On se vastuutonta kun heitellään viinapulloja taloyhtiön rivitalon pihaan, että alaikäiset voivat saavat ne käsiinsä.
Ties mitä niihin pulloihin on laitettu.
Samoin heitellään roskia ja kaikkea roinaa ympäri pihaa.
Eikö ole lapsena saanut kunnon kasvatusta miten pitää käyttäytyä kun noin toimii.
Viinapulloja taloyhtiön pihassa Väinämöisentiellä
6
895
Vastaukset
- Anonyymi
Semmosta ne kiekon lieveilmiöt on.
- Anonyymi
Ei se mitenkään liity kiekon lieveilmiöihin kun kaikenlaisten romujen heitteleminen ympäri pihaa, mattotelineelle romujen sitominen ja heiteleminen katolle jatkunut useita viikkoja.
Sitä tekee vielä 2 nelikymppistä "lasta", jotka eivät osaa käyttäytyä normaalisti.
Eikä kukaan päättäjistä puutu asiaan.
- Anonyymi
Kyllä on järjetöntä. Toiset nakkelee pullot kiviin ja tölkit mettään. Minä kerään ja vien kauppaan. Tuo lasin siru on kyllä aivan vihon viimmeistä
- Anonyymi
Minä ainakin kusen ensin pulloihin ja sitten vasta jätän tarjolle. Välillä menen omaan jekkuuni ja maistan vahIngossa omaa kustani kun löydän jonkun jättämäni pullon.
- Anonyymi
Tunnistatko muuten kylän muidenkin pulloon kusioiden eri kuset noin tosta vain?? Pikkusen kurkussa kurlaten ja kielen päällä pyöritellen vasten kitalakea aktivoit makuhermoja. Vai miten se tapahtuu??
- Anonyymi
Jos kerran hörpätään keltasta, niin syödäänkö Väinämöisentiellä mämmiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004807089- 262541
- 2212523
- 1531827
- 1141728
- 741133
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21045Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01044