Miten voi ihminen kuulostaa niin vammaiselle kuin Mertaranta? Vammaisen ölinää ja huutamista. Hyvä että lähti pilaamasta Ylen urheilutapahtumia, tosin vain pilatakseen c moren. Vain suomalaiset voi olla niin jälkeenjäänyttä sakkia, että pitää Mertarannasta. Muualla tuollainen tyhjän huutaja heitättäisiin laivasta mereen. Jeesus miten ärsyttävä ihminen.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ehkei sentään laivasta lennä mutta on kyllä aika rasittavaa vuodesta toiseen kuunnella. Taitaa olla Saukkonen se toinen selostaja? Paljon miellyttävämpi ja asiantuntevampi kuin se meluaja
- Anonyymi
Avaus kertoo kaiken aloittajasta.
- Anonyymi
Akun kuva Jalosen kanssa on jostain aiemmasta, sillä Jalosen mitali on erilainen kuin muun joukkueen mitalit.
- Anonyymi
Maailman ärsyttäviä ihminen on mun pikku veli onni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.521358Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt181053- 93987
- 77683
- 37678
- 27480
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.17458- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423