näissä peleissä vuonna 22 pisti silmään se juttu että alut oltiin onkelmissa ja lopussa sitten juna kulki- jos jalonen saa joukkoeen pelaamaan koko pelin timanttisesti nin suomi on todellakin ensi vuonna pysäyttämätön. Nyt piti jännätä vaahteroiden kukistamista varsin kauan :(
timanttipeliä koko pelin ajan
5
1059
Vastaukset
- Anonyymi
jos suomi vaikkapa ensi vuonna nostaa canadan seinälle 2-0 tai 3-0 maalien turvin ja myös pitää sem siellä niin silloin on suomi pysäyttämätön ja ei piisaa että se tehdään muutamalle joukkoeelle, se pitää tehdä kaikille
- Anonyymi
Ihan riittävän timanttisesti meni, kun Maailmanmestaruus tuli, TAAS!
- Anonyymi
Usein ottelun lopussa häviöllä oleva joukkue ottaa maalivahdin pois ja saa yhden kenttäpelaajan tilalle,voisi joskus kokeilla että ei ota maalivahtia ollenkaan kentälle vaan pelaa ottelun alusta lähtien yhden pelaajan ylivoimalla,mitenkähän käy
- Anonyymi
Kanukit käytti kuudennen miehen tehokkaasti niin Suomea kuin Ruotsia vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181