asia minkä kerroin, että olen ollut ihastunut. Jouduin sitä myöhemmin pyytelemään anteeksi kaikilta muilta, paitsi siltä jolle sen kerroin. Hänen kanssa en saanut puhua kertaakaan sen jälkeen. Olisin halunnut anteeksi pyytää, mutta en saanut tilaisuutta. Ihmeeltä kuulostaa mutta niin siinä kävi. Ei sitä ole ymmärtänyt kukaan muukaan. Olkaa varovaisia, kenelle puhutte työpaikoilla. Metoo elää.


    • Anonyymi

      Minä en ainakaan ole vielä 50v. 😉 Ilmeisesti ap kaivattu on. S

    • Anonyymi

      Näin pääsi käymään.
      nainen yli 50v

    • Anonyymi

      Enkä aloittaja tietää sen parhaiten

    • Anonyymi

      Rakkaus ja rakastaminen on ihanaa kaikenikäisenä. Samoja asioita joutuu käymään mahdollisesti läpi, ikä ei siihen vaikuta paljon.

    • Anonyymi

      Ihastunut olen ihmiseen, jonka tunsin jo hyvin nuorena. En tiedä mitä hän minusta ajattelee, ehkä se selviää jossain vaiheessa.

      • Anonyymi

        Paljonkin, mutta pitäisi nähdä tuotanoinniin..


    • Anonyymi

      Minä tiedän, mutta en halua puhua siitä juuri nyt, enkä sinulle.

    • Anonyymi

      Yx 50v ja risat. Juu aika meni töitä tehessä ja sotatessa kerkeväähän tuota? Ihastuksia muutama ollut matkan varrella, mutta jotakin huonoa tuuria ollut. Vanahemmiten ihastuminen muuttaapi muotovvaan, mut kutkutus jiäpi. Huoh.

    • Anonyymi

      Itse olen yli 50v mies ja yksin. Aina ei voi kertoa miksi joutuu hylkäämään jos saa rakkauden tunnustuksen jota ei perustella. Kerran saatu on kerran otettu.

      En tiedä tai osaa kuvitella mille tuntuisi saada vuosikymmenten takaa viesti esim. Facebookin kautta. Numeroani en pidä sähköisissä luetteloissa tai palveluissa.

      Ihan tavallisen kaveruudenkin varattuun naiseen katkaisin kun oli jotain mitä kaipasin ja hän omalta puoleltaan ei pitänyt pahana.

      • Anonyymi

        Miten odotat, että rakkauden tunnustusta pitäisi perustella? Pitääkö siis vielä kertoa, miksi rakastaa?
        Miksi pitää kaveruus katkaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten odotat, että rakkauden tunnustusta pitäisi perustella? Pitääkö siis vielä kertoa, miksi rakastaa?
        Miksi pitää kaveruus katkaista?

        Eikö se ole jotain jos kirjoittaa viestin messengerissä ja kertoo kuka on ja kysyy miten kohteella menee. Kertoo omat kuulumiset. Viesti on jo osoitus välittämisestä. Ehkä jatkoa myöhemmin muulla tapaa!


    • Anonyymi

      Ei rakkaus kysy ikää ja eikä paikkaakaan. Onnea teille! Täälläkin 50v lähestyy uhkaavasti.

    • Anonyymi

      Rakastunut olo on jees antaa energiaa mutta myös väsyttää kun tila on yrivirittynyt.Toiminta vaikeaa kun analysoi itseään liikaa menee överiksi.Tilanteita on monenlaisia saako jonkun tai miten käy en siitä sitten kerro enempiä.

    • Anonyymi

      On mahdollista. Oli molemmin puolista, mutta naisen aiemman elämän kokemusten aiheuttama luottamuspula rikkoi suhteen.

      • Anonyymi

        Mikä voi olla sellainen luottamuspula?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä voi olla sellainen luottamuspula?

        ei uskonut kaikenmaailman selityksiä 😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä voi olla sellainen luottamuspula?

        Se on sitä, kun toinen on turhaan epäluuloinen, sitä kautta on turhaan kireä. Se rikkoi suhdetta. En tiennyt, mitä olisi pitänyt tehdä. Kun sanoo, että on turha huolestua mistään, se tulkitaan jo selittelyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei uskonut kaikenmaailman selityksiä 😁😁

        Entä jos puhuikin totta? Ja ne epäilyt olikin vaan sun mielikuvituksen tuotetta. Omaa epävarmuutta. Ehkä hän rakasti sua oikeesti ja täysillä. Mulla oli suhde jossa toinen luuli että olin 'hurjempi' ja että mulla olisi ollut jotain vispilän kauppaa joka puolella myös ennen häntä. Todellisuudessa en ole edes sen luontoinen ihminen että iskisin ketään missään. Olen oikeasti aika ujo ja varsinkin vastakkaisen sukupuolen suhteen. En tiedä mistä hän sai tällaisen käsityksen että olisin 'kevyt kenkäinen' , ehkä kun kavereiden/tuttujen kanssa on tapana halata kun nähdään. Eikä siihen liity mikään iskeminen tai muutakaan seksuaalista. Kaveruutta vaan ja sitä että pitkästä aikaa näkee jonku tutun. Yritin selittää tätä asiaa hänelle, mutta tuntui että pahemmaksi vaan meni ja hän epäili enemmän ja enemmän. Sattui ihan valtavasti kun toinen ei uskonut mitään mitä rehellisesti hänelle kerroin. Hän oli elämäni rakkaus eikä ole mitään haluja eikä mielenkiintoa lähteä ketään muita mistään etsimään tai edes tutustumaan keneenkään. Ei kiinosta eikä ole koskaan kiinnostanut vaikka hän niin luuli. Ikävää kun toinen olettaa toisesta jotain mikä ei todellakaan pidä paikkaansa ja suhteet kaatuu epäluuloon, ja Väärinymmärrykseen mitä ei voi korjata millään kun toinen on omassa päässään kehitellyt väärän käsityksen ihmisestä joka ei alkuunkaan pidä paikkaansa.
        -itekseen kulkija sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä, kun toinen on turhaan epäluuloinen, sitä kautta on turhaan kireä. Se rikkoi suhdetta. En tiennyt, mitä olisi pitänyt tehdä. Kun sanoo, että on turha huolestua mistään, se tulkitaan jo selittelyksi.

        Jos toinen on epäluuloinen siihen voi olla syynsä. Kysyitkö, miksi hän ei luota? Onko taustalla jotakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei uskonut kaikenmaailman selityksiä 😁😁

        Puhuitko selittäessäsi totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos puhuikin totta? Ja ne epäilyt olikin vaan sun mielikuvituksen tuotetta. Omaa epävarmuutta. Ehkä hän rakasti sua oikeesti ja täysillä. Mulla oli suhde jossa toinen luuli että olin 'hurjempi' ja että mulla olisi ollut jotain vispilän kauppaa joka puolella myös ennen häntä. Todellisuudessa en ole edes sen luontoinen ihminen että iskisin ketään missään. Olen oikeasti aika ujo ja varsinkin vastakkaisen sukupuolen suhteen. En tiedä mistä hän sai tällaisen käsityksen että olisin 'kevyt kenkäinen' , ehkä kun kavereiden/tuttujen kanssa on tapana halata kun nähdään. Eikä siihen liity mikään iskeminen tai muutakaan seksuaalista. Kaveruutta vaan ja sitä että pitkästä aikaa näkee jonku tutun. Yritin selittää tätä asiaa hänelle, mutta tuntui että pahemmaksi vaan meni ja hän epäili enemmän ja enemmän. Sattui ihan valtavasti kun toinen ei uskonut mitään mitä rehellisesti hänelle kerroin. Hän oli elämäni rakkaus eikä ole mitään haluja eikä mielenkiintoa lähteä ketään muita mistään etsimään tai edes tutustumaan keneenkään. Ei kiinosta eikä ole koskaan kiinnostanut vaikka hän niin luuli. Ikävää kun toinen olettaa toisesta jotain mikä ei todellakaan pidä paikkaansa ja suhteet kaatuu epäluuloon, ja Väärinymmärrykseen mitä ei voi korjata millään kun toinen on omassa päässään kehitellyt väärän käsityksen ihmisestä joka ei alkuunkaan pidä paikkaansa.
        -itekseen kulkija sivusta

        Minulle kävi siis aivan samoin. Toinen ei luottanut aiempien elämänkokemusten perusteella. Oli ilmeisesti joutunut usein pettymään. Halusin, ettei hän ikinä joutuisi tuntemaan semmoista, ehkä joku suojelumekaniski oli hänessä päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen on epäluuloinen siihen voi olla syynsä. Kysyitkö, miksi hän ei luota? Onko taustalla jotakin?

        Tottakai kysyin ja tästä keskusteltiin. Hänellä oli omat juttunsa miksi ei luottanut eikä ilmeisesti liittynyt minuun alunperinkään. Ilmeisesti ei luota keneenkään. Surettaa vaan että meni noin, että epäili ja luuli jotain hurjempaa musta mikä ei pidä edes paikkaansa. Päin vastoin. Aikamoinen arkajalka olen loppuen lopuksi kuitenkin. Tuli vaan tyhmä olo kun joutuu itseänsä 'puolustelemaan' ja selittelemään asioita joita ei edes ole tapahtunut tai ollut eikä itseään niistä edes tunnista. Kilttinä tyyppinä sai näköjään vaan epäilyjä niskaan.
        -Itekseen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kysyin ja tästä keskusteltiin. Hänellä oli omat juttunsa miksi ei luottanut eikä ilmeisesti liittynyt minuun alunperinkään. Ilmeisesti ei luota keneenkään. Surettaa vaan että meni noin, että epäili ja luuli jotain hurjempaa musta mikä ei pidä edes paikkaansa. Päin vastoin. Aikamoinen arkajalka olen loppuen lopuksi kuitenkin. Tuli vaan tyhmä olo kun joutuu itseänsä 'puolustelemaan' ja selittelemään asioita joita ei edes ole tapahtunut tai ollut eikä itseään niistä edes tunnista. Kilttinä tyyppinä sai näköjään vaan epäilyjä niskaan.
        -Itekseen sivusta

        Noin se meni minullakin. Joutuu selittämään tapahtumattomia asioita. Lisäksi sai sitten niskaansa yleistäviä syytöksiä vailla takennoksia, kun yritin kysyä, mitä voisin tehdä paremmin. On se outoa. Taustalla voi olla rikkonainen lapsuus ja huonot ihmissuhteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se meni minullakin. Joutuu selittämään tapahtumattomia asioita. Lisäksi sai sitten niskaansa yleistäviä syytöksiä vailla takennoksia, kun yritin kysyä, mitä voisin tehdä paremmin. On se outoa. Taustalla voi olla rikkonainen lapsuus ja huonot ihmissuhteet.

        Sitä se varmaan olikin.
        -itekseen sivusta


    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa
      Sielläpähän itket mun perään..

      • Anonyymi

        Älä ole julma!


      • Anonyymi

        Ei kukaan tilaa epäluottamusta varsinkaan tyhjästä


      • Anonyymi

        Olet ollut syypää siihen itsekin. Kaikkeen mitä tässä on tapahtunut. Etkö ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ollut syypää siihen itsekin. Kaikkeen mitä tässä on tapahtunut. Etkö ymmärrä?

        Kenelle luulet vastailevasi? Tapahtunut missä? Tapahtunut kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ollut syypää siihen itsekin. Kaikkeen mitä tässä on tapahtunut. Etkö ymmärrä?

        Pyörittelit seläntakana naikkosia ja sanoit että se kuvio on ohi. Eipä näytä edelleenkään olevan. Syytät että tapahtunut on jotenkin myös mun syytä. Miten? Mulla ei ollut mitään salaisuuksia mutta sulla niitä näytti riittävän.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyörittelit seläntakana naikkosia ja sanoit että se kuvio on ohi. Eipä näytä edelleenkään olevan. Syytät että tapahtunut on jotenkin myös mun syytä. Miten? Mulla ei ollut mitään salaisuuksia mutta sulla niitä näytti riittävän.
        Sivusta

        En tiedä mistä tällaisian naisten pyörittely juttuja olet päähäsi saanut, mutta voin kertoa että täyttä puppua on. Minä en ole sellaista harrastanut koskaan. Mistä olet moista keksinyt?


      • Anonyymi

        Jos toinen on ollut vilpitön ja rehellinen niin mitä 'tilaamista' se on? Vai oletko myös samanlainen ikuinen epäilijä vailla faktoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ollut syypää siihen itsekin. Kaikkeen mitä tässä on tapahtunut. Etkö ymmärrä?

        Kenelle suuntaat tämän?


      • Anonyymi

        Kenen perään? En sun ainakaan kun en tunne sua mitenkään. Kuulostat ivalliselta eikä se ole ihaltava piirre ihmisessä


      • Anonyymi

        Ai sun perään? Enhän edes tiedä kuka olet etkä sinä tiedä kuka minä olen. Tuskin sun perään itken.


    • Anonyymi

      Epämuka olo, josta yritetään pyristellä eroon. Yksipuolistahan tuo oli. Monikin asia oli estämässä minkäänlaiseta etenemistä ja siinä ei pieninpänä muut ihmiset.
      J

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      On kiellyttyä sanoa ettei ole rakastunut. Se on poistettava viesti se.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe