Olemattoman pieni ongelma mutta kuitenkin

Anonyymi

Muutin kodin järjestystä niin että voimme juoda tutun kanssa kahvit olohuoneen sohvapöydän ääressä kotoisasti televisiota tai ulos katsoen siinä jutellessa. Laitan aina pullalautaset kahvikupin viereen. Ja eiköhän? Kaksi eri kerroilla vierailevaa otti pelkän pullan käteensä, mutusteli niitä, murensi ja murun tippuivat maton uumeniin. Meinasin alkaa noukkia. Miksei voi toisella kädellä ottaa lautasta leukansa alle ja toisella pitää sen päällä pullaa ja haukata, näin murut tippuisivat lautaselle. Itse teen aina niin sekä kotona että kylässä.
Vaikka imuroisin heidän lähdettyään, murut ehtivät päälle astuessa tunkeutua maton kuituihin.
Siirryn sittenkin ruokapöytään. Sen alla ei ole mattoa, siinä saavat syödä ja juoda pienet kullanmuruni ja muut tutut.

52

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oma moka. Meillä juodaan ja syödään ruokapöydän ääressä ja tarvitseeko kahvittelun aikana katsoa ulos tai ylipäätään vierailun aikana telkkaria🤔.
      Siili

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Samoilla aalloilla seilailen. - Nm. Todellakin

• Anonyymi

tällasia moukkia on, itsellänikin kerran eräs ystävä, joka lusikoi osan keittoruoasta lattialle . . ..eihän sitä käsitä, että aikuinen ihminen v. 2000 -luvulla ei ole oppinut ruokailutapoja, harmittaahan se.
      en ole sen koommin erityisemmin mitään muuta tarjoillut samalle henkilölle, kuin PELKKÄÄ kahvia, ilman pullaa :)

• Anonyymi

Eikö ole hassua, että pienet asiat ärsyttää varsinkin silloin, jos on nähnyt vaivaa enempi.
      Ei itselle tuommoisia harmeja ole enää. Koti on pieni ja harvoin vieraita. Matotkin pienentyneet, ei pöytien alla eikä edessä. Minusta on tullut niin mukavuuden haluinenkin. Ei koriste-esineitä ei muita turhia pölynkerääjiä. Riisuttu koti, ne pullanmurutkin helposti lakaisisi.

Nautitaan kahvihetkistä! Kallistunut kovasti on kahvi.

• Anonyymi

Minustakin mukavaa että kahvitellaan rennosti ruokapöydän ääressä tai lasitetulla parvekkeella jossa myös pöytä ja tuolit. Pää-asia ei ole pönötys vaan kivat kahvittelut kuulumisten vaihdon yhteydessä.

Jos kattaa perintötuukille arvokahvi-astiaston ja syötävät ottaa myös riskin että roiskuu, niin voi käydä itse kullekin .
        Onko kiva ettäviersilusta jää kaunat itämään.

Positiivisuutta kehiin. Nyt on kesä😊.
        Siili

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minustakin mukavaa että kahvitellaan rennosti ruokapöydän ääressä tai lasitetulla parvekkeella jossa myös pöytä ja tuolit. Pää-asia ei ole pönötys vaan kivat kahvittelut kuulumisten vaihdon yhteydessä.

Jos kattaa perintötuukille arvokahvi-astiaston ja syötävät ottaa myös riskin että roiskuu, niin voi käydä itse kullekin .

Siili

Niin justiisa. Meillä juodaan mukeista kahvit. Parasta onkin parvekkeella istua ja rupatella. Tuskin huomaisin, jossa pullasta muruja tippuisi.
        "Läpi sormien" katsominen asiassa kuin asiassa tässä iässä kannattaa. Pienistä nauttimista ja sen opettelua 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin justiisa. Meillä juodaan mukeista kahvit. Parasta onkin parvekkeella istua ja rupatella. Tuskin huomaisin, jossa pullasta muruja tippuisi.
        "Läpi sormien" katsominen asiassa kuin asiassa tässä iässä kannattaa. Pienistä nauttimista ja sen opettelua 😊

👍Rento meininki.
        Siili

• Anonyymi

65 kupillista saa kahvia 500g paketista.

6€/65>>>>> Halpaa on !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siili

A-n rahauutiset hämmensivät minut,
        Googlaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍Rento meininki.
        Siili

Höhlää nää sinun iänikuiset hymiöt!
        Aikuinen ihminen, opettele kirjoittamaan, taito sekin.
        Kun osaat tunteittesi kirjoittamisen taidon, niin sinun ei tarvitse apinoida jenkkejä.
        Rumia.

• Anonyymi

Kallistunut kahvi, mutta paketista saa 40 kupillista,

0,15€ kupillinen, lähikuppilassa 2,30€.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kallistunut kahvi, mutta paketista saa 40 kupillista,

0,15€ kupillinen, lähikuppilassa 2,30€.

Eikö kuppien määrä riipu siitä, kuinka monta mitallista kahvijauhoja laitat pannulliseen? - Nm. Yksi kuppia kohti yksi ylimääräinen

• Anonyymi

Yksi vieras menneiltä vuosilta oli hauska. Hän kurkotti itsensä pöydän päälle pullan syöntiin. Murusteli siihen ja kahvittelun jälkeen nuoleskeli etusormeaan, noukki sillä pöydältä joka ikisen murun ja pisti suuhunsa. Siinä alkoi huvittuneena juttelun lomassa kyttäämään, löytääkö varmasti kaikki.
      Toinenkin vieras mutustelee myös pöydälle ja syliinsä, lopuksi ottaa kädellään ja pyyhkäisee murut lattialle. Onneksi en ehtynyt vielä häntä pyytää tähän uuteen olohuoneen pöytä-sohva-asetelmaan kahvia ja pullaa nautiskelemaan.

• Anonyymi

Kotini kävi 17 vuotta joka hiton sunnuntai kello 18.ystäväni nainen,joka ei vastavierailua kutsunut vaikka asui 5 minutin kävelymatkan päässä,Kun aikamies pojat oli koti,ei voinut kutsua. Koska minulla räsymatot matot valeaat tai valkoneen sininen keitössä . Saato huta vihan valoista sinistä väriä,silloin oli jo eläkellä,Mutta tietosesti roiskutti maito kahvia joko matoille tai tuolin istuin tyynyille. Kunne olin pessyt ja hän tulossa,matot ja istuin tyynyt pois.Sästyin pesulta ne. En tie empatiani ja hänen vahva manipuloiva luonne sai minut aina otta kotiini hänet. No hän oli sen aikaa kun sai kahvinsa ja syönyt pöydän tarjoilut, Aloin esim. Laitaa 2kpl,pulla tarjolle, Nielaisi 1 isona ihmisenä ja seuravana sanko otaa tämänikin.Se ahneus,Jäin sis itse ilman pulla, kehtasi myös laina raha 20e, kkun lopulla kun eläke hällä 1 päivä, Mutta antohan rahaa kotona aikamies pojatkin ja oli lesken eläket.Lopulta syksy vimenen kun tuli taas, tarjolla omenoita ja porkkana tikuja,Eaivosi minä en syö noita,Eli se oli sinä ,sihen pääty iso riesani joka kesti 17 vuotta,Uusia riesoja en ota, Jos joku yritä sanko eläkeläisakoista kotias tulla kahville sanon ei,Kohtan ihmiset ulkoilun merkeissä tai kahvilat,Jokainen maksa itsensä kahvilat.Toimii.pidän sitä kinni .

• Anonyymi

Kahvipöydän syötäviä tarjoiluja usein ihmettelen sen vuoksi, että niiden päälle on aseteltu mitä ihmeellisimpiä sörsseleitä, jotka sitten haukatessa tippuvat. Ovat todella vaikeita syötäviä. Tomaatinsiivut yms. pitäisi painaa tikulla kiinni alustaansa, jotta pysyvät paikoillaan.

• Anonyymi

Hih. Meillä syödään sapuskatkin telkkahuoneessa ja sinne nukkamaton uumeniin häviää niin muruset kuin muutakin muonaa. Oikein tarkoituksella pitkänukkainen matto, etteivät roskat näy. Sitten imuroidessa lähtevät, jos lähtevät. Ei olla niin tarkkoja, eletään omalla tyylillä, vaikka huonommallakin.

• Anonyymi

Yöäk, hyi hlvt. - Nm. Puhtaus on puoli ruokaa

• Anonyymi

" Miksei voi toisella kädellä ottaa lautasta leukansa alle ja toisella pitää sen päällä pullaa ja haukata, näin murut tippuisivat lautaselle. Itse teen aina niin sekä kotona että kylässä."

Kokeilin ehdottamaasi järjestystä tässä oman sohvapöydän ääressä. Ei onnistunut ollenkaan kun vasemmassa kädessä oli kahvikuppi ja oikeassa kädessä leipäpala.
      Yritin toisinkin päin. Kahvikuppi oikeaan käteen ja eväs vasempaan omalle lautaselleen. Ei onnistunut senkään vertaa ;)
      Täytyy varmaan alkaa opettelemaan laittamaan kahvikuppi lautaselleen ennenkuin puraisee leivästä/pullasta.
      ps. Ei ole mattoa sohvapöydän alla.

• Anonyymi

Niin teillä.

Kahvit juon missä sattuu, pavekkeellaa, olohuoneen pöydällä, keittiössä usemmiten makuuhuonessa, moottorisängyn edessä pieni pöytä pöydän toisella puolella kirjoituspöytä jonka päällä 43" TV/näyttö, siinä mukavassa asennossa selaan netistä milloin mitäkin.

Kesällä pyöräilen rannalle kun ilma sallii, mukana koottava lepotuoli ja repussa kahvia, mitä mieleen tulee, melkein kuin kesämökillä jota ei enään ole.

• Anonyymi

Joo niin meilläi. Ite saa ryystää missä haluaa mutta vieraille katetaan pöytään
        😁Siili

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niin meilläi. Ite saa ryystää missä haluaa mutta vieraille katetaan pöytään
        😁Siili

Harvoin käy vieraita nykyään, vanhuus ei tule yksinään, monet siirtyneet rajan taa, tytär lapsineen hurauttaa parin sadankilomerin muutaman kerran kuussa.
        Toista oli ennen kun puoliso eli, ovi kävi tiuhaan kahvittelejoista....nii vierailijoille kahvin voi tarjota keittiössä, olohuoneessa, ravintolassa.

Onko kahvi kallista, sama juttu kuin bensassa, ajaa vähemmän kahvia juo kupillisen kahden sijasta, ei ole ongelmaa kummastakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvoin käy vieraita nykyään, vanhuus ei tule yksinään, monet siirtyneet rajan taa, tytär lapsineen hurauttaa parin sadankilomerin muutaman kerran kuussa.
        Toista oli ennen kun puoliso eli, ovi kävi tiuhaan kahvittelejoista....nii vierailijoille kahvin voi tarjota keittiössä, olohuoneessa, ravintolassa.

Onko kahvi kallista, sama juttu kuin bensassa, ajaa vähemmän kahvia juo kupillisen kahden sijasta, ei ole ongelmaa kummastakaan.

Totta. Ei meilläkään oven saranat vieraiden käynnin takia kulu. Toisaalta kun on ollut ihmisläheisessä työssä nyt elälkeelläollessa nauttii siitä että sosiaalisia kontakteja on vähemmän. Muutaman porukan kanssa on watsup-ryhmä, silloin jokainen voi ryyppiä kaffet omassa kodissa vaikka on yhteydessä toisiin😁. Näin vanhemmiten on vaikeampaa luoda uusia ystävyyssuhteita.

Onneksi juon kahvia vain noin kolme kupillista päivässä, sen on toistaiseksi jaksanut maksaa.
        Siili

• Anonyymi

Sanoskelen minäkin jonkun sanan, ehkä kaks.
      Olemattomaan ongelmaasi on keino.
      Jos kauhistut nisujen murenoista, niin minä ratkaisisin asian siten, että en pullafadille tälläisi murenevia tarjottavia. Ei ainakaan voitaikinasta väännettyjä herkkuja.
      En tiedä nyt äkkiseltään keksi hyviä ehdotuksia, mutta jos äkkiseltään on pakko antaa joitakin esimerkkejä, niin kenties paistaisin plättyjä maistuvaisia. Ne eivät murenoita räpöttele itsestään. Tai sitten niin pieniä kipenöitä, että ne saa puraisematta työnnettyä kitaan.
      Noillakin pärjää.
      Yks vaihtoehto on myös se, että sanot vieraalle, että tässä on tassi leukas alle, niin muruset tipahtavat siihen.
      Ja vielä yks ehdotus. Mun lemppari :D Anna vieraalle vauvoille tarkoitettu ruokaläpyskä. Semmonen kovamuovinen, jossa alaosas kouru ruokien tippumista varten.

Hurraa! Mielestäni mun KAIKKI ehdotukset ovat hyviä :)
      Kiitän etukäteen kehuista :)

Heikunkeikku

• Anonyymi

Minullakin olisi yksi varteenotettava keino: muutama kotikana sisätiloihin murut nokkimaan☝.
        Siili

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullakin olisi yksi varteenotettava keino: muutama kotikana sisätiloihin murut nokkimaan☝.
        Siili

Ja siis hyvät ideat sulla Heikku😁.
        Siili

• Anonyymi

Tulin kotiin ja ilokseni luin kommentteja, nauratti.

Jostain tapahtumasta tullessa saatan sanoa, että piipahda iltakahville jos joudat. Usein joutavat, joten käy tuttuja kohtalaisesti ja minä tietenkin heillä.

On sohvapöydän ääressä kahvittelu paljon kotoisampaa sohvalla ja nojatuolissa istuen kuin pitkän pöydän ääressä, kovilla tuoleilla. Kahvinjuonti kestää koko vierailun ajan, hissukseen siinä nautitaan. Joskus katsotaan vaikka joku musiikkiohjelma yhdessä juttelun lomassa ja arvostellaan. Kun kahvi on juotu, lähdetään kotiin.

Pulla ja kakku murenevat, teen niitä itse, se kuuluu asiaan, tuuppa maistamaan kookoskakkuani. En pyydä kaupan kahvileivälle ketään, enkä osta itsellenikään.

Yksi kerää matot pois vieraiden ajaksi. Olisi ihmettelemistä kun ottaisin maton pois kahvittelumme ajaksi, tosi kova homma kun sohvapöytä laaja ja täyspuuta, painava. Siinä tuttu katsoisi suu auki.

Tuo muovikotelo-ehdotus oli hyvä. Taitaisi tutun naama kääntyä nurinpäin, osa löisi vihaisena takin päälleen ja häipyisi. Ehdotin asettia leuan alle, muisti yhden haukun verran.

Eihän sen kahvikupin tarvitse kädessä olla kun ottaa kahvileipää, se on tietenkin pöydällä silloin.

Lättyjä kun paistaisin, niin nehän pudottaisi koko lätyn hilloineen ja matto rasvaantuisi. Enkä kokkaaman halua ruveta, yhdessä istuminen on se vierailun pääjuttu.

Tuo että vieras söisi minunkin osuuden, oli myös yllättävä. Yleensä laitan pöytään koko kakun ja veitsen siihen, saa leikata millaisen palan tahtoo, mahtaisiko syödä kaiken.
      Kiitoksia viihdyttävistä vastauksista.

• Anonyymi

Enpä ole koskaan keittiön pöydän alla mattoja pitänyt. Ainoa pöytä on sohvapöytä minkä alla on matto ollut, mutta siinä en edes itse ole kahvia juonut.
      Edellisessä asunnossa oli telkkari makuuhuoneessa niin joskus join kahvini sängyssä samalla kun katsoin ohjelmaa.

vn

• Anonyymi

no jo ootte kranttuja, tulee mieleen Hyasintti, vai mikä se oli 😂

• Anonyymi

Hyasintti onkin oivallinen esimerkki, varsinkin kun hän pyytää naapurituttavansa kahville. Vieläkin naurattaa kun naapurirassukka neuroottisena ei edes uskalla juoda kahvia "fiinistä" kupista.
        Kuinkahan monta otosta niihinkin sarjan osiin on täytynyt tehdä, ovat varmaan kippurassa nauraneet monta kertaa ohjaajan kanssa, ettei kuvauksista ole tullut yhtään mitään.

• Anonyymi

ota vaan toinenkin pala, ei meillä lasketa 😁

• Anonyymi

Tämä on kyllä tosi vakava ja toistuva ongelma.
      Mitäpä jos laittaisit kahvin termariin, pullat rasiaan ja kaikki koriin kuppeineen. Ulos vain, murut jäävät sinne mönkiäisten murustettaviksi. Vai hyökkääkö hiiret 😲

• Anonyymi

Kaikki keikunheikut tänne kirjoittelee - hupia kai tämäkin?

• Anonyymi

Tuo sinun kirjoitus ei huvita, miksiköhän.

Heitittekö kuperkeikkaa vai häränpyllyä lapsena?

• Anonyymi

Tosikot älköön vaivautuko. Hyväntuulisuudelle ja leikkisyydelle on aina tilaa.
        Siili

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosikot älköön vaivautuko. Hyväntuulisuudelle ja leikkisyydelle on aina tilaa.
        Siili

Nii onkii 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii onkii 😊

Kun osaat tunteittesi kirjoittamisen taidon, niin sinun ei tarvitse apinoida jenkkejä.
        Rumia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rumia.

Kyllä hymiöitä voi käyttää jos osaa. Monet ei osaa tulkita. Joihinki ne sopii ei kuitenkaan useita kerraallaan kuten nuoret.
        Harkiten kuitenkin sillä eivät sovi tai ovat turhia jossain. Minun ilmaisukyky on aika hyvä sanallisesti. Jos ei halua suoraan ilmaista jotain vastenmielistä asiaabtai vihjata että,joku asia on valhetta,olet klovni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rumia.

Hymiö on kyllä eeerittäin hyvä tapa ja konsti ilmoittaa lyhyesti ja ytimekkäästi mielipiteensä. - Nm. Kaikki eivät osaa tulkita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymiö on kyllä eeerittäin hyvä tapa ja konsti ilmoittaa lyhyesti ja ytimekkäästi mielipiteensä. - Nm. Kaikki eivät osaa tulkita

Näyttävät kännykässä luonnollisemmilta, läppärillä oudoilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttävät kännykässä luonnollisemmilta, läppärillä oudoilta.

"Luonnollisemmilta" ? - Nm. Ehkä selkeämmiltä

• Anonyymi

Kivampi kahviloissa tuttuja tapaamassa käydä, kun jonkun kotiin mennä. Kahvikin maistuu paremmalle ja jokainen saa sellaista syötävää, kun haluaa ja murut siivoaa joku muu.

• Anonyymi

Ei aina maistu kahvi paremmalle. Minä menin tänään aamulla tuttuun kahvilaan labrakäynnin jälkeen haaveena saada Singapore-kahvia mukillinen sämpylän kanssa kun olin joutunut 14 tuntia paastoamaan. Pettymys oli suuri kun kahvit olikin vaihtuneet, Juhlamokka oli vaihtunut Pressaan ja Singapore Mundoon ja kumpikaan ei ole mun suun mukaista. Pakko oli kuitenkin ottaa kun piti jotain äkkiä saada kun heikotti. Eipä tarvii toiste mennä enää siihen kahvilaan kahville.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minulla oli kaksi ystävä vastaavaa.Kotini pieni ja valeat matot. Toinen tietoisena kotini tuli hakee minua koiran kanssa ulos käveleeillalla kun märkä kelit ja kuraa.paskaset jakineet jalassa ja koira märkä.Eteisen maton rullasin narikan alle ja pidin siellä arjet.Varsinkin kura säällä.Hän työnsi 1 jalkansa eli paskasen jakineensa sinne matto rullan päälle ja pyyhki jalkineensa siihen !Siihen loppu hänen tulo kotiini!Rauha hänen sielulle,on jo kuollut. Toinen nainen vanhempi myös.Änkesi joka sunnuntai ainakin 10 . Kotiin kello 18.Koskaan ei kutsunut oma koti kahville.Kun pojat asui koti.Vanhat pojat siis.10v.kahvitarjoulua ja kahvit.Kuin hänen jälkensä siivoaminen .Udet istuintyynyt teki: Hups hahvimuki kaatu,juuri toisen tuolin istuin tynyn päälle.Samaa teki parveke istuin tyynille.Joten otin istuin tyynyt pois.Joka sununtai Illaksi! Kohteeksi tuli sit mattoni !Aloin käriä matot pois ,sama parvekelta.Kysyi miksi ei mattoja.Vastasin avitan siivouspäivääni kun siivoa manantaisin enen lenkki saunaan.Sit tein elämäni rohkean teon vika sununtai kun tuli: Tarjolla oli vain kahvia.Syksyn kotimaiseet omenat ja porkkana tikkuja.Alkoi raviota minä en noita syö.Nousi ylös otti ja lähti kuin Annikki Tähti.Pääsin eron kivutomasti vahvasta halisevasta perhsoonasta.Kun pöytä tarjoilut loppu ja saatoin taas rauhassa pitää mattoja lattialla,Istuin tyynyjä tuolilla.Halleluja! Itä-Helsingistä.Mutsi.

• Anonyymi

Miksi annoit hänen tulla kotiisi niin usein? Miksi et sanonut heti kun teki jotain typerää? Eihän tuo käytös ole normaalia jos sotkee tuollain.
        Muistan oma kokemuksen vuosien takaa. Olin muuttanut hiljattain krs taloon ja siellä pitivät nimi ja syntymäpäiviä ja kutsuivat kotiinsa vuorollaan. Menin sitten yhden luo joka oli ihan ok ihminen mutta sitten yksi toinen vieras keskeytti joka kerta kun aioin sanoa jotain. Olin sitten hiljaa. Kiusaaja hassu utelias eläkkeellä oleva muita kontroloiva nainen joka asiaan sekaantuja ja ihmettelijä esim. Kysyi ja ihmetteli kun en käynyt lähikaupassa vaan kauempana. Yhden kerran sitten soitti illalla ovikelloa oli jo lähes 20 illalla ja nimipäiväni joita en tietenkään pitänyt,sanoi ettei halua mitään tarjottavaa. Olin käynyt juuri saunassa joten epämiellyttävää oli. Halusi nähdä asunnon. En sen jälkeen mitenkään noteerannut hänen juttujaan ym. Jos en pidä jostain niin vältän. Soitti vielä toisella ovikelloa useita kertoja,en avannut ja soitti sitten puhelimella en vastannut,pois seinästä. Muutti sitten pois onneksi. Jotkut eivät käsitä ettei kaikki pidä heidän tyylistään.

• Anonyymi

Ei noita kaikkia vuodatuksia jaksa kukaan lukea, naurettavia mutta miksi et ota mattoa pois siksi aikaa kun tarjoat murusteleville vieraillesi kuivaa pullaa.
      Tuore pullahan ei aiheuta tällaista katastrofia. Lopeta keksien syöminen ja varsinkin tarjoilu. Jos et siirrä mattoa ota koira joka siivoaa muruset pois niin ettet edes huomaa niitä olleenkaan. Lopuksi kultainen sääntö: voit kertoa vierailesi miten sinun asunnossasi pitää käyttäytyä.

• Anonyymi

Jaksat kuitenkin kommentoida toisia.🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksat kuitenkin kommentoida toisia.🙄

Niin kuin sinäkin ja aina tuo naama jolla paljastat kuka olet.

• Anonyymi

Pienet on murheet, no, onhan jotakin tekemistä kun ain valittaa ja muista, itsehän sitä ollaankin, täydellisiä.

• Anonyymi

naapureihin en kerrostalossa ole tutustunut sen enempää, kuin että tietenkin tervehdin, ja pari ihmistä, joiden kanssa muutama sana, ihan jotain yleistä, - niitä näitä.

ystävät on ystäviä, naapurit on naapureita.

• Anonyymi

Aion hylätä sohvani ja ostaa tilalle divaanin, sohvalla tulee harvemmin istuttua kovin pitkään niin sitä on kohta siinä pitkällään, sohvani istuimeni syvyys on liian pieni, nojatuolissa on ukavampi istua.
      Moottorisänky olohuoneessa sopisi erinomaisesti, kuulostaa oudolta. Divaani jossa osittain selkänojaa mutta jotain sääädettävyyttä mootorin sängyn tapaan.

Asiaan syvennyttyäni siihen divaaniin siihen voi yhdistää langattomat tarkoitan näppäimistön ja hiiren, jätti kokoinen nettiominaisuuksilla toimiva TV, mitä muuta mies kaipaa.
      En ole vielä löytäni mieleistäni Divaania.

pe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4606
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe