"Kaikille tämän maailman tytöille, joiden sydän on marsipaania"
Sano se, mitä et ikinä uskaltaisi sanoa hänelle itselleen <3
Jätä viesti ihastuksellesi!
14
827
Vastaukset
- Anonyymi
Ok N.
Mä en tiedä, mitä on käyny viime aikoina, mutta mä oon alkanut näkee sut eri tavalla. Joka kerta ku meidän katseet kohtaa (mitä käy hälyttävän usein, koska tuijotan sua ooopp), mun vatsanpohjas kihelmöi. Sulla on maailman kauneimmat silmät ja universumin ihanin hymy ja äääääääääää
E - Anonyymi
Olen pahoillani kaikesta, taisin rakastua
- Anonyymi
Sama täällä... Otatko joskus vielä yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä... Otatko joskus vielä yhteyttä?
Mikä este itselläsi on olla ottamatta yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä este itselläsi on olla ottamatta yhteyttä?
Liian monta kertaa ottanut jo yhteyttä ilman vastausta.
- Anonyymi
Et tainnut jos et ota häneen yhteyttä. Etkä ole aidosti pahoillasi jos et hänelle kerro sitä. Jos vain mahdollista. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tainnut jos et ota häneen yhteyttä. Etkä ole aidosti pahoillasi jos et hänelle kerro sitä. Jos vain mahdollista. -sivusta
Olimme yhteydessä mutta kiitos neuvosta.
- Anonyymi
Kun lähetin typeriä kuvia tavallisista linnuista työpaikan ikkunan läpi tai parittomista käsineistä yms, yritin vaan avata keskustelua ja kertoa että hei täällä mä oon, huomaa mut, tajua että oon ihastunut suhun järjettömästi. En tiedä tajusitko, mutta en ole sua unohtanut vieläkään. Sinä taidat olla mut.
- Anonyymi
Söpöä ja surunmielistä
Hmm, mitähän mä en uskaltaisi sanoa kasvotustan? Pitääpä miettiä mitä se olis.
En kyllä keksi mitään. Jos jotain jättäisin sanomatta tai olen jättänyt sanomatta, niin ajatuksin en halua tungetella enkä loukata häntä. En välttämättä aina keksi niin nättejä sanoja, että ne ei tuntuisi huonoilta sanoilta.
En kuitenkaan haluamalla halua loukata millään mitä sanon tai olen koskaan sanonut. En vain osaa kaunopuhetta joka käänteessä.Bätääs kirjoitti:
En kyllä keksi mitään. Jos jotain jättäisin sanomatta tai olen jättänyt sanomatta, niin ajatuksin en halua tungetella enkä loukata häntä. En välttämättä aina keksi niin nättejä sanoja, että ne ei tuntuisi huonoilta sanoilta.
En kuitenkaan haluamalla halua loukata millään mitä sanon tai olen koskaan sanonut. En vain osaa kaunopuhetta joka käänteessä.Ja jos olen jotenkin loukannut, niin anteeksi. Olen oikeasti pahoillani.
- Anonyymi
Olet yhtä kuuma ja kaunis kuin tämä kesäinen päivä. 🤴🏽
- Anonyymi
Meistä olis ainesta vaikka mihin jos uskallettais avata sydämemme toisille. Ilot, surut, haavat jotka sulkeutua saavat jos pystymme puhumaan, toisiimme turvaamaan ja luottamaan.
En koskaan lakannut ajattelemasta sua. En ikinä onnistunut tappamaan niitä tunteita, koska rakastuin ja halusin sua rakastaa.
Miksi me löydetään toisemme aina uudestaan? Tiedän että miettinyt oot tuota samaa.
Tiedän niin paljon, mutta silti liian vähän. Niin paljon kykenen, mutta kaikkeen en. Tiedät syyt, tiedän syyt. Nyt myös tiedän mitä kerran kanssas mietin, - sen mitä onkaan iäisyys.
Haluaisin sulta koko maailman, mutt vaan pintaa saan. Menneisyys raskaasti painaa. Aistin että jaamme samaa tunnelmaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185